Mihaela Bilic

Mihaela BilicMihaela Bilic, numita si nutritionistul vedetelor, este cunoscuta in special pentru cartea «Traiesc, deci ma abtin». Dieta Mihaela Bilic poate fi citita si in » articolul dedicat de pe site-ul nostru ». Cartea elaborata de Mihaela Bilic este plina de informatii interesante despre tot ce inseamna alimentatie, dieta, vointa de a slabi. Lucrurile cu care ar tebui sa ne invatam, potrivit doctorului nutritionist Mihaela Bilic sunt: sa cantarim alimentele (pana invatam sa apreciem din ochi), sa mancam din farfurii mici, sa mancam portii cat o palma sau un pumn, sa evitam alimentele care dincolo de faptul ca ingrasa sunt si extrem de daunatoare, crescand riscul de cancer sau boli cardiovasculare sau sa folosim mirodenii pentru a ne bucura de mese gustoase.

Mihaela Bilic este nutritionistul preferat al vedetelor. La serviciile ei au apelat Andreea Berecleanu si Paula Seling. Tot ea a ajutat-o pe Teo Trandafir sa slabeasca uimitor de mult, iar Mihaela Radulescu marturiseste cu sinceritate in prefata cartii ca intalnirea cu Mihaela Bilic i-a schimbat viata. “Am priceput, in sfarsit, ca degeaba te dai pe fata cu cele mai scumpe creme, degeaba te imbraci cu haine de firma si iti petreci vacantele pe cine stie ce meridiane exotice. Nimic nu te poate face sa te simti mai in forma si mai sanatos decat un regim alimentar echilibrat, un mod de viata sanatos si o intelegere exacta a nevoilor organismului” declara Mihaela Radulescu, cea care a dat jos 32 de kilograme adunate in perioada sarcinii.
Teo Trandafir a slabit uimitor de mult in fata a milioane de telespectatori.

Dieta lui Teo Trandafir are ca secret perseverenta sustinuta. “Ii datorez Mihaelei Bilic o bucata minunata a vietii mele. Multa vreme crezusem ca greutate face parte din mine si ca e chiar definitorie. Datorita prieteniei noastre, increderii si rabdarii ei, azi sunt altcineva, pastrandu-mi umorul, care, iata, nu sta in “cateva zeci de kilograme”” a declarat Teo Trandafir.

Mihaela Bilic a absolvit Facultatea de Medicina Generala Carol Davila din Bucuresti si intre 1996-2000 a urmat rezidentiatul la sectia de diabet si boli de nutritie la Spitalul Universitar Bucuresti. A urmat apoi, un an de stagiu la Clinica de Obezitate a Spitalului Hotel DIEU Paris. Urmeaza apoi alte stagii in centre de wellness din Europa inclusiv un curs amplu de perfectionare la celebra clinica antiimbatranire PLANAS din Barcelona. In 2001 devine medic specialist in diabet si boli de nutritie.

Mihaela Bilic declara in prefata cartii ei: “Imi place sa mananc. Orice, oricat, oricand. Recunosc, fara falsa ipocrizie, ca as renunta la tone de piept de pui la gratar pentru un triunghi delicios de branza imputita, ca nu exista deliciu mai mare decat o bucata crocanta de paine cu unt si sare, iar garnitura ideala pentru orice tip de mancare sunt cartofii prajiti.” Plecand de la aceasta declaratie doctorul nutritionist M. Bilic ne explica totusi ce trebuie sa mancam.

Mihaela Bilic promoveaza renuntarea la uleiul de gatit acasa si la toate produsele ce implica folosirea acestuia, cu exceptia a 1-2 lingurite de ulei crud pentru salate. Dr. Bilic ne recomanda sa gatim cat mai simplu, la cuptor, la gratar, fiert, inabusit la aburi, cu multe condimente si ierburi aromate si fara grasime. Mihaela Bilic ne atentioneaza asupra fructelor. Trebuie sa tratam fructele ca si pe dulciuri, sa ne limitam la un fruct pe zi si sa evitam sucul de fructe chiar daca nu are adaos de zahar. Fructele trebuie tratate ca orice desert. Ele ingrasa, cresc apetitul si nu tin de foame – spune Mihaela Bilic.
Pierderea in greutate presupune o restrictie calorica astfel incat echilibrul dintre aportul si consumul de energie sa fie negativ, iar organismul sa fie nevoit sa consume din depozitele de grasime. Necesarul caloric mediu pentru mentinerea greutatii este de 1800-2000 calorii la femei si 2200-2500 calorii la barbati.

Din punct de vedere practic dieta nu trebuie sa contina o lista de alimente interzise, ci o lista bogata de alimente permise in anumite cantitati. Alimentele sa pot imparti in 3 categorii:
1 – ce pot fi consumate la liber: carne slaba, peste, legume proaspete, lapte si iaurt degresat, branzeturi slabe
2 – permise in cantitate limitata si obligatorie: amidon si fainoase (paine, orez, paste, porumb), legume cu amidon (cartofi, mazare, fasole), mezeluri slabe, oua, branzeturi fermentate, unt si ulei vegetal, fructe.
3 – interzise: grasimi, tocaturi, patiserie, dulciuri, alcool.

CITITI SI “Dieta: Mihaela Bilic”

Dacă pastele clasice au 350 calorii la 100 gr, ei bine pastele din konjac au numai 6 calorii la 100 grame. Prețul pastelor este aproximativ același dar vom slăbi mult mai rapid prin simplul fapt că tăiem drastic din calorii. Gătim așadar rețetele clasice dar cu ingrediente non calorice! » Vezi mai multe detalii, preț și mod de a găti alimente, rețete cu extrem de puține calorii »

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

41 Raspunsuri la discutia despre “Mihaela Bilic”

Pages: [5] 4 3 2 1 » Vezi toate comentariile

  1. 41
    Madalina spune:

    D-na Bilic este si in Craiova?

Pages: [5] 4 3 2 1 » Vezi toate comentariile

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Prin continuarea navigării pe site confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform EU Cookie LAW. info

1. Ce date colectam. Numele si adresa de email pentru formularul de comentarii (numele poate fi si pseudonim). Nu trimitem nici un fel de promotionale pe adresa de email si nici nu transmitem aceasta adresa catre terte parti. Istoricul de navigare, cum ai interactionat cu website-ul, adresa IP, ce tip de browser folosesti, cat a durat vizita, istoricul de cautare, numarul de pagini vizitate, date legate de traffic. Nu trimitem newslettere si nu primim plati online, deci nu colectam date de card bancar.
2. Cum sunt colectate datele. Colectam in mod indirect date prin intermediul cookie si scripturi de monitorizare. Datele colectate in scop de masurare a audientei si care in principiu sunt cele de istoric de navigare sunt pastrate timp de 50 de luni. Aceste date sunt anonimizate si folosite in scopuri statistice fara a se putea identifica persoana reala.
3. De ce colectam datele. Din motive de securitate pe website si trasabilitate.
4. Cine proceseaza datele. Google Analytics, Adwords si Google Search Console pentru servicii de analiza a traficului. Datele tale personale pot fi trimise catre forurile guvernamentale sau instantele judecatoresti in cazul in care exista un temei legal pentru aceasta.
5. Link-uri catre alte website-uri. Este posibil ca in paginile magazinului nostru online sa existe link-uri catre diferite alte site-uri sau retele sociale asupra carora compania nostra nu are niciun control sau influenta.
6. Cum sunt protejate datele mele. Datele tale sunt tinute pe servere securizate, protejate cu ajutorul softurilor antivirus si firewall. Am implementat atat din puct de vedere tehnic cat si la nivel organizational solutii si proceduri pentru ca datele tale sa fie pastrate in siguranta si sa ramana confidentiale.
7. Care sunt drepturile tale. Chiar daca initial ti-ai dat acordul pentru prelucrarea datelor tale, acest acord poate fi retras in orice moment pentru anumite date sau pentru toate (cu respectarea legii si a timpului de stocare). Pentru datele pentru care nu exista obiectiuni in a fi procesate ele se considera de drept procesabile.
8. Transferul datelor in afara UE. Datele colectate de magazinul online sunt gazduite pe servere aflate la Hetzner (https://www.hetzner.de/) si sunt localizate in Frankfurt Germania. In calitate de prestator de servicii european, Hetzner este supus si el normelor GDPR. Terții (Google, Facebook si altii care opereaza in UE) sunt obligați prin contract pentru a proteja și menține confidențialitatea datelor tale și să le utilizeze exclusiv pentru scopurile pentru care le oferim.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.