Oxigenarea sangelui, alimente tratament

Oxigenarea sângelui este esențială pentru buna funcționare a celulelor și, mai ales, pentru a avea energie. Persoanele care se simt tot timpul obosite și fără vlagă pot avea în vedere analize pentru verificarea nivelului de oxigenare a sângelui și suplimente cu fier și multivitamine.

Oxigenarea sângelui în mod natural, prin alimente și tratament optim reprezintă o preocupare majoră pentru mulți dintre noi. Fie că îl obținem prin activitatea fizică, fie prin menținerea echilibrului alimentar, avem nevoie de oxigen pentru a funcționa.

Oxigenarea sângelui: suplimente, fier, vitamine, plante.
Oxigenarea sângelui: tratament cu suplimente, fier, vitamine, plante.

Dacă aveți un nivel scăzut de oxigen, celulele nu au instrumentele necesare producerii de energie, astfel că vă veți simți obosiți, vă va crește pulsul și veți avea probleme de respirație în timpul efortului fizic.
Consumul anumitor alimente poate ajuta și crește nivelul de oxigen dar mergeți la medic dacă vă lipsesc din organism nutrienți importanți. Mergeți la medicul de familie dacă bănuiți că aveți nivel scăzut de oxigen, un specialist poate găsi cauza și vă poate recomanda un tratament eficient pentru a obține înapoi un nivel normal de oxigen.

De ce apar probleme de oxigenare a sângelui?

Nivelul scăzut de fier reprezintă cea mai frecventă cauză a oxigenării slabe a sângelui, din punct de vedere nutrițional, dar și în general. Globulele roșii sunt bogate în fier, ce se găsește într-o proteină numită hemoglobină. Fierul se prinde de oxigenul din aerul respirat, îl poartă prin corp și îl eliberează astfel încât să pătrundă în celule și țesuturi. Nivelul scăzut de fier, o boală ce afectează o treime din persoanele ce donează sânge cu regularitate, potrivit Harvard Medical School, reduce cantitate de oxigen din sânge. În funcție de vârstă și sex, aveți nevoie de 8 până la 18 miligrame de fier pe zi pentru a preveni un deficit.

Oxigenarea sangelui.

Alimente recomandate pentru oxigenarea sângelui: carne roșie și pește.

Carnea și peștele sunt surse excelente de fier. De exemplu, o porție de 170 grame de ton la conservă are 2,6 miligrame de fier, puțin mai mult decât o porție de 85 grame de carne de vită care oferă 2,3 miligrame. Stridiile sunt foarte bogate în fier, cu 5 miligrame la o porție de 170 grame de stridii. O porție de 85 grame de carne de pui închisă la culoare conține 1,1 miligrame de fier, în timp ce o porție compusă din opt creveți mari furnizează 1,4 miligrame. Multe persoane evită însă sursele alimentare de hrană animală din mai multe considerente. Colesterolul este un inamic principal al sănătății cardiovasculare și de aceea, puteți avea în vedere și alte surse de fier.

Multi Vitamine cu Minerale si Fier. Vitamina A, Vitamina C, Vitamina D, Vitamina E, Vitamina B1, Vitamina B2, Vitamina B3, Vitamina B6, Vitamina B12, Acid pantotenic, Vitamina K, Acid folic, Calciu, Fier, Crom, Iod, Magneziu, Zinc, Seleniu, Cupru, Molibden, Mangan, Potasiu, Biotina. Doza zilnică recomandată: 1 comprimat. Ţara de origine: SUA. Producător: Swanson Health Products U.S.A. Vezi mai multe infromații, preț și beneficii pentru sănătate.

Surse vegetale de fier

Puteți totodată să creșteți nivelul de fier din sânge, și prin urmare și de oxigen, prin consumul altor alimente bogate în fier. O porție de 28 grame de caju sau un cartof mediu copt oferă 1,9 miligrame de fier, în timp ce o jumătate de ceașcă de fasole kidney crește aportul de fier cu 2 miligrame. Și lintea conține o cantitate impresionantă de fier, 3,3 miligrame la ½ ceașcă, și un sfert de bucată de tofu are 2,2 miligrame. Unele cereale pentru micul dejun conțin și ele fier, deși cantitatea per porție poate varia în funcție de brand.

Alimentele vegetale conțin o formă diferită de fier, numită fier non-hem, care nu se absoarbe la fel de ușor ca fierul provenit din carne. Pentru a crește absorbția de fier, consumați-le alături de alimente care conțin vitamina C, precum citricele și legume ca ardeiul gras. De exemplu, pentru a facilita absorbția fierului, consumați lintea sau fasolea alături de salata de spanac, adăugați unt de caju în smoothie-ul de fructe sau folosiți tofu în prepararea legumelor la tigaie.

Magazin online unde putem regăsi linte bio, ulei de avocado, măsline sau rapiță, turmeric, pudră proteică, pâine multicereale integrală bio și multe altele este www.proDietaNaturala.ro » vezi prețuri și mod de livrare rapidă «.

Alimente bogate în folat sau în vitamina B12

Dacă din alimentație vă lipsește folatul sau vitamina B12, consumul de alimente bogate în acești nutrienți vă va crește nivelul de oxigen din sânge. Folatul, numit și vitamina B9, ajută organismul să producă globule roșii, celulele bogate în fier care poartă oxigenul în sânge. Vitamina B12 ajută la producerea hemoglobinei, proteina care conține fierul purtător de oxigen.
Creșteți aportul de folat prin includerea în dietă a citricelor și a legumelor cu frunze de culoare verde închis. Obțineți mai multă vitamina B12 prin consumul de carne, pește și fructe de mare, o singură porție de 85 grame de somon, macrou, carne de vită, midii, moluște sau crab king de Alaska oferă tot ce aveți nevoie într-o zi. Multe tipuri de pâine și de cereale pentru mic dejun sunt fortificate cu folat, iar unele dintre ele au și vitamina B12 adăugată, verificați eticheta pentru a vă asigura de aceste lucruri.

Sportivii care sunt vegetarieni sau vegani pot folosi acest supliment cu vitamina B12. Este o vitamină absolut necesară pentru energie și vitalitate. Vitamina B12 poate fi administrată și sub formă de suc, nu doar capsule. B 12 + Proteine Tratament de 11 zile in suc de fructe fără zahar adăugat. Vitamina B12 în doză mare combinată atent cu surse importante de proteine, cu glutamina. Tratamentul este disponibil cu livrare rapidă în site www.proDietaBio.ro

Fier supliment special pentru copii și femei însărcinate

Pentru copii, adulți și femei gravide puteți alege soluția naturală: supliment alimentar cu Fier și Vitamine HERBARIA BLUTQUICK 250 ML. Este un tratament naturist pentru anemie, fier scăzut în sânge. Acest supliment este Bio, fără gluten, fără alcool, vegan, natural. Produs în Germania.
Fierul cu vitamina B12 din plante și fructe este recomandat pentru persoane cu lipsă de fier precum și pentru copii, pentru femeile în perioada sarcinii sau alăptării. Blutquick este un supliment alimentar din mix de sucuri de fructe cu extracte de plante, cu Fier și Vitamine. Fierul contribuie la formarea normală a celulelor roșii din sânge și a hemoglobinei și la funcționarea normală a sistemului imunitar. Acest supliment cu fier este NATURAL, în deplină armonie cu buna funcționare a organismului nostru, este gustos și sănătos!

Herbaria Blutquick Fierul pe bază de plante poate susține nivel normal de energie, stimulează funcționarea cerebrală și impulsionează sistemul imunitar.
Încercați Herbaria Blutquick produs în Germania și aflați cum FIERUL PE BAZĂ DE FRUCTE ȘI PLANTE MEDICINALE poate susține nivelul normal de energie, stimulează funcționarea cerebrală și impulsionează sistemul imunitar. Disponibil în România în site proDietaBio.ro cu livrare rapidă și plata la curier. Recomandat și pentru copii și femei însărcinate!

Alți nutrienți pentru creșterea oxigenului din sânge

Alți câțiva nutrienți pot influența nivelul de globule roșii și fier din sânge și, prin urmare, nivelul de oxigen. De exemplu, proteinele furnizează aminoacizi pe care corpul îi folosește pentru producerea proteinelor celulare, inclusiv a hemoglobinei ce transportă oxigenul. Carnea, peștele, scoicile, ouăle și lactatele oferă proteine ce duc la creșterea nivelului de oxigen, iar la fel se întâmplă și în cazul nucilor, semințelor, fasolei și a altor leguminoase.
De asemenea, pentru producerea de globule roșii purtătoare de oxigen, este nevoie de vitamina A. Organismul pompează constant noi globule roșii pentru a le înlocui pe cele vechi, deteriorate, și are nevoie de vitamina A pentru dezvoltarea sănătoasă a globulelor roșii. Dacă aveți deficit de vitamina A, un aport mai mare din această vitamină va crește nivelul de hemoglobină, astfel încât celulele din sânge să poată purta mai mult oxigen. Pentru un aport crescut de vitamina A, consumați produse lactate și alimente de culoare roșie și oranj, cartofi dulci, pepene cantaloupe, mango, dovleac și dovleac plăcintar, precum și legume cu frunze verzi ca varza collard și kale.
Din moment ce celulele nu pot depozita cantități suficiente de oxigen pentru mai mult de câteva minute o dată, corpul are nevoie de o sursă constantă de oxigen din mediul înconjurător. Există mai multe metode naturale de creștere a nivelului de oxigen din sânge care îmbunătățesc starea de sănătate și ajută la evitarea efectelor unui nivel scăzut de oxigen.

Exercițiile fizice

Nivelul de oxigen crește în timpul exercițiilor fizice datorită răspunsului fiziologic controlat de către creier. Măduva controlează rata de respirație în timpul multor activități, precum dormitul, exercițiile fizice și mâncatul. În timpul efortului fizic, celulele ard oxigenul mai repede decât ar face-o în timpul odihnei. Deoarece nivelul de dioxid de carbon se mărește, creierul crește rate de respirație a organismului pentru a aduce mai mult oxigen în celule.

Suc cu provitamina A, vitaminele B1, B2, B5, B6, B12, C, E, niacină, acid folic și biotină.
Rabenhorst a remarcat că foarte multe persoane nu vor să ia pastile, capsule (mai ales copiii). Înțeleg nevoia de suplimente sănătoase dar nu vor capsule. De aceea, pe baza studiilor, cercetătorii au elaborat formula de multivitamine în sucuri de fructe fără zahăr adăugat.
Ingrediente suc Multivitamine: suc de pere, mere, portocale și fructul pasiunii, nectar de banane, mango și caise, suc de ananas, nectar de acerola, nectar de guave, suc de grapefruit, provitamina A, vitaminele B1, B2, B5, B6, B12, C, E, niacină, acid folic și biotină. 150 ml pe zi / 5 zile. Vezi preț și mai multe informații.

Respirați aer proaspăt

Monoxidul de carbon și fluorura interferează cu oxigenul asimilat și trimis de organism în fluxul sangvin. Respirați aer proaspăt ori de câte ori este posibil, mai ales în zone fără gaze, fum, emisii de vehicule și alte chimicale. Respirați corect. University of Missouri-Kansas City susține că respirația incorectă poate reduce nivelul de oxigen cu până la 20 la sută. Respirația superficială reduce și cantitatea de oxigen purtat în fluxul de sânge. Îmbunătățiți nivelul de oxigen din sânge prin realizarea de exerciții de respirație profundă. Aceste exerciții cresc energia, curăță plămânii și cresc cantitatea de oxigen din sânge.

Consumați acizi grași esențiali

Acizii grași esențiali precum vitamina F cresc cantitatea de oxigen pe care o poate purta hemoglobina în fluxul sangvin. Corpul nu poate produce acizii grași esențiali acid linolenic și acid alfa-linolenic, așadar trebuie să consumați alimente care conțin aceste substanțe. Uleiul de floarea soarelui, uleiul canola și uleiul de șofrănel conțin acid linoleic. Sursele bune de acid alfa-linoleic includ boabele de soia, nucile și semințele de in.

Evitați fumatul și consumul de alcool. Alcoolul și fumatul afectează nivelul de oxigen din sânge din cauza procesului oxidativ folosit pentru metabolizarea și îndepărtarea acestor substanțe din organism. Evitați fumatul sau consumul de alcool pentru a evita efectele lor dăunătoare asupra țesuturilor și organelor.

Consumați antioxidanți

Consumul de antioxidanți permite corpului să folosească oxigenul mai eficient astfel încât acesta să pătrundă în fluxul de sânge în cantități potrivite. Antioxidanții includ vitamina A, vitamina C, vitamina E și coenzima Q10. Exemple de alimente bogate în antioxidanți sunt afinele, merișoarele, fasolea roșie kidney, inimile de anghinare, căpșunile, prunele și murele.

Suplimente recomandate pentru tratamentul și oxigenarea sângelui

Ginkgo biloba este un arbore ale cărui frunze sunt pline de substanțe active, predominant flavonoizi, acizi organici, substanţe fenolice. Datorită acestor substanţe, ginkgo biloba aduce beneficii majore pentru circulaţie şi vasele sanguine, contribuie la ameliorarea fluxului sanguin în special cerebral şi la nivelul membrelor inferioare. Acesta poate îmbunătăți memoria şi alte funcţii ale creierului. Activitatea sa antioxidantă încetineşte modificările legate de vârstă. Datorita flavonoidelor conținute, această plantă exercită o acțiune protectoare asupra membranelor celulare menținându-le integritatea. Ginkgo are de asemenea un efect vasodilatator stimulând factorul endotelial și sinteza prostaciclinei. Influențează tonusul mușchilor netezi ce înconjoară vasele de sânge.

Ginkgo Biloba este util pentru oxigenarea sangelui.
Antioxidant puternic, ginkgo, întărește pereții capilarelor și ajută la protejarea celulelor creierelui (neuronii) împotriva leziunilor, îmbunătățește circulația sanguină cerebrală. Astfel, prin oxigenarea creierului, memoria și capacitatea cognitivă se îmbunătățesc la rândul lor. Detalii preț și mod de livrare rapidă în site www.prodietaplant.ro

MultiVitamine cu Fier

Fierul este un compus indispensabil organismului, care intervine în numeroase reacții chimice și permite îndeosebi transportul oxigenului prin hemoglobina globulelor roșii. Fierul este un mineral esențial pentru respirația celulară și pentru menținerea alcalinității corpului. Fierul se absoarbe mult mai bine atunci când este combinat cu vitamina C. Extractul natural de măceșe impulsionează și mai mult absorbția fierului și oxigenarea sângelui! Puteți alege o multivitamină cu fier, ficat, vitamina C, Vitamine din complexul B, lizină, extract de măceșe.

Scrie un raspuns:

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *