Seminte de in, chia, fructe acai, goji, ceai matcha. Ce au in comun?

Semințele de chia. Fructul Acai. Pudra de maca. Ceaiul matcha. Fructele goji. Quinoa. Toate acestea sunt „superalimente” care țin prima pagină a știrilor din sănătate.

Superalimente: matcha, chia, maca, quinoa, goji.

Superalimente: matcha, chia, maca, quinoa, goji.

Deși niciun aliment în sine nu este o soluție la toate necesitățile și problemele de sănătate, multe dintre aceste alimente sănătoase și populare oferă o mulțime de beneficii sănătății persoanelor care le consumă.

Aceste beneficii aduse de super alimente includ multe aspecte, de la îmbunătățirea controlului glicemiei și diminuarea riscului de infecții și boli cronice până la creșterea șanselor de a duce o viață lungă și plină de energie. Aflarea a cât mai multor informații despre ultimele superstaruri din alimentație ar putea șterge orice urmă de întrebare din lista noastră de cumpărături și oferi beneficii substanțiale nu doar farfuriilor din care mâncăm, ci și stării noastre de bine. Citiți mai departe pentru a afla beneficiile REALE pe care le pot oferi super alimentele. Pentru fiecare super aliment puteți regăsi și link pentru a verifica de unde puteți cumpăra și la ce preț plus mod de livrare rapidă.

SEMINȚE DE CHIA

Da, aceleași semințe care decorează cu lăstari verzi animăluțele Chia Pets vă pot aduce beneficii organelor și circumferinței taliei. O sursă bogată în fibre, semințele de chia controlează pofta de mâncare și sănătatea sistemului digestiv. În plus, grăsimile sănătoase pe care le conțin joacă un rol important în funcționarea creierului și sănătatea inimii. „Semințele de chia sunt bogate în acizi grași omega-3, esențiali alimentației noastre, dar rari în sursele de hrană”, declară Tina Marinaccio, dietetician calificat și antrenor personal cu certificat Health Dynamics în Morristown, New Jersey. „Adăugarea semințelor de chia în shake-uri, iaurturi, cereale și smoothie-uri reprezintă o cale perfectă de a asimila acești acizi grași esențiali, mai ales în cazul persoanelor cărora nu le place peștele sau care sunt vegetariene.” O cantitatea foarte mică de semințe de chia (28 grame pe zi) este suficientă. Unde putem găsi semințe de chia, preț, recomandări despre cum să le introducem în dietă și detalii de livrare.

ACAI

Acest fruct brazilian este plin de antioxidanți, grăsimi sănătoase și aminoacizi, ceea ce-l transformă într-unul dintre cele mai sănătoase alimente din lume, conform dr. Nicholas Perricone, medic dermatolog și expert în nutriție. Acai are o aromă dulce naturală de ciocolată și majoritatea nutrienților săi derivă din pigmenții ce îi dau nuanța de mov aprins. Este o sursă excelentă de omega-3, ajută la reducerea inflamației, îmbunătățește controlul glicemiei și se zice că are avea chiar și beneficii anti-îmbătrânire. Sucul de acai este disponibil la magazinele profil sănătos. Citiți eticheta cu informații nutriționale pentru a vă asigura că evitați produsele cu acai care conțin zahăr adăugat. Unde putem găsi acai, preț, recomandări despre cum să introducem acai în dietă și detalii de livrare.

SEMINȚE DE IN

Semințele de in sunt semințe de culoare brun-roșcată sau galben-aurie, cu o textură crocantă și o aromă de nuci. La fel ca și semințele de chia, acestea vă pot furniza necesarul de acizi omega-3 și fibre. Semințele de in oferă aproximativ 3 grame de fibre per lingură, în comparație cu cele 5 grame de fibre per lingură pe care le furnizează semințele de chia. „Semințele de in sunt în special bogate în lignani, compuși care se pare că oferă mai multă protecție împotriva mai multor tipuri de cancer”, scrie Monica Reinagel, nutriționist licențiat și bucătar profesionist. Pentru a avea parte de aceste beneficii, adăugați semințe de in măcinate în smoothie-uri, iaurt, cereale și produse preparate la cuptor. Unde putem găsi semințe de in, preț, recomandări despre cum să le introducem în dietă și detalii de livrare.

ALGE

Printre cele mai hrănitoare alimente disponibile, algele sunt pline de vitamine, printre care A, B6 și C, precum și de iod și fibre. „Unele persoane sunt dezgustate de alge deoarece se gândesc la ele ca la chestiile rămase pe țărm care li se lipesc de degetele de la picioare, dar mulți dintre noi le-am consumat deja fără să știm”, spune dieteticianul calificat Tina Marinaccio. De exemplu, produsul marin caragenan este utilizat ca stabilizator în înghețată, lapte și pateu vegetal, foile nori sunt utilizate pentru împachetarea sushi-ului, iar wakame este folosit în supa miso. „Încercați să adăugați kombu (algă) în supă pentru a-i oferi mai mulți nutrienți și o aroma mai bogată”, sugerează Marinaccio. De asemenea, puteți să vă preparați gustări din alge uscate, să le adăugați uscate sau proaspete în salate și să le sotați pentru paste și preparate la tigaie. Unde putem găsi alge, preț, recomandări despre cum să le introducem în dietă și detalii de livrare.

QUINOA

Deși este adesea preparată și consumată ca o cereală, quinoa este de fapt o sămânță cu un profil nutrițional similar cerealelor integrale. O ceașcă de quinoa gătită oferă 5 g fibre și 8 g proteine, ceea ce o face egală din punct de vedere proteic cu o ceașcă de lapte sau un ou. Proteinele și fibrele din quinoa mențin glicemia la un nivel scăzut și controlează pofta de mâncare între mese. Pentru un mai bun control asupra greutății corporale, încercați să înlocuiți cu quinoa orezul alb din rețetele dvs de pilaf, sarmale sau deserturi. În plus, quinoa necesită un timp de gătire scurt, aproximativ 20 de minute, în comparație cu timpul de peste o oră necesar gătirii orezului integral. Pentru o mâncare plină de savoare, asezonați quinoa cu un mix de curry sau usturoi, busuioc și oregano. Pentru un mic dejun dulce sau pentru un desert, adăugați scorțișoară, fructe, fulgi de migdale și puțină miere. Magazinul online www.prodietamagazin.ro vă aduce peste 30 sortimente de alimente pe bază de quinoa! Verificați prețul și modul de livrare.

DROJDIE NUTRITIVĂ

Drojdia nutritivă este o drojdie inactivă (nu mai este vie). Aceasta variază semnificativ de la drojdia utilizată pentru fabricarea berii până la cea folosită la pâine. Drojdia nutritivă este o sursă excelentă de vitamine B, inclusiv vitamina B12. Acest lucru este important pentru vegetarienii și veganii cu o dietă strictă, din moment ce vitamina B12 se găsește în principal în produsele de origine animală. Două linguri pline de drojdie nutritivă îndeplinesc doza zilnic recomandată de vitamia B12 (2,4 mcg) pentru adulți. Aceeași porție furnizează și 5 grame fibre și 10 grame proteine. Aroma sa de brânză și nuci transformă drojdia nutritivă într-o alternativă sănătoasă pentru pudra de brânză, parmeza, pentru sarea și untul de pe popcorn, cartofi și chipsuri la cuptor. Drojdie de bere bogată în mod natural în complexul de vitamine B și fulgi de drojdie de melasă: vezi preț!

TĂIȚEI KELP

Dacă vă aflați în căutarea unei alternative hrănitoare, cu puține calorii, dar sățioase pentru paste, alegeți tăițeii kelp care sunt preparați din alge. Tăițeii kelp cruzi conțin cantități mari de iod, alginat de sodiu și apă, după cum afirmă Samantha Lynch, dietetician din New York. Ca aliment fără gluten, tăițeii kelp constituie și o opțiune ideală de paste pentru persoanele cu boală celiacă. Deși cercetările sunt limitate, potrivit lui Lynch, tăițeii kelp ar putea menține sănătatea tiroidei și controlul asupra greutății corporale, în timp ce previne bolile de inimă și osteoporoza. Tăițeii kelp sunt ideali și pentru dieta de slăbire căci conțin doar 17 calorii la o porție de 100 gr. De asemenea, această cantitate oferă 15 la sută din doza zilnică recomandată de calciu pentru adulți. Pastele din alge kelp nu au miros și sunt ideale pentru mesele de dietă: vezi preț, detalii suplimentare și beneficii.

SEMINȚE DE CÂNEPĂ

Aceste semințe cu aromă de nuci oferă un mix nutrițional important. O singură lingură de semințe de cânepă furnizează 3,5 grame proteine, mai mult decât semințele de chia sau de in. La fel ca acestea din urmă, semințele de cânepă sunt bogate în acizi grași sănătoși omega-3 (2.500 mg într-o singură lingură!), care lipsesc din alimentația majorității românilor. Utilizați semințele de cânepă la fel ca pe cele de chia sau in ca adaosuri sănătoase în sucuri, smoothie-uri, iaurt și produse la cuptor. Multe persoane nu se pot obișnui însă cu consumul lor sub formă de semințe și de aceea cea mai ușoară modalitate de a consuma semințe de cânepă este totuși aceea sub formă de pudră proteică. Vezi preț pudră proteică din semințe de cânepă bio.

PUDRA DE MACA

Pudra de maca este obținută dintr-o rădăcină a unei plante peruviene. Se consideră că susține energia, rezistența, fertilitatea și apetitul sexual. Potrivit New York University Langone Medical Center, majoritatea cercetărilor realizate pe maca s-au efectuat pe animale, însă au existat două testări pe subiecți umani care au scos la iveală lucruri interesante. Un studiu a arătat o creștere a apetitului sexual – nu a funcției – la bărbați. Un alt studiu a arătat că maca poate crește numărul de spermatozoizi. Ca sursă bogată în complexul de vitamine B, în vitaminele C, D și E, fier, cupru și potasiu, pudra de maca oferă cu siguranță o cale simplă de a crește aportul de nutrienți. Adăugați pudra peste preparatele la cuptor, smoothie-uri, iaurt, ceai și cereale. Unde găsim pudra de maca și la ce preț? Vezi detalii.

FRUCTELE GOJI

Se consideră că fructele goji ne feresc de hipertensiune arterială, diabet, probleme de ochi și deces prematur. Cu toate că sunt necesare cercetări suplimentare, un studiu efectuat pe animale publicat în anul 2010, în Photochemical & Photobiological Sciences, a arătat că sucul de fructe goji poate ajuta la protejarea pielii împotriva efectelor negative generate de expunerea la radiații UV. Dacă vă place gustul fructelor goji și vă permiteți să le achiziționați, acestea pot fi o alegere bună. Vezi preț fructe goji bio dar și gem de goji fără zahăr adăugat.

CACAO

Un studiu publicat în Food Research International a arătat că produsele din cacao (inclusiv peliculele, cojile și interiorul boabelor de cacao) sunt o sursă bună de compuși bogați în antioxidanți. Însă înainte de a începe să mâncăm zilnic ciocolată, ar trebui să știm despre cacao că nu conține zahăr adăugat. Pentru a vă bucura de beneficiile din cacao, precum o valoare îmbunătățită a tensiunii arteriale și un risc scăzut de boli de inimă, alegeți ciocolata neagră sau crudă. Densie Webb, dietetician din Austin, Texas, recomandă să optăm pentru ciocolata cu cel puțin 70 de procente cacao pură. În magazinele cu produse naturale regăsim așa numiții nibs de cacao (sâmburi puri, naturali care se sparg foarte ușor în aparatele de smoothie-uri). Cacao în stare crudă are un gust mai amărui, așa că adăugați-l în alte alimente precum smoothie-uri, granola, terci de ovăz sau chiar iaurt, pentru a obține o gustare hrănitoare și delicioasă. Vezi preț nibs (sâmburi bio de cacao) ori cacao pudră de cea mai bună calitate.

CEAI VERDE MATCHA

Ceaiul verde a fost popular secole de-a rândul în Asia. Dintre toate ceaiurile, ceaiul verde matcha conține cea mai mare cantitate de antioxidanți, întărind sistemul imunitar. În ultimii ani, ceaiul verde a câștigat și mai multă popularitate deoarece ajută persoanele care vor să slăbească. Un studiu apărut în 2009, în American Family Physician, a arătat că adulții obezi care au consumat o băutură ce conținea extract de ceai verde timp de 12 săptămâni au pierdut mai multă grăsime corporală decât adulții care au consumat o băutură placebo. Ceaiul verde poate contribui la diminuarea efectelor cancerului de vezică, cancerului esofagian, bolilor inflamatorii și diabetului. Cu ce este mai special ceaiul verde matcha decât cel simplu? Este mai consistent. Cercetările în domeniu au confirmat că un pahar de ceai Matcha este echivalentul a zeci de pahare de ceai verde ca valoare nutrițională și conținut de antioxidanți. Prin urmare, dacă nu avem timp și disponibilitate să consumăm multe ceaiuri verzi zilnic, un singur ceai matcha pe zi aduce numeroase beneficii sănătății și ajută în dietă. Ceai verde matcha originar din Japonia: vezi preț și mod de livrare.

Puteti posta comentarii mai jos .


Slabire cu paste fara calorii. Orez fara calorii.

Magazin online cu produse din catina

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.