Suplimente pentru arderea grasimilor

Suplimentele cele mai bune pentru arderea grăsimilor sunt unele naturale, administrate cu măsură, fără excese. Suplimentele clasificate ca “termogene” au proprietăți și compuși care contribuie la creșterea metabolismului și arderea grăsimilor. Unii dintre noi alegem pastile, capsule cu efect termogen de ardere a grăsimilor, alții preferă alimentele și ceaiurile.

Suplimente termogene pentru arderea grăsimilor.

Suplimente termogene pentru arderea grăsimilor. Alimente și suplimente naturale care grăbesc metabolismul și ne ajută să ardem calorii.

De ce suplimentele termogene pentru arderea grăsimilor sunt atât de solicitate și “la modă”? Pentru că multe persoane cauta soluții de ardere a de calorii suplimentare indiferent de nivelul de activitate fizică. În timp ce unele termogene pot provoca nervozitate ori insomnie, altele sunt sigure atunci când sunt utilizate cu moderație și în conformitate cu recomandările medicului dumneavoastră.


Cofeina și Acidul Clorogenic

Unii dintre noi consumăm cafea doar dimineața pentru tonus mental, dar cofeina oferă, de asemenea, proprietăți termogene care ajută la slăbire. Potrivit unei publicații din 2007 a Societății Americane de Fiziologie, o teorie a modului în care funcționează cofeina este că poate stimula metabolismul grăsimilor și al carbohidraților. Cofeina este regăsită în cafea, ceai verde și negru și multe băuturi energizante. Cafeaua verde conține un compus special. Este vorba despre un antioxidant numit acid clorogenic ce poate arde grăsimile și grăbi metabolismul. Un exemplu bun de stimulent cu cofeină pentru arderea grăsimilor este cafeaua Fitness cu plante precum ghimbir sau ceai verde, cu o tradiție de zeci de ani în Italia, dar și în România.

Ceai verde Matcha

Multe tipuri de ceai verde conțin cafeină, dar chiar și versiunile fără cafeină au calități termogene, datorate catechinelor (catechinele sunt antioxidanții din ceaiul verde), care pot crește consumul de energie. Conform unui studiu realizat în 1999 și publicat în Jurnalul American de Nutriție Clinică, extractul de ceai verde influențează termogeneza mai mult decât o face cafeina. Dacă nu vă place să consumați cafea, un extract de ceai verde fără cofeină poate oferi avantajele de ardere a grăsimilor din termogeneză fără efectele secundare ale stimulanților. Cel mai apreciat ceai verde este ceaiul Matcha. Este mai scump, dar cu proprietăți nutritive și termogene de zece ori mai valoroase decât ale ceaiului verde clasic.
O ceașcă de ceai matcha este egală cu valorile nutriționale și antioxidante ale 10 cești de ceai verde preparat în mod clasic. Principalul antioxidant din ceaiul verde matcha – EGCG – este asociat cu slăbirea rapidă și eficientă. EGCG din matcha poate stimula metabolismul dvs. în timpul exercitiilor de intensitate moderată, ajutând astfel la slăbire.



Studiile arată că, în medie, extractul de ceai verde matcha poate crește capacitatea de ardere grăsimilor cu 17% atunci când facem jogging sau ciclism pentru 30 de minute. Buteți bea ceai matcha între mese sau îl puteți încorpora în cafeaua cu lapte (matcha latte este un mare hit în cafenelele occidentale încă din anul 2010).

Piperul Cayenne

Piperul Cayenne înseamnă de fapt ardei iute roșu fin mărunțit. Acesta adaugă arome fierbinți la mese, iar capsaicina – compusul activ din ardei – vă poate ajuta să ardeți grăsimile prin creșterea metabolismului. Un articol din 2007 din Jurnalul American de Fiziologie afirmă că substanța naturală capsaicina poate crește instant metabolismul și arderea grăsimilor. Puteți adăuga piperul de cayenne direct la mâncare sau prepara ceai ori limonadă cu el (celebra limonadă a lui Beyonce cu lămâi și ardei cayenne a făcut furori în SUA mulți ani). Capsaicina poate provoca arsuri la stomac și disconfort la nivelul stomacului, deci începeți cu cantități mici pentru a vă testa sensibilitatea.

Piperul cayenne este disponibil în magazinul online » www.proDietaNaturala.ro, unde puteți comanda și oțet de mere, cafea Fitness ori ceai verde (folosiți bara de căutare/search pentru produsele dorite).

Oțetul de mere

Apa cu oțet de mere este un bun stimulent pentru arderea grăsimilor. Oțetul de mere poate fi adăugat și la ciorbe, salate, gustări. Persoanele care își fac un obicei din a adăuga oțet de mere în dieta zilnică ajung să slăbească cu 20% mai mult decât cele care neglijează acest produs.
Plante care ajută la arderea grăsimilor, suplimente termogene naturale. Atunci când căutați un supliment termogen pentru arderea grăsimilor, siguranța ar trebui să fie primordială și, de aceea, consultați medicul specialist.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.