Suplimente și alimente pentru arderea grasimilor

Ce alimente ajută la arderea grăsimilor rapid. Anumite alimente alimente au capacitatea de a arde grăsimile. Care alimente contribuie la arderea mai rapidă a grăsimilor?

Suplimentele cele mai bune pentru arderea grăsimilor sunt unele naturale, administrate cu măsură, fără excese. Suplimentele clasificate ca “termogene” au proprietăți și compuși care contribuie la creșterea metabolismului și arderea grăsimilor. Unii dintre noi alegem pastile, capsule cu efect termogen de ardere a grăsimilor, alții preferă alimentele și ceaiurile.

Suplimente termogene pentru arderea grăsimilor.
Suplimentele pentru arderea grăsimilor se numesc și termogene. Alimente ce favorizează arderea grăsimilor și suplimente naturale care grăbesc metabolismul și ne ajută să ardem calorii.

De ce suplimentele termogene pentru arderea grăsimilor sunt atât de solicitate și “la modă”?

Pentru că multe persoane cauta soluții de ardere a de calorii suplimentare indiferent de nivelul de activitate fizică. În timp ce unele termogene pot provoca nervozitate ori insomnie, altele sunt sigure atunci când sunt utilizate cu moderație și în conformitate cu recomandările medicului dumneavoastră.

Piperul Cayenne favorizează arderea grăsimilor

Piperul Cayenne înseamnă de fapt ardei iute roșu fin mărunțit. Acesta adaugă arome fierbinți la mese, iar capsaicina – compusul activ din ardei – vă poate ajuta să ardeți grăsimile prin creșterea metabolismului. Un articol din 2007 din Jurnalul American de Fiziologie afirmă că substanța naturală capsaicina poate crește instant metabolismul și arderea grăsimilor. Puteți adăuga piperul de cayenne direct la mâncare sau prepara ceai ori limonadă cu el (celebra limonadă a lui Beyonce cu lămâi și ardei cayenne a făcut furori în SUA mulți ani). Capsaicina poate provoca arsuri la stomac și disconfort la nivelul stomacului, deci începeți cu cantități mici pentru a vă testa sensibilitatea.

Piperul cayenne este disponibil în magazinul online » www.proDietaBio.ro, unde puteți comanda și oțet de mere, cafea Fitness ori ceai verde (folosiți bara de căutare/search pentru produsele dorite).

Oțetul de mere ne ajută să ardem grăsimile

Apa cu oțet de mere este un bun stimulent pentru arderea grăsimilor. Oțetul de mere poate fi adăugat și la ciorbe, salate, gustări. Persoanele care își fac un obicei din a adăuga oțet de mere în dieta zilnică ajung să slăbească cu 20% mai mult decât cele care neglijează acest produs.
Plante care ajută la arderea grăsimilor, suplimente termogene naturale. Atunci când căutați un supliment termogen pentru arderea grăsimilor, siguranța ar trebui să fie primordială și, de aceea, consultați medicul specialist.

https://prodietanaturala.ro/dietetice vezi în magazin zeci de produse dietetice, capsule pentru arderea grăsimilor, paste fără calorii, batoane de slăbit SLIM, ceaiuri de slăbit

Ceai verde Matcha pentru stimularea metabolismului

Multe tipuri de ceai verde conțin cafeină, dar chiar și versiunile fără cafeină au calități termogene, datorate catechinelor (catechinele sunt antioxidanții din ceaiul verde), care pot crește consumul de energie. Conform unui studiu realizat în 1999 și publicat în Jurnalul American de Nutriție Clinică, extractul de ceai verde influențează termogeneza mai mult decât o face cafeina. Dacă nu vă place să consumați cafea, un extract de ceai verde fără cofeină poate oferi avantajele de ardere a grăsimilor din termogeneză fără efectele secundare ale stimulanților. Cel mai apreciat ceai verde este ceaiul Matcha. Este mai scump, dar cu proprietăți nutritive și termogene de zece ori mai valoroase decât ale ceaiului verde clasic.
O ceașcă de ceai matcha este egală cu valorile nutriționale și antioxidante ale 10 cești de ceai verde preparat în mod clasic. Principalul antioxidant din ceaiul verde matcha – EGCG – este asociat cu slăbirea rapidă și eficientă. EGCG din matcha poate stimula metabolismul dvs. în timpul exercitiilor de intensitate moderată, ajutând astfel la slăbire.

Studiile arată că, în medie, extractul de ceai verde matcha poate crește capacitatea de ardere grăsimilor cu 17% atunci când facem jogging sau ciclism pentru 30 de minute. Buteți bea ceai matcha între mese sau îl puteți încorpora în cafeaua cu lapte (matcha latte este un mare hit în cafenelele occidentale încă din anul 2010).

Cofeina și Acidul Clorogenic

Unii dintre noi consumăm cafea doar dimineața pentru tonus mental, dar cofeina oferă, de asemenea, proprietăți termogene care ajută la slăbire. Potrivit unei publicații din 2007 a Societății Americane de Fiziologie, o teorie a modului în care funcționează cofeina este că poate stimula metabolismul grăsimilor și al carbohidraților. Cofeina este regăsită în cafea, ceai verde și negru și multe băuturi energizante. Cafeaua verde conține un compus special. Este vorba despre un antioxidant numit acid clorogenic ce poate arde grăsimile și grăbi metabolismul. Un exemplu bun de stimulent cu cofeină pentru arderea grăsimilor este cafeaua verde combinată cu ceai de ghimbir sau ceai verde.

Ingrediente slabire, silueta frumoasa cu psyllium, otet de mere, aronia, cefea verde, ceai de salvie.
Cele 4 INGREDIENTE SIMPLE ȘI IDEALE PENTRU SLĂBIRE pe care oricine trebuie să le aibă în casă pentru o siluetă frumoasă: 1. Ceai verde combinat cu salvie și lămâiță; 2. Cafea cu cafea verde; 3. Tărâțe de psyllium care taie pofta de mâncare și țin de foame și 4. Aronia cu oțet de mere pentru a combina cu apă și obținem efect de slăbire. Sunt disponibile și în România prin site www.proDietaBio.ro cu livrare rapidă prin curier.

În plus față de cayenne, oțet de mere și matcha, vezi alte 10 alimente care contribuie la arderea grăsimilor:

Putem face o listă de cumpărături doar cu alimente care pot atenua senzația de foame și împiedica impulsul de a căuta gustări nesănătoase și calorice. Pentru a urma o dietă de slăbire cu rezultate eficiente, vă recomandăm și alte 10 alimente care ajută la arderea rapidă a grăsimilor și care susțin sațietatea pe termen îndelungat.

Apa de cocos COCOLA este trendy și perfectă pentru plajă.   Atunci când transpirăm mult, apa de cocos înlocuiește electroliții esențiali care mențin sănătatea generală. Este disponibilă www.proDietaMagazin.ro
Apa de cocos COCOLA este trendy și perfectă pentru plajă, sala de sport sau drumeții. Atunci când transpirăm mult, apa de cocos înlocuiește electroliții esențiali care mențin sănătatea generală. Este disponibilă www.proDietaMagazin.ro
  1. Nucile și migdalele. Acestea trebuie consumate cu măsură, respectiv 5-6 la o gustare. Conțin acizi grași Omega-3 și grăsimi monosaturate de care corpul are nevoie pentru aportul nutrițional excelent. Țin de foame foarte bine. Puteți alege pasta de nuci sau de migdale neîndulcită.
  2. Ghimbir (ginger). Este un aliment termogen, util și în probleme de natură digestivă. Ghimbirul contribuie la reducerea inflamațiilor din corp, la buna circulație a sângelui și la arderea grăsimilor.
  3. Fulgii și tărâțele de ovăz și de psyllium. Aceste alimente contribuie la arderea grăsimilor și mai ales la tranzitul intestinal. Fac parte din familia carbohidraților cu digestie lentă, ajută la menținerea unui nivel scăzut al producției de insulină si accelerează arderea grăsimilor.
  4. Uleiul de avocado. Uleiul de avocado este bogat în grăsimi monosaturate care facilitează buna funcționare a sistemului hormonal.
  5. Peștele. Proteinele din paște țin de foame și au puține calorii. Consumul său împiedică depozitarea grăsimii viscerale, din zona abdomenului.
  6. Soia. Boabele de soia enzimatice sunt o sursă foarte bună de proteină vegetală, care ajută la creșterea masei musculare în mod similar cu proteinele de origine animală. Consumul de soia scade apetitul și contribuie la scăderea în greutate.
  7. Apa de cocos. Are proprietăți isotonice și poate crește rata metabolismului cu 30%.
  8. Semințele de susan și tahini. Susanul conține acid alfa linoleic care activează arderile metabolice și susține sănătatea. Puteți alege și tahini, pastă de susan neândulcită.
  9. Grapefrutul. Acest fruct conține naringina, un flavonoid care împiedică stocarea grăsimilor în corp.
  10. Broccoli. Este bogat în fibre și oferă senzație de sațietate, ajutândă și la menținerea siluetei, cu atât mai mult cu cât este sărac în calorii.
Supa cu ulei de avocado. Fie că am gătit supe normale sau supe crema, este recomandat să punem puțin ulei de avocado în supă. Aceasta va căpăta o savoare specială, dar, în plus, noi vom absorbi mult mai eficient vitaminele și mineralele din mâncarea noastră sănătoasă de casă!

Scrie un raspuns: