Tocanita cu Quinoa

Trebuie sa recunosc inca de la inceput ca am trisat cu aceasta tocanita in sensul ca am ales varianta usoara (dar  la fel de sanatoasa) de la prodietabio.ro >> Tocanita cu quinoa si legume 100% naturala si sanatoasa.

Am tot timpul cateva astfel de plicuri in bucatarie si de cate ori vin acasa si nu am de mancare fac repede aceasta tocanita rapida (mai ales ca le-am luat la oferta, 4 lei fiecare alaturi de un alt produs care nu este la promotie). Este mult mai bine decat sa ma arunc intr-un sandwich cu paine bogat in calorii sau altceva procesat. Tocanita cu quinoa are foarte putine calorii, este bogata in fibre si nutrienti, tine de foame, asa ca se incadreaza cu succes la categoria “Mamici la Dieta”!

Tocanita cu quinoa

Tocanita cu quinoa

>>> Stiati ca.. Quinoa contine mai mult calciu decat laptele?  Sau ca datorita continutului mare de proteine complete, quinoa poate inlocui cu succes carnea, mai ales ca nu are deloc grasimi saturate?
Quinoa este incadrata in categoria superalimentelor, alaturi de semintele de in, germeni, mei, lucerna, aloe vera, orz verde si altele. Quinoa nu contine gluten. Quinoa contine si fier, substanta importanta pentru sanatatea celulelor rosii. In plus, contine lizina si este bogata in calciu, mangan, cupru si magneziu. Cititi mai multe informatii despre proprietatile nutritive ale quinoa in site-ul nostru www.prodieta.ro>quinoa.

Ingredientele pachetului de tocanita de la ProDietaBio.ro: Quinoa* prefiartă 70%, legume uscate* 28% ( linte galbenă*, ceapă*, dovlecei*, morcovi*, roșii*, țelină*, pătrunjel*), supă de legume* (sare de mare*, legume* ( ceapă*, morcovi*, roșii*, telină*, pătrunjel*), zahăr brun*, făină de orez*, extract de drojdie*, ulei de palmier*, turmeric*, leuştean*, nucşoară*, usturoi*, piper negru*), sare.

Tocanita cu quinoa prodietabio

Tocanita cu quinoa prodietabio

Modul de pregatire a tocanitei cu quinoa: Am pus continutul pachetului in craticioara cu apa si am fiert pentru 10 minute (putin mai mult decat scrie pe pachet). Am avut si cateva ciuperci pe care le-am tras repede la tigaie in paralel (simplu, doar cu putin ulei de masline si sare de mare). Un fir de rozmarin a completat perfect masa mea de dieta bogata in proteine si fibre.

Pregatirea simpla si rapida a tocanitei cu quinoa si legume

Pregatirea simpla si rapida a tocanitei cu quinoa si legume

Tocanita cu quinoa si legume bio

Tocanita cu quinoa si legume bio

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pentru a evita atat de nedoritul SPAM, va rugam sa completati: *