Pudra proteica: cum o adaugam in mancare

Pudra proteica varietatiPudra proteică vă permite să creșteți aportul de proteine fără să vă schimbați în mod semnificativ alimentația. Puteți utiliza pudra proteică pentru a vă prepara shake-uri bogate în proteine sau o puteți adăuga în mâncare pentru a-i crește conținutul de proteine. Acest lucru vă poate ajuta să consumați proteinele suficiente pentru menținerea sau creșterea masei musculare.

Pudra proteică nu este dedicată numai smoothie-urilor (shake-urilor). Aceasta poate fi adăugată în multe dintre preparatele tradiționale. Puteți adăuga pudra proteică peste fulgii de ovăz, în supă sau în aluatul pentru brioșe. De asemenea, o puteți amesteca în iaurt sau în aluatul de clătite. Vă recomandăm să adăugați pudră proteică în lapte, cereale, înghețată, budinci, fructe, piure de cartofi sau chiar în cafea.

Așa cum sugerează și numele, pudra proteică este un aliment bogat în proteine care poate fi adăugat în alte alimente pentru a crea un amestec hrănitor. Oricum, pudra proteică are un potențial mai mare decât acela de a fi transformată într-un shake băut pe fugă. Iată câteva metode de a utiliza pudra proteică în propriul avantaj.

Recuperare după efort fizic

Pudra proteică este cel mai frecvent folosită imediat după antrenamentul fizic, atunci când este amestecată cu apă sau lapte pentru a obține shake-ul proteic. Consumul de proteine imediat după efortul fizic accelerează procesul de vindecare a corpului, ajutând la repararea mușchilor afectați în timpul antrenamentului. Potrivit Answer Fitness, shake-ul proteic ar trebui consumat la o oră după sport și ar trebui utilizat zerul deoarece se digeră mai repede decât alte tipuri de proteine. Zerul este cel mai popular. Se dizolvă repede, are un conținut echilibrat de aminoacizi și se digeră repede, ceea ce îl face ideal ca supliment înainte și după exercițiile fizice. Cele mai populare tipuri de zer sunt concentratul și izolatul de zer. Concentratul de zer tinde să aibă un conținut ridicat de lactoză, în timp ce izolatul de zer poate fi găsit sub o formă fără lactoză.

Pudra proteică poate înlocui mese

Un alt mod popular de a folosi pudra proteică este acela de a înlocui o altă masă. Companiile de nutriție au creat special shake-uri care pot înlocui mesele principale, acestea oferind un conținut hrănitor, bogat în proteine și totodată sățios. Shake-urile care înlocuiesc mesele principale sunt ambalate de obicei în pachete individuale și se amestecă ușor în recipientele pentru shake. Proteina din zer este un ingredient cheie în majoritatea shake-urilor care înlocuiesc mesele principale, cu toate că pot fi incluse și alte proteine, precum caseina.

Cum să alegeți pudra proteică

Există mai multe tipuri diferite de pudre proteice pe piață și, în funcție de preferințele alimentare, puteți alege o pudră proteică pe bază de vegetale, dacă sunteți vegan sau vegetarian, ori una preparată cu zer. Pudrele proteice pot fi adăugate în sucul, smoothie-ul sau cerealele de la micul dejun.
Încercați tipuri diferite de pudră proteică pentru a vedea care dintre ele vă place mai mult, din punct de vedere al gustului, dar și al modului în care vă face să vă simțiți după ce o consumați.
Indiferent de originea lor, pudrele proteice pot fi totuși pline de zahăr sau îndulcitori artificiali, coloranți sau arome artificiale. De aceea este extrem de important să citiți etichetele cu ingrediente înainte de a le achiziționa.

Unde găsim să cumpărăm pudră proteică?

Pudra proteică poate fi cumpărată din magazine cu profil naturist. Foarte multe oferte de pudră proteică din semințe de dovleac, cânepă, in, alune de pădure, lupin, floarea soarelui pot fi regăsite în magazinul online prodietanaturala.ro

Iată câteva metode bune de a adăuga proteine în mâncare.

Toate pudrele proteice pot fi folosite în preparate la cuptor, însă trebuie ținut cont de faptul că fiecare tip de pudră proteică se coace diferit, așa că nu pot fi schimbate între ele. Zerul și caseina, de exemplu, pot fi dificil de copt deoarece fac ca alimentele să devină cauciucate și uscate în timpul gătirii.
Cel mai bine este ca pudra proteică să nu constituie mai mult de 20 la sută din aluat și să adăugați ingrediente care ajută la menținerea umezelii, precum ouăle, laptele, iaurtul, brânza proaspătă, piureul de fructe, dovleac sau chiar fasole ori cartofi dulci zdrobiți.

Iată câteva sugestii pentru a strecura pudra proteică în dieta zilnică.
Smoothie-ul clasic. Majoritatea rețetelor constau într-o ceașcă de lapte, jumătate de ceașcă de fructe și una-două linguri de pudră proteică, însă întotdeauna puteți adăuga una-două linguri pline de unt de alune sau frunze de spanac. Pudra de zer sau caseină va face smoothie-ul gros și spumos, în vreme ce proteinele vegetale îi vor oferi o textură mai grea și mai densă.
Terciul de ovăz. Amestecați pudra proteică de orice tip după ce preparați terciul de ovăz și adăugați mai mult lapte dacă folosiți pudre mai dense ca cele cu proteine din orez sau mazăre.
Clătite. La rețeta obișnuită de clătite, adăugați două linguri de pudră proteică de orice tip, puțin lapte în plus și încă două albușuri de ou.
Bulete puternice. Într-un robot de bucătărie, amestecați două cești de unt de migdale sau arahide cu două linguri de pudră proteică, jumătate de ceașcă de fulgi de ovăz, aceeași cantitate de curmale tăiate în bucăți și câteva linguri de lapte sau suc, până ce obțineți o consistență de cocă. Apoi, formați bile din ea și păstrați-le în frigider până le consumați.
Piure de cartofi. La o cantitate de aproximativ două cești de piure de cartofi obișnuit adăugați cam un sfert de ceașcă de pudră proteică de zer sau mazăre, fără aromă. Dacă doriți, puteți adăuga mai mult lapte pentru a obține textura și gustul dorit.

Budincă. Urmați instrucțiunile pentru prepararea budincii instant, iar apoi adăugați pur și simplu una-două linguri de pudră proteică de caseină sau orez brun cu puțin lapte, pe care le amestecați în budincă.
Băuturi fierbinți sau reci cu cafea. Amestecați o lingură de pudră proteică de zer într-o ceașcă de cafea tare (nu prea fierbinte pentru că zerul se va găti). Încălziți un sfert de ceașcă de lapte, apoi amestecați-l cu un vârf de linguriță de pudră de cacao. Adăugați cafeaua și un îndulcitor, dacă doriți. Consumați băutura fierbinte sau adăugați-i cuburi de gheață.
Brioșe. La rețeta obișnuită de brioșe, adăugați una-două linguri de proteine din orez brun sau mazăre și jumătate de ceașcă de piure de fructe sau iaurt pentru ca amesteul să fie mai cremos. Coaceți totul mai mult timp decât de obicei, însă supravegheați cuptorul.
Supă de legume. Adăugați supei preferate de legume una-două linguri de proteine din mazăre. Astfel, aroma va fi mai intensă. De asemenea, supa se va îngroșa și va deveni mai cremoasă.
Pizza! Adăugați una-două linguri de pudră proteică neîndulcită în rețeta de aluat de pizza și coaceți totul ca de obicei!

Puteti posta comentarii mai jos .


Slabire cu paste fara calorii. Orez fara calorii.

Magazin online cu produse din catina

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.