Cine preferă laptele de soia și de ce?

Laptele praf de soia este este un substitut natural pentru laptele de vacă, ales în special pentru că nu conține lactoză și este bogat în calciu și proteine vegetale de cea mai bună calitate. Mulți vegani dar și copii, vârstnici și persoane cu probleme digestive aleg să consume lapte de soia. Acesta are proprietăți nutritive valoroase și aduce beneficii sănătății.

Lapte praf de soia integrală, preț, proprietăți nutritive, beneficii pentru sănătate.

Lapte praf de soia integrală, preț, proprietăți nutritive, beneficii pentru sănătate.

Dacă vă aflați printre persoanele care nu pot consuma lapte de origine animală, ei bine, nu trebuie să resimțiți nici o frustrare!

Citeste articolul »

Cum scapam de halena, simplu, natural si rapid?

Halena, halitoza, respirație urât mirositoare pot fi probleme cu adevărat neplăcute și de aceea căutăm tratament naturist. Respirația neplăcută poate fi o problemă jenantă. Există multe motive pentru care este posibil să avem respirație urât mirositoare.

Mirosul neplăcut al gusrii, halena, halitoza, respirația urât mirositoare, tratament naturist cu propolis.

Mirosul neplăcut al gusrii, halena, halitoza, respirația urât mirositoare, tratament naturist cu propolis.

Spre exemplu, bacteriile care se acumulează în gură și între dinți dau miros neplăcut. Este necesar periajul dinților de două-trei ori pe zi. Dar adesea, periajul dinților nu este suficient pentru a scăpa de mirosurile din gură.… Citeste articolul »

Secretul unui aluat sanatos

Secretul oricărui aluat sănătos este, desigur, să conțină făină sănătoasă. Dar care sunt tipurile de făină sănătoasă și ce proprietăți nutritive sunt esențiale? Dacă ați remarcat, făina albă de grâu nu este deloc apreciată de nutriționiști și nici prea recomandată în rețetele destinate copiilor, sportivilor sau persoanelor care urmează diete sănătoase pentru că nu conține nutrienți valoroși (este aproape goală în vitamine, minerale, fibre dietetice).

Făină sănătoasă. Ce tip de făină este recomandat pentru un aluat sănătos.

Făină sănătoasă. Ce tip de făină este recomandat pentru un aluat sănătos. Care sunt proprietățile nutritive pe care să le apreciem în primul rând?

Citeste articolul »

Faina de quinoa este unica in privinta proteinelor

Făina de quinoa este excelentă pentru rețetele de aluaturi dar și pentru shake-urile proteice atât de apreciate de sportivi. Are proprietăți nutritive valoroase, este o sursă de proteine complete și aduce foarte multe beneficii sănătății. Quinoa este sămânța unei plante cunoscute științific ca Chenopodium quinoa. Este bogată în multe substanțe nutritive și este adesea denumită “super-aliment”.

Proprietăți nutritive valoroase în făina de quinoa. Profil nutritiv. Tabel aminoacizi (proteine).

Proprietăți nutritive valoroase în făina de quinoa. Profil nutritiv. Tabel aminoacizi (proteine).

Quinoa (pronunțată chinoua) nu este de fapt o cereală, ci o pseudo-cereală, o sămânță asemănătoare mai degrabă cu leguminoasele.… Citeste articolul »

Faina de quinoa: beneficii speciale si retete

Făina de quinoa este cel mai nou și nutritiv mod de a pregăti aluaturi! Făina de quinoa este ușor de folosit în orice rețete de aluat, este deosebit de bogată în proprietăți nutritive valoroase pentru sănătate, în proteine complete, fibre dietetice, carbohidrați complecși, vitamine și minerale. Este poate cea mai recomandată făină pentru rețete de casă de clătite, brioșe, pâine, biscuiți, prăjituri, blaturi de tort, aluat de pizza. Este o sursă bună de antioxidanți și minerale, oferind mai mult magneziu, fier, fibre și zinc decât multe cereale.

Făina de quinoa este ușor de folosit în rețete diverse. Are proprietăți nutritive valoroase.

Făină de quinoa rețete de clătite, brioșe, pâine, biscuiți, prăjituri.

Citeste articolul »

6 Retete de inspiratie japoneza

Rețete de inspirație japoneză cu ingrediente autentice. Preparatele japoneze sunt printre cele mai sănătoase din lume dar și gustoase în același timp. De ce rețetele japoneze au atras atenția întregii lumi și sunt recomandate chiar și de nutriționiști? Este simplu: japonezii sunt printre cei mai longevivi locuitori ai planetei și vrem și noi să fim ca ei! Dieta Okinawa în special este adoptată de mulți occidentali pentru că în această zonă foarte mulți locuitori reușesc să treacă lejer de vârsta de 120 de ani!

Meniu japonez. Rețete de inspirație japoneză.

Meniu japonez. Rețete de inspirație japoneză. Ingrediente din bucătăria japoneză în magazine online românești.

Citeste articolul »

Dieta Japonezilor. Care este secretul longevitatii lor?

Mâncarea japoneză este una dintre cele mai sănătoase alegeri culinare iar japonezii sunt printre cei mai sănătoși, echilibrați și longevivi oameni ai planetei. Mai mult decât atât, Ţara Soarelui Răsare are cel mai mic grad de obezitate din lume (doar 3,5 % din populaţie).

Mâncare japoneză online, rețete mâncare cu specific japonez.

Mâncare japoneză online, rețete mâncare cu specific japonez, deserturi tradiționale. Ingrediente pentru rețete tradițional japoneze.

Dar care este secretul longevității și sănătății japonezilor? Putem mânca și noi mâncare japoneză? Românii sunt deschiși în general către tendințele moderne și adoptă diete sănătoase, precum cea japoneză.

Citeste articolul »
Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and WP Themes

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.