Scaderea trigliceridelor cu Omega 3 din ulei de peste

Scăderea trigliceridelor cu Omega 3 din ulei de pește (tratament natural așadar) reprezintă o modalitate naturală de menținere a sănătății cardio-vasculare. O dietă construită pentru a menține sănătatea inimii ar trebui să includă o sursă de ulei de pește. Acizii grași Omega 3 din uleiul de pește oferă numeroase beneficii pentru sănătatea cardiovasculară, inclusiv reducerea nivelului de trigliceride din sânge.

Scaderea trigliceridelor. Omega 3 din uleiul de peste sau krill.

Scăderea trigliceridelor și a colesterolului negativ prin tratament natural. Omega 3 din uleiul de pește sau krill ajută sănătatea inimii și a întregului sistem cardio-vascular.

Cel mai bine este să alegeți sursa directă și să consumați pește pentru a avea parte de toate proteinele și nutrienții din uleiul de pește. Dar nu prăjiţi peştele în baie de ulei, ci consumaţi-l fiert, la cuptor, pe plită ori la grătar. Dacă programul zilnic nu vă permite însă să aveți o alimentație bogată în pește, atunci puteți avea în vedere tratament cu suplimentele naturale de ulei de pește sau de krill.

Ce sunt trigliceridele și cum afectează sănătatea?

Persoanele cu nivelul de trigliceride mare (peste 200 mg/dl) au un risc crescut de boli cardiovasculare. Trigliceridele sunt o formă de grăsime în sânge iar doctorii ne recomandă ca în analizele noastre anuale să evaluăm și stadiul acestora. Atunci când analizele noastre medicale indică un nivel mare al trigliceridelor totale înseamnă că trebuie să ne reevaluăm alimentația și stilul de viață. Cei care au la analize valori mari ale trigliceridelor au adesea și un nivel ridicat de colesterol total. Riscul de ateroscleroză şi, implicit, de boli cardiovasculare creşte foarte mult în cazul în care nivelul trigliceridelor şi colesterolului „rău” este mare. Mai mult, un nivel crescut al trigliceridelor favorizează apariţia pancreatitei acute şi a rezistenţei la insulină, un factor important în apariţia diabetului de tip 2.

Impactul trigliceridelor asupra sănătății inimii

Atunci când nivelul trigliceridelor prezente în fluxul sangvin atinge valori prea ridicate, crește riscul de boli cardiovasculare. Trigliceridele nu se prind de pereții arteriali. În schimb, acestea accelerează dezvoltarea bolilor arteriale provocate de colesterolul rău, inhibând totodată formarea de colesterol bun. Numărul mare de trigliceride poate cauza pancreatită cronică. Dacă această boală rămâne netratată, pancreasul inflamat nu se vindecă. Pe termen lung, acest lucru poate duce la distrugeri permanente, conform National Digestive Diseases Information Clearinghouse. Pancreatita cauzează durere în regiunea superioară a abdomenului, greață și scădere în greutate.

Cum interpretăm analizele de trigliceride? Care sunt valorile normale?

NIVELURI ALE TRIGLICERIDELOR, conform sursei “The American Heart Association”:

Trigliceride – nivel normal: mai putin de 150 mg/dl.
Trigliceride – nivel ridicat, dar nu foarte grav: de la 150 la 199 mg/dl.
Trigliceride – nivel înalt: de la 200 la 499 mg/dl.
Trigliceride – nivel foarte mare: de la 500 mg/dl sau mai mult.

Trigliceridele sunt grăsimi sangvine care, în cantităţi mari, devin la fel de periculoase pentru organism precum colesterolul „rău” (LDL). În general, nivelul trigliceridelor nu trebuie să fie mai mare de 150 mg/dl. Pentru a nu avea trigliceridele mari, este recomandat să evităm grăsimile saturate care se ascund în majoritatea produselor alimentare de cofetărie-patiserie, în mezeluri, brânzeturi grase, snacks-uri și în general în produsele procesate industrial și ambalate pentru a rezista mult la raft, cu termen mare de valabilitate. Evitați orice aliment care conține margarină hidrogenată sau ulei obținut cu solvenți industriali. Alegeți numai uleiurile pe care scrie clar “obținut prin presare la rece”! Faceţi sport cel puţin 30 minute pe zi pentru a scădea trigliceridele mărite.

Uleiul de pește, aportul de Omega 3 ca tratament natural pentru trigliceridele mărite

Peștele gras conține doi acizi grași Omega 3: acid eicosapentaenoic, sau EPA, și acid docosahexaenoic, sau DHA. Grăsimile Omega 3 din uleiul de pește scad nivelul de colesterol, previn aritmia cardiacă ce poate cauza moarte subită și încetinesc procesul de formare a plăcii de aterom pe pereții vaselor de sânge. EPA și DHA vă protejează sănătatea și prin reducerea nivelului de trigliceride.

Atenție la dietă, la alimentația zilnică și la stilul de viață în general. Atunci când ingerați mai multe calorii decât folosește corpul pentru producerea de energie, caloriile în exces sunt transformate în trigliceride și stocate sub formă de grăsime.

Cum funcționează Omega 3 din uleiul de pește

Grăsimile nu pot circula liber în fluxul sangvin, astfel că acestea sunt purtate de structuri sub formă de pachet, numite lipoproteine. S-ar putea să fiți familiarizați cu lipoproteinele deoarece colesterolul bun se transportă în interiorul lipoproteinelor cu densitate ridicată, în timp ce colesterolul rău este purtat de lipoproteinele cu densitate joasă. Trigliceridele sunt transportate în interiorul lipoproteinelor cu densitate foarte joasă, numite și VLDL. VLDL duc trigliceridele la mușchi pentru energie, la țesutul adipos pentru depozitare și în afara celulelor de grăsime atunci când aveți nevoie de energie. Uleiul de pește scade nivelul trigliceridelor prin diminuarea producției de VLDL și prin creșterea cantității de VLDL eliminat din organism, susține un raport publicat în mai 2012, în „Biochimica et Biophysica Acta (BBA) — Molecular and Cell Biology of Lipids”.

Recomandări de administrare

American Heart Association recomandă consumul săptămânal a două porții de pește. Cele mai bune surse de EPA și DHA sunt somonul, heringul, păstrăvul, macroul și tonul.

Pește bogat în Omega 3. Recomandări de pregătire.

Pește bogat în Omega 3. Recomandări de pregătire.

Dacă nu mâncați pește, atunci University of Massachusetts Medical School sugerează administrarea zilnică a suplimentelor cu ulei de pește ce conțin 0,8 până la 1 gram de EPA și DHA combinate sau ulei de krill. Dacă deja aveți nivelul de trigliceride ridicat, s-ar putea să fie nevoie să creșteți dozele. Prescrierea unei rețete cu ulei de krill sau de pește în doze zilnice de 3 grame poate diminua nivelul de trigliceride cu până la 20-50 de procente, potrivit raportului publicat în „Biochimica et Biophysica Acta”.

Cât timp durează până la apariția efectelor benefice ale aportului de uleiul de pește?

Uleiul de pește este sursa principală de doi acizi grași, acidul eicosapentaenoic, sau EPA, și acidul docosahexaenoic, sau DHA, care previn inflamația și scad riscul de boli cardiovasculare. Perioada de timp necesară apariției efectelor uleiului de pește depinde de mai mulți factori, de la starea generală de sănătate, până la doza și tipul de ulei de pește consumat, însă corpul ar trebui să atingă nivelul optim în trei luni de zile. Dozele mari de ulei de pește pot avea efecte secundare și pot interacționa cu alte medicamente, prin urmare discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a lua suplimente.

Nivelurile de acizi grași Omega 3 din sânge cresc direct proporțional cu doza de ulei de pește. În doze mari, în sânge pot fi atinse niveluri optime în aproximativ o lună de zile, însă va fi nevoie de mai mult timp pentru ca nivelurile să se îmbunătățească în creier și în inimă, susține American Journal of Clinical Nutrition, din iunie 2006. La cobaii din laborator, nivelurile de Omega 3 din creier, inimă și ficat au atins echilibrul după trei luni de zile.

Potrivit University of Maryland Medical Center, pentru unele persoane este nevoie de numai două până la trei săptămâni de suplimentare a dietei cu acidul gras până la observarea unei îmbunătățiri a nivelului de colesterol. În plus față de ajutorul acordat în diminuarea nivelului de colesterol, acizii grași Omega 3 pot contribui și la eliminarea altor factori de risc pentru inimă, cum ar fi hipertensiunea arterială și numărul mare de trigliceride.

Omega 3 FORTE Ulei de Peste NATURAL 1200 MG (90 cps / 1 pe zi).

Omega 3 FORTE Ulei de Pește NATURAL 1200 MG (90 cps / 1 pe zi). Preț și mod de livrare rapidă, mai multe detalii în www.proDietaPlant.ro

Puteti posta comentarii mai jos .


Slabire cu paste fara calorii. Orez fara calorii.

Magazin online cu produse din catina

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.