Riscul de Infarct

Riscul de infarct poate fi scăzut semnificativ prin adoptarea unui stil de viață sănătos. Chiar și alte complicații vasculare (cum ar fi accidentul vascular cerebral) pot fi prevenite. Bolile cardiovasculare sunt mult mai rar întâlnite la persoanele care urmează dieta mediteraneană (singura inclusă de UNESCO în patrimonul universal ca fiind cea mai sănătoasă dietă), care nu sunt sedentare, au o greutate corporală normală și sunt activi social.

Risc de infarct! Sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa si pentru un stil de viata armonios.

Risc de infarct! Sfaturi pentru o alimentatie sanatoasa si pentru un stil de viata armonios.

Vești bune: Numărul persoanelor care dezvoltă boli de inimă se află în continuă scădere. Veștile proaste? Bolile cardiovasculare sunt încă pe locul 2 în topul afecțiunilor care ne amenință viața.

“Dacă aveți un risc crescut de infarct este recomandabil ca în primul rând să vă sfătuiți cu medicul specialist. Sfaturile și articolele de pe Internet nu pot înlocui sub nici o formă consultația medicală. Cititorii site-ului prodieta.ro ne spun însă că medicii nu au de multe ori timp să le explice în detaliu stilul de viață sănătos care să reducă substanțial riscul de infarct. De aceea, articolele detaliate și documentate despre alimentația sănătoasă și un stil de viață armonios sunt binevenite, în ideea că nu înlocuiesc consultația medicală ci aduc un plus de informație. Scopul fundamental unui tehnician nutriționist spre exemplu, este să ajute populația să prevină bolile. Prevenția și reducerea riscurilor de agravare a bolilor sunt importante în mecanismul sistemului medical. Atunci când medicul specialist se axează pe tratament de specialitate dar nu are suficient timp să facă recomandări nutriționale, sfaturile unui tehnician nutriționist devin, prin urmare, utile.” declară Elena Roșu.

Recomandări generale pentru reducerea riscului de infarct

1. Renunțați la fumat.
Dacă fumați, opriți-vă. Dacă nu puteți să o faceți pe cont propriu, utilizați mai multe mijloace, atât comportamentale, cât și farmacologice, pentru a vă ajuta. Renunțarea la fumat este una dintre cele mai mari favori pe care le puteți face inimii. Un studiu recent a descoperit că lipsa fumatului scade riscul de infarct cu peste o treime. Iar dacă pur și simplu faceți parte dintre acele persoane care nu pot ori nu vor să renunțe la fumat aveți în vedere vitaminele și suplimentele alimentare care combat pe cât se poate carențele și problemele cauzate de fumat.

Supliment natural cu vitamine și plante medicinale care ajută sistemul cardiovascular să funcționeze optim.

Pentru FUMĂTORI: Supliment natural cu vitamine și plante medicinale care ajută sistemul cardiovascular să funcționeze optim. >> Vezi detalii, preț și mod de livrare pe site <<

2. Faceți exerciții fizice
Este simplu: Exercițiile fizice vă văr ajuta să vă mențineți inima sănătoasă. Fixați-vă un obiectiv realist, de jumătate de oră de exerciții, de trei ori pe săptămână. Este suficient cât să adunați multe dintre beneficiile cardiovasculare ale activității fizice. Exercițiile în plus sunt mai bune până la un punct, însă exagerarea cu antrenamente intense zilnice ar putea chiar să anuleze o parte din beneficii, așa că aveți grijă să nu vă antrenați în exces.
3. Mențineți-vă slabi
Acumularea de grăsime, în special de grăsime abdominală, este un factor de risc uriaș pentru boli de inimă, așa că acesta este un motiv în plus să mâncați corect și să faceți mișcare.
4. Fiți sociabili
Factorii psihosociali joacă un rol important în limitarea riscului de boli cardiovasculare. Stresul, anxietatea și depresia, toate cresc acest risc. Faptul de a avea o rețea socială puternică, prieteni, familie și colegi, scade riscul. Vorbim însă despre o rețea socială în viața reală, nu cea virtuală.
5. Luați în considerare medicamentele cu prescripție
Dacă, în ciuda celor mai mari eforturi de îmbunătățire a stilului de viață, tensiunea arterială sau nivelul de colesterol rămân problematice, prezentați-vă la medic. S-a demonstrat că medicamentele care scad tensiunea arterială sau colesterolul LDL (așa numitul colesterol „rău”) reduc șansele de a face infarct sau accident vascular cerebral. În mod similar, dacă sunteți diabetic și nu ați putut ține sub control glicemia doar cu schimbări ale stilului de viață, colaborați cu medicul de familie pentru a îmbunătăți situația.

6. Mâncați în stil mediteranean. Dieta ca stil de viață.
Încă o dată, cercetătorii clinici au descoperit că dieta mediteraneană scade riscul de boli de inimă și de deces. Dieta este ușoară și delicioasă, constând în cereale integrale, fructe, legume, leguminoase, pește și produse lactate cu un conținut scăzut de grăsimi. Componentele cheie sunt nucile, măslinele, uleiul de măsline și vinul roșu consumat cu moderație (unul-două pahare pe zi pentru bărbați, unul pentru femei), despre care s-a demonstrat, independent, ca reduc riscul de boli cardiace. Impactul pozitiv al dietei mediteraneene este evident și demonstrat de studii. Prodieta.ro are foarte multe articole despre dieta mediteraneană și meniuri detaliate » citiți mai multe aici «

Majoritatea infarcturilor și accidentelor vasculare cerebrale au loc la persoanele care prezintă cel puțin un factor de risc. Cu cât aveți mai mulți factori, cu atât este riscul mai mare. O mare parte a acestor factori de risc se află sub propriul control. Faceți o promisiune de a urma o cale sănătoasă pentru inimă și programați-vă la medicul de familie dacă aveți nevoie de îndrumări.

"Elemente

Elemente esențiale pentru un organism sănătos: Omega 3, L-Carnitina, coenzima Q10, Usturoi. Dacă dieta dvs zilnică nu include aceste alimente și substanțe nutritive naturale, aveți în vedere un supliment alimentar. >>Vezi detalii, preț și mod de livrare rapidă <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Apartament de vacanta pe litoral de vanzare



Cum slabim simplu cu bautura Slim D cu portocale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2015. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.