Sfaturi pentru a slabi sanatos

Iată o listă cu câteva sfaturi pentru a slăbi sănătos, rapid și durabil. Câțiva pași simpli și schimbări de bază în dieta și rutina alimentară zilnică vă pot ajuta în decizia de a slăbi sănătos si rapid.

  •  Plănuiți-vă mesele din timp. Dacă urmează să aveți o săptămână aglomerată este o decizie bună ca sâmbăta sau duminica să vă scrieți pe un carnețel idei de mic dejun, prânz, cină și să faceți cumpărăturile conform listei. Astfel, veți avea în frigider și în dulapul de bucătărie alimente sănătoase, veți putea lua un pachețel sănătos la serviciu care vă va ajuta silueta și chiar economiile. Nu veți mai pica în capcana meselor neplănuite, mai ales că, de multe ori, când ne este tare foame, cedăm poftelor și renunțăm pe moment la mâncarea sănătoasă…
  • Mâncați fulgi de ovăz la micul dejun și cereale integrale neîndulcite combinate cu lapte vegetal precum laptele de migdale, orez, ovăz sau quinoa. Fiind bogate în fibre, cerealele integrale neîndulcite vă vor ține de foame timp îndelungat și în plus, vă vor oferi nenumărate vitamine și minerale esențiale. Nu uitați, cerealele îndulcite și rafinate nu sunt o mâncare sănătoasă, chiar dacă reclamele TV vi le prezintă într-o lumină atât de frumoasă…

  • Încercați să aveți în geantă și la îndemână gustări sănătoase. Migdalele, caju, nucile Macadamia, nucile românești, alunele de pădure sunt ideale pentru gustări sănătoase și sățioase. >> Le puteți comanda și online direct la birou <<
  • Nu săriți peste mese căci organismul va intra în modul de economisire a energiei și vă va fi din ce în ce mai greu să ardeți caloriile. Dacă ați avut o cină sănătoasă și v-a mai rămas câte ceva, puneți totul într-o lipie, adăugați puțin muștar de calitate și chilly sau curry și aveți gata pachețelul cu prânzul pentru a doua zi! Exemplu în acest sens: felii de piept de curcan la grătar, salată verde, ardei gras în 3 culori, fasole verde congelat[ trasă la tigaie cu ulei de măsline.
  • Eliminați cu totul din dieta dvs sucurile de fructe ambalate oricât ar fi de naturale și sucurile carbogazoase care de obicei sunt pline de zahăr. Apa este ideală pentru slăbire.
  • Dacă un produs este etichetat ca fiind “fără grăsimi”, acest lucru nu înseamnă neapărat că ajută la slăbire ci doar că are mai puține grăsimi, dar mai mulți carbohidrați. Dacă nu este bogat în fibre, acel produs mai mult îngrașă decât să slăbească și nici nu ține de foame.
  • Guma de mestecat fără calorii poate suprima temporar pofta de mâncare așa că nu strică să avem zilnic la îndemână câte o gumă.
  • Gătiți cât mai mult în casă cu ingrediente precum: quinoa, amaranth, linte, fasole, orez integral, năut, alac. >> Le găsiți aici <<
  • Rezervați-vă măcar 10 minute pentru relaxare în timpul zilei și chiar în timpul serviciului: ieșiți pe balcon pentru a admira trecătorii, faceți o plimbare scurtă până la piață și cumpărați un buchet de flori pe care să îl așezați apoi lângă monitor, plimbați-vă puțin prin parc la soare, orice simțiți că vă oferă echilibru și relaxare.
  • Gătiți dar nu prăjiți! Alegeți metode sănătoase de a găti alimentele: fierbere, aburi, la cuptor sau tras pentru foarte puțin timp la tigaie wok cu ulei special. Orice mâncare prăjită în baie de ulei va fi exlusă din meniul zilnic.
  • Mâncarea de tip fast-food este gătită în baie de ulei și abundă în sare. Obișnuiți-vă să mâncați fără sare adăugată și excludeți prăjelile c[ci astfel nu veți mai pofti nici la mâncarea de tip fast-food.
  • Beți apă plată și minerală. Apa plată cu lămâie a manechinelor nu trebuie luată în derâdere. Ajută la slăbit și atenuează senzația de foame. În plus, este esnțial să fim bine hidratați pentru a slăbi ușor, repede, sănătos și eficient.
  • Rezistați tentațiilor de la restaurant. Orice bucătar sau nutriționist vă va spune că, cu cât este mai delicioasă mâncarea de la restaurant, cu atât are mai multe calorii! În plus, potțiile de la restaurant sunt foarte mari și avem tendința să mâncăm mult. Alegeți salatele fără dressing. Dacă încă vă mai este foame după salată cereți un meniu cu piept de curcan marinat și dovlecei și legume la grătar cu ierburi aromatice.
  • Mâncați încet și din farfurii mici. Puteți chiar să purtați conversații în timpul mesei căci sunt șanse mari să obțineți senzația de sațietate mai repede. Declarați tuturor că țineți dietă căci vă veți simți ușor obligați să mâncați puțin pentru a demonstra că vă țineți de treabă.
  • Nu mai mâncați nimic după ora 7. Veți dormi mai bine și veți slăbi mai ușor. În primele seri puteți include ciuperci și grătar de curcan la cina de la ora 18.30 pentru că vor ține de foame și nu veți simți nevoia să mai mâncați la ore târzii.
  • 30 minute de mișcare zilnic vor face minuni pentru slăbirea sănătoasă. Streching, mers în ritm alert, urcat și coborât de scări, alergare ușoara, orice tip de mișcare este binevenită! Un pedometru care să vă măsoare numărul de pași pe care i-ați realizat zilnic este ideal. 10,000 de pași ar trebui să vă arate pedometrul la sfârșitul fiecărei zile.
  • Piperul roșu și ardeiul iute impulsionează metabolismul. Cele două ingrediente deshidratate pot fi puse într-o râșniță și adăugate pe aproape orice mâncare.
  • Faceți o plimbare înainte de masă căci vă va suprima puțin din apetit și, în plus, vă va determina să faceți alegeri sănătoase.
  • Oricât ar fi de delicioase prăjiturile și produsele de patiserie trebuie să uitați de ele. Carbohidrații rafinți în combinație cu margarina, premixurile de cofetărie și aromele artificiale nu aduc nici un beneficiu sănătății sau siluetei.
  • Alegeți alimente bogate în apă precum pepenele roșu, roșiile, castraveții, căci acestea nu au nici prea multe calorii. Avocado este un aliment ideal pentru slăbirea sănătoasă.
  • Iaurtul cu fructe de pădure și semințe de chia reprezină o opțiune de dietă și slăbire sănătoasă. Iaurtul este bogat în probiotice care susțin sistemul imunitar. Dieta cu iaurt (neîndulcit) ajută la slăbire iar acest fapt este demonstrat de cercetări recente. Citiți aici care este cel mai sănătos iaurt.
  • Rafturile pline de produse frumos ambalate din magazine, supermarketuri, benzinării trebuie neglijate cu totul. Produsele aditivate din comerț, de la biscuiți până la chipsuri și napolitane nu aduc nutrienți organismului, ci doar calorii goale.
  • Beți ceai verde zilnic. Polifenolii din ceaiul verde susţin sistemul de enzime detoxifiant al ficatului care elimină radicalii liberi şi toxinele din organism. Ceaiul verde îmbunătățește metabolismul grăsimilor.
  • Semințele măcinate fin sub formă de pudră de in, dovleac sau cânepă pot fi presărate în salate, supe, smoothie-uri, cerealele de la micul dejun, iaurt. Acestea aduc un aport substanțial de fibre, Omega 3, magneziu și antioxidanți. Fiind bogate în proteine vegetale de cea mai bună calitate, țin de foame peste zi.
  • 7-8 ore de somn pe noapte sunt absolut necesare chiar și atunci cand dorim să slăbim. Nopțile pierdute și stilul dezorganizat de viață favorizează îngrășarea.
  • Cafeaua decofeinizată îndulcită su stevia (îndulcitor 100% natural) vă poate tăia pofta de mâncare fără aport caloric. Stevia este îndulcitor 100% natural fără calorii.
  • Nu mâncați în fața televizorului sau având atenția distrasă de altceva căci veți obține mult mai greu senzația de sațietate si veți ajunge să consumați prea multe calorii.
  • Smoothie-urile ce au la baza castravete sau fructe de pădure neîndulcite sunt ideale pentru a slăbi rapid și sănătos. – vezi aici câteva rețete de smoothie-uri cu castravete – 
  • Identificați motivele pentru care, deși cunoașteți toate regulile alimentației sănătoase, nu rezistați tentațiilor și în fiecare zi mâncați mult și greșit. Rezolvați aceste motive, de multe ori psihologice.
  • Cântăriți-vă relativ des (de 3-4 ori pe săptămână) pentru a lua măsuri rapid dacă numărul de kilograme crește alarmant de la o săptămână la alta. Persoanele care nu se cântăresc pot ajunge să constate că au luat chiar și 10 kilograme și nu știu când s-a întâmplat acest lucru. Peste noapte sigur nu s-a întâmplat, deci cântărirea i-ar fi ajutat să își țină greutatea sub observație. Nici centimetrul nu trebuie uitat. Din când în când măsurați-vă talia și șoldurile.
  • Eliminați zahărul (fie el alb sau brun) din alimentație. Orice produs care are mai mult de 4 grame zahăr sau sirop de fructoză-glucoză trebuie evitat și el. Nu uitați, și mierea sau siropul de agave pot îngrășa și trebuie consumate în cantități mici. Stevia este îndulcitorul natural fără calorii ideal.
  • Scorțișoara îmbunătățește metabolismul. Presărați scorțișoară pe fructe, în cerealele integrale muusli neîndulcite de la micul dejun și pe orice vă place.
  • Puteți ține un jurnal al meselor și gustărilor. Astfel, vă veți gândi de trei ori înainte să mâncați ceva nesănătos sau bogat caloric știind că va trebui trecut în jurnal iar la final de săptămână vă veți simți vinovați că nu ați rezistat tentațiilor. În plus, nu veți mai putea spune că vă îngrășați cu aer, căci jurnalul va sta mărturie că ați mâncat diverse alimente incorecte.
  • Dietele bazate pe proteine tip Dukan sau Atkins vă ajută la slăbirea rapidă dar cu prețul sănătății rinichilor și al acumulării de toxine. Încercați să vă axați pe proteine de calitate tip pește, lapte și ouă, să mâncați foarte multe legume precum fasole verde, broccoli, spanac, conopidă, să consumați smoothie-uri pe bază de fructe de pădure, catsravete, semințe de chia iar rezultatul va fi mult mai bun. Și respectați desigur lista de sfaturi pentru slăbi sănătos pe care o publicăm în acest articol. Atenție, legumele congelate sunt aproape la fel de sănătoase ca și cele proaspete, cu foarte puțini nutrienți pierduți, asa că le puteți consuma cu încredere. Fructele și legumele sunt congelate imediat după momentul culegerii căci este în interesul producatorului ca acestea să arate cât mai bine și să nu se altereze și de aceea își păstrează nutrienții.
  • Alegeți dieta mediteraneana ca stil de viață. Studiile arată că locuitorii Greciei, Italiei, Spaniei și în general, cei ai țărilor din jurul bazinului Mării Mediterane au cea mai mare speranță de viață. Dieta mediteraneană implică multe legume, fructe, condimente, ulei de măsline, pește și vin roșu. Citiți aici ingredientele și principiile dietei mediteraneene.
  • Folosiți multe ierburi aromatice în mâncarea de casă. Vor da mult gust și savoare și aduc imense beneficii sănătății. Tartina cu avocado si ierburi aromatice – vezi reteta – 
  • Stiați că… întrebat fiind care este alimentul pe care îl consumă zilnic celebrul Doctor Oz a răspuns că ridichiile roșii nu lipsesc în nici o dimineață din farfuria lui? Urmați-i îndemnul!
  • Supele și ciorbele fără prea multă grăsime sunt recomandate de nenumărați nutriționiști printre care și Mihaela Bilic. “Nu vă feriţi de ciorbe şi supe și folosiţi sucul de roşii ca bază pentru mâncăruri” spune doctor Bilic. Folosiți cât mai multe legume și leguminoase atunci când gătiți supe și ciorbe.
  • Nu mâncați oriunde oricât oricând. Principiul de bază al celebrei diete franțuzești este moderația și respectul față de sine. Trebuie să luăm masa intr-un mod elegant, cu șervețel și tacâmuri frumoase, niciodată în picioare, pe fugă sau la televizor. Să nu ne ridicăm de la masă cu burta plină și să mâncăm pentru gust nu pentru senzația de sațietate! Nu uitați, frantuzoaicele nu țin dietă dar nici nu se îngrașă. Franțuzoaicele mănâncă delicatese rafinate care stârnesc simțurile atât de plăcut încât nu simt nevoia să se ghiftuiască. Urmați-le modelul. Citiți mai mult despre dieta franceză.
  • Mâncați fructe și legume de sezon cumpărate de preferat de la producători autohtoni, din agricultura ecologică. Acestea au mai mult gust și mai mulți nutrienți.
  • Mâncați un măr sau un grapefruit înainte de fiecare masă. Acest bun obicei va atenua senzația de foame și va aduce un aport de enzime și fibre deosebit de prielnic digestiei.
  • Un sandwich cu unt de arahide, de migdale sau de alune de pădure este mult mai indicat decât unul cu cremă de brânză, unt sau mezeluri. În plus, untul de arahide, alune de pădure sau migdale nu are colesterol și este bogat în fibre și nutrienți valoroși. >> Găsiți aici unt fără colesterol <<
  • Mâncați ouă fierte la micul dejun cu roșii, castraveți, ridichii. Cercetătorii arată că un mic dejun bogat în proteine de calitate și legume va ține de foame mult timp.
  • Mâncați alimente bogate în Omega 3. Acizii graşi Omega 3 pot fi găsiți preponderent în pește (cum ar fi somon, ton sau halibut), în anumite alge, în semințele de chia și semințele de in, în soia și în nuci.
  • Citiți zilnic site-uri de dieta și nutriție sănătoasă. Urmăriți ce produse sănătoase sunt promovate în magazinele online cu specific natural precum Prodietabio.ro. Astfel, veți fi din ce în ce mai informați și veți face intuitiv alegeri sănătoase.
  • Citiți și articolul: Prodieta RECOMANDĂ: cum slăbim fără cură de slăbire! Daca dorim să slăbim într-un mod sănătos și fără să ținem cură de slăbire radicală sau rapidă, ei bine nutriționistii ne recomandă câteva secrete pe care le găsiți în acest articol.

Este ușor să slăbim dacă suntem corect informați și știm ce să mâncăm. Astăzi găsim în magazine multe produse dietetice cu numai 6 calorii la 100 gr așa cum sunt alimentele din Konjac. Care sunt alimentele din Konjac cu foarte puține calorii dar bogate în fibre pentru a ține de foame timp îndelungat? Tăițeii, spaghetele, pastele fettuccine și orezul. Gătim rețetele clasice dar cu ingrediente non calorice! » Vezi mai multe detalii, preț și mod de a găti alimente, rețete cu extrem de puține calorii »

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.