Mancarea sanatoasa!

Alimente sanatoaseMancarea sanatoasa a devenit o preocupare a societatii de astazi avand in vedere problemele de greutate, obezitate, diabet, cancer sau boli cardiovasculare. Oamenii care mananca sanatos, respectiv alimente neprocesate incluzand fructe, legume, cereale integrale si carne in cantitati reduse (in special carne de pui, curca sau peste) pot manca cat de mult vor fara a se ingrasa! Si cei care trec de la o dieta nu tocmai sanatoasa care inainte continea mancare fast food sau cu multe grasimi la o dieta bazata pe alimente sarace in lipide – pot slabi.

Cum slabim mancand sanatos?

Este usor sa slabim mancand sanatos pentru ca fructele, legumele si cerealele integrale sunt bogate in carbohidrati si fibre care sunt absorbite greu si fac sa apara senzatia de satietate mai usor. Mancarurile postprocesate sunt formate din ingrediente rafinate care le fac atat de gustoase dar care contin cantitati prea mari de sare, zahar, grasimi sau asa numitele E-uri.

Poate una dintre cele mai mari greseli pe care putem sa le facem in alimentatie este aceea de a ne indeparta de fructe si legume in starea lor naturala! Le-am inlocuit cu diverse produse foarte aspectuoase ca ambalaj si prezentare dar care contin foarte multe ingrediente chimice, nocive, ingrediente care le fac sa se pastreze mai mult in timp, fapt atat de convenabil pentru comercianti si pentru super-marketuri.
Sa luam sucul de mere spre exemplu. In primul rand ca simpla actiune de indepartare a cojii face sa pierdem unele dintre cele mai benefice proprietati ale marului pentru sanatate. Mai mult decat atat, sa urmarim urmatorul fapt: un mar de dimensiune medie are numai 72 calorii si peste 3 grame de fibra, in timp ce 250 ml de suc de mere au 120 de calorii si nici pic de fibra! Si, atentie, vorbim despre un produs cunoscut si promovat ca fiind foarte sanatos!

• Prin mancarea naturala slabim sanatos. Mancarea naturala are foarte multe elemente nutritive si contine ceea ce este absolut necesar pentru sanatate, adica vitamine si minerale, fibra, antioxidantii atat de necesari pentru lupta impotriva cancerului si carbohidratii necesari eliberarii de energie vitala. Toate acestea reduc riscul aparitiei bolilor de inima, a diabetului sa a altora…

In plus, datorita numerosilor factori nutritivi si ai fibrelor, alimentele sanatoase ne ajuta sa slabim iar apoi sa ne mentinem o silueta subtire.
• Alimentele postprocesate sunt foarte putin nutritive si contin foarte multe dintre elementele care nu ne trebuie, adica sodiu, conservanti, zahar sau grasimi saturate. Spre exemplu, coaja, cea mai nutritiva parte a cerealelor, este indepartata pentru a face faina de grau alba sau orezul alb.

Din cauza lipsei de factori nutritivi si fibre si a nuerosilor aditivi, alimentele rafinate, post procesate nu sunt sanatoase, sporesc riscul aparitiei bolilor de inima, cancer sau diabet si ne fac sa ne ingrasam.

Este bine sa mancam sanatos, natural, alimente cat mai sanatoase, de preferat in starea lor naturala (nu le transformati in sucuri, nu le fierbeti, nu le prajiti) si astfel veti slabi fara sa va fie foame si fara rabat la sanatate!

Faptul de a invata sa manancam sanatos este cea mai buna solutie pe termen lung de a pierde in greutate si de a avea o silueta impecabila!

>> Mancarea sanatoasa nu e greu de gasit. Trebuie sa dai doar un click aici! <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

4 Raspunsuri la discutia despre “Mancarea sanatoasa!”

  1. 4
    Roxana spune:

    Buna, as dori sa imi spuneti dc la micul dejun consum cereale fitness cu lapte ecol.de 0,1 ls pranz fructe iar spre seara iaurt cu biscuiti belvita este o alimentatie incorecta? Am 1.60 si 50 kg si as dori sa mai slabesc 5-6 kg cum sa tin un regim corect nu prea mananc carne doar ocazional doar peste consum. Paine sa zic ca nu este total integrala ci semi cu seminte de in o pot manca? Iar dulciuri doar o data pe saptamana mananc astept un raspuns nu ezitati va rog sa imi raspundeti. Multumesc anticipat!

  2. 3
    osanu renato spune:

    buna sunt renato vreau si io sa slabesc?cum pot am 1.47 si am 45 kg si am 11 ani ajutatima sa slabesc

  3. 2
    Marinescu spune:

    Draga Cristi,
    Mai intai trebuie sa vrei sa respecti cele 3 principii ale unei alimentatii,sanatoase.
    1)Mananca de 2 ori mai multa hrana vie (neprocesata)formata din fructe si salate decat mancare procesata.
    2)Cauta si combina corect alimentele.Nu manca proteine (carne si produse din carne,lapte si produse din lapte)impreuna cu glucide (paine si produse din faina,cartofi,orez,fasole boabe)
    Amestecate nu se digera , nici nu se elimina usor si atunci se depun facandu-te gras.Nu combina nici proteinele intre ele (carne cu branza)Proteinele se pot combina cu toate verdeturile
    spanac,fasole pastai ceapa ,usturoi.
    Tine minte!Nu te ingrasi daca mananci mult dar corect combinat.
    Te poti ingrasa daca mananci putin dar incorect combinat.Te faci obez mancand mult si incorect combinat.
    3)Mananca fructe si bea sucuri din fructe cat cupürinde dar pe burta goala.Ele au tranzitul cel mai mic 20-30 minute.Cand ai burta goala?
    -La 4 ore dupa o mancare combinata corect,
    -la9-10 ore dupa o mancare incorect combinata.
    -la 2 ore dupa o masa numai de salata.
    Evita toate zemurile (racoritoare)din comert,
    Evita toate nimicurile la plic
    Foloseste in orice ocazie lamaia
    Iti doresc sanatate!
    Ion Marinescu

  4. 1
    cristi spune:

    buna ma numesc cristi .. si am 15 ani … am 1metru78.. si 85 de kilograme si .. eu tot incerc sa fac sport dar , ma tin de el 2 saptamina si incepe sa se vada rezultate dar fff mici…. cine mar putea sfatui .. in legaura cu o diete sau …..sau orice alceva dar nu medicamente

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.