Vedeta dietelor proteice: proteina din Orez

Proteinele țin de foame, susțin musculatura și nu se depun sub formă de grăsime în corp, ci dimpotrivă, ajută la arderea acesteia. Toți cei pasionați de sport știu că proteinele de foarte bună calitate clădesc un corp frumos, armonios, tonifiat. Dar care tip de proteine sunt cele ideale?

Tonifiere și corp armonios cu pudra proteică de orez.

Tonifiere și corp armonios cu pudra proteică de orez.

Proteina este esenţială pentru o dietă echilibrată, însă este dificil să găseşti alimente bogate în proteine şi echilibrate nutriţional. Dieta Dukan spre exemplu, este axată pe proteine animale dar știm că proteinele de origine animală atrag după sine multe neajunsuri (toxine, exces de acid uric ce poate determina boli, etc), iar dintre proteinele vegetale care sunt cele mai recomandate?

Pudra proteică de orez asigură aminoacizi esenţiali, vitaminele B şi E, fibre şi carbohidraţi complecși. Pudra de orez nu conţine grăsimi, colesterol, zahăr şi sodiu. Poate fi utilizată ca supliment pentru orice tip de masă, adăugată în smoothie-uri sau shake-uri, dar şi în supe sau salate. Posibilităţile de a include pudra din orez în dieta zilnică sunt aproape nelimitate (aceasta poate fi adăugată simplu în shake-uri, cereale, piure-uri, dressing, iaurt, budinci, sucuri).

Pudra proteică din orez bio Diet Food are 18 aminoacizi. Proteina izolată din orez (84,4%) este o sursă excelentă pentru sportivi, vegani sau vegetarieni, dar și persoanele care au probleme de intoleranță la lactoză, soia sau gluten, și nu pot folosi proteine din zer, soia și grâu. În plus față de proteine, conține fibre și vitamine, de aceea este recomandat pentru diete. Proteina de orez ajută la accelerarea metabolismului, la reducerea absorbției de grăsime și dă senzația de plin, nu ne mai este foame pentru mult timp (ceea ce este ideal pentru orice dietă de slăbire).

În funcţie de intensitatea programului de mişcare şi de greutatea corpului, alimentația după efort fizic ar trebui să includă 15-25 grame de proteină pentru o refacere adecvată a masei musculare. De asemenea, este nevoie şi de carbohidraţi complecși pentru a restructura glicogenul. Astfel, un shake format din pudră proteică, fructe şi apă reprezintă o alegere potrivită şi uşor de realizat.

Slăbirea și tonifierea cu ajutorul proteinei din orez pot reprezenta strategia ideală pentru vegetarieni sau persoanele care au anumite alergii. De exemplu, multe persoane nu pot utiliza proteina din zer deoarece aceasta provine din lapte şi pot apărea reacţii alergice din cauza ei.

Pudra din orez este procesată cu enzime pentru a putea separa proteina de carbohidraţi şi grăsimi. Produsele de calitate nu sunt procesate la temperatură ridicată sau substanţe chimice, întrucât ele pot modifica sau distruge aminoacizii (structuri de bază ale proteinei). Proteina din orez poate fi utilizată în orice dietă.

Utilizaţi circa 2 grame de proteină per kilogram corp. Proteina are un efect termic / de ardere calorică, în sensul că foloseşte mai multă energie pentru a fi digerată de organism decât carbohidraţii sau grăsimile. De exemplu, un bărbat de 70 kg va putea consuma 140 grame de proteină pe zi, împărţită în mod egal de-a lungul zilei.

Mâncaţi 5 sau 6 mese mai mici pe zi care să conţină proteină. Ţintiţi spre 20 până la 30 grame de proteină per masă. Un plan simplu de dietă poate să conţină micul dejun, prânzul şi cina, împreună cu 2-3 shake-uri de proteină din orez între mese. „Dieta pentru abdomene” a lui David Zinczenko recomandă aceste mese partajate pentru arderea grăsimilor.
Consumul unei porţii de proteină din orez imediat după şi înaintea antrenamentului de fitness este foarte important. Antrenamentul de acest tip solicită considerabil fibrele musculare, care necesită proteine pentru a se reface în următoarele 48 de ore după acest efort fizic. Aminoacizii din proteina de orez furnizează corpului nutrienţii necesari pentru reconstrucţia muşchilor solicitaţi.

  • Programul de cardio trebuie efectuat pe stomacul gol, dimineaţa, în zilele fără antrenament de fitness. Consumaţi un shake cu adaos de proteină de orez imediat cum ați terminat. Exerciţiile cardiovasculare ajută la arderea caloriilor şi grăbesc procesul de pierdere a țesutul adipos. Într-o săptămână se recomandă ca 3-5 zile să includă scurte sesiuni cardio sau 1 program cardio de 30-60 minute.
  • Ocazional, puteţi mânca un desert natural, o îngheţată din ingrediente naturale; de fapt se recomandă să consumaţi o masă de orice doriţi (dar natural) odată pe săptămână. Acest lucru diminuează stresul de a ţine o dietă, dar și mai important, antrenează organismul să nu încetinească procesul de slăbire. Trucul acesta simplu reprezintă o soluţie pentru a evita stagnarea scăderii în greutate şi a continua procesul de topire a grăsimilor.
  • Pudra proteică de orez este hipoalergică. Asta înseamnă că nu produce iritaţii la nivelul stomacului şi se digeră mai uşor decât alte tipuri de proteină. Persoanele cu probleme gastro-intestinale, cum ar fi sindromul colonului iritabil, alergii la diverse alimente sau sunt intoleranţi la lactoză, au dificultăţi la procesarea cărnii, lactatelor şi alte alimente ce conţin proteine. Proteina de orez este o alternativă ideală pentru alimentele de acest gen.
Puteti posta comentarii mai jos .


Slabire cu paste fara calorii. Orez fara calorii.

Magazin online cu produse din catina

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.