Retete de mancare dietetica rapida

Rețetele de mâncare dietetică rapidă sunt de obicei simple și respectă principiile alimentare moderne. Mai precis, rețetele dietetice au la bază multe legume, lactate degresate, lichide neîndulcite, cereale integrale nerafinate, proteine vegetale extrase din semințe, pește, carne slabă, fructe cu indice glicemic mic și mediu, oleaginoase în cantități moderate.

Rețete de mâncare dietetică rapidă. Ingrediente sănătoase pentru cura de slăbire eficientă.

Rețete de mâncare dietetică rapidă. Ingrediente sănătoase pentru cura de slăbire eficientă.

Iată câteva exemple de rețete de mâncare dietetică rapidă:

    • Legume proaspete sau congelate variate trase la wok cu puțin ulei de măsline (cocos, rapiță sau avocado) și piept de pui/curcan sau pește. Veți spune, cum, sfaturile noastre încep direct cu legumele congelate? Ei bine, o minimă documentare ne va arăta faptul că prin congelare se pierd foarte puține vitamine (mult mai puține decât prin depozitarea pe termen lung sau expunerea prelungită la căldură). Desigur că alimentele de sezon, proaspete sunt preferabile. Dar dacă doriți să gătiți rapid, cele congelate sunt o variantă rapidă căci sunt gata spălate, triate și porționate. Ne ia mai puțin de un minut să le punem în tigaie și mai puțin de 15 minute să le vedem în farfuria noastră. Și nu, nu vă fie teamă de pierderea de vitamine, minerale și fibre: sunt tot acolo în proporție de peste 95%!
    • Paste din konjac cu mai puțin de 9 calorii per 100 gr (spaghete, penne, fettuccine, tăiței și chiar orez SLIM) cu sos roșu de legume bio gata pregătit fără conservanți. Mai simplu de atât nu se poate: spălăm pastele fără fierbere și le punem în tigaia preîncălzită cu o lingură de ulei de măsline sau de cocos; adăugăm conținutul unui borcan de sos roșu de legume bio fără conservați ce are sub 55 calorii per 100 grame; amestecăm 5 minute și am obținut o masă dietetică rapidă bogată în vitamine, minerale și mai ales fibre în numai 10 minute!
"Pastele

Pastele dietetice din konjac cu mai puțin de 9 calorii pot fi cumpărate la www.proDietaNaturală.ro >> vezi preț, rețete, mod de livrare rapidă <<

  • 200 ml lapte + 2 linguri de pudră proteică din semințe de in (sau dovleac, cânepă, floarea soarelui, etc) + 1 linguriță fibre de psyllium. Veți fi uimiți cât de mult va ține de foame acest mic shake proteic. Proteinele vegetale de cea mai bună calitate combinate cu fibrele ajută la obținerea senzației de plin în stomac, contribuie la detoxifierea organismului și susțin musculatura. Grăsimile Omega 3 si 6 în echilibru ideal din pudrele de semințe de in, dovleac, cânepă sau floarea soarelui sunt recomandate pentru buna funcționare a creierului și, fiind în cantitate mică, nu adaugă prea multe calorii. Iată așadar o rețetă dietetică ușor de pregătit chiar și la serviciu sau în călătorii: shake-ul proteic. Dacă sunteți acasă și doriți să transformați shake-ul într-unul mai complex, puneți în blender alături de ingredientele menționate și fructe de pădure, banane, pere, avocado, morcovi, practic ceea ce vă place, dar atenție la cantități și la calorii.

Mâncarea dietetică poate fi consumată fără grija cantității (însă fără exagerare, desigur). Persoanele care mănâncă puțin din toate nu se îngrașă de obicei prea mult și nu au grija curelor de slăbire. Ce ne facem însă dacă nu ne săturăm repede și simțim nevoia să umplem stomacul? În acest caz, alimentația noastră trebuie să aibă în vedere numărul caloriilor iar rețetele aplicate în bucătărie trebuie să includă alimente slab calorice, cu indice glicemic mic.

Dacă v-ați hotărât să adoptați numai rețete de mâncare dietetică, atunci, fie că vă plac fie că nu vă plac trebuie să vă împrieteniți cu legumele. Principiul de bază pentru o alimentație sănătoasă și dietetică constă în trei porții de legume pe zi. Pentru a respecta acest sfat, ne putem obișnui, spre exemplu, să îmbogățim fiecare dintre farfuriile noastre, fie că este vorba despre mic dejun, prânz sau cină cu salate, legume crude tăiate felii subțiri, garnituri de legume trase la wok ori pregătite la aburi, cuptor, plită. De ce sunt atât de importante legumele în rețetele de mâncare dietetică? Legumele au puține calorii (spre deosebire de fructe), sunt bogate în vitamine, fibre dietetice și minerale. Fitonutrienții legumelor sunt extrem de valoroși pentru sănătatea noastră.

Piramida alimentară. Noua abordare.

Piramida alimentară, așa cum o știm din anii 1970 nu mai este valabilă. Noua abordare așează prioritar legumele și alocă mai puțin spațiu în farfurie cerealelor.

Piramida alimentară, așa cum era ea prezentată în anii 1970 nu mai este de actualitate. Începând cu anii 2010, alimentația echilibrată include, iată, jumătate din farfurie compusă din legume. Cerealele rafinate nu mai stau la baza alimentației zilnice ci, dimpotrivă, sunt recomandate rar. Cerealele integrale, acelea nerafinate, bogate în fibre dietetice ocupă astăzi o parte importantă în farfurie dar nu majoritară! Deși nu sunt cereale în adevăratul sens al cuvântului, quinoa și amarantul pot fi incluse și ele la acest capitol. Ce putem consuma așadar în cadrul unei alimentații echilibrate? Orez integral, brun, roșu, negru, basmati, hrișcă, linte, năut, quinoa, amarant, mei, arpacaș, ovăz, bulgur integral, cuscus integral, orz.

Rețetele cu aceste ingrediente sunt simple și de obicei au următoarea bază:

  • Tăiați mărunt legumele (ceapă, morcov, țelină, rădăcină de pătrunjel, ardei gras);
  • Puneți-le la călit cu o lingură de ulei de măsline sau de cocos pentru nu mai mult de 5 minute;
  • Adăugați oricare dintre alimentele menționate mai sus. Acestea din urmă fie au fost fierte în prealabil în apă simplă sau supă de pui ori de legume fie sunt puse în starea lor peste legumele trase la tigaie, adăugăm apă plus un cub de legume sau supă deja preparată și fierbem până când au consistența dorită.
  • Condimentele sunt binevenite în orice rețetă căci nu au calorii însă au foarte multe proprietăți și aduc numeroase beneficii sănătății. Alegeți în funcție de preferințe dintre boia de ardei, busuioc, oregano, rozmarin, chimen, cimbrișor, coriandru, curcuma, curry, fenicul, drojdie nutritivă, ghimbir, măghiran, muștar, piper alb sau negru, sos de soia, pătrunjel, usturoi, etc.

Multe dintre ingredientele 100% naturale prezentate în aceste rețete, inclusiv pastele dietetice, sosurile de roșii, pudra proteică, quinoa, cereale integrale pot fi achiziționate în site-ul www.proDietaMagazin.ro >> verifică prețuri și vezi mai multe detalii <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Prin continuarea navigării pe site confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform EU Cookie LAW. info

1. Ce date colectam. Numele si adresa de email pentru formularul de comentarii (numele poate fi si pseudonim). Nu trimitem nici un fel de promotionale pe adresa de email si nici nu transmitem aceasta adresa catre terte parti. Istoricul de navigare, cum ai interactionat cu website-ul, adresa IP, ce tip de browser folosesti, cat a durat vizita, istoricul de cautare, numarul de pagini vizitate, date legate de traffic. Nu trimitem newslettere si nu primim plati online, deci nu colectam date de card bancar.
2. Cum sunt colectate datele. Colectam in mod indirect date prin intermediul cookie si scripturi de monitorizare. Datele colectate in scop de masurare a audientei si care in principiu sunt cele de istoric de navigare sunt pastrate timp de 50 de luni. Aceste date sunt anonimizate si folosite in scopuri statistice fara a se putea identifica persoana reala.
3. De ce colectam datele. Din motive de securitate pe website si trasabilitate.
4. Cine proceseaza datele. Google Analytics, Adwords si Google Search Console pentru servicii de analiza a traficului. Datele tale personale pot fi trimise catre forurile guvernamentale sau instantele judecatoresti in cazul in care exista un temei legal pentru aceasta.
5. Link-uri catre alte website-uri. Este posibil ca in paginile magazinului nostru online sa existe link-uri catre diferite alte site-uri sau retele sociale asupra carora compania nostra nu are niciun control sau influenta.
6. Cum sunt protejate datele mele. Datele tale sunt tinute pe servere securizate, protejate cu ajutorul softurilor antivirus si firewall. Am implementat atat din puct de vedere tehnic cat si la nivel organizational solutii si proceduri pentru ca datele tale sa fie pastrate in siguranta si sa ramana confidentiale.
7. Care sunt drepturile tale. Chiar daca initial ti-ai dat acordul pentru prelucrarea datelor tale, acest acord poate fi retras in orice moment pentru anumite date sau pentru toate (cu respectarea legii si a timpului de stocare). Pentru datele pentru care nu exista obiectiuni in a fi procesate ele se considera de drept procesabile.
8. Transferul datelor in afara UE. Datele colectate de magazinul online sunt gazduite pe servere aflate la Hetzner (https://www.hetzner.de/) si sunt localizate in Frankfurt Germania. In calitate de prestator de servicii european, Hetzner este supus si el normelor GDPR. Terții (Google, Facebook si altii care opereaza in UE) sunt obligați prin contract pentru a proteja și menține confidențialitatea datelor tale și să le utilizeze exclusiv pentru scopurile pentru care le oferim.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.