Samburi de caise

Sâmburii de caise (Prunus armeniaca) au în conținutul lor substanțe naturale speciale, precum B17 amigdalina, acid pangamic și cianură. Sâmburii de caise pot constitui o metodă de a obține minerale precum fier, potasiu, precum și fosfor, dar ceea ce îi face speciali este conținutul de vitamina B17 (care se mai numește și amigdalină și este prezentă în semințele unor fructe ca piersicile, prunele, dar și merele).

Sâmburii de caise conțin vitamina B17. Proprietăți nutritive și beneficii pentru sănătate.

Sâmburii de caise conțin vitamina B17, amigdalina. Acid pangamic. Proprietăți nutritive și beneficii pentru sănătate.

Sâmburii de caise conțin niveluri ridicate de vitamina B17. Deși tehnic vorbind, nu este o vitamină, vitamina B17 a fost considerată astfel. Ghidul de Vitamine și Suplimente pentru Sănătate US descrie vitamina B17 , cunoscută și ca amigdalină, ca deținând proprietăți ce ajută la reducerea durerii asociate cu artrita și la diminuarea tensiunii arteriale. Potențialele atribute ale amigdalinei la care se face cel mai des referire sunt combaterea și prevenirea cancerului. Nu există nici o certitudine dar nici infirmare totală în acest aspect. 

“Vitamina B17″ nu este așadar chiar o vitamină, ci mai degrabă este o substanţă ce face parte din mecanismul de apărare al plantelor împotriva dăunătorilor.

Amigdalina și acidul pangamic

Sâmburii de caise conțin amigdalină, despre care unii cercetători cred că ajută la prevenirea și vindecarea cancerului, și acid pangamic, ce poate fi util în tratarea cardiopatiei ischemice. Nivelul acestor compuși este cel mai ridicat la sâmburii integrali cruzi de caise. Acidul pangamic este un ester care se extrage din germenii și tărâța de orez, din semințele de caise precum și din drojdia de bere. Acidul pangamic, cunoscut și ca vitamina B15 are rolul de activare a proceselor metabolice oxidative la nivel celular. În plus, are efect detoxifiant și de refacere a respirației celulare. El reface valoarea normală a tensiunii arteriale și ameliorează astmul bronșic. De asemenea, se obțin efecte pozitive prin utilizarea acesteia în cazul metabolismului hepatic, lipidic și protidic.

De ce unii sâmburi de caise au un gust ușor amar?

Conținutul nutrițional și toxicitatea sâmburilor de caise variază în funcție de soi. Unii sâmburi de caise au un gust dulce. Aceștia pot înlocui cu succes migdalele. Cianura dă un gust amar sâmburilor de caise. Este prezentă în mod natural în sâmburii de caise și ai altor fructe înrudite, precum cireșele, piersicile și migdalele. Cantitatea de cianură per sâmbure de caisă variază în funcție de mărime și soi, însă în medie, un sâmbure de caisă conține 0,5 miligrame de cianură, potrivit lui Stephen Krashen, doctor la University of California. Doza letală de cianură este între 0,5 și 3,5 miligrame per kilogram corp, depinzând de factori precum vârsta și sănătatea ficatului. Pe baza studiilor de caz, doza letală pentru un bărbat de 79 kilograme variază între 80 și 560 sâmburi de caise pe zi. Pentru o femeie de 63,5 kilograme, doza letală se încadrează între 65 și 455 sâmburi pe zi.

Un adult ar trebui să consume nu mai mult de 5-7 sâmburi pe zi (în funcție de greutatea sa corporală), iar un copil nu mai mult de un sâmbure!

Beneficii B17 din sâmburi de caise

Vitamina B17 este foarte benefică în menținerea tensiunii arteriale la valori normale în organism. Aceasta ajută în reducerea hipertensiunii arteriale, precum și în prevenirea altor boli asociate cu aceasta.
Proprietățile antiinflamatorii ale sâmburilor de caise îi transformă într-un remediu casnic ideal pentru tratarea artritei. Dacă sunt consumați cu regularitate, ameliorează durerea și inflamația zonelor afectate. Dacă doriți să creșteți imunitatea organismului, sâmburii de caise au un rol important. Acest aliment vă poate întări sistemul imunitar și ajuta corpul să lupte împotriva infecțiilor, ca răceala și gripa.
Organismul nostru procesează două tipuri de colesterol, bun și rău. Colesterolul rău provine din alimente pline de grăsimi saturate, descrise cel mai bine drept grăsimi care se solidifică la temperatura camerei. Colesterolul sănătos, pe de altă parte, este susținut de grăsimi sănătoase care ajută la diminuarea colesterolului rău și la creșterea valorilor sănătoase. Miezul de caise este o sursă ideală de grăsimi nesaturate, asemănându-se cu peștele și cu uleiul de măsline. Acesta poate ajuta la menținerea unei valori scăzute a colesterolului și la buna funcționare a inimii pentru un corp mai sănătos.
Se consideră că sâmburii de caise au efecte antioxidante care ajută la eliminarea radicalilor liberi dăunători, precum și la evitarea deteriorării celulare. Stresul oxidativ cauzat de radicalii liberi este adesea vinovat de îmbătrânirea prematură, dar și de crearea mai multor probleme grave de sănătate, precum cancerul. Astfel, consumul de sâmburi de caise vă poate păzi corpul de daunele provocate de radicalii liberi.

Samburi de caise. De unde putem cumpara samburi de caise si la ce pret?

Sâmburi de caise. De unde putem cumpăra sâmburi de caise și la ce preț? Detalii și mod de livrare rapidă în magazin online proDietaNaturala.ro

Puteti posta comentarii mai jos .


Slabire cu paste fara calorii. Orez fara calorii.

Magazin online cu produse din catina

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.