Cum gatim quinoa?

Cum gătim quinoa? Știm că este un aliment versatil, cu multe proprietăți nutritive, al cărui consum aduce numeroase beneficii sănătății.

Dar cel mai probabil mama nu gătea quinoa, bunica nici atât. Așadar, nu le putem întreba pe ele despre rețete cu quinoa…

Quinoa poate fi gătită sub formă de pilaf, salată, desert... dar ce ziceți de un shake?
Căutați rețete cu quinoa? Acesta poate fi gătită sub formă de pilaf cu legume, salată, desert… dar ce ziceți de un milkshake gata în numai 2 minute?

În ultimii ani, micuțele semințe cunoscute sub denumirea de quinoa sunt foarte populare printre persoanele pasionate de viața sănătoasă și de alimentația echilibrată. Conținutul mare de proteine complete de cea mai bună calitate este cel care a ajutat la obținerea renumelui de super aliment pentru quinoa.


Însă nu multe persoane au disponibilitatea de a-și găti acasă quinoa. Deși nu e greu deloc… Quinoa se gătește la fel de ușor precum orezul. Fie că ne place cu lapte, miere și dulceață, fie că o pregătim cu legume ca pe un pilaf, quinoa este ușor de gătit dar, chiar și așa, trebuie să ne alocăm ceva timp. În varianta de shake sau smoothie, quinoa pudră este foarte ușor de consumat. Astfel de shake-uri se găsesc ca atare sau pot fi pregătite ușor amestecând pudra de quinoa (sau făina) cu lapte, fructe, suc, etc…

www.prodietamagazin.ro/100-q-shake >> vezi aici variante de Quinoa Shake-uri, prețuri, mod de livrare rapidă <<

Quinoa conține cu până la 50 la sută mai multe proteine decât cerealele obișnuite și este totodată bogată în alți nutrienți esențiali.

Quinoa se consumă în același mod în care consumăm orezul (cu legume sau cu lapte) și se găsește și sub formă de făină, o alternativă fără gluten excelentă pentru pâinea și pastele din grâu.

Quinoa un aliment vegetal considerat sursă completă de proteine deoarece furnizează toți aminoacizii esențiali. Whole Grains Council arată că acest lucru se datorează rației extraordinar de mari dintre proteine și carbohidrați deoarece embrionul reprezintă 60 % din bobul de quinoa, în timp ce embrionul de grâu ocupă doar 3 % din bobul de grâu. Acest lucru transformă quinoa într-un înlocuitor sănătos pentru proteinele din carne și lactate, oferind mai ales un control asupra greutății corporale deoarece conținutul său bogat în proteine ajută la menținerea îndelungată a stării de sațietate. Quinoa este totodată o opțiune fără gluten pentru persoanele cu alergie la grâu. Orice rețetă de paste (fie că vă plac cu sos roșu sau alb) poate fi pregătită cu paste cu quinoa. Primeal Franța este compania care a adus pentru prima data în Europa alimentul numit quinoa. ProdietaMagazin comercializează produsele Primeal Franța, câteva zeci de variațiuni de quinoa sub formă de semințe bio, paste, făină, tartine, desert-uri, etc.

 

Paste bio cu Quinoa. Cautati si variantele fara gluten! www.prodietamagazin.ro are cea mai variata gama de paste speciale din Romania.
Paste bio cu Quinoa. Cautati si variantele fara gluten! www.prodietamagazin.ro are cea mai variata gama de paste speciale >> Vezi cateva zeci de sortimente <<

MayoClinic.com recomandă ca cerealele integrale să ocupe un loc important într-o dietă echilibrată. Toate tipurile de cereale conțin puține grăsimi și sunt o sursă sănătoasă de carbohidrați complecși și minerale esențiale, vitamine și alți nutrienți. Deși quinoa nu este considerată o cereală adevărată, aceasta constituie o alegere sănătoasă în locul altor cereale precum grâul. Ea conține cea mai mare cantitate de potasiu, un mineral important pentru sănătatea inimii, ce ajută la controlul tensiunii arteriale. Quinoa conține multe minerale precum fier, magneziu, fosfor, mangan, zinc și cupru; și vitaminele tiamină, riboflavină și vitamina B6.


Pudra proteică / făina din quinoa

Pudrele proteice sunt folosite de obicei pentru a adăuga proteine unei diete sărace în grăsimi și ca supliment alimentar pentru a crește masa musculară. De cele mai multe ori, aceste pudre conțin proteine din zer, adică proteine digerabile din lapte. Zerul se adaugă în multe alimente, inclusiv în pâine, înghețată și în formulele de lapte praf pentru bebeluși. Totuși, pudra proteică din zer poate fi o alegere nepotrivită pentru persoanele cu alergie la lapte sau cu intoleranță alimentară.

Făina de quinoa este o alternativă bună pentru pudra proteică deoarece este o sursă naturală și integrală de proteine vegetale și se știe că nu creează reacții adverse. Quinoa shake-urile sunt preferate așadar de sportivi și de persoanele care țin dietă pentru o siluetă armonioasă.

Quinoa este utilizată într-o gamă variată de produse. Aceasta cereală versatilă care se folosește în prepararea cerealelor pentru mic dejun, pastelor, pâinii, produselor de patiserie, băuturilor, biscuiților dulci și sărați, batoanelor energizante și a altor produse. Făina de quinoa poate fi adăugată în smoothie-uri și shake-uri proteice, în locul pudrelor proteice. Pur și simplu adăugați o lingură de făină sau pudră de quinoa peste un fruct sau o legumă și mixați totul într-un blender până ce amestecul capătă o consistență fină. De asemenea, puteți face un piure din quinoa fiartă și să-l adăugați ca pe o sursă de proteine într-un milkshake sănătos. Quinoa este disponibilă și sub formă integrală și o puteți fierbe și servi pe post de garnitură în locul orezului. Cei care au un ritm de viață foarte activ și nu au timp să își gătească quinoa (știut fiind că la restaurante sau firme de catering nu găsim preparate cu quinoa) își pot lua în călătorie sau la serviciu un Quinoa SHAKE cu făină de quinoa.

Făină integrală de quinoa. Preț, detalii și livrare rapidă în magazin proDietaNaturala.ro
Făină integrală de quinoa cu proprietăți nutritive valoroase și beneficii pentru sănătate. Poate fi integrată în shake-uri, aluaturi. Preț, detalii și livrare rapidă în magazin proDietaNaturala.ro

Scrie un raspuns:

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *