Castanele: proprietati, beneficii, idei de retete

Dulci și cu o aromă bogată, castanele sunt nuci comestibile populare în multe zone ale lumii precum Franța, Japonia, SUA, bazinul Mării Mediterane.

Castane: proprietati, beneficii, idei retete cu faina de castane

Castane: proprietăți, beneficii, idei rețete cu făină de castane

Denumire științifică: Castanea sativa. Din punct de vedere botanic, castanele aparțin familiei din care face parte fagul sau Fagaceae, genul: Castenea.

Beneficiile pentru sănătate ale castanelor

• Castanele, spre deosebire de alte nuci și semințe, au un conținut relativ scăzut de calorii, au mai puțină grăsime, însă sunt surse bogate de minerale, vitamine și fitonutrienți care sunt extrem de benefici pentru sănătate.

Citeste articolul »

Beneficiile Uleiului de Migdale

Atunci când folosim ulei de migdale pentru ten, păr sau zone deshidratate beneficiem de vitamine, minerale și acizi grași esențiali în forma cea mai pură.

Migdale ulei: tratament natural pentru piele, par, zone deshidratate.

Migdale ulei: tratament natural pentru piele, par, zone deshidratate.

Nutriționiștii promovează des beneficiile consumului de migdale, dar fructul dur, în formă de minge de rugby, face minuni și dacă este aplicat sub formă de ulei direct pe piele și păr. Cu o cantitate moderată de ulei de migdale, puteți beneficia de cel mai bun tratament natural, hidratant și nutritiv, din cap până în picioare. Încercați ulei de migdale virgin, presat la rece, de cea mai înaltă calitate.

Citeste articolul »

Suplimente naturiste, vitamine pentru ochi sanatoasi

Atunci când căutăm suplimente naturiste pentru ochi sănătoși avem în vedere un complex de vitamine și minerale.

Ochi sanatosi: tratament naturist, vitamine, suplimente.

Ochi sanatosi: tratament naturist, vitamine, suplimente.

Un supliment alimentar pentru ochi sanatosi 100% natural poate conține: extract de afine, luteină, zeaxantină, beta-caroten, vitamina E, vitamina B2, mineralele zinc și seleniu. Beta-carotenul este unul din cei 600 de reprezentanți ai familiei carotinelor vegetale. Este cunoscut și sub numele de provitamina A, ceea ce înseamnă că o parte din beta-carotenul ajuns în organism odată cu alimentele, este transformat în vitamina A (retinol).

Citeste articolul »

Ce inseamna Raw Vegan?

Ce este așadar dieta raw vegan? Este RAW diferită față de alte diete la modă? Un fapt aparte la dieta raw vegan Dieta raw veganeste acela că nu ne spune ce să mâncăm, ci doar cum să (nu) preparăm (termic) alimentele.

Esența dietei raw este aceea că mâncarea nu trebuie să fie gătită sau încălzită la o temperatură mai mare de 40 de grade Celsius. Teoria este aceea că prepararea termică a alimentelor distruge nutrienții esențiali și enzimele, lăsând mâncarea mai puțin folositoare pentru organism și pentru sănătatea noastră.

Beneficii aduse de dieta raw vegan pentru sănătate

Dieta raw vegan ne ajută să avem o alimentație diversificată și plină de vitamine și fibre benefice.

Citeste articolul »

Ce este Wasabi?

Wasabi (Wasabia japonica, Cochlearia wasabi sau Eutrema japonica) este cunoscut și sub numele de „hrean japonez”. Wasabi-ul autentic, wasabia japonica, face parte din aceeași familie ca și năsturelul și se aseamănă cu hreanul, fiind o rădăcină. Se feliază și se utilizează în majoritatea preparatelor asiatice. Se găsește foarte greu deoarece se cultivă cu dificultate și are și un preț mare.

Beneficii pentru sănătate ale wasabi-ului:

Efecte antimicrobiene: Agenți antimicrobieni care elimină bacteriile. Wasabi deține o mulțime de efecte antimicrobiene și probabil de aceea este servit alături de pește crud.

Citeste articolul »

Ulei de PRIMULA, luminita de seara

Uleiul de primula sau luminiță de seară (Evening Primrose, Oenothera biennis) conține o concentrație mare de acid gras prescurtat GLA.

Ulei de Primula (luminita de seara, evening primrose)

Ulei de Primula (luminita de seara, evening primrose), beneficii si proprietati

Acest acid gras GLA are meritul pentru o mare parte dintre proprietățile remarcabile de vindecare ale plantei. De fapt, primula (luminița de seară) conține una dintre cele mai mari concentrații cunoscute din această substanță importantă și doar alte câteva plante o mai conțin.

Acest lucru transformă primula într-o plantă medicinală importantă și, pe măsură ce studiile avansează, lista beneficiilor va deveni probabil mult mai lungă.

Citeste articolul »

Ulei de Ricin, utilizari

Uleiul de ricin este un lichid gros și vâscos provenit din planta numită ricin (Ricinus communi).

Ricin ulei, pret, proprietati, beneficii par, piele, gene.

Ricin ulei, preț, proprietăți, beneficii păr, piele, gene.

Uleiul de ricin cu administrare pentru păr, ten, gene poate fi găsit la un preț ce variază destul de mult, ceea ce indică faptul că trebuie să acordăm atenție și calității.

Uleiul de ricin, beneficii și proprietăți:

  • ajută la regenerarea părului și combaterea căderii acestuia,
  • face părul mai bogat și mai închis la culoare,
  • previne apariția vârfurilor despicate,
  • tratează mătreața și scalpul uscat,
  • hidratează părul și îi oferă strălucire,
  • funcționează într-o manieră antifungică și antibacteriană, putând să prevină probleme precum piedra, pecinginea și foliculita.
Citeste articolul »

Beneficii ulei de galbenele

Crema de gălbenele este binecunoscută printre adepții tratamentelor naturiste, dar uleiul de gălbenele aduce beneficii net superioare.

Galbenele ulei, proprietati, beneficii, tratament naturist.

Gălbenele ulei, proprietăți, beneficii, tratament naturist.

Lista ingredientelor nu este prea lungă în acest caz, căci uleiul de gălbenele conține doar ceea ce îi exprimă și numele, ulei de floarea soarelui nerafinat și eventual vitamina E suplimentar adăugată. O cremă de gălbenele are, desigur, mai multe ingrediente, multe cu denumiri pe care nu toți le înțelegem dacă nu suntem chimiști sau farmaciști.

Cum se obține uleiul de gălbenele?

Citeste articolul »

Cocos: ulei, apa, faina, lapte, chipsuri, zahar.

Toată lumea este înnebunită după cocos. “Coco Loco” este expresia preferată a americanilor.
CocosUlei de cocos, apă de cocos, făină de cocos, lapte de cocos, bucăți de nucă de cocos, zahăr de cocos, iaurt de cocos… cine ar fi crezut că nuca de cocos ar putea fi atât de versatilă și populară?

Gustările cu nucă de cocos sunt perfecte, sunt sățioase și totodată super sănătoase, oferind cei mai buni nutrienți din cocos. Reținem că acestea sunt și organice și uscate cu grijă la aer, în loc să fie prăjite, păstrându-se astfel toți nutrienții vitali.

Citeste articolul »

Sarea Nigari. Cum pregatim Tofu

Tofu este o sursă de proteine vegetale versatilă și ieftină, fapt ce o transformă în baza multor diete vegetariene.

Tofu, pregatire cu sare Nigari.

Tofu, pregatire cu sare Nigari.

Cunoscut și ca brânză de soia, tofu se produce din lapte de soia coagulat cu sare nigari, apoi strecurat, presat într-un bloc și răcit. Tofu natural are un conținut relativ scăzut de calorii, nu conține colesterol și are foarte puține grăsimi saturate, în special în comparație cu majoritatea surselor de proteină animală. Atâta vreme cât rămâneți la metodele sănătoase de preparare, tofu nu îngrașă și este un produs adițional excelent în orice dietă.

Citeste articolul »

Ce sunt SUPERALIMENTELE? Cel mai recent ghid.

Superalimentele sunt mai populare ca niciodată, iar multe persoane deja se bucură de beneficiile lor; însă dacă nu sunteți siguri ce anume sunt super alimentele, de ce sunt importante și cum se consumă, cel mai recent ghid al nostru vă va ajuta.

Superalimente recomandate

Superalimente recomandate pentru proprietati nutritive exceptionale

Ce sunt superalimentele?

Toate alimentele naturale sunt bune și necesare organismului, dar dintre acestea, câteva sunt cu adevărat excepționale căci au proprietăți nutritive valoroase și aduc numeroase beneficii sănătății.

Superalimentele reprezintă o colecție diversă de alimente bogate în nutrienți, precum fructele de pădure, semințele, cerealele, algele, legumele și fructele ce pot avea un efect pozitiv asupra organismului.

Citeste articolul »

Avantajele surselor vegetale de PROTEINE

Foarte multe diete de slăbire sau de menținere a unui corp tonifiat recomandă mese proteice pentru că proteinele calmează bine şi pe timp îndelungat foamea și nu cresc glicemia.

Proteine vegetale, lista alimente recomandate.

Proteine vegetale, lista alimente recomandate.

Știm însă că proteina animală (mult recomandată și în dieta Dukan) crează în timp probleme de sănătate pentru rinichi și alte organe. Care sunt, așadar, sursele de proteine vegetale recomandate și câtă proteină animală putem consuma totuși fără a afecta prea mult sănătatea?

Nutriționist Mihaela Bilic ne recomandă să nu depăşim: 3 porţii de carne roşie/săptămână, 3 porţii de mezeluri/săptămână, 5 porţii de carne albă/săptămână.

Citeste articolul »

Ulei de Morcovi pentru BRONZ perfect si natural.

Ulei de morcovi pentru un bronz perfect? Ei bine da, pigmentul portocaliu din morcovi și nutrienții acestuia sunt bineveniți pentru a avea o piele frumoasă, sănătoasă, strălucitoare și bronzată!

Bronz perfect si natural cu ulei de morcovi

Bronz perfect și natural cu ulei de morcovi.

Pregătirea tenului înainte de plajă este un lucru important de care trebuie să ținem cont. Putem folosi uleiul de morcovi pentru a ne menține pielea tânără și pentru a obține și păstra un bronz frumos. Uleiul de morcovi este folosit pentru obținerea unui bronz mai sigur, mai profund, frumos și rezistent! Nu trebuie să vă gândiți că se va schimba radical culoarea pielii sau că se ajunge la un bronz portocaliu.

Citeste articolul »

Resveratrol, supliment natural pentru circulatie!

Resveratrol este unul din cei mai puternici antioxidanți extrași din surse naturale, fiind util în primul rând pentru îmbunătățirea circulației sanguine.

Resveratrol

Resveratrol, supliment natural.

Auzim așadar de resveratrol atunci când căutăm un tratament natural pentru probleme de colesterol, varice, stres, probleme cu memoria, cancer. Resveratrol are un puternic efect antiinflamator si antibacterian. Acesta poate menține elasticitatea și fermitatea pielii și poate împiedica ridarea ei prematura. Resveratrol poate îmbunătăți capacitatea de funcționare normală a trombocitelor și ajuta la scăderea vâscozității sângelui, susținând astfel circulația sângelui și elasticitatea arterelor.

Citeste articolul »

Nuci Braziliene, proprietati si beneficii

Nucile braziliene sunt apreciate din ce în ce mai mult datorită conținutului de seleniu și grăsimi sănătoase în privința cărora studiile atestă numeroase beneficii pentru sănătate.

Nuci braziliene

Nuci braziliene: proprietăți, beneficii, seleniu pentru sănătate.

Este recomandat să consumăm nuci braziliene crude (doar câteva bucăți) de 2-3 ori pe săptămână pentru a ajuta sănătatea inimii, pentru a susține buna funcționare a sistemului imunitar și pentru a preveni boli grave. Nucile numite de Brazilia sunt foarte hrănitoare și dau repede senzația de sațietate. 

Introducând nucile de Brazilia în alimentaţia curentă, nu mai este necesar să apelăm la suplimente de seleniu.

Citeste articolul »
Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and WP Themes
error:

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor oferite. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face ca site-ul prodieta.ro fie mai usor de folosit si pentru a adapta informatiile la interesele dvs. Continuand navigarea in site-ul nostru si dand click mai jos pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2015. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.