Insomnia tratament naturist. Melatonina.

Insomnia poate fi tratată și cu remedii naturiste. Tratamentul natural pentru insomnie poate funcționa eficient. Care sunt cele mai bune plante și substanțe naturale care pot trata insomnia?

Insomnia tratament naturist. Melatonina.

Insomnia tratament naturist. Melatonina.

Peste o treime din populația adultă suferă de insomnie. Această boală poate duce la complicații, inclusiv la anxietate, hipertensiune, depresie și disfuncție cognitivă. Persoanele care suferă de insomnie cronică pot deveni predispuse la infecții.

Câteva remedii naturale pot ajuta la menținerea unui somn odihnitor. Persoanele care suferă de insomnie ar trebui să aibă în vedere în principal tratamente naturiste și plante curative ca alternativă la sedativele puternice din farmacii.

Deși adjuvantele naturale pentru somn nu pot vindeca insomnia cronică, acestea pot oferi o soluție eficientă celor care au probleme în a merge la culcare. Dacă privarea de somn durează mai mult de trei săptămâni, puteți lua în considerare consultul unui specialist în probleme de somn. Insomnia este o boală complexă ce poate fi cauzată de multe probleme psihologice și fizice, iar somniferele dau cele mai bune rezultatele atunci când sunt administrate alături de terapie și măsuri de schimbare a stilului de viață care să favorizeze somnul.

Medicamente hipnotice, sub prescripție. Cele mai eficiente adjuvante pentru somn de pe piață sunt medicamentele eliberate sub prescripție medicală și cunoscute ca hipnotice. Aceste medicamente induc somnolența, prevenind trezirile din timpul nopții și crescând calitatea somnului. Cele mai populare trei medicamente hipnotice sunt zolpidem, zaleplon and triazolam. De aceste medicamente sigure nu se fac abuzuri ca de anumite somnifere mai vechi, însă utilizarea lor nu trebuie să depășească patru săptămâni.
Antihistaminice. Cele mai eficiente somnifere eliberate fără rețetă medicală sunt antihistaminicele, conform USA National Sleep Foundation. Aceste medicamente opresc producția de histamine din organism, generând un efect secundar de amețeală. La fel ca în cazul somniferelor cu prescripție medicală, aceste medicamente nu trebuie folosite pe termen lung. De asemenea, ele au unele efecte secundare, inclusiv uscarea gurii, somnolență prelungită și amețeli.

Melatonina efecte benefice pentru un somn bun și odihnitor!

Melatonina este un neurohormon lipo si hidrosolubil sintetizat de glanda pineală. Melatonina este, prin urmare, un hormon natural, care poate fi administrat în siguranță adulților pe termen lung și nu creează dependență. Melatonina este disponibilă și ca supliment alimentar fără prescripție medicală. Folosirea melatoninei are efecte benefice căci s-a dovedit a fi utilă pentru reducerea simptomelor de oboseală după o călătorie cu avionul ce implică schimbarea fusului orar, potrivit USA National Institutes of Health. Cercetările indică faptul că melatonina reduce timpul necesar adormirii și crește atenția în timpul zilei.

În mod natural, nivelul de melatonină crește seara și stă ridicat pe tot parcursul nopții, iar spre dimineață descrește treptat. Producerea și eliberarea de melatonină e stimulată de întuneric. Producția de melatonină este, așadar, în strânsă interdependență cu intensitatea luminii și poate fi influențată de anumiți factori precum anotimpurile, lucrul în schimburi, viața de noapte a tinerilor, preocupările vârstnicilor sau expunerea prelungită la lumina artificială precum cea de la biroul de lucru.

Melatonina este hormonul care poate încetini îmbătrânirea și care ar putea fi cheia secretului tinereții! Melatonina este produsă natural de toate persoanele, însă descrește odată cu vârsta și aduce cu sine probleme de insomnie. Persoanele în vârstă își pot pierde total capacitatea de a produce melatonina. Este însă și cazul persoanelor, chiar tinere, care suferă de depresie. Folosirea melatoninei pentru tratamentul tulburărilor de somn elimină și durerile de cap cluster.

Cercetările în domeniu arată că melatonina are numeroase efecte benefice în timp asupra organismului. Este unul dintre cei mai puternici antioxidanți descoperiți vreodată, cu o eficacitate mai mare în combaterea radicalilor liberi decât chiar vitamina C, vitamina E sau beta-carotenul. Una din cele mai importante proprietăți ale melatoninei constă în revitalizarea întregului sistem endocrin, asa cum a demonstrat în experimentele sale cercetătorul elvețian Walter Pierpaoli.

Un beneficiu suplimentar: reducerea simptomelor nedorite pentru cei care renunță la fumat. Melatonina adminstrată seara reduce pofta de țigări, anxietatea, neliniştea, iritabilitatea și depresia pentru următoarele 10 ore.

Melatonina: formula naturala pentru somn odihnitor si tratamentul insomniei.

Melatonina: formula naturală pentru somn odihnitor și tratamentul insomniei. vezi preț melatonină, beneficii și proprietăți!

Strugurii. Un studiu din 2005 publicat în Journal of the Science of Food and Agriculture a confirmat că strugurii conțin melatonină. Potrivit U.S. National Institutes of Health, acest hormon antioxidant pare să fie eficient în tratarea oboselii acumulate după călătoriile lungi cu avionul, care au implicat și schimbarea de fus orar, sindromului fazei de somn întârziat și insomniei. Dacă sunt consumați în cantități mari înainte de culcare, alimentele care conțin melatonină pot favoriza somnul mai adânc, cu mai puține întreruperi. În plus, strugurii sunt o sursă excelentă de fitonutrienți antioxidanți care susțin imunitatea, precum antocianinele și resveratrolul. Desigur, dacă nu aveți struguri la îndemână (atenție și la faptul că îngrașă dacă sunt consumați în cantitate mare) puteți lua suplimente cu melatonină.

Goji. Acest fruct bogat în antioxidanți a fost utilizat în Munții Himalaya ca tratament tradițional pentru tulburările emoționale, inclusiv anxietate și insomnie. Aceste întrebuințări tradiționale i-au adus fructului goji porecla de „fructul fericirii”. Într-un studiu pilot realizat la scară mică, publicat de Journal of Complementary and Alternative Medicine, participanții care au băut suc de goji au declarat că au dormit mai bine, s-au trezit mai ușor și au avut niveluri mai ridicate de energie decât persoanele care au consumat o băutură placebo. Fructul goji este și o sursă puternică de nutrienți carotenoizi precum licopenul, care, potrivit American Cancer Society, poate contribui la prevenirea câtorva forme de cancer.

Magneziul ajută la dormit?

Magneziul contribuie la calmarea nervilor și relaxarea musculaturii, fapt ce poate ajuta la instalarea somnului. În mod similar, o deficiență a acestui mineral este uneori responsabilă pentru starea de nervozitate ce împiedică somnul. Deficitul de magneziu sabotează abilitatea nervilor motori ai organismului, care poartă impulsurile electrice de la creier la mușchi, să transmită mesajele corecte. Deficitul de magneziu este frecvent în țările occidentale, de obicei din cauza aportului alimentar insuficient. Factorii fizici și emoționali pot complica mai mult lucrurile, crescând gradul de epuizare a mineralului prin urinare. De asemenea, nivelul scăzut de magneziu poate cauza eliberarea anumitor hormoni de stres în organism, generând mai ales creșterea nivelului de noradrenalină, fapt ce are loc în condiții de stres. Atunci când o persoană se simte stresată, hormonii transmit un semnal celulelor pentru a elibera magneziu în sânge. De aici, mineralul se excretă în urină. Cu cât o persoană devine mai stresată, cu atât va pierde mai mult magneziu din organism. Însăși privarea de somn este un factor de stres cronic ce poate să scadă nivelul de magneziu.

Lipsa de magneziu poate cauza crampe la picioare sau sindromul picioarelor neliniștite, întrerupând somnul odihnitor. Privarea de somn sau somnul de slabă calitate pe perioadă îndelungată a fost asociat cu tensiunea arterială mare. Rezultatele unui studiu publicat în numărul din iunie 2009, în revista „Archives of Internal Medicine”, raportează existența unei legături între privarea de somn și hipertensiunea arterială. Magneziul suprimă eliberarea de catecolamine, care stimulează activitatea nervilor simpatici. Creșterea aportului alimentar de magneziu poate contribui la reglarea tensiunii arteriale. Conform USA National Institutes of Health, cercetările sugerează că un consum mai mare de fructe, legume și produse lactate sărace în grăsimi poate ajuta la diminuarea tensiunii arteriale. Când corpul este relaxat, dormiți mai bine.

Sursele alimentare bogate în mod natural în magneziu sunt tărâțele de grâu, melasa, fasolea albă, fasolea roșie Kidney, broccoli, spanacul și nucile, migdalele, caju și alunele de pădure. Dacă luați magneziu sub formă de suplimente pentru a vă ajuta să dormiți, luați tabletele cu 45 de minute înainte de a merge la culcare.

Puteti posta comentarii mai jos .


Apartament de vacanta pe litoral de vanzare



Cum slabim simplu cu bautura Slim D cu portocale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2015. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.