Idei de pranz dietetic pentru persoane ocupate

Idei pentru un prânz simplu, accesibil și sănătos pentru persoane ocupate.

Idei rapide de prânz dietetic

Idei rapide de prânz dietetic.

Multe persoane doresc să slăbească sau să aibă o alimentație sănătoasă iar prânzul pare a fi cel mai dificil aspect al unei zile! La micul dejun mâncăm un musli fără zahăr cu superalimente și lapte. Ori gem fără zahăr cu pâine integrală. Cina reușim să o păcălim cumva cu o gustare și un pahar de vin. Dar prânzul? Prânzul ne prinde de cele mai multe ori la serviciu și chiar dacă de dimineață părea că ne vom descurca noi cumva cu prânzul iată că ora 12 ne prinde cu o foame de nestăvilit, nepregătiți cu pachet dietetic de acasă și gata de a ne arunca în cele mai bogate în calorii sandwich-uri, la mese de fast-food sau pizza.

Ce am putea mânca la prânz așa încât să păcălim cumva și acest moment al zilei și să ținem de dietă?!

O soluție pot fi shake-urile cu quinoa. Despre quinoa știm deja că este unul dintre cele mai nutritive alimente din lume și că Organizatia pentru Alimentatie si Agricultura a Natiunilor Unite a ales quinoa “Alimentul Anului 2013”.  1-2 lingurițe de Q-Shake au în medie 60 calorii + 1 pahar de 200 ml de lapte = o băutura dietetică ce are nu mai mult de 120 calorii! Pur și simplu adăugăm una-două lingurițe de pudră de quinoa bio într-un pahar cu lapte sau suc și obținem o masă dietetică. Quinoa shake are 10% proteine și 14% fibre ceea ce înseamnă că va ține de foame! Quinoa are un conținut mare de vitamine și minerale esențiale pentru o bună sănătate, așa încât gustările sau mesele ce includ acest aliment sunt potrivite pentru un stil de viață sănătos!

Pentru majoritatea dintre noi, într-o zi obișnuită prânzul este mai important decât micul dejun. Prânzul reprezintă o ocazie pentru organism și creier să se realimenteze și să se pregătească pentru orice provocare care ar mai putea apărea într-o zi. O masă la miezul zilei ar trebui să fie sățioasă fără a fi prea grea și ar trebui să ofere echilibrul perfect de nutrienți pentru elimina scăderea glicemiei de la ora 14. Uneori e însă mai ușor de zis decât de făcut! Mesele rapide, simple și cu puține calorii vă vor menține energici și aproape de obiceiurile alimentare sănătoase pe care vi le-ați propus.

Consumul gustărilor nu este doar acceptat, este încurajat, spune nutriționistul Lainie Cooper din Denver. Prezența unei gustări sărace în calorii de dimineață, între micul dejun și prânz, și apoi încă una între prânz și cină vă poate ajuta să preveniți supraalimentarea la mesele principale ale zilei. Vă oferim câteva idei de gustări ușoare, dar satisfăcătoare pe care le puteți consuma între mese.

Vă este poftă de ceva sărat dar sănătos?

Chipsuri din varză kale: Pulverizați cu puțin ulei de măsline frunzele de varză kale și presărați piper și sare. Adăugați puțin ardei cayenne, dacă vă place mâncarea picantă. Coaceți în cuptorul preîncălzit la 180 grade pentru 20 de minute sau până când devin crocante. Chipsuri din pita, cu sos cremos de curry: Amestecați o linguriță de pudră de curry și puțină sare cu 1/4 ceașcă de iaurt grecesc fără grăsimi. Înmuiați în sos chipsurile din pita. Chips-urile din legume sunt ușor de găsit în magazine online precum proDietaMagazin.ro. Vezi mai multe opțiuni de gustări sănătoase!

Andrea isi ia dimineata o cutie de lapte. La birou are deja in sertar Quinoa-Shake plicuri si pudra de spirulina ori chlorella. Isi pregateste foarte usor gustarea bogate in vitamine, minerale si proteine

Andrea își ia cu ea dimineața o cutie de lapte sau o sticlă cu apă plată. La birou are deja în sertar Quinoa-Shake plicuri și pudră de spirulină, iarbă de orz, cânepă, sfeclă ori chlorella. Își pregătește foarte ușor gustarea bogată în vitamine, minerale și proteine. Vezi mai multe alimente dietetice special dedicate prânzului la serviciu >>

Vă este poftă de ceva dulce dar dietetic?
Consumați alimente raw!
„Introducerea câtorva mese nepreparate termic în fiecare săptămână constituie un început bun ce poate aduce schimbări imediate, inclusiv mai multă energie și o stare mai bună”, precizează Sarah Cahill, bucătar din Florida, specializat în preparate raw. Acea energie, spune Cahill, ne protejează de nedorita stare de acalmie de după-amiază.
Însă nu este nevoie să faceți lucruri extraordinare pentru a avea o alimentație raw, declară Cahill. Wrap-urile din salată verde sunt un exemplu simplu și sățios de prânz nepreparat termic. Combinați mai multe tipuri de legume crude, puteți adăuga felii de ardei gras roșu și castraveți, cubulețe de dovlecei, conopidă tăiată fin și ceapă verde tocată, și lăsați-le la marinat peste noapte în oțet din vin roșu. Puneți legumele în frunzele de salată verde și împăturiți-le ca la un taco. „Decizia de a integra alimente raw și vii la masa de prânz va contribui la eliminarea poftelor și a dorinței de supraalimentare”, susține Cahill.
Păstrați-le într-un recipient. „Atunci când mă confrunt cu o săptămână ocupată, gândirea din timp a mesei de prânz poate fi dificilă”, declară Lainie Cooper, nutriționist din Denver și mamă care lucrează. „Organizarea și planificarea din timp reprezintă cea mai bună metodă de a vă asigura că introduceți în masa de prânz cât mai multe ingrediente bogate în nutrienți.” Salatele preparate într-un singur recipient sau borcan, cu o bază de cereale precum orez brun, mei sau quinoa, sunt perfecte pentru un prânz sănătos
„Duminica îmi prepar o salată cu mai multe porții de quinoa, sursă bogată în proteine și fibre, iar apoi o păstrez în frigider. Înainte de a merge la serviciu, amestec o porție de quinoa cu o mână de alte ingrediente și prepar rapid un dressing pentru o masă pe care o voi mânca la birou sau pe drum”, spune Cooper.

V-ați plictisit de aceleași salate? Încercați ceva nou!

Și aceste salate sunt o alegerea perfectă, față de salatele clasice de legume. Unele exemple includ:
Salata Southwestern:
• O jumătate de conservă de fasole neagră, cu un conținut redus de sare, trecută prin apă
• 1/2 ardei gras roșu, tocat
• 1/2 ceașcă porumb
• 1/2 ceașcă cubulețe de carne de piept de pui, friptură slabă de vită sau creveți (pot fi utilizate alimentele rămase de la cină)
• Dressing: smântână slabă, suc proaspăt de lime, două cepe verzi tocate mărunt și puțin sos iute.
Salată de fructe și nuci:
• O mână de goji deshidratate
• O mână de nuci
• O mână de migdale feliate
• Struguri feliați
• Dressing: oțet de mere, ulei de măsline extravirgin și muștar Dijon
Salată asiatică:
• 1/4 ceașcă păstăi edamame curățate
• Morcovi mărunțiți
• 1/2 ceașcă piept de pui, friptură slabă de vită sau creveți (pot fi utilizate alimentele rămase de la cină)
• 1/2 avocado cubulețe
• Dressing: sos de soia, ulei de susan, suc de lime și puțin ulei de chili sau sos iute.

Puneți la pachet ceea ce a rămas de la cină

Reutilizarea alimentelor rămase de la cina din ziua precedentă este o strategie convenabilă pentru a avea un prânz rapid în următoarea zi. Însă nu sunteți nevoiți să consumați mâncarea în același mod și a doua zi. Prin adăugarea câtorva ingrediente în plus, puteți să vă bucurați de un cu totul alt fel de mâncare.
O cină ce constă în carne de pui la grătar, legume și cușcuș poate deveni un wrap cu influențe marocane. Amestecați într-un castron alimentele rămase de la cină și adăugați niște măsline verzi tocate, stafide și aromă de lămâie; stropiți cu puțin ulei de măsline extravirgin și presărați puțină scorțișoară și chimion. Înfășurați totul într-o foaie de tortilla integrală.

Pastele, carnea sau legumele rămase de la cină pot fi gătite și transformate în frittata. Tocați mărunt totul și transferați într-o tigaie termorezistentă, la foc mediu. Adăugați două ouă bătute (sau o ceașcă de înlocuitor fără grăsimi pentru ouă) în tigaie și gătiți până ce ouăle capătă o consistență fermă. Puneți totul în cuptor până când partea superioară devine brun-aurie. Refrigerați, iar apoi feliați preparatul și serviți-l peste frunze de salată verde.
Mărunțiți într-un castron peștele rămas de la cină, precum somonul sau peștele spadă. Adăugați o linguriță plină de hrean preparat, puțin suc de lămâie proaspăt stors, felii de migdale, puțin muștar Dijon și o linguriță rasă de maioneză light. Consumați alături de chipsuri de pita coaptă sau pe jumătate de brioșă englezească prăjită.
Nu ia mult timp, doar câteva minute din seara precedentă și aceste ponturi și idei simple, pentru a crea un prânz sănătos și hrănitor care vă va energiza pentru restul după-amiezei.

“Aș dori ceva care să îmi mai taie pofta de mâncare. Ceva natural, nu pastile!”

Există o astfel de metodă naturală și anume băutura desert cu gust de portocale ce taie pofta de mâncare. Sunt 21 plicuri, câte 3 pe zi fiecare înainte de mesele principale. Supliment alimentar instant, NATURAL, ce conține doar 4 kcal pe portie. Produs în CEHIA de Via Naturallis. Sprijină metabolismul, taie pofta de mâncare, scade colesterolul.

Băutura desert cu gust de portocale ce ajută la slăbire prin faptul că taie senzația de foame și ține stomacul plin!

Băutura desert cu gust de portocale ce ajută la slăbire prin faptul că taie senzația de foame și ține stomacul plin! >> Vezi detalii, preț și mod de livrare <<

Continutul plicului se amestecă bine cu 250 ml apă rece. După o vreme, băutura devine mai gelificată, ceea ce este un semn normal. Pentru un efect maxim de slăbire beți cu 10-20 minute înainte de masa, de 3 ori pe zi.

Puteti posta comentarii mai jos .


Apartament de vacanta pe litoral de vanzare

Cum slabim simplu cu bautura Slim D cu portocale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.