6 Retete de inspiratie japoneza

Rețete de inspirație japoneză cu ingrediente autentice. Preparatele japoneze sunt printre cele mai sănătoase din lume dar și gustoase în același timp. De ce rețetele japoneze au atras atenția întregii lumi și sunt recomandate chiar și de nutriționiști? Este simplu: japonezii sunt printre cei mai longevivi locuitori ai planetei și vrem și noi să fim ca ei! Dieta Okinawa în special este adoptată de mulți occidentali pentru că în această zonă foarte mulți locuitori reușesc să treacă lejer de vârsta de 120 de ani!

Meniu japonez. Rețete de inspirație japoneză.

Meniu japonez. Rețete de inspirație japoneză. Ingrediente din bucătăria japoneză în magazine online românești.

1. Bruschete cu gomasio și alge marine.




Ingrediente necesare:

– 1 baghetă sau pâine feliată;
– roșii tăiate în cuburi mici;
– 1 ceapă de mărime medie tăiată în bucăți mici;
– 1 cățel de usturoi feliat mărunt;
– câteva linguri de ulei de susan;
– 1 linguriță de condiment Gomasio;
– 1 linguriță de fulgi de alge Nori marca Arche;

Rețeta de bruschete de inspirație japoneză cu alge marine.

Rețeta de bruschete de inspirație japoneză cu alge marine.

Mod de pregătire rețete de bruschete de inspirație japoneză. Feliem bagheta de pâine și ungem feliile de pâine cu ulei de susan și usturoi zdrobit. Le introducem câteva minute la cuptorul preîncins. Putem folosi și plita pe aragaz sau plita electrică. Amestecăm roșiile tăiate mărunt cu ceapa și condimentul specific japonez gomasio (din susan cu sare marină). Punem pe feliile de pâine aurii, presărăm fulgi de alge marine.

2. Ciuperci umplute cu alge marine cu Miso

Ingrediente necesare:

– 12 ciuperci mari Champignon sau alt sortiment preferat;
– (Opțional cașcaval dacă nu sunteți vegetarieni. Sau puteți pune fulgi de drojdie nutritivă, așa numita brânză a vegetarienilor.)
– 1 lingură de sos de Tamari Arche;
– 2 cepe de primăvară;
– 1 cățel de usturoi;
– 2 linguri de fulgi de alge marine Nori;
– 3 linguri de ulei de susan Arche;
– Condiment Gomasio Arche (susan măcinat cu sare de mare).

Ciuperci umplute cu alge marine.

Ciuperci umplute cu alge marine.

Mod de pregătire rețeta de ciuperci umplute de inspirație japoneză. Preîncălzim cuptorul la 180 grade C. Spălăm ciupercile, scoatem piciorușele și le tocăm. Tăiem mărunt și ceapa și usturoiul. Într-un castron amestecăm următoarele ingrediente: piciorușele tăiate mărunt de la ciuperci, (opțional cașcavalul sau fulgii de drojdie nutritivă), sosul Tamari, uleiul de susan, ceapa și usturoiul. Punem la cuptor 10-15 minute. După ce scoatem de la cuptor ciupercile, presărăm din abundență fulgi de alge Nori și Gomasio (susan măcinat cu sare de mare).

3. Ciuperci Chapignon și Shiitake cu sos Teryaki la tigaie

Ingrediente necesare:

– Ciuperci champignon;
– Ciuperci Shiitake Arche;
– 1 ceapă de dimensiuni medii;
– 300 g de praz (sau ceapă verde);
– 5 linguri de sos Teriyaki Arche;
– 3 linguri de ulei de susan;
– semințe de susan;
– 250 gr de tăiței de orez sau spaghete Shirataki.

Ciuperci Chapignon și Shiitake cu sos Teryaki la tigaie.

Ciuperci Chapignon și Shiitake cu sos Teryaki la tigaie.

Mod de pregătire rețeta. Pregătiți spaghete și shiitake conform instrucțiunilor de pe copertă. Curățați ciupercile champignon și tăiați-le în felii. Tăiați ceapa și prazul în inele subțiri. Se încălzește uleiul de susan într-o tigaie mare sau wok și se sotează încet ceapa, pentru a-și elibera gustul natural dulce. Adăugați prazul și toate ciupercile și amestecați totul constant, până când inelele prazului devin moi. La sfârșit se amestecă cu sosul Teriyaki (pasionații de gust picant pot adăuga și sos de chilli, wasabi, curry sau hrean). Adăugăm tăițeii de orez sau spaghetele shirataki pentru 3 minute, apoi oprim focul, presărăm Gomasio.

4. Salată cu Spaghetti de orez Bifun, mango, morcovi si arahide

… fructe, legume, arahide și condimente … ce întâlnire fabuloasă!
– 150 de morcovi tăiați în julienne;
– 100 g de praz tăiat în felii subțiri;
– ½ mango tăiat în felii subțiri;
– 10 arahide;
– 2 lingurițe de condiment pentru wok Gomasio Arche;
– ½ pachet de spaghete Bifun Arche;
– 3 linguri de sos Genmai Arche;
– 1 linguriță de malț de orez;
– 2 linguri de ulei de susan;
– coriandru pentru garnitură.

Salată cu Spaghetti de orez, mango, morcovi si arahide.

Salată cu Spaghetti de orez, mango, morcovi si arahide.

Mod de pregătire rețeta de salată cu spaghete de orez de inspirație japoneză. Gătiți spaghetele de orez conform instrucțiunilor de pe ambalaj. Se încălzește uleiul de susan într-o cratiță sau într-un wok, apoi se adaugă prazul și morcovii și se lasă să se rumenească puțin. Puneți sosul Genmai Arche pentru wok, malțul de orez și continuați să rumeniți 3-4 minute. Într-o altă tigaie, se prăjesc puțin arahidele. Într-un castron mare, amestecați spaghetele cu legumele rumenite din tigaie/wok, feliile de mango și arahidele prăjite. Apoi presărați condimentul japonez Gomasio. Lăsați totul să se odihnească câteva minute. În final, decorați vasul cu coriandru proaspăt și serviți.

5. Maki Sushi

Șiii… rotiți ceea ce vă place cel mai mult!

– 3 foi de Alge Nori pentru sushi Arche;
– 3 cești de orez special pentru Sushi;
– 1 morcov;
– ½ castravete;
– ghimbir pentru sushi;
– pasta de hrean Wasabi Arche;
– semințe de susan;
– Sos de soia Shoyu;
– Dacă nu sunteți vegetarieni folosiți peștele preferat, somon afumat sau ton din comerț.

Cum pregătim Suhi? Rețeta și ingrediente.

Cum pregătim Suhi? Rețeta și ingrediente.

Cum pregătim sushi? Mod de pregătire rețeta standard. Spălați legumele, feliați morcovii și îi tăiați cubulețe. Tăiați foile de alge Nori pe jumătate și lăsați marginile goale, umpleți centrul cu un strat subțire de orez fiert în prealabil și răcit. Plasați legumele în benzi în mijloc. Tăiați ghimbirul de sushi în felii și puneți-l pe partea de sus a legumelor pentru a îmbogăți ruloul de sushi. Apoi rulați și tăiați pachetul în rulouri de câțiva centimetri. Decorați cu semințe de susan.



Procedați în același mod cu celelalte foi de alge nori. Pregătiți rulourile delicioase pe un platou și turnați puțin sos Shoyu în cupe mici. Sfat: în rulourile de sushi puteți pune diverse tipuri de alimente colorate … chiar și tofu, ardei, arpagic, omletă, somon afumat, sfeclă roșie și multe altele! Fiți creativi!
Suportul de bambus pentru sushi, orezul special, wasabi, sosul Shoyu, foile speciale de alge Nori și multe alte ingrediente japoneze regăsim online în magazinul cu livrare rapidă proDietaNaturala.ro

6. Înghețată Matcha Green Tea

– 5 banane decojite înghețate;
– 5 lingurițe de pudră de ceai matcha;
– 3 lingurițe de sirop sau malț de orez sau orz Arche;
– (opțional miezul de la un avocado bine copt pentru proprietățile sale nutritive valoroase dar și cremozitate).

Rețeta de înghețată naturală cu ceai matcha japonez.

Rețeta de înghețată naturală cu ceai matcha japonez.

Mod simplu de pregătire înghețată cu ceai matcha japonez. Punem în blender toate ingredientele și amestecăm bine. Rezultatul? O înghețată naturală, fără zahăr adăugat, de o culoare vibrantă și 100% sănătoasă, revigorantă!


Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Un comentariu la discutia despre “6 Retete de inspiratie japoneza”

  1. 1
    Daniela S. spune:

    Abia astept sa incerc toate retetele, arata delicios! 🙂

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.