Dieta Dukan Meniuri

Lista alimentelor permise in dieta Dukan Dieta Dukan are la baza conceptul dietei Atkins si anume consumul scazut de carbohidrati. Meniurile din dieta Dukan recomanda consumul de carne, oua, peste, legume, tarate de ovaz, multe proteine. Retetele Dukan sau meniurile Dukan sunt usor de realizat si foarte variate. Motivul pentru care meniul Dukan include taratele de ovaz este acela ca produsele animale nu au fibre si ca atare propune aceasta solutie. Site oficial: http://thedukandietsite.com/

Dietele Atkins, South Beach, Dukan si Montignac au toate ceva in comun: renuntati la carbohidrati in faza de atac si introduceti-i numai pe cei complecsi in faza de continuare. Pe scurt: puteti manca oua, carne, legume fara amidon si diversi carbohidrati complecsi (in cantitati moderate) si veti ajunge sa slabiti pe o perioada de timp medie si de durata.

Dieta Dukan – Regimul si meniuri

Etapa 1: Atac. Faza de Atac dureaza intre una si 10 zile in functie de cat de mult ati slabit (puteti slabi chiar si 20 de kilograme in numai 10 zile in functie de greutatea de la care ati pornit). In timpul fazei de atac a regimului Dukan nu exista restrictii de calorii daca adoptati meniuri corecte. Dieta nu permite practic nici un fel de carbohidrati si impune consumul de proteine slabe. Mesele includ si produse lactate fara grasimi si “arma secreta” – taratele de ovaz. Sustinatorii dietei Dukan spun ca o lingura si jumatate de tarate de ovaz pe zi ii face sa se simta cu stomacul plin si trec mai usor peste senzatia de foame. Fibrele de ovaz contin multe fibre care dau senzatia de satietate si ajuta si la detoxifierea organismului.

Etapa 2: Croaziera. In aceasta faza a regimului Dukan veti continua sa mancati alimentele de la faza 1 (proteine slabe, lactate fara grasimi si tarate de ovaz) dar puteti adauga si legume fara amidon. Puteti mentine aceasta faza pana cand ajungeti la greutatea dorita.

Etapa 3: Consolidarea. Dr. Dukan, creatorul acestei diete, sustine ca aceasta faza este cea care il diferentiaza de “concurenta”. Faza de consolidare se axeaza pe reintroducerea carbohidratilor in dieta. In plus, veti avea doua mese “de sarbatoare” pe saptamana in care puteti manca mai libertin dar o data pe saptamana sa mancati doar proteine, exact ca si in perioada de atac. Doctorul recomanda ca aceasta zi sa fie joia.

Etapa 4: Stabilizare Definitiva. Faza finala a dietei Dukan se concentreaza pe aplicarea a 3 reguli:

  1. O zi pe saptamana mancati numai proteine.
  2. Mancati 3 linguri de ovaz pe zi pentru tot restul vietii.
  3. Nu mai urcati in ascensor sau scari rulante. Urcati scari si faceti o plimbare de 20 de minute pe fiecare zi.

Fie puteti gati retetele Dukan daca stati acasa si aveti timp, fie puteti retine principiile de baza ale dietei Dukan (asemanatoare cu cele ale dietei Atkins si South Beach) si manca dietetic la restaurant, la serviciu sau cand sunteti invitati la cineva acasa. Atunci cand tineti regimul de slabire Dukan trebuie sa intelegeti mai intai ce sunt carbohidratii si care sunt alimentele cu indice glicemic scazut.
Pentru retete si meniuri Dukan zilnice va recomandam site-ul http://www.retete-dukan.ro iar pentru principiile de baza ale tuturor dietelor fara carbohidrati simpli (cu eliberare rapida in fluxul sanguin) va recomandam articolul Despre Carbohidrati si Indicele Glicemic.

Recomandarea prodieta.ro este sa fiti atenti la cantitatea de nutrienti pe care o asimilati saptamanal, si anume vitamine, minerale, enzime, fibre si proteine de buna calitate din fructe, legume fara amidon si cereale integrale. Trebuie sa evitam si chiar sa eliminam din meniul zilnic carbohidratii simpli, rafinati (faina alba, zahar) si alimentele procesate care pot avea o densitate calorica imensa fara aport de nutrienti. Excesul de proteine animale dauneaza sanatatii asa ca incercati sa limitati portiile de carne. Cititi si articolul Prodieta RECOMANDA: sa slabim fara cura de slabire!

>> Vezi produse pentru DIETA DUKAN in magazinul online www.prodietabio.ro >>

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

4 Raspunsuri la discutia despre “Dieta Dukan Meniuri”

  1. 4
    ana spune:

    Cam ce rețete trebuie sa mănânc în dieta dukan în așteaptă 3 mese pe zi

  2. 3
    anonim spune:

    am inceput si eu dieta de 4 zile asta e a 5 am gustat cate putin doar cate o gurita din cate cave interzis.in aceste aproximativ 5 zile am slabit doar 2 kg si eu vreau sa dau jos 10 kg deci ar mai fi de dat jos inca 8 ce ma sfatuiti sa fac vreau sa slabesc cu orice pret

  3. 2
    daniel spune:

    am 125kg ,acest program Dukan e benefic pentru un barbat ? Astept raspuns

  4. 1
    codruzaroby spune:

    buna doresc mai multe inf

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.