Migrenele pot determina depresie

Migrenele provoacă mai mult decât durere fizică. Pentru unii pacienți, migrenă poate însemna și un risc crescut de depresie, potrivit multor studii recente. Pentru majoritatea persoanelor care se luptă cu migrene cronice, dureri de cap, grețuri, amețeli și sensibilitate la lumină, rutina zilnică este destul de greu de suportat. Există însă soluții pentru lupta eficientă împotriva depresiei.

Migrenele pot determina depresie.

Legătura dintre migrene și depresie. Dieta sănătoasă poate sta la baza tratamentului. Vitamine anti stress, rolul Omega 3, B12, folatului.

Durerile de cap frecvente pot determina o minte tulbure…

Folosind datele dintr-un sondaj canadian de sănătate națională, cercetătorii au comparat mai mult de 6000 de pacienți care suferă de migrenă cu persoane care nu au experimentat dureri de cap de tip migrene. Se pare că cei cu migrene cronice au fost de două ori mai susceptibili de a se simți deprimați decât ceilalți.
Studiul, publicat în revista Depression Research and Treatment, a constatat, de asemenea, că tinerii cu migrene au fost mai susceptibili de a avea și depresie, posibil din cauza lipsei unui tratament eficient sau a imposibilității de a face față migrenelor lor. Persoanele singure sau cei care au avut probleme cu activitățile zilnice datorită durerilor de cap au fost, de asemenea, mai expuși la depresie. Și, așa cum arată studiile anterioare, migrenele au fost mult mai frecvente la femei decât la bărbați. Una din șapte femei a raportat migrene, comparativ cu unul din 16 bărbați.

Tratamentul depresiei, gestionarea migrenelor

Este clar din studiu că vizitele la medic sunt necesare pentru persoanele care suferă de migrene pentru că acestea au cel mai mare risc de a dezvolta și depresie. Iar dacă vă simțiți prezentând simptome de depresie, asigurați-vă că ați contactat familia, prietenii sau un medic de încredere.

Migrenele pot determina depresie! Iată câteva alte lucruri pe care le puteți face pentru a lupta împotriva depresiei:

  • Fiți sinceri cu dvs înșivă. Tratamentul depresiei începe cu recunoașterea faptului că este posibil să aveți depresie. Informați-vă care sunt simptomele unei depresii și solicitați ajutor.
  • Îndrăgostiți-vă de bucătărie. Schimbarea felului în care mâncați este una dintre cele mai ușoare căi de a schimba modul în care vă simțiți. În loc să cumpărați mâncare de-a gata și să umpleți coșul la supermarket cu alimente procesate industrial, bogate în grăsimi, cu conținut ridicat de zahăr, care vor agrava din ce în ce mai mult simptomele depresiei și durerile de cap, alegeți alimente proaspete și din magazine specializate în alimente naturale și BIO. Gătiți cu alimente proaspete și Bio. Gătitul în sine este relaxant și reconfortant. Alimentele Bio ajută la creșterea producției de serotonină în mod natural, la creșterea energiei și vigilenței și la scăderea durerii cauzate de inflamație.
  • Combateți migrenele și posibilele depresii cu vitaminele din complexul B. Unele studii au arătat că vitaminele B6 și B12 sunt o metodă eficientă de combatere a depresiei. Vitamina B6 joacă un rol în producerea de serotonină, iar deficiențele B12 au fost legate de apriția simptomelor de migrene și depresie. Bonus: studiile au arătat, de asemenea, că vitamina B12 are potențialul de a reduce frecvența migrenelor și depresiilor la unii pacienți.
  • Relaxați-vă cât mai mult. Stressul este un declanșator comun al migrenei, dar poate duce și la depresie și anxietate. Pentru a ajuta la reducerea simptomelor depresiei și prevenirea migrenei, încercați să faceți plimbări zilnice, să vă întâlniți des cu prietenii și cu familia sau să scrieți într-un jurnal.

Încercați să tratați problemele de migrenă sau depresie și stress intens din timp! Nu ajungeți la stadii grave de depresie majoră sau migrene zilnice.

Viața cu simptome de depresie majoră (numită și depresie clinică, tulburare depresivă majoră sau MDD) este epuizantă. Boala modifică modul în care simțiți, gândiți și acționați. Puteți simți că este prea jenant să cereți ajutor, însă trebuie să știți că lucrurile nu se pot îmbunătăți de la sine sau că nici un tratament nu va funcționa dacă e prea târziu. Cereți sprijin din partea prietenilor și a familiei sau adresați-vă unui terapeut. Nu puteți să vă bateți cu depresia majoră pe cont propriu. Este o boală medicală care necesită tratament. Dacă credeți că sunteți deprimat sau observați simptome care pot fi depresie majoră, consultați medicul. Discutați deschis despre cum vă simțiți și colaborați cu medicul pentru a găsi un plan de tratament potrivit pentru dvs.

Alimentația sănătoasă poate fi de ajutor în tratamentul migrenelor și depresiei

Nutrienții din alimente sănătoase pot juca un rol major în tratamentul pentru migrene și, implicit, pentru depresie. Cercetările arată că mai mulți nutrienți esențiali vă pot afecta starea de spirit. Dacă sunteți tratat pentru depresie, unele metode de a mânca pot chiar să susțină eficacitatea medicamentelor. Deși este dificil să știți exact cât de mult contribuie alimentele la starea dumneavoastră de spirit și la sănătatea mintală, dovezile sunt destul de pregnante pentru următorii nutrienți:

Acizi grași Omega-3

Probabil că ați observat că multe alimente, de la cerealele de mic dejun până la pâine, ouă ori lapte au marcat pe ambalaj: conținut ridicat de Omega-3. Acești acizi grași esențiali sunt vitali pentru o sănătate bună pentru că susțin membranele celulare sănătoase și contribuie la reducerea inflamației cauzată de o dietă deficitară în nutrienți, de stress, de boală și de depresie. În ceea ce privește depresia majoră, în mod specific, Omega-3 DHA și EPA par a fi deosebit de utili. Membranele neuronale ale creierului depind de structura și funcția DHA, care pot ajuta la comunicarea celulară. Alimentele bogate în Omega-3 sunt uleiurile vegetale de rapiță sau soia, nucile, sâmburii și semințele, leguminoasele uscate, fructele de mare, somonul, semințele de cânepă, de in sau laptele vegetal îmbogățit cu Omega 3. În pește regăsim nu numai acid alfa-linolenic, dar și compușii EPA (acidul eicosapentaenoic) și DHA (acidul docosahexaenoic). Ar trebui să mâncăm măcar de două ori pe săptămână pește. Dacă nu reușim să mâncăm pește des, atunci putem lua suplimente de Omega 3 din pește. » Omega 3 FORTE Ulei de Peste NATURAL 1200 MG (90 cps / 1 pe zi) în magazin www.proDietaPlant.ro cu livrare rapidă «

Vitamina B12

Această vitamină solubilă în apă este importantă pentru formarea globulelor roșii și pentru sinteza ADN. De asemenea, poate contribui la echilibrarea nivelului neurotransmițătorilor (de exemplu, serotonină, dopamină) în creier. Într-un studiu amplu, femeile de 65 de ani și mai în vârstă, care aveau deficit de vitamina B12, au fost de două ori mai susceptibile de a suferi de depresie severă, față de femeile care nu erau deficitare. Sursele bune de B12 sunt alimente de origine animală. Puteți alege și o multivitamină cu complexul de vitamine B anti-stress.

Folat

O altă vitamină B solubilă în apă, folatul apare în mod natural în alimente. Folatul este necesar pentru a produce celule noi în organism, precum și ARN și ADN. La fel ca B12, acidul folic afectează neurotransmițătorii creierului, care joacă un rol în depresie. Unele cercetări arată că adăugarea unui supliment de folat bioactiv în planul de tratament al depresiei poate reduce simptomele depresiei.
Sursele alimentare bune de folat includ cereale fortificate, legume verzi cu frunze și fasole uscată.

Complexul de Vitamine B (inclusiv B12 și acid Folic) este susținut de vitamina C. 60 comprimate / 1 pe zi. Comenzi și livrare rapidă în site www.proDietaPlant.ro

Complexul de Vitamine B (inclusiv B12 și acid Folic) este susținut de vitamina C. 60 comprimate / 1 pe zi. Comenzi și livrare rapidă în site www.proDietaPlant.ro

Seleniu

Seleniul este un mineral folosit pentru a produce selenoproteine (antioxidanti importanti). Într-un studiu recent, femeile cu consum scăzut al seleniului în dieta zilnică au fost de trei ori mai susceptibile de a dezvolta depresie majoră. Alimente bogate în seleniu sunt fructele de mare, carnea, păsările de curte, nucile și oleaginoasele.

Curcuma

Curcuma (turmeric) este un condiment auriu care conține un antioxidant numit curcumin, cu intens efect antiinflamator. Se folosește cu rezultat pozitiv și la artrită. Curcuminul străbate și bariera hematoencefalică, iar din acest motiv este eficient și pentru tratarea multor probleme neurologice.

Aportul optim de minerale este esențial pentru echilibrul mental

Mineralele precum calciu, fier și zinc găsite într-o dietă normală susțin, de asemenea, vitalitatea fizică și mentală. Dacă nu obțineți din alimentația zilnică aceste elemente nutritive, poate crește riscul de apariție a simptomelor de depresie.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.