Rețeta de Cina dietetică cu Pește. Totul gata în câteva minute!

Foarte multe dintre dietele actuale și recomandările nutriționiștilor privind rețete de slăbit includ pește la cină. Dar știe cineva o rețetă dietetică cu pește simplă, nutritivă și rapidă?

Rețeta dietetică și rapidă cu pește. Simplu de pregătit.

Rețeta dietetică și rapidă cu pește. Simplu de pregătit.

Peștele este într-adevăr una dintre cele mai sănătoase și dietetice opțiuni pentru cină dar multe persoane evită să gătească acest preparat pentru că pare complicat, le e teamă să nu se lipească, să nu facă fum, să nu aibă un gust fad, etc.

Știm noi o rețetă de pește pentru cina dietetică și sănătoasă pe care o detaliem în articol. ↓

Cina pe bază de pește de cel puțin 3 ori pe săptămână aduce numeroase beneficii sănătății și face minuni pentru siluetă!

Peștele este unul dintre cele mai sănătoase alimente cunoscute la acest moment. Este deosebit de bogat în proteine, vitamina D, iod, vitamine, minerale și acizi grași Omega 3 deosebit de importanți pentru corp și în special pentru creier. În general toate tipurile de pește sunt bune pentru cina dietetică și sănătoasă. Depinde de dvs să alegeți de la magazin varianta de pește care vă place. Fie că este vorba despre păstrăv, doradă, somon, șalău, biban de mare, ton sau altceva cina dvs va fi una deosebit de nutritivă! Într-adevăr, peștii grași sunt mai bogați în Omega 3 și vitamina D, dar asa nu înseamnă că alte tipuri de pește vor fi neglijate. A mânca diversificat este un sfat bun și în acest aspect.

Secretul rețetei rapide cu pește este dat de garnitură

Plicurile cu ingrediente BIO de la Natur Compagnie prin www.proDietaNaturala.ro sunt ideale pentru a găti pește în scurt timp. În România mâncarea la plic a fost asociată cu E-uri pentru că asta am găsit inițial în supermarketuri, dar mâncarea la plic poate fi și 100% naturală, Bio, sănătoasă, adică să aibă practic numai legume deshidratate. Este cazul orezului, meiului, bulgurului, cuscus-ului cu legume!

De ce începem prin a vorbi despre garnitură în rețeta de pește? Pentru că ea este secretul simplității rețetei!

  • Într-o tigaie sau crăticioară întinsă punem 500 ml apă rece și adăugăm apoi conținutul plicului de orez spre exemplu (dar puteți alege și mei, bulgur, linte, quinoa, amaranth sau cuscus, vedeți variatele sortimente Natur Compagnie BIO cu livrare rapidă din magazinul online proDietaNaturala.ro. Toate încep cu cuvântul “Rapid!” 🙂).
  • Lăsăm să fiarbă 10 minute și apoi punem peștele. Noi avem păstrăv în rețeta de astăzi dar puteți adăuga orice tip de pește. Peștele este bine curățat și spălat dar fără pic de sare sau condimente. De ce? Pentru că plicurile de garnitură de la Natur Compagnie au tot ce trebuie iar peștele va absorbi gustul deplin!
  • După numai 5 minute întoarcem peștele pe partea cealaltă și lăsăm să fiarbă alte 5 minute. Închidem focul, punem capacul pentru ca aromele să se întrepătrundă și gata! Avem cina dietetică, sub 300 calorii gata în 20 minute și fără pic de efort. Fără nici un fel de E-uri sau aditivi sintetici, totul natural!
Rețeta cu pește este simplu de pregătit pentru că gustul este deja savuros din garnitură.

Rețeta cu pește este simplu de pregătit pentru că gustul este deja savuros din garnitură.

(Adăugați paste sau orez SLIM la orice mâncare preparată acasă pentru că: 1. scădeți caloriile la jumătate și 2. vor ține de foame timp îndelungat.) Mai multe despre pastele și orezul care au numai 7 calorii putem citi tot în site-ul proDietaNaturala.ro)

Beneficii pentru sănătate aduse de consumul de pește:

  • Consumul de pește poate reduce riscul de atac de cord și de accident vascular cerebral. Atacurile de inimă și accidentele vasculare cerebrale sunt cele mai frecvente două cauze ale morții premature din lume. Peștele este în general considerat a fi printre cele mai bune alimente pe care le putem mânca pentru a avea o inimă sănătoasă până la vârste înaintate.
  • Peștele are un conținut ridicat de acizi grași omega-3, esențial pentru dezvoltarea creierului și a ochilor. Se recomandă ca femeile însărcinate și mamele care alăptează să se asigure că mănâncă suficient omega-3.
  • Mâncând pește des, amânăm îmbătrânirea! Una dintre consecințele îmbătrânirii este că funcția creierului se deteriorează (afecțiune denumită declin cognitiv legat de vârstă). Acest lucru este normal în multe cazuri, dar există și boli grave neurodegenerative cum ar fi boala Alzheimer. Interesant este faptul că multe studii observaționale au arătat că persoanele care mănâncă pește des au rate mai scăzute de declin cognitiv. Mecanismul ar putea fi legat de materia cenușie din creier. Materia cenușie este țesutul funcțional major al creierului, care conține neuronii ce procesează informații și stochează amintirile. Studiile au arătat că persoanele care mănâncă pește în fiecare săptămână au mai multă substanță cenușie în centrele creierului care reglează emoțiile și memoria.
  • Acizii grași omega-3 pot fi utili în lupta împotriva depresiei și anxietății. Deși mai des se vorbește despre boala cardiacă sau despre obezitate, depresia este în prezent una dintre cele mai mari probleme de sănătate din lume. Numeroase studii controlate au constatat, de asemenea, că acizii grași omega-3 sunt utili împotriva depresiei și măresc semnificativ eficacitatea medicamentelor antidepresive.
  • Peștele este o sursă ideală de vitamina D. Această vitamină importantă funcționează de fapt ca un hormon steroid în organism, iar 41,6% din populația Europei are deficiență, mai ales în perioada de iarnă când ne expunem mai puțin la lumina soarelui. Peștele și produsele din pește sunt cele mai bune surse alimentare de vitamina D.
  • Consumul de pește este legat de riscul redus de a dezvolta boli autoimune, incluzând diabetul de tip 1. Boala autoimună apare atunci când sistemul imunitar atacă și distruge în mod greșit țesuturile sănătoase ale organismului. Un exemplu cheie este diabetul de tip 1, care implică sistemul imunitar care atacă celulele producătoare de insulină din pancreas. Mai multe studii au constatat că consumul de omega-3 sau de ulei de pește este legat de reducerea riscului de diabet zaharat tip 1 la copii, precum și de o formă de diabet autoimun la adulți. Rezultatele sunt preliminare, dar cercetătorii cred că acest lucru poate fi cauzat de acizii grași omega-3 și de vitamina D în pește și uleiuri de pește.
  • Peștele poate ajuta la prevenirea astmului la copii. Astmul este o boală obișnuită care se caracterizează prin inflamația cronică a căilor respiratorii. Din păcate, ratele de astm au crescut dramatic în ultimele decenii. Studiile arată că consumul regulat de pește este legat de un risc de astm la copii cu un risc de 24% mai scăzut.
  • Persoanele care mănâncă mai mult pește au un risc mult mai scăzut de a dezvolta degenerarea maculară, o cauză principală a scăderii acutății vederii și a orbirii.
  • Există dovezi preliminare că consumul de pește gras, cum ar fi somonul, poate duce la îmbunătățirea somnului. Tulburările de somn au devenit incredibil de frecvente la nivel mondial. Există numeroase motive diferite pentru acest lucru (cum ar fi expunerea crescută la lumina albastră), dar unii cercetători cred că deficitul de vitamina D poate juca un rol.
  • Peștele are foarte puține calorii, deci este ideal pentru orice dietă sau cură de slăbire.
Garnituri gata preparate cu ingrediente BIO și legume deshidratate. Totul este rapid, integral natural și BIO. Livrare rapidă din magazinul online proDietaNaturala.ro

Garnituri gata preparate cu ingrediente BIO și legume deshidratate. Totul este rapid, integral natural și BIO. Și cu foarte puține calorii. Livrare rapidă din magazinul online proDietaNaturala.ro

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.