Alimentația corectă după un implant de stent

Implantul de stent este unul dintre cele mai frecvente tratamente pentru boli de inimă și artere blocate. Alimentația corectă după implant este importantă și fiecare persoană care a avut o intervenție de implant de stent trebuie să fie bine informată privind acest aspect. Urmarea unui regim alimentar este o componentă importantă în menținerea sănătății cardiace și a unor artere perfect funcționale.

Regim alimentar recomandat pentru i inimă sănătoasă. Implantul de stent, recomandări.
Regim alimentar recomandat pentru inimă sănătoasă. Implantul de stent, recomandări.

Implant de stent

Implantul de stent coronarian este o procedură care însoțește angioplastia. Este inserat un balon prin artera femurală în artera coronariană blocată cu placă de aterom. Balonul este umflat pentru a presa placa de aterom de pereții vasului de sânge, iar apoi balonul este dezumflat. Este inserat stentul în vasul de sânge, în același loc, iar apoi se deschide. Stentul va rămâne în arteră, menținând-o deschisă pentru a circula sângele.

Regim alimentar recomandat după un implant de stent

Faptul că ați efectuat o operație de implant de stent nu înseamnă că v-ați vindecat de boala arterială coronariană. „Nu există vindecare”, declară Clyde Yancy, președinte al American Heart Association și cardiolog la Baylor University Medical Center. Pe lângă implantul de stent, schimbarea stilului de viață este o parte integrală a programului de diminuare a eventualelor incidente ale bolii arteriale coronariene. Yancy și alți experți recomandă efectuarea regulată de exerciții fizice moderate, evitarea fumatului și urmarea unei diete sănătoase pentru inimă.

Un regim alimentar sănătos pentru inimă este sărac în sodiu, precum și în grăsimi de tip trans și saturate și colesterol. Înlocuiți mâncare procesată de tip fast-food cu alternative sănătoase cum ar fi fructele, legumele și cerealele integrale, mâncarea de casă în care se evită prăjelile și se alege sotarea cu puțin ulei de măsline de calitate. Alegeți alimentele cu puține grăsimi și fibre solubile care ajută la reducerea colesterolului și riscului de anumite tipuri de cancer, potrivit unui raport de la Harvard School of Public Health.

Consumați alimente care nu conțin grăsimi de tip trans, așa numitele „uleiuri parțial hidrogenate”. Biscuiți, covrigei, produse de cofetărie-patiserie, dulciuri ambalate, chips-uri, toate acestea conțin în mare parte grăsimi hidrogenate total nerecomandate persoanelor care doresc să aibă o inimă sănătoasă, un sistem cardio-vascular perfect funcțional. De asemenea, căutați produse a căror etichetă specifică faptul că au un conținut redus de sodiu și colesterol. Înlocuiți grăsimile saturate și de tip trans ca untul, untura și margarina cu alternative sănătoase. Alegerile optime sunt uleiul de canola, uleiul de cocos, de avocado, uleiul de măsline și uleiul de floarea soarelui (bogat în Omega 6) combinat cu ulei din semințe de susan sau in (bogat în special în Omega 3). De asemenea, puteți utiliza nuci, măsline și avocado pentru a adăuga ulei sau grăsime în mâncare fără a vă crește nivelul de colesterol.

Uleiuri recomandate pentru un regim alimentar sănătos: de cocos, rapiță canola, avocado, măsline, susan, in, semințe de dovleac, arahide, camelina, cânepă. Vezi prețuri pentru fiecare în parte, detalii, mod de livrare rapidă.
Uleiuri recomandate pentru un regim alimentar sănătos: de cocos, rapiță canola, avocado, măsline, susan, in, semințe de dovleac, arahide, camelina, cânepă. Vezi prețuri pentru fiecare în parte, detalii, mod de livrare rapidă.

Alimente specifice

Nora Saul, pedagog specializat în diabet și manager al Nutritional Education la Joslin Diabetes Center, folosește American Heart Association Guidelines pentru a recomanda tipurile și cantitățile de alimente care ar trebui consumate cu regularitate după operația de implant de stent:

Complex Cardiologic. Inima sanatoasa cu Coenzima Q10, Omega 3, Extract Natural Usturoi
Complex Cardiologic. Inimă sănătoasă cu Coenzima Q10, Omega 3, L-Carnitina: vezi preț, detalii suplimentare și beneficii suplimentare, mod de livrare rapidă

• Cel puțin 4 ½ cești de fructe și legume pe zi.
• Două porții a câte 100 g de pește pe săptămână.
• Cel puțin trei porții a câte 30 g de cereale integrale.
• Cel puțin patru porții de nuci, semințe și fasole pe săptămână.
• Nu mai mult de două porții de carne procesată pe săptămână.
• Maximum 1 litru de băuturi îndulcite cu zahăr, băuturi răcoritoare, băuturi pentru sportivi și sucuri, pe săptămână.

Mâncați pește de două ori pe săptămână. Peștele de apă rece, precum somonul și halibutul, conțin în cantități mari omega-3 și acizi grași. Acizii grași omega-3 sunt benefici în reducerea LDL-ului sau colesterolului rău și în creșterea HDL-ului sau colesterolului bun. Dacă nu vă place peștele, încercați suplimentele cu omega-3. Le puteți găsi în magazinele cu suplimente naturale. Este ideală combinația de Omega 3 cu L-carnitină și Coenzima Q10.

Inima sănătoasă cu extract de păducel plus magneziu și potasiu în suc de fructe, aronia, merișoare. Cura de sănătate pentru inima dvs cu 1 sticlă este de 5 zile, câte 150 ml pe zi. Persoanele care evită capsulele, pot avea încredere în puterea naturii, alegând suplimente naturale sub formă de extracte lichide din plante medicinale, cu suc de fructe și minerale.
Inima sănătoasă cu extract de păducel plus magneziu și potasiu în suc de fructe, aronia, merișoare. Cura de sănătate pentru inima dvs cu 1 sticlă este de 5 zile, câte 150 ml pe zi. Persoanele care evită capsulele, pot avea încredere în puterea naturii, alegând suplimente naturale sub formă de extracte lichide din plante medicinale, cu suc de fructe și minerale. Producător: Haus Rabenhorst, Germania. Vezi preț, detalii de livrare, informații suplimentare pentru sănătatea dvs.

Reduceți aportul de sare. Majoritatea românilor consumă între 2.900 și 4.300 miligrame de sare pe zi. Deoarece sodiul este strâns asociat, la multe persoane, cu tensiunea arterială mare, luați în considerare reducerea aportului de sare la sub 2.300 miligrame pe zi, sau 1.500 miligrame pe zi dacă prezentați risc de tensiune arterială mare. Consumați carne slabă proaspătă, carne de pui, albușuri de ou, supe și bulion cu un conținut scăzut de sodiu, în locul șuncii și mezelurilor, alimentelor la conservă, brânzei și untului, ketchup-ului sau maionezei. Dacă trebuie să consumați legume la conservă, clătiți-le înainte de a le găti pentru a îndepărta cea mai mare parte a sării.

"Magazin
Caută în site proDietaNaturala.ro produse pentru inima sănătoasă

4 Comentarii

  1. Am un implant de stent bio de 5 luni in artera aorta,as vrea sa stiu pe langa tratamentul cu medicamente pe care le am de luat un an pot lua si suplimentele de care vorbiti am cumparate cutii cu Qoenzima Q10 si omega 3, espirulina, nu reactioneaza cu medicamentele, sant adeptul tratamentelor naturiste dar mi s- a spus ca tratamentul medicamentos este necesar sa- l respect, Va multumesc pentru raspuns anticipat.

Scrie un raspuns: