Cura cu struguri

Cura cu struguri pentru sanatate este binevenita toamna. Trebuie sa spunem din start ca nu veti slabi urmand o cura cu struguri pentru ca aceste fructe sunt foarte bogate in zahar, dar veti aduce reale beneficii sanatatii dvs. Consumati in cantitati mari, strugurii ingrasa, dar un strugure mediu pe zi nu va face ravagii siluetei! Cei mai importanti antioxidanti din struguri sunt taninul si resveratrolul, care joaca si un rol important in prevenirea infectiilor virotice si bacteriene, stimuland sistemul imunitar. Strugurii sunt bogati in acid elagic (efect antitumoral) si quercetina (crește imunitatea, previne apariția cancerului).

Persoanele care sufera de diabet insulino-dependent sau care tin o cura de slabire nu pot urma aceasta cura cu struguri deoarece este mult prea bogata in zaharuri rapide. Porţia corectă de struguri este de 150-200 gr pe zi (adica un strugure mediu). Daca nu aveti probleme cu greutatea, puteti dubla cantitatea.

Strugurii aduc numeroase beneficii organismului, dar pot fi o reala capcana pentru cei care lupta cu kilogramele în plus. Este recomandat sa mancam un strugure rosu sau negru dimineața, pe stomacul gol, in lunile august, septembrie si octombrie cand sunt in sezonul lor natural. Strugurii negri au o cantitate mai mare de flavonoide (substante cu efect antioxidant ce combat radicalii liberi vinovati pentru problemele de sanatate). Strugurii au o puternica acțiune detoxifianta, alcalinizanta, remineralizanta, vitalizanta tonica, antiinflamatoare.

Struguri

Struguri

O cura cu struguri este binevenita pentru detoxifierea organismului si vitalizare. Incepeti aceasta cura atunci cand strugurii sunt foarte bine copti (finalul lunii august pana in octombrie) si alegeti sortimentele care va plac, tinand totusi cont de faptul ca strugurii rosii sunt cei mai bogati in resveratrol, sursa naturala a longevitatii.

Proprietatile nutritive ale strugurilor

Strugurii sunt bogati in vitamina C, potasiu, fibre. Strugurii de culoare inchisa sunt foarte bogati in resveratrol, un fitonutrient cheie ce se gaseste in special in pielita strugurilor. Resveratrolul (care se gaseste si in vinul rosu in cantitati mari) are proprietati anticancerigene si antiinflamatorii. 

Ce este resveratrolul si in ce alimente il gasim?

Resveratrolul este unul dintre cei mai puternici antioxidanti din natura. Ca sa intelegeti mai bine, va ganditi la valoarea pe care o au vitaminele C si E in corp si beta-carotenul si apoi aveti in vedere ca resveratrolul este de cateva zeci de ori mai puternic. Resveratrolul se gaseste in strugurii rosii si negri (in special in pielita acestora), in vinul rosu, must, dar si in afine si mure. Resveratrol scade riscul de boli cardiovasculare cu 30%-50%. Creste imunitatea organismului impotriva stresului. Scade glicemia si hipertensiunea arteriala. Resveratrolul scade nivelul colesterolului cu densitate mica (denumit si colesterol rau).

Poate nu stiati, dar strugurii sunt cele mai cultivate fructe din intreaga lume. Desigur, nu neaparat pentru a fi consumati sub forma de fructe, ci mai degraba pentru ce pot oferi in final: vinul mult iubit. Strugurii pot fi verzi, rosii, mov, negri, albastrui, aramii, roz. Pielita si semintele strugurilor sunt comestibile. Desi multe persoane au impresia ca semintele strugurilor nu ar trebui sa fie mancate, ei bine este o parere gresita. Semintele de struguri sunt comestibile si chiar benefice sanatatii. Cu toate acestea, daca stiti ca aveti o sensibilitate a intestinelor sau diverticulita (inflamatia intestinelor) evitati inghitirea acestora.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.