Riscul de Infarct

Riscul de infarct poate fi scăzut semnificativ prin adoptarea unui stil de viață sănătos. Chiar și alte complicații vasculare (cum ar fi accidentul vascular cerebral) pot fi prevenite. Bolile cardiovasculare sunt mult mai rar întâlnite la persoanele care urmează dieta mediteraneană (singura inclusă de UNESCO în patrimonul universal ca fiind cea mai sănătoasă dietă), care nu sunt sedentare, au o greutate corporală normală și sunt activi social.

Risc de infarct! Sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa si pentru un stil de viata armonios.

Risc de infarct! Sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa si pentru un stil de viata armonios.

Vești bune: Numărul persoanelor care dezvoltă boli de inimă se află în continuă scădere. Veștile proaste? Bolile cardiovasculare sunt încă pe locul 2 în topul afecțiunilor care ne amenință viața.

“Dacă aveți un risc crescut de infarct este recomandabil ca în primul rând să vă sfătuiți cu medicul specialist. Sfaturile și articolele de pe Internet nu pot înlocui sub nici o formă consultația medicală. Cititorii site-ului prodieta.ro ne spun însă că medicii nu au de multe ori timp să le explice în detaliu stilul de viață sănătos care să reducă substanțial riscul de infarct. De aceea, articolele detaliate și documentate despre alimentația sănătoasă și un stil de viață armonios sunt binevenite, în ideea că nu înlocuiesc consultația medicală ci aduc un plus de informație. Scopul fundamental unui tehnician nutriționist spre exemplu, este să ajute populația să prevină bolile. Prevenția și reducerea riscurilor de agravare a bolilor sunt importante în mecanismul sistemului medical. Atunci când medicul specialist se axează pe tratament de specialitate dar nu are suficient timp să facă recomandări nutriționale, sfaturile unui tehnician nutriționist devin, prin urmare, utile.” declară Elena Roșu.

Recomandări generale pentru reducerea riscului de infarct

1. Renunțați la fumat.
Dacă fumați, opriți-vă. Dacă nu puteți să o faceți pe cont propriu, utilizați mai multe mijloace, atât comportamentale, cât și farmacologice, pentru a vă ajuta. Renunțarea la fumat este una dintre cele mai mari favori pe care le puteți face inimii. Un studiu recent a descoperit că lipsa fumatului scade riscul de infarct cu peste o treime. Iar dacă pur și simplu faceți parte dintre acele persoane care nu pot ori nu vor să renunțe la fumat aveți în vedere vitaminele și suplimentele alimentare care combat pe cât se poate carențele și problemele cauzate de fumat.

Supliment natural cu vitamine și plante medicinale care ajută sistemul cardiovascular să funcționeze optim.

Pentru FUMĂTORI: Supliment natural cu vitamine și plante medicinale care ajută sistemul cardiovascular să funcționeze optim. >> Vezi detalii, preț și mod de livrare pe site <<

2. Faceți exerciții fizice
Este simplu: Exercițiile fizice vă văr ajuta să vă mențineți inima sănătoasă. Fixați-vă un obiectiv realist, de jumătate de oră de exerciții, de trei ori pe săptămână. Este suficient cât să adunați multe dintre beneficiile cardiovasculare ale activității fizice. Exercițiile în plus sunt mai bune până la un punct, însă exagerarea cu antrenamente intense zilnice ar putea chiar să anuleze o parte din beneficii, așa că aveți grijă să nu vă antrenați în exces.
3. Mențineți-vă slabi
Acumularea de grăsime, în special de grăsime abdominală, este un factor de risc uriaș pentru boli de inimă, așa că acesta este un motiv în plus să mâncați corect și să faceți mișcare.
4. Fiți sociabili
Factorii psihosociali joacă un rol important în limitarea riscului de boli cardiovasculare. Stresul, anxietatea și depresia, toate cresc acest risc. Faptul de a avea o rețea socială puternică, prieteni, familie și colegi, scade riscul. Vorbim însă despre o rețea socială în viața reală, nu cea virtuală.
5. Luați în considerare medicamentele cu prescripție
Dacă, în ciuda celor mai mari eforturi de îmbunătățire a stilului de viață, tensiunea arterială sau nivelul de colesterol rămân problematice, prezentați-vă la medic. S-a demonstrat că medicamentele care scad tensiunea arterială sau colesterolul LDL (așa numitul colesterol „rău”) reduc șansele de a face infarct sau accident vascular cerebral. În mod similar, dacă sunteți diabetic și nu ați putut ține sub control glicemia doar cu schimbări ale stilului de viață, colaborați cu medicul de familie pentru a îmbunătăți situația.

6. Mâncați în stil mediteranean. Dieta ca stil de viață.
Încă o dată, cercetătorii clinici au descoperit că dieta mediteraneană scade riscul de boli de inimă și de deces. Dieta este ușoară și delicioasă, constând în cereale integrale, fructe, legume, leguminoase, pește și produse lactate cu un conținut scăzut de grăsimi. Componentele cheie sunt nucile, măslinele, uleiul de măsline și vinul roșu consumat cu moderație (unul-două pahare pe zi pentru bărbați, unul pentru femei), despre care s-a demonstrat, independent, ca reduc riscul de boli cardiace. Impactul pozitiv al dietei mediteraneene este evident și demonstrat de studii. Prodieta.ro are foarte multe articole despre dieta mediteraneană și meniuri detaliate » citiți mai multe aici «

Majoritatea infarcturilor și accidentelor vasculare cerebrale au loc la persoanele care prezintă cel puțin un factor de risc. Cu cât aveți mai mulți factori, cu atât este riscul mai mare. O mare parte a acestor factori de risc se află sub propriul control. Faceți o promisiune de a urma o cale sănătoasă pentru inimă și programați-vă la medicul de familie dacă aveți nevoie de îndrumări.

"Elemente

Elemente esențiale pentru un organism sănătos: Omega 3, L-Carnitina, coenzima Q10, Usturoi. Dacă dieta dvs zilnică nu include aceste alimente și substanțe nutritive naturale, aveți în vedere un supliment alimentar. >>Vezi detalii, preț și mod de livrare rapidă <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Prin continuarea navigării pe site confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform EU Cookie LAW. info

1. Ce date colectam. Numele si adresa de email pentru formularul de comentarii (numele poate fi si pseudonim). Nu trimitem nici un fel de promotionale pe adresa de email si nici nu transmitem aceasta adresa catre terte parti. Istoricul de navigare, cum ai interactionat cu website-ul, adresa IP, ce tip de browser folosesti, cat a durat vizita, istoricul de cautare, numarul de pagini vizitate, date legate de traffic. Nu trimitem newslettere si nu primim plati online, deci nu colectam date de card bancar.
2. Cum sunt colectate datele. Colectam in mod indirect date prin intermediul cookie si scripturi de monitorizare. Datele colectate in scop de masurare a audientei si care in principiu sunt cele de istoric de navigare sunt pastrate timp de 50 de luni. Aceste date sunt anonimizate si folosite in scopuri statistice fara a se putea identifica persoana reala.
3. De ce colectam datele. Din motive de securitate pe website si trasabilitate.
4. Cine proceseaza datele. Google Analytics, Adwords si Google Search Console pentru servicii de analiza a traficului. Datele tale personale pot fi trimise catre forurile guvernamentale sau instantele judecatoresti in cazul in care exista un temei legal pentru aceasta.
5. Link-uri catre alte website-uri. Este posibil ca in paginile magazinului nostru online sa existe link-uri catre diferite alte site-uri sau retele sociale asupra carora compania nostra nu are niciun control sau influenta.
6. Cum sunt protejate datele mele. Datele tale sunt tinute pe servere securizate, protejate cu ajutorul softurilor antivirus si firewall. Am implementat atat din puct de vedere tehnic cat si la nivel organizational solutii si proceduri pentru ca datele tale sa fie pastrate in siguranta si sa ramana confidentiale.
7. Care sunt drepturile tale. Chiar daca initial ti-ai dat acordul pentru prelucrarea datelor tale, acest acord poate fi retras in orice moment pentru anumite date sau pentru toate (cu respectarea legii si a timpului de stocare). Pentru datele pentru care nu exista obiectiuni in a fi procesate ele se considera de drept procesabile.
8. Transferul datelor in afara UE. Datele colectate de magazinul online sunt gazduite pe servere aflate la Hetzner (https://www.hetzner.de/) si sunt localizate in Frankfurt Germania. In calitate de prestator de servicii european, Hetzner este supus si el normelor GDPR. Terții (Google, Facebook si altii care opereaza in UE) sunt obligați prin contract pentru a proteja și menține confidențialitatea datelor tale și să le utilizeze exclusiv pentru scopurile pentru care le oferim.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.