Reteta de paste dietetice pentru diabetici/cure de slabire

Rețeta de paste dietetice pentru diabetici și pentru cei care doresc să slăbească. Secretul rețetelor de paste dietetice este dat de ingrediente și în special de caloriile ingredientelor. Preferabil ar fi ca ingredientele să aibă puțini carbohidrați dar nu rafinați ci complecși, cu eliberare prelungită și cu un procent mare de fibre.

Rețeta de paste dietetice pentru diabetici și pentru cei ce țin dietă trebuie să țină cont de indicele glicemic și de caloriile ingredientelor.

Rețeta de paste dietetice pentru diabetici și pentru cei ce țin dietă trebuie să țină cont de indicele glicemic și de caloriile ingredientelor.

Care sunt pastele cu puține calorii și cu carbohidrați complecși? Nu, nu cele din grâu de la supermarket, ci mai degrabă cele din hrișcă, orez brun, linte, mazăre, năut, soia bio, quinoa, konjac, alge marine, spelt, fasole.

Este posibil să nu fiți familiarizați cu acest gen de paste pentru simplul motiv că nu prea le întâlniți în magazinele standard. Un magazin care o foarte mare varietate de paste (peste 70 sortimente!) este www.proDietaMagazin.ro la categoria: Specialitatea noastră – PASTE BIO și sosuri! Vi-l recomandăm.

Rețeta de paste dietetice cu Somon

Ingrediente

Mod de pregătire:

  • Fierbeți pastele conform instrucțiunilor de pe ambalaj. E preferabilă varianta aldente de fierbere (adică să rămână puțin mai tari). Literal aceasta înseamnă „la dinte” sau ușor ferme la mestecat.
  • Pregătiți restul ingredientelor între timp: spălați usturoiul și roșiile cherry și tăiați-le în 2 sau 4, spălați legumele preferate și tăiați-le după preferințe (ardei, broccoli, etc.)
  • Somonul poate fi proaspăt și atunci se trage puțin la tigaie separat sau se pregătește la aburi în prealabil ori poate fi afumat și atunci se adaugă la final fără altă pregătire.
  • Puneți puțin ulei (preferabil de măsline, cocos sau ghee) într-o tigaie.
  • Puneți roșiile și usturoiul tocat în tigaia preîncălzită și numai după 2-3 minute adăugați pastele fierte al-dente. Apoi adăugați sare, piper, condimente după gust și restul legumelor preferate (broccoli prefiert, ardei, măsline, etc), somonul, plante aromatizante după gust. Oprim focul după 3-4 minute, timp în care toate ingredientele sunt combinate.

Timp de preparare: 25 minute. Per porție, în funcție de pastele alese, tipul de carne sau pește și cantitatea de ulei veți avea circa 200 – 350 calorii.

Pentru că nu au sos, pastele pot fi consumate și reci și porția rămasă poate fi pusă la pachet pentru următoarea zi la serviciu!

Rețetele prezentate în site-ul nostru sunt întotdeauna deschise tuturor preferințelor. În sensul că se dorește a fi prezentate ca inspirație pentru ca apoi dvs să puteți înlocui cu ingredientele preferate. Cu o singură condiție: să fiți bine informați atunci când înlocuiți și să respectați cerința de indice glicemic mic. În această rețetă somonul poate fi înlocuit cu piept de pui sau de curcan (pregătite grill, la aburi, la cuptor sau în tigaia cu strat neaderent și foarte puțin ulei).

Indicele glicemic poate părea un termen de specialitate dar diabeticii, sportivii și persoanele care țin dietă știu deja importanța glicemiei. În funcție de cum sunt combinate, alimentele cu aport similar de carbohidrați pot duce la o creștere diferențiată a glicemiei în sânge. Este vorba despre rapiditate dar și despre valori. Acest efect asupra nivelului glicemiei din sânge se numește indice glicemic.

Ce sunt pastele dietetice, cu indice glicemic mic, paste recomandate atât pentru diabetici dar și pentru sportivi sau persoane care țin dietă? Sunt paste care conțin carbohidrați cu eliberare prelungită care nu cresc glicemia rapid, ci o mențin constantă.

Rețeta de paste dietetice cu somon. Ingredientele pot fi schimbate în funcție de preferințe dar cu condiția să aibă puține calorii și un indice glicemic mic.

Rețeta de paste dietetice cu somon. Ingredientele pot fi schimbate în funcție de preferințe dar cu condiția să aibă puține calorii și un indice glicemic mic.

Baza indicelui glicemic este glucoza iar indexul are valoarea 100. Cu cât indicele glicemic al unui aliment este mai mic, cu atât mai lentă este creșterea glicemiei în sânge. Pentru diabetici și pentru persoanele care țin dietă este recomandabilă o creștere lentă a glicemiei în sânge (alimentele cu crștere rapidă a glicemiei trebuie evitate întru totul!)

Toate produsele din grâu alb rafinat au un indice glicemic ridicat și ar recomandat a fi evitate de persoanele care țin dietă sau au diabet! Toate produsele cu puțini carbohidrați și multe proteine și fibre dietetice au un indice glicemic mic și pot fi incluse în alimentație de diabetici, sportivi sau persoane care țin cură de slăbire.

Revenind la rețetele cu paste dietetice, sunt recomandate în primul rând cele din cele din konjac, alge și leguminoase (proteice). Acestea au un indice glicemic scăzut și conțin multe fibre alimentare ceea ce le face ideale pentru diabetici sau pentru persoanele care doresc să slăbească.

ProDietaMagazin deține o foarte mare varietate de paste dietetice, cu indice glicemic mic și proteice.

ProDietaMagazin deține o foarte mare varietate de paste dietetice, cu indice glicemic mic și proteice. >> Vezi detalii, prețuri, mod de livrare rapidă, mai multe informații <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Apartament de vacanta pe litoral de vanzare

Cum slabim simplu cu bautura Slim D cu portocale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.