Superaliment: Soia Neagra

Un super-aliment: boabele de soia neagră. Incluzând aceste boabe în dietă (în salate, supe) obțineți o multitudine de beneficii pentru sănătate. Cu mai mulți antioxidanți, mai multe proteine și mai puțini carbohidrați decât alte leguminoase, soia neagră este un aliat puternic în lupta cu kilogramele în plus.

Proprietăți specifice pentru soia neagră: are aromă dulce, consistență ușoară, este benefică pentru splină și rinichi. Soia neagră poate fi un bun susținător pentru circulația sângelui, prezintă câteva proprietăți diuretice (crește fluxul de urină), elimină factorii patogeni și îndepărtează calitățile otrăvitoare ale oricărei substanțe.

Soia neagra boabeSoia neagră („Kuromame”) nu este faimoasă în Japonia numai datorită multiplelor utilizări culinare (de altfel, atât de caracteristice culturii japoneze), ci și datorită altor beneficii, printre care și ajutorul pe care îl oferă celor care doresc să slăbească.

Care sunt beneficiile pe care soia neagră le aduce celor care doresc să slăbească în mod sănătos?

Dieta cu soia neagră, cunoscută în Japonia sub numele de dieta cu soia Kuromame, a atras dintotdeauna atenția. Deși au apărut tot mai multe metode de slăbit, dieta cu soia neagră rămâne o alegere populară.
De asemenea, soia neagră japoneză este utilizată în prepararea Kuromame-cha, un ceai negru ce conține boabe de soia neagră și care vă aduce, cu fiecare ceașcă băută, beneficiile acestui aliment. În zilele noastre, ceaiul Kuromame poate fi achiziționat aproape de oriunde. Totodată, o cantitate medie de soia neagră este prezentă în conținutul multor ceaiuri negre, ca aditiv pentru o însănătoșire grabnică.

Oamenii asociază adesea imaginea polifenolilor cu cea a vinului roșu, afinelor, tăițeilor soba și a uleiului de măsline, având beneficii uimitoare asupra sănătății, inclusiv antiîmbătrânirea. Soia neagră Kuromame conține din abundență acest polifenol numit antocianină.

Câteva beneficii aduse sănătății prin introducerea antocianinei în dieta dumneavoastră:
• Prevenirea cancerului, aceasta luptând împotriva înmulțirii celulelor canceroase;
• Efect anti îmbătrânire, ajutându-vă să arătați mai tineri timp îndelungat;
• Risc redus în a dezvolta arterioscleroză (întărirea și blocarea arterelor);
• Susținerea metabolismului lipidelor (un metabolism de ardere a găsimilor mai eficient);
• Diminuarea nivelului de colesterol din sânge prin îmbunătățirea circulației.

Dacă vă aflați în căutarea unei metode naturale de a vă îmbunătăți metabolismul în așa fel încât depunerea grăsimilor să fie încetinită, atunci este recomandabil să includeți antocianina în dietă pentru efectul pozitiv complet pe care îl va avea asupra sănătății și aspectului fizic.

Fibrele dietetice sunt un alt plus din componența boabelor de soia neagră

Salata cu soia neagra boabeNumindu-le fibre dietetice, multe persoane își vor imagina ceva asemănător fibrelor conținute de brusture, dar odată înmuitate în apă, se topesc, iar aceste fibre devin fine și le putem regăsi chiar și în ceai.
Beneficiile fibrelor dietetice introduse în meniul zilnic:
• O îmbunătățire a funcțiilor intestinale;
• Un colesterol mai mic;
• Prevenirea unei creșteri rapide a nivelului de zahăr din sânge;
• Suprimarea formării substanțelor cancerigene;
• Diminuarea riscului de atac de cord.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.