Înapoi-la-școală Nutriție sănătoasă

Cum pregătim pachețele sănătoase pentru copii la întoarcerea la școală? Sfaturi de nutriție sănătoasă de la nutriționist pentru copii.

Pentru mine, toamna este dulce și parfumată atât de plăcut! Îmi place să reintru în rutină cu munca înapoi la școală și să reiau activitățile pentru copii. Să apreciem împreună culorile frumoase și să mă bucur de râsul, zâmbetele și curiozitatea lor.

Pachețel recomandat de nutriționist pentru copii la școală. Nutriție sănătoasă pentru copii la școală.
Pachețel recomandat de nutriționist pentru copii la școală. Nutriție sănătoasă pentru copii la școală.

Este atât de important pentru mine să-i învăț pe copii despre nutriție și despre modul în care corpurile lor pot răspunde pozitiv sau negativ în funcție de ceea ce consumă. Îmi place vitalitatea lor de care mă bucur atunci când organismele lor sunt bine susținute nutrițional cu mâncarea REALĂ.

Mâncarea naturală oferă corpului nostru combustibilul de care au nevoie pentru a hrăni, crește, dezvolta, gândi și repara țesuturile. Este adevărata putere vindecătoare.

Pe măsură ce ne pregătim pentru a ne pregăti copiii pentru școală, asigurându-ne că au haine, rechizite și tunsori noi de școală, putem neglija din grabă cea mai importantă parte a întoarcerii la școală – nutriția.

Nutriție sănătoasă pentru copii la întoarcerea la școală

5 sfaturi nutriționale Back-To-School înapoi la școală care ajută copiii să-și îmbunătățească starea de sănătate, să reducă răcelile și gripele de toamnă, precum și să le ofere energie susținută pe tot parcursul zilei. Sper că și copiii voștri vor simți beneficiile.

  1. Asigurați-vă că beau multă apă
    Deshidratarea poate duce la o suprasolicitare a sistemului nervos. Gândirea devine tulbure, energia se diminuează, activitatea celulară devine lentă și eliminarea toxinelor devine stagnantă. Trimiterea copiilor la școală cu 1-2 sticle de apă zilnic este una dintre cele mai ușoare și mai sănătoase opțiuni. Adăugarea de lămâie și ananas proaspăt stoarse poate adăuga aromă și ajută digestia.
  2. Oferiți copiilor iaurțele probiotice
    ce sunt probioticele și de ce sunt recomandate pentru copii? Probioticele sunt alimente sau suplimente alimentare care conțin microorganisme vii destinate să mențină și să îmbunătățească bacteriile “bune” (microflora normală) din organism.
    80% din sistemul nostru imunitar se află în intestin; echilibrul bacteriilor bune față de bacteriile rele este afectat atât de repede de zahărul și alimentele procesate din alimentația modernă… Adăugarea de iaurțele probiotice la rutina zilnică a copilului dumneavoastră poate avea efecte pozitive asupra dispoziției, somnului și a sistemului imunitar care funcționează astfel mai sănătos. regăsim probiotice naturale în alimente fermentate, chefir sau un suplimente probiotice.
  3. Hrănește creierul copilului tău cu uleiuri de dovleac presat la rece. Este sănătos și pentru intestine.
    Fiecare celulă a corpului nostru este înconjurată de un strat de grăsime, deci are sens să ne asigurăm că consumăm zilnic o cantitate mare de grăsimi bune. Adăugarea lor în alimentația copilului dvs. poate aduce beneficii pozitive dispoziției, atenției, concentrării, metabolismului, energiei și sistemului imunitar. Uleiul de dovleac este bogat în acid gras omega-3 DHA, care este esențial pentru dezvoltarea creierului.
    Uleiul de dovleac bio natural este cel mai bun și eficient inamic împotriva paraziților intestinali (lambrii, oxiuri, giardia și mulți alții). Se poate consuma atât ca și tratament dacă ați făcut analizele și au ieșit pozitive, dar se recomandă și preventiv, introdus în alimentație în consumul zilnic de salate, sosuri, paste, supe, etc. Dovleacul, atât de răspândit la noi, are mari proprietăți benefice pentru tractul intestinal și pentru stomac. Funcția sa principală este de a distruge paraziții. Nu provoacă efecte secundare și poate fi administrat și copiilor, având gust excelent.
  4. Creșteți consumul de fibre al copiilor
    Fibrele ajută la hrănirea bacteriilor noastre bune, care la rândul lor ne ajută să absorbim alimentele mai eficient, să menținem nivelurile sănătoase de zahăr din sânge, să producem vitamine și să ne asigurăm că „instalațiile sanitare” funcționează optim. Copiii nu își dau seama că eliminarea de mai puțin de 1 dată pe zi echivalează cu constipație. Fibrele sub formă de fructe colorate și legume vibrante împreună cu semințele de chia sau de dovleac sunt ideale și vor avea cu siguranță un efect pozitiv asupra corpului.
    Citește și articolul: Pachețel sănătos pentru grădiniță sau școală, idei. (Ce îi punem copilului la pachet astfel încât să mănânce cu drag, să nu arunce mâncarea sau să nu o dea altor copii, iar el să ciugulească dulciuri? Ce îi punem copilului la pachet pentru a fi sănătos?)
Alimente 100% naturale recomandate pentru copii regăsim în magazin www.proDietaBio.ro Faceți comanda din timp, iar copiii dvs vor avea astfel în casă și la pachețel doar alimente sănătoase. Sute de sortimente de alimente pe care copiii le vor aprecia iar sănătatea va fi pe primul loc.
Alimente 100% naturale recomandate pentru copii regăsim în magazin www.proDietaBio.ro Faceți comanda din timp, iar copiii dvs vor avea astfel în casă și la pachețel doar alimente sănătoase. Sute de sortimente de alimente pe care copiii le vor aprecia iar sănătatea va fi pe primul loc.
  1. Asigurați-vă că dorm suficient
    Copiii în creștere au nevoie de somn … deși vor implora să se culce cât mai târziu! Este vital pentru starea lor de spirit, pentru comportamentul și atenția lor. Copiii cu vârsta cuprinsă între 6-13 ani au nevoie de aproximativ 9-11 ore de somn pe noapte. Pentru a-ți ajuta copiii să dormă bine noaptea, ajută la instilarea unei rutine obișnuite de culcare, asigură-te că televizorul, computerul, jocurile video și telefonul mobil sunt în afara dormitorului copilului tău și că per ansamblu camera este cât se poate de întunecată. Uleiurile esențiale, cum ar fi lavanda sau trandafirul, pot ajuta la eliberarea tensiunii și pot permite și relaxarea.

Folosind aceste sfaturi nutriționale pentru reăntoarcerea la școală, puteți seta tonul pentru anul școlar și puteți susține sănătatea, fericirea și succesul copilului dumneavoastră.

Urându-le tuturor copiilor o minunată primă săptămână înapoi la școală,
cu drag,
Elena Roșu,

prof. înv. primar & tehnician nutriționist.

Scrie un raspuns: