Prodieta.ro Nutriție & Sănătate

Mihaela Bilic – dieta recomandata de nutritionist

Mihaela Bilic este poate cel mai popular medic nutriționist din România. Doctor Mihaela Bilic mai este numită și “nutriționistul vedetelor”. Cura de slăbire a Mihaelei Bilic (de fapt promovată de Mihaela Bilic) a făcut furori printre vedete iar cititorii noștri ne întreabă tot mai des despre ”dieta Bilic”.

Dieta recomandată de doctor nutriționist Mihaela Bilic poate fi ușor controversată. Doamna doctor Bilic susține naturalețea, echilibrul și ne sfătuiește să ne regăsim starea de bine și în interior pentru a arăta bine la exterior.

Ne-am permis să vă cităm din cartea “Trăiesc, deci mă abțin” elaborată de Mihaela Bilic, respectând drepturile de autor în sensul că nu depășim jumătate din fiecare capitol în cauză, menționăm sursa și chiar promovăm cartea și dieta doemnei doctor nutriționist Mihaela Bilic.

Cartea scrisă de Mihaela Bilic este deosebit de amplă și bine elaborată, structurată pe capitole care crează și o cultură generală în domeniul alimentației sănătoase dar ne și ghidează pas cu pas către o cură de slăbire eficientă sau o dieta zilnică sănătoasă.

“Daca cura de slabire a devenit un mod de viata si pentru voi, iar gustul eclerului cu ciocolata l-ati uitat demult am sa va dau o veste buna: am gasit, in sfarsit, solutia!” spune Mihaela Bilic in deschiderea cartii “Traiesc, deci ma abtin”.

Mihaela Bilic prezinta 7 pasi pentru succes:

Pasul 1: De la ce plecam si unde vrem sa ajungem.

Inainte de a porni la drum trebuie sa facem o evaluare corecta a situatiei in care ne aflam si sa definim foarte clar obiectivele pe care vrem sa le atingem. Avem nevoie de un cantar, un centimetru si foarte mult curaj. […mai multe informatii in cartea scrisa de Mihaela Bilic]

Pasul 2: Cu ce incepem si cand.

Antrenamentul sau perioada de incalzire nu are ca scop pierderea in greutate, cu doar inlocuirea obiceiurilor proaste alimentare cu altele noi, fundamentale pentru reusita unei cure de slabire si care vor fi respectate ulterior toata viata:

[…mai multe informatii si la acest capitol puteti citi in cartea Mihaelei Bilic]

Pasul 3: Obiectivele dietei Mihalei Bilic.

Necesarul caloric mediu pentru mentinerea greutatii este de 1800-2000 de calorii la femei si 2200-2500 de calorii la barbati. In momentul in care vrem sa slabim acest aport caloric trebuie redus, insa trecerea de la o alimentatie bogata la regim restrictiv trebuie sa fie facuta treptat. Se limiteaza doar aportul de carbohidrati si grasimi, nu si cantitatea de proteine.


Exista 3 categorii de restrictii calorice

Pe masura ce se pierde din numarul de kilograme se avanseaza intr-o categorie superioara si dieta devine mai stricta. Ritmul de pierdere in greutate corect, fara a pune sanatatea in pericol, este de 0.8 – 1.5 kg/saptamana.

Formula simpla pentru slabit: aport minim de 20 cal/kg corp, pana cand ajungeti la greutatea dorita, considerand suficienta o pierdere medie in greutate de 1 kg la 10 zile.

[…mai multe informatii si la acest capitol puteti citi in cartea Mihaelei Bilic]

Pasul 4: Principiile dietei Mihalei Bilic

Un regim de slabit trebuie sa contina toate cele 3 grupe de nutrienti: glucide, lipide si proteine in proportii adecvate, sa asigure necesarul de vitamine, minerale si apa si sa aiba o valoare calorica inferioara necesarului zilnic al organismului.
[…mai multe informatii si la acest capitol puteti citi in cartea scrisa de Mihaela Bilic]

Pasul 5: Premiati-va

Premiul saptamanal va fi o masa la care sa puteti manca fara sa va ganditi la ce se afla in farfurie, bineinteles, cu conditia sa nu fie muntele Everest. Va veti incetini putin procesul de slabire, dar ce conteaza, din seara respectiva va intoarceti la obiceiurile voastre corecte. Si pentru ca de diete nu veti scapa prea usor macar bucurati-va de fiecare week-end – inseamna ca a mai trecut o saptamana.

Pasul 6: Evaluarea si monitorizarea rezultatelor

Dupa primele 3 kilograme pierdute se numeste ca am inceput cu adevarat sa slabim si tot slabit de numeste si daca “se duc” doar 0.5 kilograme pe saptamana. Viteza scaderii in greutate este diferita de la o persoana la alta si chiar de la o luna la alta in cazul aceleiasi persoane.

Slabitul poate fi:

Indiferent de aceste piedici dieta trebuie continuata. […mai multe informatii si la acest capitol puteti citi in cartea scrisa de Mihaela Bilic]

Pasul 7: Stabilizarea si mentinerea

O dieta echilibrata este regimul de intretinere pe viata, trebuie sa continuati sa aplicati principiile sanatoase ale alimentatiei de zi cu zi daca vrei ca kilogramele in plus sa nu se ma intoarca niciodata. Evitarea grasimilor, prajelilor, zaharului, mancatul peste masura, prezenta celor 3 mese principale fara alte “ciuguleli” suplimentare sunt reguli de bun simt care trebuie sa constituie intr-un final un mod de viata.
Cea mai buna metoda pentru mentinererea siluetei este sportul, activitatea fizica ne modeleaza armonios corpul, ne ajuta sa fim in tonus, iar cele cateva zeci de calorii consumate zilnic prin miscare ne permit sa ne relaxam in privinta rigorii aportului alimentar. […mai multe informatii despre cura de slabire promovata de Mihaela Bilic gasiti in cartea “Traiesc, deci ma abtin”]

Smoothie-uri BIO DIETETICE cu puține calorii. Sunt recomandate pentru a merge la sala de sport, în parc, la serviciu, în călătorii. Alege dintre mai multe variante. SMOOTHIE-uri VERZI (cu kale, spanac, ceai verde Matcha, iarbă de orz) și SMOOTHIE-uri colorate cu fructe Bio (mango, fructul pasiunii, căpșuni, afine). Sunt DISPONIBILE cu livrare rapidă și plata la curier în site www.proDIETAbio.ro

Sugestii de Mic Dejun in dieta Mihaela Bilic

1. 1 iaurt mic (150 g) + 1 banana taiata felii
2. 2 oua sau omleta (fara ulei) + 1 felie paine prajita + 1 rosie + 1 castravete
3. 1 baton de cereale + 1 cana de lapte semidegresat )250 ml)
4. 2 pumni de cereale (de orice fel) + 1 iaurt mic sau 3 cana de lapte ( ml)
5. 2 felii de sunca slaba + 1 felie de paine de secara + 1 rosie + 1 ardei gras
6. 3 crackers unsi cu 1/2 cutie ricotta + 1 ardei gras + 1 castravete
7. 2 oua fierte + 1 felie de paine prajita + 6 masline + 1 rosie
Mihaela Bilic prezinta in cartea ei “Traiesc, deci ma abtin” 20 de sugestii de meniu de mic dejun insa pentru a avea o imagine competa puteti cumpara cartea. In site-ul prodieta.ro prezentam numai o parte din dieta d-nei Mihaela Bilic pentru ca dvs sa stiti ce implica dieta si cat de usor poate fi tinuta.

Sugestii de Pranz in dieta Mihaela Bilic

1. 1 salata greceasca (mare) cu rosii, castraveti, ardei gras, ceapa, masline, 1 felie de branza feta + 1 ou fiert + 2 triunghiuri foccacia sau 1 felie de paine cu usturoi
2. 1 omleta doun doua oua cu jambon, ciuperci, 1 lingura de cascaval ras + 1 salata verde + 1 felie de paine
3. 1 saorma mica de pui (fara cartofi prajiti si maioneza) cu usturoi + 1 salata mare
4. 1 portie paste cu sos rosu (arrabiate, bolognese) + 1 lingura parmezan ras – se pot folosi si sosurile gata preparate din comert inclusiv pesto
5. o ciorba / supa mare de orice fel cu carne slaba (fara smantana) si multe legume (inclusiv cartofi) cu ardei iute
6. 6-8 bucati de sushi + 1 bol de supa
7. 2-3 felii de roast beef + 1 felie paine de secara + 1 salata mare de varza alba
Mihaela Bilic prezinta in cartea ei “Traiesc, deci ma abtin” 30 de sugestii de meniu de pranz insa pentru a avea o imagine competa puteti cumpara cartea.

Sugestii de Cina in dieta Mihaela Bilic

Paste DIETETICE cu 7 calorii. Detalii si pret produse ce fac parte din planul de dieta rapida în >> site proDIETAmagazin.ro. Cum pregătim o masă DIETETICĂ în numai 5 minute? Specialiștii DIET FOOD UE s-au gândit la tot și aduc soluția produselor lor care au mai puțin de 10 calorii per 100 gr. Mâncăm și slăbim!

1. 1 salata mare din toate tipurile de frunze + morcov si telina rase + ardei gras, castravete, rosie + 2 linguri de porumb + 1 ou fiert + 1 conserva de ton + 7-8 masline verzi
2. 1 salata mare asortata + 1/2 piept de pui afumat (sau 3-4 felii de somon afumat) + 1 linguira de parmezan ras + 6 masline negre
3. 1 bucata de peste la cuptor (preparat in staniol, cu ierburi aromatice si putin unt sau ulei) = legume la gratar sau fierte
4. 1 pulpa de pui sau 1/2 piept de pui + legume gratinate la cuptor (conopida, broccoli, dovlecel, vinete sau ciuperci taiate felii si sos facut din 2 linguri de parmezan ras, 2 linguri de smantana 12% grasime, 1 ceasca de lapte cald, ierburi aromate)
5. 1 bucata de muschi de porc sau 1/2 muschiulet la gratar + 4-5 linguri de varza calita (in sos de rosii) + ardei iute
6. 1 bucata de somon la gratar + sparanghel sau broccoli fiert + 1 lingurita de sos olandez
7. 1 bucata de carne de vita la gratar + legume la gratar (ciuperci, dovlecei, vanata) sau fierte (conopida, broccoli, fasole verde) + 1 cub de unt
Mihaela Bilic prezinta in cartea ei “Traiesc, deci ma abtin” 20 de sugestii de meniu de cina insa pentru a avea o imagine completa puteti cumpara cartea.

Sugestii de Gustari in dieta Mihaela Bilic

1. 1 pumn mic de alune, nuci, migdale, fistic sau alte fructe oleaginoase fara coaja
2. 1 pumn mare de seminte de floarea soarelui sau dovleac cu coaja
3. 1 cub de swaiter sau branza frantuzeasca (25g) + 10 boabe de strugure
4. 1 cub de telemea + 1 felie de pepene rosu
5. 2 morcovi cruzi taiati bastonase sau 2 crengute de telina + 2 linguri de tzatziki (iaurt cu usturoi si castraveti)
6. 10 masline negre sau 15 masline verzi
7. 6 rosii “cireasa” + 2 crackers unse cu pasta de branza
Mihaela Bilic prezinta in cartea ei “Traiesc, deci ma abtin” 31 de sugestii de gustari insa pentru a avea o imagine competa puteti cumpara cartea.

Recomandare:

Putem slăbi mai ușor dacă tăiem drastic din carbohidrați dar ce ne mai rămâne atunci să punem pe masă? Sunt recomandate legumele gătite în combinație cu alimente sățioase, care au multe fibre. Astăzi găsim în magazine multe produse dietetice cu numai 6 calorii la 100 gr așa cum sunt alimentele din Konjac. Alimentele din rădăcina asiatică de Konjac au foarte puține calorii și sunt bogate în fibre pentru a ține de foame timp îndelungat. Tăițeii, spaghetele, pastele fettuccine și orezul. Dacă pastele clasice au 350 calorii la 100 gr, ei bine pastele din konjac au numai 6 calorii la 100 grame. Diferența va fi vizibilă și în silueta dvs! Prețul pastelor este aproximativ același iar beneficiile pentru sănătate și avantajele pentru slăbire sunt binevenite. Gătim așadar rețetele clasice dar cu ingrediente non calorice! » Vezi mai multe detalii, preț și mod de a găti alimente, rețete cu extrem de puține calorii »

“Aș dori ceva care să îmi mai taie pofta de mâncare. Ceva natural”