Retete de mancare dietetica rapida

Rețetele de mâncare dietetică rapidă sunt de obicei simple și respectă principiile alimentare moderne. Mai precis, rețetele dietetice au la bază multe legume, lactate degresate, lichide neîndulcite, cereale integrale nerafinate, proteine vegetale extrase din semințe, pește, carne slabă, fructe cu indice glicemic mic și mediu, oleaginoase în cantități moderate.

Rețete de mâncare dietetică rapidă. Ingrediente sănătoase pentru cura de slăbire eficientă.

Rețete de mâncare dietetică rapidă. Ingrediente sănătoase pentru cura de slăbire eficientă.

Iată câteva exemple de rețete de mâncare dietetică rapidă:

    • Legume proaspete sau congelate variate trase la wok cu puțin ulei de măsline (cocos, rapiță sau avocado) și piept de pui/curcan sau pește. Veți spune, cum, sfaturile noastre încep direct cu legumele congelate? Ei bine, o minimă documentare ne va arăta faptul că prin congelare se pierd foarte puține vitamine (mult mai puține decât prin depozitarea pe termen lung sau expunerea prelungită la căldură). Desigur că alimentele de sezon, proaspete sunt preferabile. Dar dacă doriți să gătiți rapid, cele congelate sunt o variantă rapidă căci sunt gata spălate, triate și porționate. Ne ia mai puțin de un minut să le punem în tigaie și mai puțin de 15 minute să le vedem în farfuria noastră. Și nu, nu vă fie teamă de pierderea de vitamine, minerale și fibre: sunt tot acolo în proporție de peste 95%!
    • Paste din konjac cu mai puțin de 9 calorii per 100 gr (spaghete, penne, fettuccine, tăiței și chiar orez SLIM) cu sos roșu de legume bio gata pregătit fără conservanți. Mai simplu de atât nu se poate: spălăm pastele fără fierbere și le punem în tigaia preîncălzită cu o lingură de ulei de măsline sau de cocos; adăugăm conținutul unui borcan de sos roșu de legume bio fără conservați ce are sub 55 calorii per 100 grame; amestecăm 5 minute și am obținut o masă dietetică rapidă bogată în vitamine, minerale și mai ales fibre în numai 10 minute!
"Pastele

Pastele dietetice din konjac cu mai puțin de 9 calorii pot fi cumpărate la www.proDietaNaturală.ro >> vezi preț, rețete, mod de livrare rapidă <<

  • 200 ml lapte + 2 linguri de pudră proteică din semințe de in (sau dovleac, cânepă, floarea soarelui, etc) + 1 linguriță fibre de psyllium. Veți fi uimiți cât de mult va ține de foame acest mic shake proteic. Proteinele vegetale de cea mai bună calitate combinate cu fibrele ajută la obținerea senzației de plin în stomac, contribuie la detoxifierea organismului și susțin musculatura. Grăsimile Omega 3 si 6 în echilibru ideal din pudrele de semințe de in, dovleac, cânepă sau floarea soarelui sunt recomandate pentru buna funcționare a creierului și, fiind în cantitate mică, nu adaugă prea multe calorii. Iată așadar o rețetă dietetică ușor de pregătit chiar și la serviciu sau în călătorii: shake-ul proteic. Dacă sunteți acasă și doriți să transformați shake-ul într-unul mai complex, puneți în blender alături de ingredientele menționate și fructe de pădure, banane, pere, avocado, morcovi, practic ceea ce vă place, dar atenție la cantități și la calorii.

Mâncarea dietetică poate fi consumată fără grija cantității (însă fără exagerare, desigur). Persoanele care mănâncă puțin din toate nu se îngrașă de obicei prea mult și nu au grija curelor de slăbire. Ce ne facem însă dacă nu ne săturăm repede și simțim nevoia să umplem stomacul? În acest caz, alimentația noastră trebuie să aibă în vedere numărul caloriilor iar rețetele aplicate în bucătărie trebuie să includă alimente slab calorice, cu indice glicemic mic.

Dacă v-ați hotărât să adoptați numai rețete de mâncare dietetică, atunci, fie că vă plac fie că nu vă plac trebuie să vă împrieteniți cu legumele. Principiul de bază pentru o alimentație sănătoasă și dietetică constă în trei porții de legume pe zi. Pentru a respecta acest sfat, ne putem obișnui, spre exemplu, să îmbogățim fiecare dintre farfuriile noastre, fie că este vorba despre mic dejun, prânz sau cină cu salate, legume crude tăiate felii subțiri, garnituri de legume trase la wok ori pregătite la aburi, cuptor, plită. De ce sunt atât de importante legumele în rețetele de mâncare dietetică? Legumele au puține calorii (spre deosebire de fructe), sunt bogate în vitamine, fibre dietetice și minerale. Fitonutrienții legumelor sunt extrem de valoroși pentru sănătatea noastră.

Piramida alimentară. Noua abordare.

Piramida alimentară, așa cum o știm din anii 1970 nu mai este valabilă. Noua abordare așează prioritar legumele și alocă mai puțin spațiu în farfurie cerealelor.

Piramida alimentară, așa cum era ea prezentată în anii 1970 nu mai este de actualitate. Începând cu anii 2010, alimentația echilibrată include, iată, jumătate din farfurie compusă din legume. Cerealele rafinate nu mai stau la baza alimentației zilnice ci, dimpotrivă, sunt recomandate rar. Cerealele integrale, acelea nerafinate, bogate în fibre dietetice ocupă astăzi o parte importantă în farfurie dar nu majoritară! Deși nu sunt cereale în adevăratul sens al cuvântului, quinoa și amarantul pot fi incluse și ele la acest capitol. Ce putem consuma așadar în cadrul unei alimentații echilibrate? Orez integral, brun, roșu, negru, basmati, hrișcă, linte, năut, quinoa, amarant, mei, arpacaș, ovăz, bulgur integral, cuscus integral, orz.

Rețetele cu aceste ingrediente sunt simple și de obicei au următoarea bază:

  • Tăiați mărunt legumele (ceapă, morcov, țelină, rădăcină de pătrunjel, ardei gras);
  • Puneți-le la călit cu o lingură de ulei de măsline sau de cocos pentru nu mai mult de 5 minute;
  • Adăugați oricare dintre alimentele menționate mai sus. Acestea din urmă fie au fost fierte în prealabil în apă simplă sau supă de pui ori de legume fie sunt puse în starea lor peste legumele trase la tigaie, adăugăm apă plus un cub de legume sau supă deja preparată și fierbem până când au consistența dorită.
  • Condimentele sunt binevenite în orice rețetă căci nu au calorii însă au foarte multe proprietăți și aduc numeroase beneficii sănătății. Alegeți în funcție de preferințe dintre boia de ardei, busuioc, oregano, rozmarin, chimen, cimbrișor, coriandru, curcuma, curry, fenicul, drojdie nutritivă, ghimbir, măghiran, muștar, piper alb sau negru, sos de soia, pătrunjel, usturoi, etc.

Multe dintre ingredientele 100% naturale prezentate în aceste rețete, inclusiv pastele dietetice, sosurile de roșii, pudra proteică, quinoa, cereale integrale pot fi achiziționate în site-ul www.proDietaNaturală.ro >> verifică prețuri și vezi mai multe detalii <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Apartament de vacanta pe litoral de vanzare

Cum slabim simplu cu bautura Slim D cu portocale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.