Metode de a slabi repede

Uneori ne ingrasam fara sa ne dam seama, "pacaliti" fiind de tehnicile de marketing carora nu le dam atentie dar care isi pun amprenta foarte mult asupra sanatatii, buzunarului si kilogramelor noastre. Spre exemplu: produsele fara calorii – publicitatea lor sugereaza ca putem manca oricat pacalind corpul sa nu se ingrase. Efectul? – exact invers!

Iata cateva greseli pe care le facem aproape zilnic in alimentatia noastra si din cauza carora nu slabim. 5 metode de a slabi repede si bine, pe termen lung.

1. Renuntati la indulcitorii artificiali

Produse lightIndulcitorii artificiali se regasesc frecvent în alimentele asa numite "fara calorii", in produse mult procesate industrial sau in bauturile acidulate. Studii dupa studii arata ca de fapt indulcitorii artificiali conduc la cresterea in greutate. Ori de câte ori mâncati, corpul este instruit sa se astepte la calorii pe care insa nu le obtine de la alimente cu zero calorii.
Urmarea? Creste pofta de mâncare caci stomacul nu se simte complet. Si mai mult decat atat, îndulcitorii artificiali sunt de pâna la 7000 de ori mai dulci decat zaharurile naturale, iar acest lucru poate desensibiliza papilele gustative. Ca urmare, îndulcitorii artificiali ne pot determina sa mancam prea mult. Cele mai recente emisiuni "Doctor Oz" difuzate si in Romania ne sfatuiesc intens sa renuntam la indulcitorii artificiali si sa apelam la stevia, produs natural si fara calorii ce se gaseste in magazinele naturiste. Doctor Menci ne sfatuieste sa folosim xylitol, tot un produs natural.
 
Renuntati la îndulcitorii artificiali si la produsele cu zero calorii si bucurati-va de dulciuri naturale, cum ar fi fructele bogate în antioxidanti
si ciocolata neagra cu peste 70% cacao.

2. Renuntati la produsele promovate ca fiind "light, fara grasimi"

Foarte multe persoane care vor sa slabeasca repede si bine isi umplu frigiderul cu produse pe care scrie cu litere de-o schioapa "fara grasime", "light", "cu continut redus de grasime". Fara grasime inseamna "subtiat"chiar cu apa de multe ori. Este cazul iaurtului si lactatelor in general. Dar producatorul vrea ca iaurtul sa fie tot consistent si cremos chiar daca este light si atunci adauga agenti de ingrosare, faina sau zahar. Toate acestea cresc numarul de calorii si per ansamblu ingrasa caci se absorb foarte repede in corp si cresc glicemia in termen scurt. Mai mult decat atat, consumatorii isi dau unda verde sa consume cantitati mai mari din produsele "light" la gandul (gresit) ca nu ingrasa. Nutritionistii moderni ne sfatuiesc la unison sa renuntam la produsele lactate "light". Putem adauga acasa putina apa in ele si le facem noi "light" fara costuri suplimentare.

3. Controlati dimensiunea portiilor de mancare

De-a lungul timpului ne-am obisnuit sa marim tot mai mult portiile de mancare. La restaurant portiile sunt foarte mari, acasa ne punem mult in farfurie ca sa nu ni se faca foame mai tarziu. Cumparati-va farfurii mici, ridicati-va repede de la masa si nu va fie frica de faptul ca vi se va face foame repede dupa masa.
Cum asezati mancarea in farfurie? O portie de carne nu trebuie sa fie mai mare decat un pachet de carti de joc. O regula de aur este aceea de a avea macar jumatate din farfurie plina cu legume verzi (gatite cat mai simplu si fara grasimi in exces).

4. Revitalizati-va metabolismul

Este foarte probabil ca metabolismul dvs sa fie destul de incetinit de-a lungul timpului. Mancarea nesanatoasa si traiul sedentar isi pun amprenta asupra acestuia. Cititi articolul prodieta despre accelerarea metabolismului.

Incercati si suplimentele alimentare recomandate de doctorii nutritionisti pentru slabirea sanatoasa. Fucoxantin este un compus derivat din alge marine comestibile a carui eficienta a fost demonstrata in studii ca arde grasimea abdominala atat de încapatânata. Puteti cumpara fucoxantin din magazinele naturiste.

L-arginina este un supliment disponibil on-line sau in farmacii si are proprietatea de a intari metabolismul. Studiile arata ca L-arginina, atunci când este combinata cu exercitii fizice, ajuta la restabilirea echilibrului hormonal care mareste masa musculara. Luati 2000 mg de trei ori pe zi sau conform prospectului.

Mancati alimente bogate in proteine precum carne alba sau peste.
Mancati multe legume verzi care contin enzime ce accelereaza metabolismul.

Mancati condimentat!!! Unele plante contin un ingredient bioactiv numit capsaicina care da tenta picanta dar, in plus, face corpul sa cheltuie de doua ori mai multa energie timp de 3 ore dupa o masa. Va recomandam ardeiul rosu chilli, ardeiul iute in orice forma, ardeiul jalapeno, Habaneros si Tabasco. Capsaicina poate suprima pofta de mancare si in special pofta de dulce prin stimularea anumitor neurotransmitatori.

Ghimbirul este, de asemenea, un alt aliment foarte bun pentru stimularea metabolismului. Nu numai ca ajuta la digestie, dar creste si rata metabolica cu mai mult de 20% dupa ce manancati. Taiati o felie de ghimbir proaspat si amestecati-l cu legume pentru o masa plina de energie revigoranta. Cititi mai multe despre ghimbir in articolul dedicat.

5. Renuntati la bauturile acidulate si la produsele de patiserie/cofetarie

Bauturile acidulate sunt pline de sirop de cafeina, sirop de porumb cu foarte multa fructoza si calorii. Nu numai ca ingrasa, dare creste riscul de slabire a oaselor, de diabet zaharat si a aparitiei cariilor dentare. Indulcitorii artificiali nu fac nici ei bine sanatatii. În plus, carbonatarea în bule de aer poate cauza probleme de sanatate in abdomen. Odata consumat, dioxidul de carbon se disperseaza în stomac si poate provoca balonare in exces.

Produsele de cofetarie si patiserie nu aduc aproape nici un beneficiu sanatatii. Au carbohidrati rafinati cu eliberare fulgeratoare, multe grasimi hidrogenate, aproape deloc vitamine, minerale, enzime. De cate ori mancati astfel de produse, ganditi-va ca organismul se va chinui sa inlature raul facut. Pentru o placere a gustului de cateva minute, corpul se va chinui ore bune sau zile intregi sa consume caloriile oarbe acumulate, sa inlature trigliceridele si colesterolul provocat. Si nu va ganditi ca mergand la sala sau facand sport acea prajitura nu mai ingrasa. Caloriile oarbe se transforma in grasime, nu in muschi. Mancati multe proteine de calitate pentru a face muschi.

Beti cafea antioxidanta >> Consumul regulat al acestei cafele a fost dovedit științific că ajută pentru cei care doresc să slăbească, din 150 adulți care au participat la test, niciunul dintre nu numai ca nu s-au îngrășat, ci 83% dintre ei chiar au slăbit. >> vezi pret, ingrediente si proprietati >>

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.