Alimente permise la dieta

Vrem sa tinem dieta dar multi dintre noi pur si simplu nu putem respecta meniul impus pe zile al unei cure de slabire sau al alteia. Mai mult decat atat, tii o cura de slabire de 7 zile, 10 zile sau cateva saptamani si apoi ce se intampla? Te intorci la vechile obiceiuri nesanatoase? Multi dintre noi nu avem timp sa citim articole despre nutritie si sa ne formam o cultura nutritionala care sa ne ajute sa facem alegeri sanatoase in meniul zilnic.

De aceea prodieta.ro va recomanda acest articol in care sunt mentionate alimentele sanatoase pe care sa le cumparati de la piata sau supermarket si din care sa va alcatuiti mesele. Va preocupati sa nu aveti alte alimente in casa decat cele listate mai jos si e simplu, veti manca sanatos caci nu mai aveti tentatii si veti slabi fara efect yo-yo. Slabirea va fi de durata. In partea de jos a articolului aveti un buton de “print sau salveaza in format .pdf” pentru a avea la indemana lista de cumparaturi prin care slabesti in mod garantat.

Lista de cumparaturi pentru slabire recomandata de Kim LyonsKim Lyons este o nutritionista celebra in Statele Unite pentru rezultatele minunate obtinute cu sute de clienti dar si in timpul show-ului de televiziune "The Biggest Loser". Autoare a mai multe carti best-seller, Kim Lyons spune ca trebuie numai sa ne dorim sa slabim si atunci vom reusi. Iata mai jos lista de cumparaturi propusa de Kim Lyons. Daca functioneaza atat de bine pentru clientii ei trebuie sa functioneze si pentru noi. Trebuie numai sa o respectam si sa gatim pe baza ingredientelor ei.

Proteine:

Carbohidrati (legume proaspete sau congelate):

  • conopidă
  • dovlecei (zucchini)
  • broccoli
  • ardei gras rosu / galben / verde
  • sparanghel
  • mazăre
  • morcovi
  • spanac
  • castraveţi
  • salata Romaine
  • ţelină
  • ceapă
  • vânătă
  • ciuperci
  • anghinare
  • freekeh
  • toate celelalte legume 

Carbohidrati bogati in amidon (pot fi adăugati după 10 de zile):

  • fulgi de ovăz
  • quinoa
  • orez brun
  • germeni de grau sau paine facuta din 100% boabe incoltite
  • tortilla bogata in fibre

Fructe (proaspete sau congelate):

Grăsimi:

Diverse:

  • lapte de migdale
  • lapte de cocos
  • ierburi şi condimente (proaspete şi uscate)
  • curcumă
  • seminţe de muştar
  • praf de chili
  • pudra de curry (care contine turmeric)
  • ghimbir
  • scorţişoară
  • îndulcitor natural

Aveti lista de cumparaturi, acum fiti creativi si succes la slabit!

Iata si un secret in plus pentru o slabire rapida si de durata indicat de Kim Lyons

Suc cu mandarine si mentaInainte de fiecare masa beti un suc preparat astfel: apa in ce cantitate doriti amestecata in blender cu o felie de grapefruit, o mandarina, o jumatate de castravete, cateva frunze de menta si gheata.  Grapefruitul pune in actiune enzimele care stimuleaza arderea grasimii, are vitamina C si betacaroten. Mandarinele sunt bogate in fibre si au proprietati minunate pentru slabire, respectiv stabilizeaza zaharul din sange si stimuleaza metabolismul. Castravetele te ajuta sa te simti satul si actioneaza ca un diuretic natural, ceea ce inseamna mai putina balonare si retentie de apa. Menta te ajuta sa ai o digestie mai buna si este reconfortanta. Vei manca mai putin dupa ce bei acest suc si de aceea nu uita sa il consumi de fiecare data cand iti este foame sau cand iti amintesti. Puteti consuma chiar 8 pahare pe zi. Puteti face o cana mare de suc dimineata si-l tineti la frigider intreaga zi de unde il consumati treptat. Bauturile reci ajuta si ele la consumul caloric.

>>In magazinul online prodieta gasiti peste 300 de alimente sanatoase si de dieta <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Un comentariu la discutia despre “Alimente permise la dieta”

  1. 1
    Elena spune:

    Bananele nu cred ca sunt o idee foarte buna in dieta.

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.