Scaderea colesterolului si trigliceridelor prin alimentatie sanatoasa

Scăderea colesterolului și trigliceridelor prin alimentație sănătoasă reprezintă o decizie binevenită pentru funcționarea optimă a întregului organism. Colesterolul și trigliceridele mărite afectează întreaga sănătate, creând în special probleme cardio-vasculare.

Inima

Inima poate fi afectată de colesterol

Cel mai bine este să prevenim, iar dacă adoptăm un tratament naturist, putem să încercăm să combinăm alimentația sănătoasă cu suplimente alimentare capsule 100% naturale sau tincturi obținute prin presare la rece.

Așa cum știm cu toții, bolile de inimă sunt principalul motiv de deces în rândul bărbaților și femeilor din Statele Unite și Europa. Unul din doi bărbați și una din trei femei suferă de boli cardiovasculare la un moment dat în viață. Studiile au arătat că scăderea colesterolului poate diminua riscul unui atac de cord, așadar indiferent dacă suferă sau nu de boli de inimă, populația adultă trebuie în mod obligatoriu să își țină sub supraveghere constantă nivelul de colesterol.

Particulele micuțe și sferice de LDL reprezintă „mijloacele de livrare” a colesterolului în organism, fiind inoculate sub formă lichidă direct în celule. Dar când prea multe particule LDL se aglomerează în sânge (din cauza sedentarismului, a kilogramelor în plus, a unei diete bogate în grăsimi saturate și, uneori, chiar din cauza moștenirii genetice), particulele suplimentare se adăpostesc în mucoasa delicată a pereților arterelor. Radicalii liberi, molecule nocive de oxigen rezultate în urma fumatului, dietei sau înaintării în vârstă, deteriorează particulele de LDL. O mulțime de plăci grase și lipicioase se acumulează pe pereții arteriali. În cazul unei rupturi, rezultă un cheag de sânge care poate duce la infarct sau stop cardicac.

În termeni simpli, un nivel LDL ridicat crește șansele de infarct sau stop cardiac. Un nivel scăzut reduce acest risc. Pentru fiecare diminuare cu 1 mmol/l (1 milimol pe litru) a nivelului de LDL, riscul de probleme vasculare scade cu 21 de procente. Zona de siguranță: un nivel de LDL dezirabil într-o probă de sânge recoltată dimineața, înaintea micului dejun, are o valoare de 3 mmoli/l sau mai puțin. Dacă prezentați factori de risc de îmbolnăvire a inimii, precum diabetul, o tensiune arterială mare sau cazuri în familie ori chiar un istoric personal cu boli cardiovasculare, sau fumați, medicul vă poate prescrie medicamente, cunoscute sub numele de statine, pentru a încerca o diminuare a colesterolului LDL sub valoarea de 2,6 mmoli/l; unii experți consideră că valoarea-țintă ar trebui să fie sub 2 mmoli/l.

Cercetările au arătat că micșorând nivelul de LDL sub 2,6 mmoli/l, se poate opri dezvoltarea bolilor de inimă și diminua rata mortalității cu până la 28%. În timp ce medicii recomandă statinele, puteți face chiar dumneavoastră niște pași importanți în adoptarea unui stil de viață care să vă ajute să scădeți în mod semnificativ nivelul de LDL.

Cum putem diminua nivelul colesterolului

Nivelul de colesterol este influențat de câțiva factori, printre care vârsta, greutatea, alimentele pe care le consumați, stresul, activitatea fizică. Oamenii pot reduce nivelul de colesterol prin menținerea unui stil de viață sănătos: o greutate corporală sănătoasă, consumul de alimente cu o cantitate mică de grăsimi saturate, precum și cu un conținut redus de grăsimi trans, activitate fizică regulată, evitarea consumului de alcool, renunțarea la fumat și tratamentul medicamentos.

Idei pentru cum putem reduce colesterolul

Colesterolul poate fi scăzut utilizând tratament naturist și urmând un stil de viață sănătos:

  • Încercați să limitați consumul de alimente cu un conținut ridicat de colesterol. Organismul folosește grăsimi saturate pentru a produce LDL-ul (colesterolul rău). Consumul excesiv de alimente precum produsele de cofetărie/patiserie, mâncare de tip fast-food, brânzeturi grase, mici, cârnați, carne grasă furnizează mult prea multe materii prime pentru producerea acestui pericol pentru inimă, colesterolul. Un plan mai bun: întotdeauna opriți-vă și gândiți-vă de două ori înainte de a spune „da” alimentelor bogate în grăsimi animale. Întrebați-vă: cu ce le pot înlocui? Răspunsul poate fi o salată de fructe, o friptură slabă, o bucată de carne de pui sau de pește la grătar sau vă poate fi de ajutor o mică gustare săracă în grăsimi ori un desert congelat fără grăsimi precum sorbetul sau iaurtul fără grăsime înghețat.
  • Asigurați-vă că mâncați suficiente fructe și legume sănătoase în fiecare zi, deoarece fibrele pe care acestea le furnizează ajută la scăderea riscului de a dezvolta boli de inimă. Consumând bucăți de carne mai slabe veți elimina LDL-ul deoarece cu fiecare dumicat primiți mai puține grăsimi saturate care altfel măresc nivelul colesterolului. Carnea slabă poate fi foarte greu de mestecat; de aceea, este recomandat să o gătiți la un slow-cooker, devenind astfel mai fragedă fără a un adaos generos de grăsimi.
  • Includeți în rutina zilnică o formă de activitate fizică (idei: urcatul scărilor sau gimnastică în aer liber).
  • Testați-vă nivelul de colesterol periodic, de câteva ori pe an, pentru a ști unde vă situați și, eventual, pentru a-l ține sub control.
  • Renunțați la grăsimile trans. Consumați drept gustare bucăți de legume în loc de chipsuri de cartofi și mâncați fructe în locul biscuiților, prăjiturilor sau produselor de patiserie din comerț. Dacă folosiți margarină, alegeți sortimentul care precizează clar că nu conține grăsimi trans. De ce? Grăsimile trans sunt mai rele pentru inimă decât cele saturate; acestea cresc nivelul de colesterol „rău” (LDL) și îl scad pe cel „bun” (HDL). Prin evitarea acestor grăsimi procesate puteți diminua riscul de infarct cu 55 %, după cum arată studiile de specialitate.
  • Dacă nu știți ce să mâncați și cum să vă îmbunătățiți calitativ mesele, puteți înlocui zilnic una dintre mese cu un mix de detoxifiere combinat cu lapte vegetal sau suc. Ce conțin aceste mixuri de detoxifiere a organismului? Sunt 6 ingrediente care vă ajută să eliminați din organism metale grele, toxine, precum și orice alte substanțe care afectează starea generală de sănătate: chlorella, spirulină, iarbă de grâu, iarbă de orz, fructul dulceag lucuma și cacao. Utilizare: se amestecă 1 linguriță de Super Detox cu lapte (preferabil lapte de migdale sau vegetal), iaurt sau suc. Se poate adauga adăuga la cerealele de dimineață, deserturi și salate. Puteți crea smoothie-uri cu frunze de spanac, fructe proaspete și lapte vegetal (de migdale, orez, quinoa, cocos).
    Pentru a vă îmbunătăți în mod eficient starea de bine, consumați cel puțin 1 lingură de SUPER DETOX pe zi.

Tratament naturist și alimentație recomandată pentru scăderea colesterolului

Există câteva plante naturale pe care le puteți include în dieta dumneavoastră pentru administrarea, reducerea și îmbunătățirea nivelului de colesterol:

Lucerna

Studiile au arătat că semințele de lucernă pot ajuta la menținerea unui nivel sănătos de colesterol, reducând tipurile dăunătoare de colesterol din sânge (LDL), în timp ce tipul bun de colesterol (HDL) se pare că nu este afectat. Se pare că fibrele și substanțele chimice din lucernă se lipesc de colesterol, împiedicându-l să rămână în sânge. Mai mult decât atât, lucerna conține vitamine, acid folic, magneziu, potasiu, fier și alte tipuri de minerale, toate acestea sunt esențiale unei funcționări normale a tuturor organelor. Lucerna trebuie consumată cu moderație (80-120 g zilnic este doza recomandată) deoarece în exces poate dăuna hematiilor din organism.

Usturoiul trebuie inclus în alimentația pentru scăderea colesterolului

Încă din cele mai vechi timpuri, usturoiul a fost utilizat în tratarea câtorva tipuri de boli, iar studiile au arătat că acesta poate ajuta la menținerea unui nivel echilibrat al colesterolului, prin reducerea nivelului de colesterol seric și crescând în același timp nivelul colesterolului „bun”, HDL. În plus, usturoiul poate diminua nivelul colesterolului fără a avea efecte secundare ca în cazul tratamentelor cu medicamente, ajutând și la scăderea tensiunii arteriale, protejarea împotriva infecțiilor și prevenirea formării de cheaguri de sânge. Așadar dacă doriți să mențineți colesterolul la un nivel optim, încercați să adăugați acest super-condiment la mesele dumneavoastră.

Extract de armurariu

Armurariul conține un complex de flavonoide antioxidante, cunoscute sub numele colectiv de silimarină. Silimarina este unul dintre cei mai puternici antioxidanți cunoscuți la ora actuală. Studiile au evidențiat faptul că silimarina din armurariu poate ajuta ficatul să se recupereze după intoxicații și inflamații.

Ceaiul verde

Ceaiul verde este un antioxidant minunat și a fost demonstrat că poate preveni absorbția de colesterol în tractul digestiv, el fiind astfel un instrument bun în reducerea nivelului de colesterol. O cercetare publicată în Revista Americană de Nutriție Clinică a ajuns la concluzia că persoanele care beau ceai verde timp de câteva luni au un nivel de colesterol „rău” cu 2% mai scăzut decât persoanele care nu au consumat ceai verde, și totodată, colesterolul „bun” nu a fost afectat.

Adăugați jumătate de linguriță de scorțișoară în cafea

Cercetătorii pakistanezi au descoperit că această cantitate de scorțișoară (în jur de 6 gr) a redus nivelul de LDL cu 30% în cazul persoanelor cu diabet de tip 2.
Așezați-vă aproape în fiecare dimineață la un castron de fulgi de ovăz. Fulgii de ovăz conțin fibre solubile cunoscute sub denumirea de beta-glucan care îndepărtează excesul de colesterol din organism. Consumând un castron mare de fulgi de ovăz (200 g) în mod regulat, puteți reduce LDL-ul cu până la 12-24 procente. Este recomandat laptele vegetal căci cel de vacă sau de origine animală are colesterol. » Opțiuni de lapte vegetal fără colesterol «

Anghinarea: prietena ficatului, inamic al colesterolului

Anghinarea este prietena ficatului în sensul că ajută la regenerarea acestuia prin facilitarea eliminării colesterolului rău și prin scăderea trigliceridelor. Mai mult decât atât, anghinarea este considerată un aliment ideal pentru slăbit datorită capacității de detoxifiere a organismului. Anghinarea conține cinarina, un component care stimulează producerea de acid cholic și eliminarea colesterolului din ficat, astfel încât grăsimile ard mai ușor în procesul metabolic zilnic. Cu ajutorul extractului de anghinare obținut exclusiv prin presare la rece (cum este cazul produselor Schoenenberger Germania) corpul este drenat și detoxifiat iar sângele este curățat.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.