Oxigenarea sangelui, alimente tratament

Oxigenarea sângelui în mod natural, prin alimente și tratament optim reprezintă o preocupare majoră pentru mulți dintre noi. Fie că îl obținem prin activitatea fizică, fie prin menținerea echilibrului alimentar, avem nevoie de oxigen pentru a funcționa.

Oxigenarea sângelui: suplimente, fier, vitamine, plante.

Oxigenarea sângelui: tratament cu suplimente, fier, vitamine, plante.

Dacă aveți un nivel scăzut de oxigen, celulele nu au instrumentele necesare producerii de energie, astfel că vă veți simți obosiți, vă va crește pulsul și veți avea probleme de respirație în timpul efortului fizic. Consumul anumitor alimente poate ajuta și crește nivelul de oxigen dar mergeți la medic dacă vă lipsesc din organism nutrienți importanți. Mergeți la medicul de familie dacă bănuiți că aveți nivel scăzut de oxigen, un specialist poate găsi cauza și vă poate recomanda un tratament eficient pentru a obține înapoi un nivel normal de oxigen.

De ce apar probleme de oxigenare a sângelui?

Nivelul scăzut de fier reprezintă cea mai frecventă cauză a oxigenării slabe a sângelui, din punct de vedere nutrițional, dar și în general. Globulele roșii sunt bogate în fier, ce se găsește într-o proteină numită hemoglobină. Fierul se prinde de oxigenul din aerul respirat, îl poartă prin corp și îl eliberează astfel încât să pătrundă în celule și țesuturi. Nivelul scăzut de fier, o boală ce afectează o treime din persoanele ce donează sânge cu regularitate, potrivit Harvard Medical School, reduce cantitate de oxigen din sânge. În funcție de vârstă și sex, aveți nevoie de 8 până la 18 miligrame de fier pe zi pentru a preveni un deficit.

Oxigenarea sangelui.

Alimente recomandate pentru oxigenarea sângelui: carne roșie și pește.

Carnea și peștele sunt surse excelente de fier. De exemplu, o porție de 170 grame de ton la conservă are 2,6 miligrame de fier, puțin mai mult decât o porție de 85 grame de carne de vită care oferă 2,3 miligrame. Stridiile sunt foarte bogate în fier, cu 5 miligrame la o porție de 170 grame de stridii. O porție de 85 grame de carne de pui închisă la culoare conține 1,1 miligrame de fier, în timp ce o porție compusă din opt creveți mari furnizează 1,4 miligrame. Multe persoane evită însă sursele alimentare de hrană animală din mai multe considerente. Colesterolul este un inamic principal al sănătății cardiovasculare și de aceea, puteți avea în vedere și alte surse de fier.

Surse vegetale de fier

Puteți totodată să creșteți nivelul de fier din sânge, și prin urmare și de oxigen, prin consumul altor alimente bogate în fier. O porție de 28 grame de caju sau un cartof mediu copt oferă 1,9 miligrame de fier, în timp ce o jumătate de ceașcă de fasole kidney crește aportul de fier cu 2 miligrame. Și lintea conține o cantitate impresionantă de fier, 3,3 miligrame la ½ ceașcă, și un sfert de bucată de tofu are 2,2 miligrame. Unele cereale pentru micul dejun conțin și ele fier, deși cantitatea per porție poate varia în funcție de brand.
Alimentele vegetale conțin o formă diferită de fier, numită fier non-hem, care nu se absoarbe la fel de ușor ca fierul provenit din carne. Pentru a crește absorbția de fier, consumați-le alături de alimente care conțin vitamina C, precum citricele și legume ca ardeiul gras. De exemplu, pentru a facilita absorbția fierului, consumați lintea sau fasolea alături de salata de spanac, adăugați unt de caju în smoothie-ul de fructe sau folosiți tofu în prepararea legumelor la tigaie.

Magazin online unde putem regăsi linte bio, ulei de avocado, măsline sau rapiță, turmeric, pudră proteică, pâine multicereale integrală bio și multe altele este www.proDietaNaturala.ro » vezi prețuri și mod de livrare rapidă «.

Alimente bogate în folat sau în vitamina B12

Dacă din alimentație vă lipsește folatul sau vitamina B12, consumul de alimente bogate în acești nutrienți vă va crește nivelul de oxigen din sânge. Folatul, numit și vitamina B9, ajută organismul să producă globule roșii, celulele bogate în fier care poartă oxigenul în sânge. Vitamina B12 ajută la producerea hemoglobinei, proteina care conține fierul purtător de oxigen.
Creșteți aportul de folat prin includerea în dietă a citricelor și a legumelor cu frunze de culoare verde închis. Obțineți mai multă vitamina B12 prin consumul de carne, pește și fructe de mare, o singură porție de 85 grame de somon, macrou, carne de vită, midii, moluște sau crab king de Alaska oferă tot ce aveți nevoie într-o zi. Multe tipuri de pâine și de cereale pentru mic dejun sunt fortificate cu folat, iar unele dintre ele au și vitamina B12 adăugată, verificați eticheta pentru a vă asigura de aceste lucruri.

Alți nutrienți pentru creșterea oxigenului din sânge

Alți câțiva nutrienți pot influența nivelul de globule roșii și fier din sânge și, prin urmare, nivelul de oxigen. De exemplu, proteinele furnizează aminoacizi pe care corpul îi folosește pentru producerea proteinelor celulare, inclusiv a hemoglobinei ce transportă oxigenul. Carnea, peștele, scoicile, ouăle și lactatele oferă proteine ce duc la creșterea nivelului de oxigen, iar la fel se întâmplă și în cazul nucilor, semințelor, fasolei și a altor leguminoase.
De asemenea, pentru producerea de globule roșii purtătoare de oxigen, este nevoie de vitamina A. Organismul pompează constant noi globule roșii pentru a le înlocui pe cele vechi, deteriorate, și are nevoie de vitamina A pentru dezvoltarea sănătoasă a globulelor roșii. Dacă aveți deficit de vitamina A, un aport mai mare din această vitamină va crește nivelul de hemoglobină, astfel încât celulele din sânge să poată purta mai mult oxigen. Pentru un aport crescut de vitamina A, consumați produse lactate și alimente de culoare roșie și oranj, cartofi dulci, pepene cantaloupe, mango, dovleac și dovleac plăcintar, precum și legume cu frunze verzi ca varza collard și kale.
Din moment ce celulele nu pot depozita cantități suficiente de oxigen pentru mai mult de câteva minute o dată, corpul are nevoie de o sursă constantă de oxigen din mediul înconjurător. Există mai multe metode naturale de creștere a nivelului de oxigen din sânge care îmbunătățesc starea de sănătate și ajută la evitarea efectelor unui nivel scăzut de oxigen.

Exercițiile fizice

Nivelul de oxigen crește în timpul exercițiilor fizice datorită răspunsului fiziologic controlat de către creier. Măduva controlează rata de respirație în timpul multor activități, precum dormitul, exercițiile fizice și mâncatul. În timpul efortului fizic, celulele ard oxigenul mai repede decât ar face-o în timpul odihnei. Deoarece nivelul de dioxid de carbon se mărește, creierul crește rate de respirație a organismului pentru a aduce mai mult oxigen în celule.

Respirați aer proaspăt

Monoxidul de carbon și fluorura interferează cu oxigenul asimilat și trimis de organism în fluxul sangvin. Respirați aer proaspăt ori de câte ori este posibil, mai ales în zone fără gaze, fum, emisii de vehicule și alte chimicale. Respirați corect. University of Missouri-Kansas City susține că respirația incorectă poate reduce nivelul de oxigen cu până la 20 la sută. Respirația superficială reduce și cantitatea de oxigen purtat în fluxul de sânge. Îmbunătățiți nivelul de oxigen din sânge prin realizarea de exerciții de respirație profundă. Aceste exerciții cresc energia, curăță plămânii și cresc cantitatea de oxigen din sânge.

Consumați acizi grași esențiali

Acizii grași esențiali precum vitamina F cresc cantitatea de oxigen pe care o poate purta hemoglobina în fluxul sangvin. Corpul nu poate produce acizii grași esențiali acid linolenic și acid alfa-linolenic, așadar trebuie să consumați alimente care conțin aceste substanțe. Uleiul de floarea soarelui, uleiul canola și uleiul de șofrănel conțin acid linoleic. Sursele bune de acid alfa-linoleic includ boabele de soia, nucile și semințele de in.

Evitați fumatul și consumul de alcool. Alcoolul și fumatul afectează nivelul de oxigen din sânge din cauza procesului oxidativ folosit pentru metabolizarea și îndepărtarea acestor substanțe din organism. Evitați fumatul sau consumul de alcool pentru a evita efectele lor dăunătoare asupra țesuturilor și organelor.

Consumați antioxidanți

Consumul de antioxidanți permite corpului să folosească oxigenul mai eficient astfel încât acesta să pătrundă în fluxul de sânge în cantități potrivite. Antioxidanții includ vitamina A, vitamina C, vitamina E și coenzima Q10. Exemple de alimente bogate în antioxidanți sunt afinele, merișoarele, fasolea roșie kidney, inimile de anghinare, căpșunile, prunele și murele.

Suplimente recomandate pentru tratamentul și oxigenarea sângelui

Ginkgo biloba este un arbore ale cărui frunze sunt pline de substanțe active, predominant flavonoizi, acizi organici, substanţe fenolice. Datorită acestor substanţe, ginkgo biloba aduce beneficii majore pentru circulaţie şi vasele sanguine, contribuie la ameliorarea fluxului sanguin în special cerebral şi la nivelul membrelor inferioare. Acesta poate îmbunătăți memoria şi alte funcţii ale creierului. Activitatea sa antioxidantă încetineşte modificările legate de vârstă. Datorita flavonoidelor conținute, această plantă exercită o acțiune protectoare asupra membranelor celulare menținându-le integritatea. Ginkgo are de asemenea un efect vasodilatator stimulând factorul endotelial și sinteza prostaciclinei. Influențează tonusul mușchilor netezi ce înconjoară vasele de sânge.

Ginkgo Biloba este util pentru oxigenarea sangelui.

Antioxidant puternic, ginkgo, întărește pereții capilarelor și ajută la protejarea celulelor creierelui (neuronii) împotriva leziunilor, îmbunătățește circulația sanguină cerebrală. Astfel, prin oxigenarea creierului, memoria și capacitatea cognitivă se îmbunătățesc la rândul lor. Detalii preț și mod de livrare rapidă în site www.prodietaplant.ro

MultiVitamine cu Fier

Fierul este un compus indispensabil organismului, care intervine în numeroase reacții chimice și permite îndeosebi transportul oxigenului prin hemoglobina globulelor roșii. Fierul este un mineral esențial pentru respirația celulară și pentru menținerea alcalinității corpului. Fierul se absoarbe mult mai bine atunci când este combinat cu vitamina C. Extractul natural de măceșe impulsionează și mai mult absorbția fierului și oxigenarea sângelui! Puteți alege o multivitamină cu fier, ficat, vitamina C, Vitamine din complexul B, lizină, extract de măceșe.

FIER cu Vitamine Complex B, Vitamina C, Extract MACESE

FIER cu Vitamine Complex B, B12, Vitamina C, Extract MĂCEȘE (100 cmpr / 1 pe zi): vezi preț și mod de livrare rapidă în magazin online prDietaPlant.ro

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.