Retete de mancare cu putine calorii

Rețete de mâncare fără calorii ne dorim cu toții atunci când suntem la dietă dar în afară de apă, mâncarea nu poate avea zero calorii. Desigur, nu putem trăi doar cu apă și de aceea, în acest articol vom prezenta rețete de mâncare cu puține calorii, axate pe ingrediente de actualitate care stau la baza unor diete celebre, precum Dieta Dukan. Știm deja că alimentația tradițională nu ne ajută să slăbim (pâine cu unt, paste cu sos alb, pizza, pilaf de orez, cartofi sub orice formă, carne prăjită, cereale dulci cu lapte, sandwichuri – sunt toate excluse de la dieta de slăbire), deci haideți să aflăm care sunt noile alimente pe care le recomandă cei mai celebri nutriționiști!

Ați auzit de tăițeii Shirataki din konjac?

Shirataki cu legume usor trase la wok

Shirataki cu legume usor trase la wok

Konjac este o rădăcină comestibilă a arborelui asiatic cu același nume care reprezintă ingredientul principal al tăițeilor shirataki. Tăițeii de konjac Shiratakis au numai 13 calorii la 100 gr și glucide asimilabile numai 0,5 gr. Mai mult, konjac absoarbe până la 100 de ori greutatea sa în apă (de 70 de ori mai mult decât tărâțele de ovăz). Konjac este, așadar, un aliment ideal care ne satură fără să ne aducă prea multe calorii datorită ingredientului numit glucomanan. Konjac este un aliment fără gluten, 100% natural, non-alergenic.

“Da, glucomananul (sau konjac) poate ajuta in slabire, din moment ce induce in mod eficient senzatia de satietate. Se poate folosi sub forma de pudra, comprimate sau diferite preparate (ex. taitei Shirataki). Fibrele solubile incetinesc digestia si prelungesc senzatia de satietate, ceea ce este un aspect esential in orice program de slabire. Inlocuirea unei mese cu acesti taitei, de exemplu, va mari aportul de fibre, atat de necesar, diminuand, in acelasi timp, aportul caloric.” spune Dr. Dukan.

Rețeta de tăiței de konjac Shirataki cu multe legume – mai puțin de 120 calorii per porție de 200 grame:
– Punem tăițeii shirataki în apă fierbinte, desfacem grămăjoarele (opțional), fierbem conform indicațiilor de pe cutie sau preferințelor, apoi scurgem.
– Sotăm ușor la wok în puțin ulei de măsline cu apă diverse legume: fasole verde, ceapă mică, ardei gras, brocolli (puteți pune și dovlecel sau ciuperci). Adăugăm tăițeii shirataki fierbinți și asezonăm cu sos de soia, ghimbir, usturoi, susan, după gust. Am obținut un preparat dietetic pentru prânz sau cină!

Rețete de tăiței de konjac Shirataki cu sos roșu cu legume – mai puțin de 100 calorii per porție de 200 grame:
– Punem tăițeii în apă fierbinte, desfacem grămăjoarele de tăiței (opțional), fierbem conform indicațiilor de pe cutie sau preferințelor, apoi scurgem.
– Într-un wok antiadeziv călim ușor puțină ceapă tocată, ardei roșu și adăugăm sos de roșii sau roșii proaspete tocate mărunt. Fierbem timp de 30 de minute, adăugăm tăițeii de konjac Shirataki și închidem focul. Putem adăuga busuioc, curry, piper multicolor sau sare Himalaya.

Rețeta de tăiței de konjac Shirataki cu creveți – mai puțin de 100 calorii per porție de 200 grame:
– Punem tăițeii shirataki în apă fierbinte, desfacem grămăjoarele (opțional), fierbem conform indicațiilor de pe cutie sau preferințelor, apoi scurgem.
– Într-un wok antiadeziv călim în foarte puțin ulei cu apă puțină ceapă tocată, ardei roșu și 200 gr creveți decorticați. După numai 5 minute adăugăm câțiva căței de usturoi zdrobiți și tăițeii de konjac Shirataki și închidem focul. Putem adăuga după gust, busuioc, curry, piper multicolor sau sare Himalaya.

*putem înlocui tăițeii cu granulele (perle) de konjac iar mâncarea noastră va semăna cu orezul cu legume doar că va avea mult mai puține calorii și nu va îngrășa.
Citiți mai multe retete de mancare cu putine calorii si informații despre konjac în articolul dedicat din site-ul nostru.

Orez de konjac (ce înlocuiesc orezul) cu agar-agar

Reteta de konjac cu lapte:
Perle de konjac cu lapte (pentru 4 persoane)
– Preparați perlele de konjac (orez) conform indicațiilor de pe cutie.
– Turnați într-un vas 300 ml lapte și un baton de vanilie.
– Adăugați și conținutul unui plic de agar-agar (3 g) bogat în fibre care țin de foame la rândul lor (se găsește aici) și care încheagă ca un gelifiant!
– Aduceți la fierbere și adăugați perlele de konjac pentru un minut.
– Îndulciți cu stevia fără calorii
– Turnați în cupe și lăsați la rece. Serviți rece, ornat cu fructe roșii.

Orezul de konjac are cu 90% mai puține calorii decât orezul alb!

Agar agar gelifiant naturalAgar agar ne ajută să slăbim datorită faptului că, după ce este consumat, are proprietatea de a absorbi lichidele și de a-și mări volumul, formând astfel un gel care captează grăsimile și zaharurile. Din 100 gr de agar agar, 86,2 sunt fibre. Fibrele contribuie la detoxifierea organismului, stimulează tranzitul intestinal și ajută la eliminarea grăsimilor și zaharurilor din corp, iar noi nu ne mai îngrășăm!

Beți sucuri fără calorii (sevă de mesteacăn) sau limonadă îndulcită cu Stevia

Ați citit vreodată câte calorii au sucurile (chiar și freshuri) de fructe? Cele carbogazoase sunt din start excluse din discuție… Dacă dorim suc natural plin de vitamine, putem apela la seva de mesteacăn. Seva arborelui mesteacăn conține puține zaharuri naturale (mai exact xilitol natural) care nu îngrașă. În plus, conține și valoroase proteine, vitamine, minerale și enzime sănătoase. Pentru că are extrem de puține calorii dar foarte multe proprietăți nutritive, seva de mesteacăn este ideală în curele de slăbire.

Limonada ascunde foarte multe calorii dacă apa și sucul de lămâie sunt amestecate cu zahăr, miere sau siorop de arțar. Soluția ideală este de a îndulci cu stevia. Stevia nu are nici o legătură cu ştevia romaneasca! Stevia rebaudiana este de fapt o plantă medicinala de origine sud americana (dar cultivata astăzi și în țări europene, datorită cererii tot mai mari) cu un gust dulce natural, un excelent înlocuitor natural al nedoritului zahăr. Stevia este un indulcitor natural recomandat tuturor persoanelor care doresc să slăbească înlocuind zahărul, zaharina sau alți îndulcitori naturali sau artificiali. Extractele plantei (praf, sirop, tablete) se utilizează ca îndulcitor în toate regiunile lumii fiind recomandate şi pentru tratarea bolilor de stomac. Vezi aici mai multe >>> opțiuni de stevia, preț și detalii suplimentare <<<

Shake-uri cu castraveți și pudra proteică

 100g de castraveți inseamnă în jur de 15 calorii fără colesterol. Castraveții sunt foarte bogați în apă și oferă organismului potasiu benefic (150 mg/100g) si foarte puțin sodiu ( 3mg ), având proprietăți drenante și diuretice esențiale într-o cură de slăbire. Consumul regulat de castraveți stimulează benefic pancreasul și echilibrează nivelul glicemiei.
Puteți folosi toate ingredientele din rețeta de mai jos sau numai o parte din ele, în funcție de disponibilitate. Nu inseamnă că daca ne lipsește vreunul dintre ingrediente nu mai putem face smoothie-ul.

  • 1 castravete
  • 1 pahar cu apă
  • zeama de la o lămâie
  • o jumatate de avocado
  • 3 lingurițe de pudră proteică de dovleac
  • felii de măr verde
  • gheață

Punem ingredientele în blender și mixam. Se poate adăuga și mentă proaspătă.

Un secret pentru slabirea eficientă cu smoothie-uri este acela al pudrei proteice din semințe de dovleac sau semințe de in. Pudra obținută din mărunțirea semințelor de in sau dovleac este foarte bogată în proteine, fibre insolubile și uleiuri Omega 3 și Omega 6. Acest aport mare de proteine aduce cu sine și sațietate, mult timp nu ne mai este foame. În plus, fibrele insolubile îmbunătățesc tranzitul. Pudra proteică poate fi presărată peste orice fel de mâncare sau poate intra în compoziţia unui alt shake concentrat pentru micul dejun: amestecăm pudră proteică, apă, polen crud, miere, fructe proaspete.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.