Inflamatia remedii naturiste. Turmericul si alimentele antiinflamatoare.

Inflamația acută este procesul prin care sistemul imunitar se activează pentru a vindeca afecțiuni precum rănile sau infecțiile.

Turmericul (curcuma) este unul dintre cele mai eficiente alimente antiinlamaforii.
Turmericul (curcuma) este unul dintre cele mai eficiente alimente antiinflamatorii.

Inflamația cronică, pe de altă parte, are loc atunci când organismul suferă constant din cauza inflamațiilor provocate din diverse motive care nu țin de inflamația acută, cum ar fi bolile prelungite, alimentația deficitară, lipsa exercițiilor fizice, stresul, fumatul sau factorii de mediu, cum ar fi poluarea.

Inflamația cronică este periculoasă pentru organism deoarece poate distruge țesuturile, iar studiile au arătat că ea contribuie la afecțiuni precum artrita, bolile cardiace, boala Alzheimer și chiar cancer. Luptați cu inflamația din corp prin adoptarea unei diete naturale, asigurându-vă pe cât posibil că mâncați cele mai sănătoase alimente.

Care sunt alimentele antiinflamatoare?

Există două tipuri de alimente pe care este important să le rețineți: alimente proinflamatoare și alimente antiinflamatoare. Alimentele proinflamatoare sunt acelea care conțin ingrediente nesănătoase care pot cauza în organism o reacție adversă, prin urmare inflamație. Alimentele foarte procesate industrial sunt vinovatul principal deoarece conțin grăsimi nocive și conservanți, însă produsele albe cu amidon, zahărul, anumite tipuri de pâine și chiar și carnea roșie pot fi de asemenea considerate periculoase. În opoziție, alimentele antiinflamatoare inhibă sau dezactivează anumite substanțe chimice proinflamatorii, receptori sau procese din organism pentru a reduce inflamația. Cea mai eficientă metodă care vă garantează consumul de alimente antiinflamatoare este adăugarea în dietă a alimentelor curate, naturale, bio și sănătoase. Cel mai cunoscut aliment antiinflamator este turmericul, rădăcina portocalie care ajută organismul să combată inflamațiile. Turmericul poate fi regăsit fie sub formă de capsule (ușor de administrat în mod constant) fie sub formă de pudră pe care o adăugăm în orice mâncare sau lapte vegetal.

Cei care nu au timp să gătească zilnic cu turmeric pot alege varianta de comprimate foarte comod de administrat.

Fructele și legumele sunt antiinflamatoare naturale

Fructele și legumele constituie o parte din cele mai sănătoase alimente pe care le puteți consuma pentru a vă hrăni corpul, de aceea sunt o componentă foarte importantă pentru a ține inflmația la distanță. Atunci când cumpărați fructe și legume, asigurați-vă ca acestea să fie într-o varietate de culori pentru a avea parte de beneficii optime. Carotenoizii sunt pigmenți pe care îi găsiți în fructele și legumele de culoare roșie, galbenă sau oranj. De asemenea, fructele de pădure închise la culoare (în special afinele, coacăzele negre și aronia) sunt pline de antioxidanți, iar legumele cu frunze de culoare verde închis au multe vitamine. Toate sunt esențiale pentru un stil de viață sănătos.

Cerealele integrale neîndulcite ajută la tratamentul natural al inflamațiilor

Într-o dietă obișnuită, de obicei se consumă cereale procesate. Produsele albe cu amidon precum orezul alb și pastele conțin carbohidrați dăunători, care sunt prezenți și în cerealele procesate din care se fac chipsurile și biscuiții. Aceste tipuri de alimente sunt proinflamatoare. Înlocuiți-le cu cereale integrale precum quinoa, orezul brun, hrișca și altele pentru a avea parte de beneficii antiinflamatorii. Motivul pentru care aceste tipuri de cereale sunt mai bune pentru organism este că ele se digeră mai lent și, prin urmare, nu provoacă creșteri bruște ale glicemiei și nici nu cauzează inflamație excesivă. Rețineți că multe tipuri de cereale conțin gluten și de aceea trebuie evitate de persoanele care suferă de boală celiacă sau au sensibilitate la gluten.

Fructele de mare și carnea slabă sunt recomandate

Carnea roșie conține grăsimi dăunătoare de care se leagă o serie de probleme de sănătate. Datorită conținutului de acizi grași sănătoși omega-3, peștele este alegerea optimă atunci când se dorește o dietă mai sănătoasă, ce nu provoacă inflamație. În plus, carnea slabă și carnea de pasăre pot fi benefice dacă sunt consumate cu moderație.

Grăsimi sănătoase, Omega 3

Polifenolii prezenți în uleiul de măsline extravirgin sunt printre cele mai bune componente din dietă deoarece aceștia sunt antioxidanți puternici și sunt cei mai numeroși antioxidanți din dietă. Alte grăsimi sănătoase se găsesc în avocado și nuci, acestea fiind și ele benefice în calmarea inflamației. Eliminați din dietă alimentele grase și procesate, înlocuindu-le cu grăsimi sănătoase pentru inimă care vă îmbunătățesc starea generală.

Ceaiurile din plante medicinale

Aloe VERA Bio PUR, Seva de Mesteacăn, Tratament BITTER cu Anghinare, Păpădie și Suc PUR de Sfeclă ROȘIE, iată câteva ingrediente 100% naturale, fără adaos de zahăr sau alcool, pure, pentru TRATAMENTUL NATURAL al ficatului, rinichilor, detoxifierea sângelui și circulație. Produse DISPONIBILE prin livrare rapidă în site www.proDIETAbio.ro

Ceaiurile sunt benefice sănătății și alină corpul în multe feluri. Plantele medicinale, mirodeniile și florile transformate în ceai vindecă organismul de la interior la exterior și oferă antioxidanți benefici în dietă. Încercați să includeți una-două cești de ceai pe zi pentru a calma corpul și pentru a elimina orice inflamație prezentă.

Condimentele au un puternic efect antiinflamator natural. Alegeți ghimbir și turmeric!

Ierburile aromatice proaspete și condimente precum ghimbirul, turmericul și scorțișoara sunt renumite pentru efectele antiinflamatorii asupra alimentației. Atunci când gătiți acasă, înlocuiți excesul de sare cu ierburi aromatice proaspete și condimente pentru a obține o mâncare mai sănătoasă și mai savuroasă.

Laptele de aur cu turmeric este un foarte bun tratament naturist, remediu anti inflamator

Cum se prepară acest lapte, băutură naturală anti-inflamatoare: se adaugă o jumătate de linguriță de turmeric pudră (curcuma este termen care definește aceași plantă) într-o cană cu lapte vegetal cald și se amestecă pentru omogenizare. Aceasta rețetă simplă ajută la ameliorarea durerilor din corp provocate de inflamații, iar băutura poate fi consumata în fiecare zi. Puteți alege lapte de migdale, de susan, quinoa sau ovăz. Toate aceste tipuri de lapte vegetal au proprietăți nutritive valoroase, multe vitamine și minerale și zero colesterol. Laptele de origine animală poate fi proinflamator și nu este recomandabil. Alegeți variante vegetale.

Băutură vegetală tip LAPTE de migdale cu calciu marin adăugat. Este o sursă de calciu pentru toate persoanele care doresc să evite lactoza, fără a renunța la delicioasa băutură.
Băutură vegetală tip LAPTE de migdale cu calciu marin adăugat. Este o sursă de calciu pentru toate persoanele care doresc să evite lactoza, fără a renunța la delicioasa băutură. ZECI DE SORTIMENTE de băutură vegetală tip LAPTE din alune de pădure, susan, chia, caju, castane, cocos, quinoa și multe altele sunt disponibile în site naturist cu livrare rapidă și plata la curier www.proDietaBio.ro

Lapte vegetal și turmeric regăsim în site-ul Plafar specializat în produse 100% NATURALE cu livrare rapidă: www.proDietaBio.ro

Scrie un raspuns:

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *