Konjac si Shirataki

Konjac (Amorphophallus konjac) este ingredientul natural care face orice cură de slăbire să fie ușor de ținut fără înfometare. Konjac este o rădăcină comestibilă a unui arbore asiatic cu același nume. Konjac este un aliment fără gluten, 100% natural, non-alergenic. Aproape că nu are calorii și absoarbe până la 100 de ori greutatea sa în apă (de 70 de ori mai mult decât tărâțele de ovăz).

Paste dietetice. Shirataki konjac noodles.

Paste dietetice. Shirataki konjac noodles. Ce sunt. De ce sunt recomandați în orice cură de slăbire?

Konjac este, așadar, un aliment ideal care ne satură fără să ne aducă prea multe caloriiTăițeii, pastele sau orezul de konjac au numai 6 calorii la 100 gr și glucide asimilabile numai 0,5 gr.

Componenta principală din konjac este fibra solubilă numită glucomanan. Această fibră încetinește golirea stomacului așa încât dvs să vă simțiți plini foarte mult timp după ce ați mâncat. Studiile arată că glucomananul din konjac, cel mai adesea în combinație cu o dietă cu conținut redus de calorii, ne ajută să slăbim kilograme bune.

În plus față de senzația de sațietate, konjac scade glicemia și colesterolul pentru că fibrele glucomanan absorb apa în mod eficient în tractul digestiv și scad absorbția de carbohidrați. Puteți cumpăra rădăcina konjac sub formă de supliment alimentar capsule, tăiței Shirataki, pudră sau granule cu extrem de puține calorii. Tăițeii din Konjac, spaghetele, pastele italiene Fettuccine sau orezul sunt variante cu 6 calorii/100 grame ce ne pot ajuta să slăbim. De unde putem cumpăra paste și orez din konjac non calorice? » Vezi aici « Granulele de orez din konjac pot fi gătite în același mod în care gătim orezul cu legume însă cu avantajul că acestea au cu 90% mai puține calorii decât orezul alb! Puteți pierde aproape 6 kilograme în opt săptămâni dacă includeți konjac în alimentația zilnică.

Deși este folosit în Japonia de mii de ani, în Europa și America konjac a fost introdus în curele de slăbire abia în anii 1980 când cercetările științifice au demonstrat potențialul componentei glucomanan de a reduce colesterolul, constipația, glicemia și de a contribui eficient la curele de slăbire.

centimetri_pierduti_in_talieKonjac și-a câștigat o și mai mare popularitate în 2011, când nutriționistul Pierre Dukan a adăugat această rădăcină fibroasă în lista celor 100 de alimente cu puține calorii și indice glicemic mic aprobate pentru slăbire. Cei care țin dieta Dukan pot mânca konjac în cantități nelimitate în toate fazele de dietă. Acesta are foarte puține calorii și ne face să ne simțim sătui fără a resimți frustrarea unei cure de slăbire.

Este potrivit și pentru diabetici. În plus, reglează colesterolul și scade nivelul periculos al trigliceridelor mari.

Cum gătim konjac?

O formă foarte comodă de a găti konjac este aceea a tăițeilor shirataki. Fibra solubilă conținută de acești noodles încetinește digestia, prelungind senzația de sațietate, ceea ce ajută în orice regim de slăbire. Cu gust neutru și o cantitate neglijabilă de calorii, tăițeii de konjac Shirataki pot fi gătiți exact ca și pastele, alături de sosuri ușoare de roșii, carne slabă, legume. Cu tăițeii de konjac Shirataki puteți transforma delicioasele rețete preferate în veritabile rețete dietetice!

Pastele de tip spaghete ori fettuccine comercializate de prodietamagazin.ro vă vor da senzația că sunteți la o masă italiană însă cu avantajele slăbirii determinate de caloriile mult reduse!

Rețeta de  tăiței de konjac Shirataki cu sos roșu:
– Puneți tăițeii în apă fierbinte, desfaceți grămăjoarele de tăiței dacă doriți, fierbeți conform indicațiilor de pe cutie sau preferințelor, apoi scurgeți.
– Într-un wok antiadeziv căliți ceapă tocată, ardei roșu și adăugați sos de roșii sau roșii proaspete tocate mărunt. Fierbeți 30 de minute, adăugați tăițeii de konjac Shirataki și închideți focul. Puțin busuioc, curry, piper multicolor sau sare Himalaya pot întregi gustul acestui preparat de dietă!

Rețeta de  tăiței de konjac Shirataki cu creveți:
– Puneți tăițeii shirataki în apă fierbinte, desfaceți grămăjoarele dacă doriți, fierbeți conform indicațiilor de pe cutie sau preferințelor, apoi scurgeți.
– Într-un wok antiadeziv căliți ceapă tocată, ardei roșu și 200 gr creveți decorticați. După numai 5 minute adăugați câțiva căței de usturoi zdrobiți și tăițeii de konjac Shirataki și închideți focul. Puțin busuioc, curry, piper multicolor sau susan pot întregi gustul acestui preparat de dietă!

Rețeta de tăiței de konjac Shirataki cu pesto Dukan:
– Puneți tăițeii în apă fierbinte, desfaceți grămăjoarele de tăiței dacă doriți, fierbeți conform indicațiilor de pe cutie sau preferințelor, apoi scurgeți.
– Puneți într-un mixer electric pătrunjel, busuioc, usturoi, ceapă și nucă pentru a obține un sos gros numit pesto Dukan.
– Amestecați acest pesto cu tăițeii fierbinți și asezonați cu sare și piper, eventual și câteva frunze de rucolla și zeamă de lămâie.

Rețeta de tăiței de konjac Shirataki cu multe legume:
– Puneți tăițeii shirataki în apă fierbinte, desfaceți grămăjoarele de tăiței dacă doriți, fierbeți conform indicațiilor de pe cutie sau preferințelor, apoi scurgeți.
– Fasole verde, ceapă mică, ardei gras, brocolli (puteți pune și dovlecel sau ciuperci) sunt trase ușor la wok cu puțin ulei de măsline sau de cocos. Adăugăm tăițeii shirataki fierbinți și asezonăm cu sos de soia, ghimbir, usturoi, susan, după gust. Ați obținut un prânz sau o cină de dietă!
*putem înlocui tăițeii cu granulele de konjac iar mâncarea noastră va semăna cu orezul cu legume doar că va avea muuult mai puține calorii și nu va îngrășa.

Paste dietetice recomandate pentru slabire. Sfaturi pentru părinți.

Paste dietetice recomandate pentru slabire. Sfaturi pentru părinți.

Tăițeii au stârnit poate cea mai mare isterie în Marea Britanie. Nutriţionista britanică Laura Lamont spune: „Tăiţeii îţi dau senzaţia de saţietate şi sunt săraci în calorii. Consistenţa acestora la prima încercare poate fi surprinzătoare pentru că nu au o textură obişnuită, dar după două-trei încercări, oamenii ajung să îi placă“. Surprinzător este faptul că aceşti tăiţeii conţin 97% apă şi doar 3% fibre glucomannan şi, cu toate acestea, oferă senzaţia de saţietate. Laura Lamont spune că fac chiar mai mult decât atât. Ea indică o avalanşă de studii, publicate în reviste respectabile, care arată că fibrele glucomanan pot reduce nivelul colesterolului şi pe cel al zahărului din sânge. În urmă cu câțiva ani, Autoritatea Europeană pentru Siguranţa Alimentară (European Food Safety Authority – EFSA) a analizat toate benficiile pe care producătorii spun că le are pudra glucomanan și au ajuns la concluzia că aceasta chiar ajută la slăbit.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Un comentariu la discutia despre “Konjac si Shirataki”

  1. 1
    Retete de mancare fara calorii sau cu putine calorii. Taiteii Shirataki din konjac. spune:

    […] *putem înlocui tăițeii cu granulele (perle) de konjac iar mâncarea noastră va semăna cu orezul cu legume doar că va avea mult mai puține calorii și nu va îngrășa. Citiți mai multe retete de mancare cu putine calorii si informații despre konjac în articolul ded… […]

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.