Reteta de smoothie verde pentru slabire

Rețeta pentru dieta de slăbire cu smoothie verde este ușor de preparat și se încadrează în principiile sănătoase ale oricărei cure de slăbire ușor de urmat.

Rețeta de smoothie verde este ideală pentru o cură de slăbire eficientă care aduce și multe vitamine organismului!

Rețeta de smoothie verde este ideală pentru o cură de slăbire eficientă care aduce și multe vitamine organismului!

Orice dietă de slăbire are șanse mari de succes dacă respectă câteva principii:

  • Alimentele consumate trebuie să aibă puține calorii.
  • Să mâncăm alimente special alese așa încât să nu ne mai fie foame mult timp (cele bogate în fibre sunt recomandate în acest sens).
  • Să avem grijă să nu privăm organismul de vitamine, minerale, proteine de calitate, Omega 6, ș.a.

Un smoothie verde este mai recomandat decât altele în cura de slăbire pentru că alimentele verzi ajută la arderea caloriilor și susțin grăbirea metabolismului. Dar o dietă de slăbire nu trebuie să fie greu de ținut, anostă ori plictisitoare. Puteți din când în când să vă preparați și smoothie-uri în alte culori vibrante, cu alimente proaspete, preferatele dvs! Smoothie-ul nu trebuie să fie rău la gust. Faptul că implică și o banană și o pară coaptă înseamnă că avem implicit un gust bun.

Ingrediente:

  • O jumătate de pachet de orez dietetic Slim
  • 1 cană de apă (250 ml)
  • 1 cană de salată verde sau kale
  • 1 cană de spanac proaspăt
  • Țelină după gust
  • 1 pară fără sâmburi
  • 1 banană (opțional)
  • Sucul de la 1 lămâie/lime
  • 2 lingurițe de pudră proteică de semințe de in (sau cânepă, dovleac, făină de migdale, alune de pădure sau lupin, în funcție de gusturi)

Mod de pregătire: toate ingredientele se spală bine, se pun în blender și se amestecă bine până la omogenizare.

Alte alimente care pot fi incluse în smoothie-urile verzi sunt: avocado, mere verzi, kiwi, broccoli puțin ținut la aburi în prealabil, pătrunjel, dovlecel, castravete, mentă, iarbă de orz, de grâu, germeni de lucernă și de altfel orice fel de germeni proaspeți.

Ingredientele obligatorii sunt orezul de konjac (ce dă senzația de plin în stomac pentru circa 3-4 ore și ajută la detoxifiere prin bogăția de fibre) și pudra proteică. Cu restul de ingrediente vă puteți juca în funcție de gustul dvs, de ceea ce ați găsit proaspăt la piață, de numărul de kilograme pe care doriți să le dați jos.

Ce e drept, banana aduce cu sine și ceva calorii. Câte calorii are o banană? Circa 100 – 120 calorii. 120 calorii se ard în circa 20 minute – 3 km de sport pe bicicleta eliptică. Cine dorește așadar să renunțe la aceste calorii în smoothie-ul verde dar vrea și un gust bun, dulceag, poate apela la îndulcitorul natural din frunze de stevia. >> Vezi aici preț, beneficii, detalii despre stevia. <<
Câteva picături sau un sfert de linguriță de pudră de frunze stevia au sub 2 calorii!

Un alt secret al smoothie-urilor verzi poate fi dat de feliile de castravete. 100 gr de castraveți implică în jur de 15 calorii, ceea ce nu e mult deloc. Aceste calorii nu implică deloc colesterol sau grăsimi dăunatoare sănătății. Foarte bogați în apă, castraveții aduc organismului potasiu (150 mg/100g) si puțin sodiu ( 3mg ), având proprietăți drenante și diuretice esențiale într-o cură de slăbire.

Iar un alt secret al tuturor smoothie-urilor pentru slăbire este dat de gheață! Gheața vine cu zero calorii dar obligă organismul să ardă calorii pentru a regla temperatura lichidului ingerat.

Înlocuiți așadar orice masă cu un smoothie verde care, datorită proteinelor vegetale și orezului de konjac ține foarte bine de foame – cel puțin 4 ore!
Organismul dvs va primi în continuare numeroase vitamine, minerale, proteine, oligoelemente. Masa alcătuită din smoothie are zero colesterol (fiind compusă numai din elemente vegetale) și cel mult 180 calorii!

Orezul dietetic, pudra proteică și eventual îndulcirea cu stevia pot reprezenta baza oricărui smoothie.

Dacă vă plictisiți de culoarea verde, într-una dintre zile puteți crea un smoothie portocaliu spre exemplu adăugând după gust morcovi, mango, portocală, pudră de lucuma, pudră de curcuma (turmeric), pulpă de cocos, iaurt.

Tot având la bază orezul din konjac, pudra proteică și stevia, smoothie-ul poate avea și ingrediente precum: fructe de pădure congelate sau proaspete, pepene roșu, căpșuni, semințe de chia, pudră de aronia, maca, hrișcă, acai, sirop de arțar, quinoa prefiartă.

Verde, portocaliu sau orice altă culoare, un smoothie este ideal pentru cura de slăbire eficientă!

Verde, portocaliu sau orice altă culoare, un smoothie este ideal pentru cura de slăbire eficientă! Ingredientele de bază care fac ca acesta să țină de foame, să aibă gust bun și să activeze metabolismul sunt, așadar: orezul dietetic din konjac, pudra proteică din diverse semințe și frunzele dulci de stevia fără calorii. Vezi >> prețuri, opțiuni, mod de livrare rapidă și alte proprietăți în site www.proDietaNaturală.ro <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Apartament de vacanta pe litoral de vanzare

Cum slabim simplu cu bautura Slim D cu portocale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.