Cum gatim quinoa?

Cum gătim quinoa? Știm că este un aliment versatil, cu multe proprietăți nutritive, al cărui consum aduce numeroase beneficii sănătății.

Dar cel mai probabil mama nu gătea quinoa, bunica nici atât. Așadar, nu le putem întreba pe ele despre rețete cu quinoa…

Quinoa poate fi gătită sub formă de pilaf, salată, desert... dar ce ziceți de un shake?

Căutați rețete cu quinoa? Acesta poate fi gătită sub formă de pilaf cu legume, salată, desert… dar ce ziceți de un milkshake gata în numai 2 minute?

În ultimii ani, micuțele semințe cunoscute sub denumirea de quinoa sunt foarte populare printre persoanele pasionate de viața sănătoasă și de alimentația echilibrată. Conținutul mare de proteine complete de cea mai bună calitate este cel care a ajutat la obținerea renumelui de super aliment pentru quinoa.

Însă nu multe persoane au disponibilitatea de a-și găti acasă quinoa. Deși nu e greu deloc… Quinoa se gătește la fel de ușor precum orezul. Fie că ne place cu lapte, miere și dulceață, fie că o pregătim cu legume ca pe un pilaf, quinoa este ușor de gătit dar, chiar și așa, trebuie să ne alocăm ceva timp. În varianta de shake sau smoothie, quinoa pudră este foarte ușor de consumat. Astfel de shake-uri se găsesc ca atare sau pot fi pregătite ușor amestecând pudra de quinoa (sau făina) cu lapte, fructe, suc, etc…

www.prodietamagazin.ro/100-q-shake >> vezi aici variante de Quinoa Shake-uri, prețuri, mod de livrare rapidă <<

Quinoa conține cu până la 50 la sută mai multe proteine decât cerealele obișnuite și este totodată bogată în alți nutrienți esențiali.

Quinoa se consumă în același mod în care consumăm orezul (cu legume sau cu lapte) și se găsește și sub formă de făină, o alternativă fără gluten excelentă pentru pâinea și pastele din grâu.

Quinoa un aliment vegetal considerat sursă completă de proteine deoarece furnizează toți aminoacizii esențiali. Whole Grains Council arată că acest lucru se datorează rației extraordinar de mari dintre proteine și carbohidrați deoarece embrionul reprezintă 60 % din bobul de quinoa, în timp ce embrionul de grâu ocupă doar 3 % din bobul de grâu. Acest lucru transformă quinoa într-un înlocuitor sănătos pentru proteinele din carne și lactate, oferind mai ales un control asupra greutății corporale deoarece conținutul său bogat în proteine ajută la menținerea îndelungată a stării de sațietate. Quinoa este totodată o opțiune fără gluten pentru persoanele cu alergie la grâu. Orice rețetă de paste (fie că vă plac cu sos roșu sau alb) poate fi pregătită cu paste cu quinoa. Primeal Franța este compania care a adus pentru prima data în Europa alimentul numit quinoa. ProdietaMagazin comercializează produsele Primeal Franța, câteva zeci de variațiuni de quinoa sub formă de semințe bio, paste, făină, tartine, desert-uri, etc.

 

MayoClinic.com recomandă ca cerealele integrale să ocupe un loc important într-o dietă echilibrată. Toate tipurile de cereale conțin puține grăsimi și sunt o sursă sănătoasă de carbohidrați complecși și minerale esențiale, vitamine și alți nutrienți. Deși quinoa nu este considerată o cereală adevărată, aceasta constituie o alegere sănătoasă în locul altor cereale precum grâul. Ea conține cea mai mare cantitate de potasiu, un mineral important pentru sănătatea inimii, ce ajută la controlul tensiunii arteriale. Quinoa conține multe minerale precum fier, magneziu, fosfor, mangan, zinc și cupru; și vitaminele tiamină, riboflavină și vitamina B6.

Pudra proteică / făina din quinoa

Pudrele proteice sunt folosite de obicei pentru a adăuga proteine unei diete sărace în grăsimi și ca supliment alimentar pentru a crește masa musculară. De cele mai multe ori, aceste pudre conțin proteine din zer, adică proteine digerabile din lapte. Zerul se adaugă în multe alimente, inclusiv în pâine, înghețată și în formulele de lapte praf pentru bebeluși. Totuși, pudra proteică din zer poate fi o alegere nepotrivită pentru persoanele cu alergie la lapte sau cu intoleranță alimentară.

Făina de quinoa este o alternativă bună pentru pudra proteică deoarece este o sursă naturală și integrală de proteine vegetale și se știe că nu creează reacții adverse. Quinoa shake-urile sunt preferate așadar de sportivi și de persoanele care țin dietă pentru o siluetă armonioasă.

Quinoa este utilizată într-o gamă variată de produse. Aceasta cereală versatilă care se folosește în prepararea cerealelor pentru mic dejun, pastelor, pâinii, produselor de patiserie, băuturilor, biscuiților dulci și sărați, batoanelor energizante și a altor produse. Făina de quinoa poate fi adăugată în smoothie-uri și shake-uri proteice, în locul pudrelor proteice. Pur și simplu adăugați o lingură de făină sau pudră de quinoa peste un fruct sau o legumă și mixați totul într-un blender până ce amestecul capătă o consistență fină. De asemenea, puteți face un piure din quinoa fiartă și să-l adăugați ca pe o sursă de proteine într-un milkshake sănătos. Quinoa este disponibilă și sub formă integrală și o puteți fierbe și servi pe post de garnitură în locul orezului. Cei care au un ritm de viață foarte activ și nu au timp să își gătească quinoa (știut fiind că la restaurante sau firme de catering nu găsim preparate cu quinoa) își pot lua în călătorie sau la serviciu un Quinoa SHAKE.

1-2 lingurițe de Q-Shake au în medie 60 calorii + 1 pahar de 200 ml de lapte = o băutura dietetică ce are nu mai mult de 120 calorii! Vezi detalii, preț și mod de livrare rapidă!

1-2 lingurițe de Q-Shake au în medie 60 calorii + 1 pahar de 200 ml de lapte = o băutura dietetică ce are nu mai mult de 120 calorii! Vezi detalii, preț și mod de livrare rapidă!

Puteti posta comentarii mai jos .


Apartament de vacanta pe litoral de vanzare



Cum slabim simplu cu bautura Slim D cu portocale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2015. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.