Pudra proteica din zer

Pudra proteică din zer sau whey protein este un supliment alimentar natural. Laptele este compus din două proteine: cazeină și zer. Proteina de zer poate fi separată de cazeina din lapte sau se poate obține ca produs derivat din prepararea brânzei. Paharul dvs de lapte de la micul dejun sau bolul de lapte cu cereale pot cuprinde, iată, și câte o lingură de pudră proteică din zer bio.

Proteina din zer Whey protein

Proteina din zer Whey protein

Proteina din zer este considerată o proteină completă și conține toți cei 9 aminoacizi esențiali. De asemenea, are un conținut redus de lactoză.
Compoziție. Proteina din zer este un rezultat al următorilor compuși:
• Beta-lactoglobulină
• Alfa-lactalbumină
• Albumină serică bovină
• Imunoglobină
Proteina din zer este în mod obișnuit administrată ca supliment pentru rezistență fizică și pentru a ajuta la dezvoltarea țesuturilor slabe. Suplimentul proteic din zer, alături de activitate fizică de rezistență, poate ajuta la creșterea sintezei proteinelor musculare și promovează creșterea masei totale de țesut muscular.

Cum este obținută proteina din zer (whey protein)?

Când laptele este lăsat să se coaguleze, se transformă în cele din urmă într-o soluție de 5% de lactoză în apă, plină de minerale. Acest produs secundar, numit zer, reprezintă 20% dintre proteinele laptelui, restul de 80% fiind reprezentată de cazeină (cheagul din brânză). Zerul lichid este separat de cazeină și trecut prin filtre pentru a îndepărta orice alte posibile reziduuri. Apoi, este purificat printr-un proces numit „schimb ionic”. Ultimul pas este îndepărtarea apei din zer, transformându-l într-o pudră după ce a fost trecut printr-un tunel vertical de uscare. Pudra proteică este apoi gata de ambalat și consumat.

Un studiu publicat în Ziarul Internațional „Sport Nutrition and Exercise Metabolism” a concluzionat că „administrarea de suplimente proteice din zer în timpul exercițiilor fizice de rezistență aduce anumite beneficii în comparație cu exercițiile neînsoțite de supliment”. În plus, „bărbații care au luat suplimente cu proteine din zer au câștigat mai multă masă de țesut muscular”.
Câștigul semnificativ de forță este asociat cu suplimentele de zer și mai puțin cu cazeina. Această afirmație a fost demonstrată într-un alt studiu publicat în același ziar (Ziarul Internațional Sport Nutrition and Exercise Metabolism), care a ajuns la concluzia că „în două grupuri de bărbați egali și antrenați în rezistență, suplimentarea cu zer a adus rezultate pozitive semnificative în privința creșterii puterii, a țesutului muscular și a descreșterii masei de grăsime, în comparație cu suplimentarea cu cazeină, pe parcursul unui program de 10 săptămâni de antrenament de rezistență.”
Există multe beneficii asociate cu consumul de proteine din zer iar cercetătorii descoperă constant noi proprietăți terapeutice ale acestora.

Posibile beneficii ale consumului de proteine din zer:

Slăbirea, pierderea din grăsime: potrivit unui studiu publicat în Nutrition & Metabolism, persoanele care au administrat zer bogat în leucină, peptide bioactive și calciu din lapte „au pierdut mult mai mult din masa de grăsime și au câștigat mai multă masă de țesut muscular, în comparație cu subiecții care au consumat băuturi de control al greutății”.
Proprietăți anti-cancer: în ziarul Cercetări Anti-cancer au fost publicate rezultate promițătoare privind întrebuințarea proteinei concentrate din zer și modulația glutationului în tratamentul pentru cancer.
Scăderea nivelului de colesterol: potrivit unui studiu publicat în Ziarul Britanic al Nutriției, „a fost o scădere semnificativă a colesterolului și a colesterolului de tip LDL în săptămâna a 12-a, în comparație cu grupul care a consumat cazeină.”
Astmul: proteinele din zer ar putea dezvolta un răspuns imun la copiii cu astm bronșic. Un studiu publicat în Ziarul Internațional al Științei Alimentelor și al Nutriției a concluzionat că toți copiii cu astm cărora li s-a administrat zer timp de o lună, au avut îmbunătățire a răspunsului al citokinei (hormon reglator al răspunsului imun).
Scăderea presiunii în sânge și reducerea riscului de boli cardiovasculare: o cercetare publicată în Ziarul Internațional al Lactatelor a ajuns la concluzia că băuturile în care s-a adăugat zer au redus semnificativ tensiunea arterială la pacienții cu hipertensiune, precum și riscul de a dezvolta boli de inimă sau atacuri cerebrale.
Posibile efecte secundare: Unele persoane care sunt alergice la lapte pot avea alergie și la zer. În cantități moderate, proteinele din zer nu cauzează în general evenimente adverse.
Studii și Cercetări științifice: O nouă cercetare publicată în ediția de Martie/Aprilie 2014 a Ziarului Colegiului American de Nutriție, arată că proteina din zer poate aduce beneficii fie ca supliment combinat cu exerciții de rezistență, fie ca parte a unei diete de pierdere sau menținere în greutate. Este vorba despre beneficii în privința constituției corporale aduse atât bărbaților cât și femeilor. Această meta-analiză a inclus 14 studii clinice derulate cu 626 de participanți adulți. Când cercetătorii au analizat studiile privind pierderea în greutate prin înlocuirea în dietă a caloriilor cu proteină din zer, au constatat că participanții au pierdut, în mare, 4,2 kg, în comparație cu valorile inițiale ale aportului de proteine din zer. În plus, după de au analizat sinteza proteică a mușchilor prin exerciții de rezistență și consum de zer, cercetătorii au descoperit că participanții au avut o creștere semnificativă de masă de țesut muscular slab de 2,24 kg, în medie, când proteina s-a administrat pe parcusul antrenamentelor.

„Există un număr crescând de cercetări care demonstrează beneficiile proteinelor din zer pentru menținerea greutății și creșterea masei totale de țesut muscular”, a declarat Dominik D. Alexander, Doctor și principal cercetător, MSPHii. „Prin efectuarea acestor meta-analize am reușit să facem o mai bună evaluare a puterii colective a fiecărui studiu. Rezultatele indică faptul că proteina din zer are ceva unic, în comparație cu alte surse de proteine și carbohidrați, atunci când vine vorba de dezvoltarea masei de țesut muscular și menținerea sau pierderea în greutate.”

Proteina din zer (whey protein) este o proteină de înaltă calitate, ce se găsește în mod natural în lactate. Este o proteină completă, ușor digerabilă, care conține toți aminoacizii esențiali de care corpul are nevoie. De asemenea, proteina din zer este cea mai bună sursă a unui subgrup de trei aminoacizi esențiali, și anume, aminoacizi cu lanț ramificat (BCAA), care conțin la rândul lor leucină, izoleucină și valină. Spre deosebire de alți aminoacizi, BCAA-urile sunt absorbite și folosite de mușchi aproape în totalitate. Dintre toate sursele alimentare de BCAA, proteina din zer conține cel mai mare nivel de leucine, care s-au dovedit a fi folositoare în dezvoltarea musculară.

Rețete de Shake-uri cu pudra proteică din zer ce pot constitui Micul Dejun sau gustarea după sport:

Ingrediente:
– 1 linguriță pudra proteică din zer Eco
– 1 cana de lapte de migdale (neîndulcit)
– 2 lingurițe Stevia pentru îndulcire
– 1/4 cană de zmeură
– 1/4 cană de mure sau alte fructe de pădure proaspete sau congelate
– 1 cană de gheață
Mod de preparare: Se amestecă toate ingredientele în blender.

Info: acest shake are aprox 250 calorii.

Ingrediente:
– 1 banană (mărime medie)
– 1/2 ceașcă de căpșuni
– 2 lingurițe Stevia pentru îndulcire
– 1 linguriță pudra proteică din zer Eco
– 1 cana de lapte de migdale (neîndulcit)
Mod de preparare: Se amestecă toate ingredientele în blender.

Info: acest shake are aprox 300 calorii.

Puteți cumpăra online » stevia (îndulcitor natural fără calorii din planta cu același nume), » lapte de migdale și » pudră proteică din semințe sau zer ECO

Puteti posta comentarii mai jos .


Slabire cu paste fara calorii. Orez fara calorii.

Magazin online cu produse din catina

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.