Rețete de Post / Vegane. Pate cu Linte. Beneficii.

Lintea este o sursă foarte bună de proteine vegetale de cea mai bună calitate, fibre dietetice dar și de vitamine din complexul B. Lintea neagră este denumită și caviarul vegetarienilor iar lintea roșie este ideală în loc de carne.

Linte, rețeta de pate vegetal de post. Beneficii aduse de linte pentru sănătate, proprietăți nutritive valoroase.

Linte, rețeta de pate vegetal de post. Beneficii aduse de linte pentru sănătate, proprietăți nutritive valoroase.

Fie că țineți post ori adoptați dieta vegană, lintea poate fi vedeta meselor principale. Obișnuiți să mâncați deseori pate cu pâine? Înlocuiți pateurile vegetale din comerț cu pateul de casă realizat din linte roșie și legume.

Ce rețete cu linte putem pregăti ? Exemple de mâncare cu linte: un pate delicios (pe care îl putem lua chiar și la serviciu într-o caserolă alături de pâine crocantă), ciorbă de linte și alte leguminoase, tocăniță.

Lintea este un ingredient perfect pentru a găti rețete de post și vegane. Spre deosebire de fasole, în cazul lintei nu este nevoie de hidratare cu mai multe ore înainte. Lintea se poate pregăti pe loc. Fierbe foarte repede și nu balonează. Rețetele cu linte au o textură plăcută și sunt ușor dulci la gust. Există zeci de tipuri de linte care variază ca nuanță, textură, mărime, dar toate sunt similare din punct de vedere nutrițional. Prin urmare, alegem lintea în funcție de preferințe personale, căci toate sortimentele sunt bogate nutritiv.

Rețeta de Pate de Linte roșie

Ingrediente necesare pentru a realiza această rețetă: o cană de linte roșie, o ceapă, un morcov, sare, piper, 2 linguri de ulei de măsline (sau de avocado ori de rapiță), o jumătate de linguriță de turmeric (curcuma).

Turmericul se găsește în orice magazin de produse naturiste, este un condiment natural de culoare galben intens, un foarte bun antioxidant cu proprietăți curative, fiind considerat un antiinflamator deosebit de eficient!

Mod de preparare extraordinar de simplu: Punem lintea la fiert împreună cu ceapa tăiată mărunt și morcovul tăiat la rândul lui. Nu punem foarte multă apă, ci atât cât să acopere ingredientele. Lăsăm la fiert până scade apa. După ce au fiert ingredientele scoatem surplusul de apă dacă este cazul și pasăm totul (cu blender preferabil dar se poate și cu ustensila de piure de cartofi). Adăugăm după gust turmeric, sare, piper, ulei și omogenizăm foarte bine până când obținem o textură cremoasă.

Rețete vegane, de post, cu linte. Pate de linte roșie.

Rețete vegane, de post, cu linte. Pate de linte roșie.

Toși cei pasionați de alimentație sănătoasă știu că pudra proteică din semințe de in, cânepă sau dovleac este ideală pentru buna funcționare a organismului. Puteți adăuga, așadar, în acest pate și una sau două lingurițe din pudra proteică preferată. (Ce este pudra proteică? Sunt semințe măcinate fin și presate pentru a se extrage uleiul. Ceea ce rămâne este uscat în mod natural și astfel avem multe proteine și fibre valoroase cu puține grăsimi = pudra proteică din semințe.)

Proprietăți nutritive și beneficii pentru sănătate aduse de linte

Lintea nu conține colesterol și este o sursă excelentă de fibre dietetice! Fibrele au, printre altele, rolul de a ține glicemia stabilă, de a detoxifia organismul și de a ajuta tranzitul intestinal. O dietă bogată în fibre din alimente precum boabele de linte poate reduce riscul de accident vascular cerebral, hipertensiune arterială, boli de inimă, diabet și tulburări digestive.

Lintea este bogată în proteine și vitamine din complexul B

Lintea conține mai multe proteine decât cele mai multe tipuri de fasole și leguminoase, inclusiv fasole neagră, albă și pinto. Lintea nu conține însă toți aminoacizii de care corpul are nevoie. Cu toate acestea, prin consumul de cereale integrale în termen de 24 de ore de la consumul de linte, puteți obține aminoacizii care lipsesc. Puteți face următoare combinație: pate de linte întins pe pâine multicereale integrală și obțineți astfel o combinație grozavă de proteine și carbohidrați complecși.
Lintea este o sursă remarcabilă de vitamine din complexul B, în special vitamina B6, acid folic, tiamina și acid pantotenic.

Magazin online unde putem regăsi linte bio, ulei de avocado, măsline sau rapiță, turmeric, pudră proteică, pâine multicereale integrală bio și multe altele este www.proDietaNaturala.ro » vezi prețuri și mod de livrare rapidă «.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.