Peste cu legume si hrisca

Si hrisca?.. veti spune… Da! Tocmai de aceea am publicat reteta pe site, pentru ca este inedita, usor deosebita de retele standard, dar extrem de simpla, constituind o masa deosebit de hranitoare si sanatoasa atat pentru copii cat si pentru adulti. Datorita valorii nutritionale ridicate, hrisca are o multime de beneficii pentru sanatate. Hrisca nu are gluten si este usor digerabila, motiv pentru care este recomandata copiilor.

Peste cu legume si hrisca

Peste cu legume si hrisca

Foarte multe informatii despre hrisca puteti citi in articoul dedicat prodieta.ro. Pe scurt, hrisca este un aliment deosebit de hranitor si cu un continut bogat de antioxidanti puternici, vitaminele B1, B2, B3 si B6, precum si fier, zinc si potasiu. Hrisca este foarte bogata si in fibre insolubile, mangan si magneziu. Hrisca este recomandata si persoanelor aflate la dieta datorita faptul ca scade lipidele din sange si nivelul de glucoza.

Ingrediente necesare pentru masa noastra cu legume si hrisca:

Modul de pregatire: Punem in tigaia de ceramica ulei de masline si legumele taiate fasii subtiri (morcovul si ardeiul gras), ceapa taiata marunt, cartofii nici prea mari nici prea mici si 400 ml supa de legume realizata cu apa plata calda si un cub concentrat de legume BIO de la Lea Nature. Adaugam si jumatate de plic de hrisca cu legume (cumparata ca atare, prefiarta, asa cum apare in poza de mai jos) sau 100 gr de hrisca simpla prefiarta de dvs. Tinem pe foc mediu circa 15 minute si adaugam pestele peste acest “pat de legume”. Pestele isi va trage gust de la tocanita de sub el. Dupa 5 minute intoarcem pestele, mai tinem pe foc mic circa 5 minute si oprim focul. Nu am mai adaugat sare in aceasta mancare pentru ca avem deja putina din cubul de supa. Decoram cu rozmarin, cimbrisor sau alte verdeturi dupa gust.

Peste cu legume si hrisca www.prodietabio.ro

Peste cu legume si hrisca www.prodietabio.ro

Reteta de peste pe pat de legume si hrisca

Reteta de peste pe pat de legume si hrisca

Mancarea va ofera proteine de cea mai buna calitate din peste, multe vitamine si minerale din legume, fibre, magneziu, fier, zinc si potasiu din hrisca. Sanatate in farfurie!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pentru a evita atat de nedoritul SPAM, va rugam sa completati: *