Ingrediente pt. Shake-uri: slabire si detoxifere

Shake-urile pentru slăbire implică ingrediente naturale precum: lapte vegetal slab caloric, gheață, pudră proteică (din semințe de in, cânepă, dovleac, alune, din zer bio), alge precum spirulină sau chlorella, fructe precum acai, acerola, lucuma, etc.

Dacă încercați să slăbiți pentru a vă îmbunătăți aspectul fizic, sănătatea sau, de ce nu, ambele, aveți o gama largă de opțiuni. Pe lângă multitudinea de programe de exerciții fizice și planuri de dietă, există și suplimente care pot veni în sprijinul eforturilor dumneavoastră de a slăbi. Pentru a afla care este cel mai optim supliment de slăbit potrivit pentru dumneavoastră, trebuie să cunoașteți ingredientele acestor produse pentru a înțelege cum funcționează.

Pudra proteică ajută la slăbit

Dacă reducerea numărului de calorii nu funcționează în cazul dumneavoastră, poate doriți să încercați suplimentele cu proteine. Nu vor topi ca prin minune kilogramele în plus, dar vă pot ajuta prin conținutul mic de calorii, iar cercetările științifice arată că anumite tipuri de pudre proteice sunt capabile să îmbunătățească aspectul corpului și controlul greutății în cazul adulților supraponderali. Căutați suplimente nutritive tip shake care să înlocuiască o masă, iar o porție să conțină circa 100 – 200 calorii, ceea ce înseamnă probabil mai puțin decât ce consumați la o masă obișnuită. Pudra proteică poate fi sățioasă, mai ales dacă are în conținut semințe de in sau de cânepă, bogate în grăsimi nesaturate Omega 3 și fibre. Acest lucru poate ajuta la instalarea stării de sațietate. Numeroase pudre proteice putem regăsi în magazinul online prodietabio.ro: pudră proteică din in, dovleac, migdale, cânepă, alune, lupin, zer.

Înlocuirea meselor cu shake-uri

Ideea înlocuirii meselor este simplă: în fiecare zi beți shake-ul din pudră de proteine în locul uneia sau a mai multor mese pe care obișnuiți să le luați de-a lungul zilei. Făcând acest lucru, puteți reduce numărul total de calorii pe care le consumați și astfel puteți slăbi după o perioadă. Potrivit rezultatelor unui studiu publicat în 2011 în „Nutrition Journal”, participanții care au urmat timp de 40 de săptămâni un program de dietă ce a constat în înlocuirea unei mese cu un shake proteic au pierdut în mod semnificativ mai multe kilograme și grăsime corporală decât subiecții care au urmat o dietă bazată exclusiv pe mâncare. În plus, grupul care a consumat shake-ul proteic a raportat o stare de sațietate echivalentă cu cea a celor din grupul care a consumat mese obișnuite.

Alegeți o pudră de slăbit Bio de cea mai bună calitate

Doar pentru că suplimentul este etichetat cu numele de „pudră proteică” nu înseamnă că vă poate ajuta să slăbiți. Cele mai sățioase pudre sunt cel mai probabil acelea cu cel mai mare procentaj de proteine, un nutrient mai sățios decât carbohidrații sau grăsimile. Contează și sursa pudrei. Un studiu publicat în 2011 în „The Journal of Nurition” a descoperit că pudra proteică din zer vine în sprijinul procesului de slăbire. Proteina din zer conține toți aminocizii esențiali de care are nevoie organismul.

Shake-urile pot constitui o gustare sățioasă

O altă metodă de a slăbi cu ajutorul pudrei proteice este de a reduce în mod conștient caloriile în dieta zilnică, având drept gustări shake-urile, fapt ce vă poate ajuta să vă simțiți sătui între mese și să reduceți consumul de calorii atunci când mâncați. Chiar dacă nu veți slăbi mai repede decât dacă ați diminua numai numărul de calorii, consumul shake-urilor proteice ca suplimente vă poate ajuta să rețineți mai multă masă musculară și să pierdeți mai multă grăsime corporală atunci când slăbiți. Într-un studiu publicat în 2008 în „Nutrition & Metabolism”, subiecții care au urmat această cale au pierdut mai mult de 5 procente din grăsimea corporală după 12 săptămâni, ceea ce este suficient pentru a reduce semnificativ riscurile bolilor legate de obezitate.

Diversitatea este cheia

Prezența pudrei proteice în dietă nu vă oferă cale liberă în a renunța la alte surse sănătoase de proteine. Peștele, ouăle, nucile, semințele, carnea slabă de pasăre, fasolea, legumele și unele lactate cu grăsime puțină sau deloc din dieta zilnică vă vor oferi o diversitate de vitamine și minerale și vă vor ajuta să vă obișnuiți să căutați surse de proteine sănătoase și cu puține calorii, surse sănătoase de proteine pe care le puteți folosi pentru a vă menține greutatea atunci când nu veți mai avea nevoie de pudră.

Shake-uri preparate acasă

Dacă aveți un blender sau un procesor de alimente, prepararea propriului shake este o metodă garantată de a obține un înlocuitor sănătos pentru o masă, deținând în același timp controlul asupra ingredientelor și numărului de calorii din shake. De asemenea, aveți oportunitatea de a adăuga ingrediente integrale, ceea ce sporește profilul nutrițional al shake-ului. Începeți cu o bază alcătuită din jumătate de ceașcă de apă sau lapte degresat. Pentru proteine, adăugați pudră proteică din semințe de dovleac, cânepă, in, alune, migdale, etc. Pentru a adăuga aromă shake-ului, precum și vitamine și minerale, amestecați cu o banană congelată, o ceașcă de fructe de pădure, proaspete sau congelate, sau pudră de cacao. Dacă vă plac verdețurile puneți și frunze de spanac, țelină sau kale. Câteva lingurițe de spirulină, chlorella, iarbă de orz sau iarbă de grâu vor aduce un aport extraordinar de B12, vitamine, clorofilă, antioxidanți valoroși. Fibrele din coji de hrișcă sau in reprezintă și ele un secret pentru a face un shake ideal! Încheiați prin a amesteca totul cu bucăți de gheață, turnați în pahare și savurați!

Secretul slăbirii durabile: fibrele

Fibrele reprezintă unul dintre micile secrete ale procesului de slăbire. Componente structurale principale ale plantelor, fibrele nu pot fi digerate de organismul uman. Principalul lor scop este acela de a adăuga volum conținutului stomacului și tractului digestiv, fapt ce face ca lucrurile să se pună în mișcare și să existe un scaun regulat. Ca un bonus, fibrele ajută la instalarea stării de sațietate, limitând astfel consumul de calorii. Pudra de acai, spre exemplu, oferă sațietate (nu vă mai este foame pentru un timp mai lung) pentru că este foarte bogată în fibre (27%). Având zilnic drept gustare sau ca masă principală un shake bogat în fibre poate fi exact ceea ce aveți nevoie pentru a scăpa de acele kilograme în plus.

Fibrele și procesul de slăbire

Alimentele bogate în fibre ca fructele, legumele și cerealele integrale tind să fie sănătoase și cu o valoare energetică scăzută, adică au mai puține calorii la gram. Consumând multe alimente cu o valoare energetică scăzută vă ajută să asimilați mai puține calorii, astfel încât puteți să dețineți controlul asupra aportului caloric pentru a slăbi. Potrivit unui referat publicat în „Nutrition” în martie, 2005, consumul de fibre dietetice este asociat în mod invers cu greutatea corporală; persoanele care mănâncă mai multe fibre tind să cântărească mai puțin și să aibă mai puțină grăsime corporală.

Fiți atenți la capcane

Cel mai bine este să vă preparați propriul shake cu ingrediente sănătoase, la alegere. Shake-urile comercializate conțin de cele mai multe ori cantități mari de zahăr și alte ingrediente nesănătoase. Asigurați-vă de asemenea să nu vă autosabotați; este ușor să vă lăsați duși de val și să aruncați tot ce aveți prin bucătărie în shake, dar puteți crea astfel o bombă calorică. Fructele proaspete vă vor oferi toată dulceața de care aveți nevoie fără a fi necesar să adăugați zahăr, dar pot avea multe calorii. Dacă într-adevăr aveți nevoie de un shake mai dulce, adăugați o picătură de stevia, un îndulcitor 100% natural.

Shake-urile care pot înlocui mesele zilnice

Prin înlocuirea zilnică a unei mese cu un shake nutritiv și bogat în fibre puteță să creați deficitul de calorii de care aveți nevoie pentru a slăbi. Pentru a pierde în greutate 0,5 până la 1 kg pe săptămână, valori considerate a fi sigure pentru un proces sănătos de slăbire, trebuie să eliminați 500 până la 1000 calorii din dieta zilnică. Dacă în mod normal luați prânzul în oraș alături de colegii de serviciu e bine să știți că puteți asimila 800 calorii sau mai mult. Dar, sărind peste acest prânz și preparând un shake bogat în fibre în bucătăria biroului puteți salva chiar 500 calorii. Această unică schimbare este suficientă pentru a slăbi 2 kg într-o lună.

Cele mai bune ingrediente pentru shake-uri sănătoase

Shake-urile sănătoase și bogate în fibre care pot substitui o masă ar trebui să conțină un amestec de carbohidrați complecși, proteine de cea mai bună calitate și grăsimi sănătoase și nu mai mult de 200 calorii. Astfel, veți fi siguri că aveți parte de toți nutrienții unei mese întregi. Alegeți pentru shake-ul dumneavoastră o bază de lichid sărac în calorii, precum lapte degresat, lapte de migdale sau orez sau lapte de cocos cu un conținut mic de grăsimi. Adăugați sursele de fibre (fructele de pădure sunt unele dintre fructele cu cel mai mare conținut de fibre, cu 8 g pe ceașcă). Vegetalele cu frunze verzi sunt o altă sursă bună de fibre și sunt pline de vitamine și minerale. Adăugați o mână de astfel de frunze ușoare, spre exemplu, spanac. Fiți creativi în privința aromelor și adăugați scorțișoară, pudră de cacao simplă sau frunze proaspete de mentă.

Puteti posta comentarii mai jos .


Slabire cu paste fara calorii. Orez fara calorii.

Magazin online cu produse din catina

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Un comentariu la discutia despre “Ingrediente pt. Shake-uri: slabire si detoxifere”

  1. 1
    Andreea spune:

    imi plac mut shakurile mai ales in sezonul cald. le prefer pe cele de banane cu capsuni. sunt cele mai bune.

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.