Pudra proteica / Faina din seminte de in, canepa sau dovleac

Proteine pentru Slabire si Tonifiere Musculara Proteinele ajuta la slabire, la controlul greutatii si la tonifierea musculaturii. Va recomandam proteinele din plante si din alimente 100% naturale. Stim deja ca nutritionistii prodieta.ro nu recomanda nicioada “produse minune” ci doar alimente sanatoase precum in cazul de fata, faina obtinuta exclusiv din seminte de canepa, in sau seminte de dovleac, fara nici un fel de modificare industriala sau chimica. Ii spunem faina daca o folosim in aluaturi si pudra daca o folosim in shake-uri dar in sine reprezinta seminte de canepa, in sau dovleac maruntite foarte fin. Acest tip de faina/pudra reprezinta un “truc” ca sa nu ne ingrasam si pentru o alimentatie sanatoasa in general, bogata in proteine de buna calitate.

Cum slabim cu faina/pudra proteica? Faina din seminte de canepa, in sau dovleac este foarte bogata in proteine, fibre insolubile si uleiuri Omega 3 si Omega 6. Se stie ca fainoasele pe baza de grau rafinat atat de prezente in alimentatia noastra zilnica ingrasa datorita excesului de carbohidrati adus instant organismului, glucide care ard repede si in scurt timp ne e foame din nou. Faina proteica poate fi folosita in orice fel de aluaturi pentru a mari aportul de proteine si de fibre. Acest aport mare de proteine din faina din seminte de dovleac, canepa sau in aduce cu sine si satietate, nu ne mai este foame pe termen lung. Iar fibrele insolubile imbunatatesc tranzitul. Faina proteica poate fi presarata peste orice fel de mancare sau poate intra in compozitia unui shake concentrat pentru micul dejun: pudra proteica, apa, polen crud, miere, fructe proaspete de sezon sau congelate.

Shake-uri proteice

Shake-urile proteice nu trebuie sa fie secretul exclusiv al sportivilor de performanta, antrenorilor de fitness si al vedetelor. Oricine isi poate face in casa shake-uri proteice pentru slabire si tonifiere musculara cu ajutorul >> pudrei 100% naturala din seminte de in, canepa sau dovleac prodietaPlant.ro <<.

Exemplu de shake proteic 100% natural pentru Mic Dejun: doua lingurite de pudra proteica seminte de dovleac, o lingurita de pudra proteica din seminte de in, 1 cana fructe de padure congelate, 2 lingurite de miere sau sirop de artar, apa sau lapte de migdale sau de soia fara colesterol (>>vezi aici variante de lapte vegetal fara colesterol<<. Va puteti pune imaginatia la lucru si, in functie de fructele de sezon sau de cele din congelator, puteti crea shake-uri hranitoare si care tin de foame ajutand astfel la slabire sau mentinerea greutatii. Schimbati cat mai des reteta de shake proteic pentru ca diversitatea este cheia nutritiei corecte!

Adaugati condimentele dulci precum scorţişoara sau cuişoarele in shake-urile dvs. Mai puteţi de asemenea adăuga ingrediente proaspete precum rădăcina de ghimbir sau menta. Nu va feriti de fructele congelate. Studiile stiintifice demonstreaza ca prin congelare se pastreaza in medie 95% din proprietatile nutritive. Folositi si gheata! Gheaţa nu are calorii dar creşte volumul shake-ului astfel încât ai un shake mai mare fără calorii în plus. Un shake rece va determina corpul sa consume mai multe calorii prin acel asa numit efect termic al alimentelor. Nutritionistii si studiile in domeniu au demonstrat importanta deosebita a proteinelor in controlul greutatii si mentinerea si nivelului energetic. Proteinele trebuie sa aiba o foarte buna calitate, iar cantitatea consumata zilnic trebuie corelata cu tipul organismului individual.

Pudra proteica (faina) din seminte de canepa

Faina din seminte de canepa (pudra proteica) poate fi folosita in orice fel de aluaturi de casa (paine, taitei, paste, gnocchi, prajituri, aluat de biscuiti, etc.). Faina de canepa se poate adauga in supe, in aluaturi pentru paine sau alte deserturi. Poate fi presarata peste orice fel de mancare sau poate intra in compozitia unui shake concentrat pentru micul dejun: pudra proteica, apa, polen crud, miere, fructe proaspete.

Cu ce ne ajuta acest tip neobisnuit de faina/pudra proteica? Ne aduce foarte multe proteine de cea mai buna calitate, fibre insolubile si uleiuri Omega 3 si Omega 6Dintre toate vegetalele, semintele de canepa reprezinta singura sursa de proteine comestibile asimilate complet de organismul uman. Semintele de canepa reprezinta unul dintre cele mai nutritive alimente datorita continutului mare de proteine, ulei bogat in acizi grasi polinesaturati Omega 6 si Omega 3, vitamina E si fibre insolubile. In semintele de canepa avem si multe minerale – potasiu, magneziu, fier, zinc, calciu. Semintele de canepa au un continut bogat in proteine de calitate (30%, fata de carne, de exemplu, care are un continut proteic de 15-20%). Consumul de seminte de canepa ajuta la mentinerea vaselor de sange curate si la reglarea metabolismului lipidic si glucidic, prevenind aparitia bolilor cardiovasculare si a diabetului zaharat. 

Unde gasim pudra proteica/faina din seminte de dovleac, in, canepa? In magazinul online de produse 100% naturale www.proDietaPlant.ro

65% din continutul total de proteina din samanta de canepa o constituie proteina globulara numita edestina, asemanatoare globulinei din plasma sanguina umana. Edestina, usor de digerat, este secretul unui sistem imunitar sanatos, deoarece are abilitatea unica de a stimula producerea de anticorpi impotriva agentilor invazivi. Proteina din canepa contine cei 21 de aminoacizi binecunoscuti, printre care cei opt aminoacizi esentiali pe care organismul uman adult nu ii poate produce. Pentru orice dieta, semintele de canepa pot fi atat o sursa vegetala de acizi grasi, antioxidanti, vi­tamine, minerale, fibre, clorofila, cat si o sursa completa, echilibrata si lipsita de gluten pe baza aminoacizilor esentiali. Fibrele insolubile din semintele de canepa mentin sanatoasa flora intestinala, elimina constipatia si curata tractul digestiv.

Proteine: 32%
Grasimi: 11,3%
Fibre: 13,2%
Omega 6: max 6%
Omega 3: 1,8%
Zahar + amidon: max 5%

Pudra proteica (faina) din seminte de dovleac

Faina (pudra) proteica din seminte de dovleac poate fi folosita pentru orice fel de aluaturi, inclusiv aluat de pizza. Va recomandam reteta de biscuiti de slabit bogati in proteine (piscoturi), realizati fara faina clasica, ci cu „faina” din seminte de dovleac. De ce seminte de dovleac fin maruntite sub forma de faina? Pentru ca sunt foarte bogate in proteine de cea mai buna calitate, respectiv 54-56%. Proteinele ne ajuta in cura de slabire iar aportul suplimentar de fibre este si el important.

Unde gasim pudra proteica/faina din seminte de dovleac, in, canepa? In magazinul online de produse 100% naturale www.proDietaPlant.ro

Proteine: 54-56%
Grasimi: 10-11%
Fibre: 3-3,5%
Omega 6: max 5,5%

Iata mai jos reteta de biscuiti de slabit bogati in proteine (piscoturi), realizati fara faina clasica, ci cu„faina” din seminte de dovleac.
Reteta este indicata in curele de slabire fara carbohidrati dar si in dieta sanatoasa de zi cu zi. Beneficiile proteinelor din semintele de dovleac nu pot fi neglijate iar atunci cand dorim o gustare care sa tina de foame, sa fie „de dieta” si in acelasi timp sa fie si foarte sanatoasa, reteta de mai jos este ideala:
Ingrediente: 3 oua, 1 lingurita de sare (preferabil de Himalaya, nu e scumpa si e net superioara sarii iodate din magazine), 1 lingurita de piper rosu (care este dovedit ca imbunatateste metabolismul), 1 catel de usturoi pisat (nu e obligatoriu dar nu va speriati, prin coacere nu se mai simte prea mult izul sau intens), 100 gr seminte de dovleac pulbere („faina de dovleac”). Veti folosi si hartie de copt sau acele foi din silicon speciale pentru coacere ce se gasesc in magazine.
Mod de preparare a retetei de biscuiti de slabit: Amestecati toate ingredientele pentru a obtine un aluat usor. Asezati hartia de copt pe tava sau folia din silicon pentru copt fara lipire. Turnati aluatul in strat de aproximativ 0,5 cm, coaceti la 70 grade C aproximativ 30 minute si lasati sa se raceasca inainte de a felia.

Pudra proteica (faina) din seminte de in

Semintele de in pot inlocui o parte din faina la produsele pe baza de aluat (paine, aluat de pizza, briose, strudel, tarte, prajituri, etc.) sau pot fi adaugate la sosuri, salate sau tocanite. Foarte placuta la gust, pudra proteica (faina) nu schimba cu nimic gustul mancarurilor, dimpotriva.

Semintele de in erau cultivate in Babilon inainte de anul 3000 i.Hr, fiind cunoscute ca avand si beneficii medicale. Studiile recente au aratat ca aceste seminte bogate in acizi grasi Omega-3, fibre si lignani care pot ajuta la slabire, la reducerea grasimii de pe abdomen si a riscului dezvoltarii afectiunilor cardiace, a cancerului, accidentelor vasculare si a diabetului. Fibrele ajuta la detoxifierea organismului. Fiecare molecula de fibra de faina de seminte de in se “incarca” cu 16 molecule de toxine/reziduuri si le transporta pe cele din urma in afara corpului tau.

Proteine: 33-36%
Grasimi: 8-9%
Fibre: 9-10%
Omega 6: max 2%
Omega 3: 4-6%

Reteta noastra de paine cu pudra proteica din seminte de in Paleo:
Ingrediente: cana si jumatate de faina din seminte de in; 1 cana si jumatate de faina alba; 1 cana apa; 1 lingura ulei de masline; 2 lingurite drojdie; 2 linguri miere.
Mod de preparare: Mixati cele 6 ingrediente in masina de paine, programul de preparare aluat. Rasturnati aluatul astfel obtinut pe o planseta presarata cu faina si dati o forma alungita. Asezati aluatul in tava, ungeti cu ulei deasupra si lasati la dospit cca. 1 ora; Coaceti la 165° C aproximativ 1 ora. Lasati sa se raceasca inainte de a felia.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.