Ulei de krill

Uleiul de krill provine de la crustacee mici, similare creveților, ce reprezintă principala sursă de hrană a balenelor. Uleiul de krill este extras dintr-un tip de krill numit Euphasia superba. Este disponibil sub formă de capsule la preț de obicei mai mare decât al uleiul de pește standard dar trebuie să avem în vedere faptul că și eficiența este mai mare pentru că are biodisponibilitate. Ce este biodisponibilitatea uleiului de krill? »Vezi în partea de jos a articolului «

Ulei de krill cu biodisponibilitate. Vezi proprietăți, preț capsule, beneficii pentru sănătate.

Ulei de krill cu biodisponibilitate. Vezi proprietăți, preț capsule, beneficii pentru sănătate.

Este considerat a fi cea mai consistentă sursă de acizi Omega-3 tocmai pentru că provine de la baza lanțului trofic și pentru că este localizat într-unul dintre cele mai curate oceane (Antarctic), lucru datorat slabelor posibilități de pescuit comercial. Acești doi factori contribuie la crearea unei surse de acizi Omega-3 care este practic lipsită de toxine, metale și de bifenili policlorinați. Tratamentul naturist cu capsule de ulei de krill poate înlătura disconfortul din articulații, susține funcționarea sănătoasă a creierului și menține funcționarea optimă a ochilor.

Întocmai ca și uleiul de pește, uleiul de krill (crustacee) conține acizi grași polinesaturați cu catenă lungă din familia Omega-3, acidul eicosapentenoic și cel decosahexenoic. Spre deosebire de uleiul de pește, acizii eicosapentenoic si decosahexenoic proveniți din uleiul de krill vin atașați de fosfolipide, în principiu fosfatidilcolina. Această diferență structurală duce la o mai bună asimilare și la o mai bună trimitere a acidului decosahexenoic către creier. În plus, uleiul de krill conține un puternic antioxidant, astaxantina, care poate preveni oxidarea acidului eicosapentenoic și a celui decosahexenoic.

Cercetările au demonstrat în timp că acizii grași Omega-3 ajută la diminuarea riscului de atac de cord, de accident vascular cerebral, anumite tipuri de cancer, depresie sau inflamații generale. Tipurile de acizi grași Omega-3 sunt diverse. Acizii Omega-3 sunt divizați în trei componente principale: acid alfa-linolenic, acid eicosapentenoic și acid decosahexenoic. Acizii eicosapentenoic și decosahexenoic sunt regăsiți în surse de natură marină și sunt cele mai bine asimilate forme ale acizilor grași Omega-3. Acidul alfa-linolenic se regăsește în special în alimente cu bază vegetală, cum ar fi nucile, algele și semințele de soia. El reprezintă o sursă bună, îndeosebi pentru vegetarieni, dar Omega 3 se poate să nu fie la fel de bine asimilat precum echivalentele sale marine.

Ce este mai exact acest krill?

Este destul de improbabil să vedeți krill sau ulei de krill în meniul vreunui restaurant din apropierea dumneavoastră, cu toate ca este comestibil în Japonia, unde este cunoscut sub denumirea de Okiami. Krillul este un tip de crustacee mică și cu un aspect comun. Mai precis, krill este denumirea generală pentru aproximativ optzeci și cinci de specii de crustacee. Krill are, probabil, cea mai mare biomasă de pe planetă: sute de milioane de tone. Cu alte cuvinte, tot krillul din apă cântărește mai mult decât orice altă specie.

Dacă ați văzut filmul Happy Feet 2, krillii sunt Will și Bill, creaturile cu aspect de crevete, care se ciondănesc și mușcă fundurile focilor în drumul lor spre iluminare. Fanii filmului vor recunoaște vocile lui Matt Damon și Brad Pitt dar, în viața reală, aceste crustacee nevertebrate au un rol important în oceanele și ecosistemele care le înconjoară. Reprezintă o parte crucială din hrana multor păsări marine (pinguini și furtunari), mamifere (balene și foci), reptile (broaște țestoase) și, bineînțeles, multor tipuri de pește (somon, calmar și sardină).

Care sunt beneficiile uleiului de krill?

Dacă cercetătorii au dreptate, krillul asigură ulei care poate ajuta la tratamentul naturist al multor afecțiuni, de la osteoartrită până la sănătatea colesterolului, dar contribuie și la menținerea sănătății ochilor și creierului dumneavoastră. Expertul în sănătate, medicul Frank Oz (a nu se confunda cu medicul cunoscut în televiziune, cu același nume de familie) scrie că uleiul de krill poate avea de o sută de ori mai mult Omega-3 decât același dozaj de supliment provenit din uleiul de pește. În linii mari, se pare că aduce un beneficiu în mod deosebit inimii și creierului, dar este mult mai mult de atât. Își aduce aportul la sănătatea inimii în special pentru că menține valori sănătoase ale colesterolului. Se consideră, totodată, că uleiul de krill atenuează simptomele bolii Parkinson, depresia, ADD, ADHD, și tratează bolile pielii precum dermatita și psoriazisul. Astaxantina, componentă a uleiului de krill, protejează pielea împotriva nocivității razelor ultraviolete.

Un studiu al Revistei Colegiului American de Nutriție (Journal of the American College of Nutrition) efectuat în anul 2007, a descoperit că un supliment de 300mg de ulei de krill, în dozaj zilnic, a avut drept rezultat scăderea inflamațiilor precum și a simptomelor de artrită în cazul pacienților cardiaci și bolnavi de artrită. Alte studii au arătat că uleiul de krill reduce trigliceridele.

Pentru aceia dintre noi care trebuie să îndure eliminările de gaze în urma pastilelor cu ulei de pește, uleiul de krill poate fi o binecuvântare, dat fiind faptul că este ușor digerabil. Deci nu va exista un gust neplăcut în gură. Trebuie menționat, totuși, că uleiul de krill este derivat de la un crustaceu, prin urmare, cei care suferă de alergii la fructele de mare ori la carnea de crustacee ar trebui să opteze pentru alte surse de Omega-3.

Omega 3 din uleiul de krill este asimilat mai ușor decât cel din uleiul de pește

Primul beneficiu al uleiului de krill, în detrimentul celui de pește, este acela că uleiul de krill are o biodisponibilitate mai ridicată decât cel de pește. Ce înseamnă asta? Omega-3 din uleiul de krill este legat de fosfolipide. Pe scurt, acestea ajută ca Omega-3 din uleiul de krill să fie asimilat de corpul dumneavoastră mult mai ușor decât uleiul de pește. Toate acestea însemnând rezultate perceptibile într-o perioadă mai scurtă de timp. Studii anterioare ( Bunea, 2007) demonstrează că durerile de articulații se atenuează după utilizarea uleiului de krill în timp de două săptămâni, în comparație cu alte surse de Omega-3 (precum uleiul de pește) care necesită o întrebuințare de șase săptămâni pentru a reduce aceleași simptome.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Un comentariu la discutia despre “Ulei de krill”

  1. 1
    Artrita tratament natural si remedii naturiste. Artrita la genunchi. spune:

    […] Adăugați în dieta dumneavoastră acizii grași Omega-3 și Omega-6, după cum sugerează ArthritisAlternative.com. S-a demonstrat că uleiul de pește sau crustacee (krill) determină o reducere semnificativă a durerii, jucând rolul unui agent antiinflamator în tratamentul naturist al artritei. În special pacienții cu artrită reumatoidă care au consumat acizi grași proveniți din uleiul de pește au fost cei care au confirmat o ameliorare a simptomelor. Uleiul de krill este revoluționar în domeniul suplimentelor bogate în Omega 3 și Omega 6. Ce este mai exact uleiul de krill? Citește aici. […]

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.