Cat din organismul meu este grasime

slabireAsa cum am detaliat si in alte articole, scopul unei diete este acela de a pierde exclusiv din grasime si nu din masa musculara. Pierderea masei musculare provoaca un metabolism lent ceea ce face ca planul tau de a slabi si de a nu mai pune la loc ulterior sa esueze.
A avea musculatura reprezinta un lucru foarte sanatos si astfel vei arde mai multe calorii.

Cine iti spune insa daca pierzi din grasime sau muschi si cat din fiecare?
In primul rand, trebuie sa afli cat din organismul tau este reprezentat de grasime, cat din masa musculara si apa. Pentru acest lucru se afla pe piata tot felul de cantare profesionale care afiseaza masa musculara, cantitatea de apa si grasime din organism, cu o eroare de 0,1 %. Fie ca te-ai informat cata grasime are organismul tau fie ca nu ai aflat inca, oricum, trebuie sat ii o dieta axata pe pierderea in grasime si nu din masa musculara! Cu ajutorul cantarelor profesionale poate fi optimizata si dieta asa incat sa stiti tot timpul care este raportul grasime, masa musculara pe care le dati jos.
O alta modalitate de a masura procentajul de grasime din organism in afara de cea cu cantare profesionale este aceea de a te cantari in apa. Pentru ca grasimea pluteste iar muschii se scufunda, cu cat vei avea mai multa grasime in organism cu atat vei cantari mai putin. Acasta modalitatea numita test hidrostatic este folosita cel mai adesea in spitale si in laboratoare universitare. Este mai putin probabil de realizat acest test acasa.

Daca tot a venit vorba de cantar, te rugam insa sa nu te cantaresti zilnic! Pot fi fluctuatii zilnice in cantitatea de apa din organism cauzate de cantitatea de sare acumulata in ultimul timp iar din acest motiv cantarirea zilnice nu ofera informatii viabile. Aceste fluctuatii nu exprima greutatea reala si nu vor face decat sa te descurajeze. Este recomandat sa te cantaresti o data pe saptamana, dimineata!
Mai degraba decat cantarul, te rugam sa te privesti adeseori in oglinda pentru a vedea schimbarile survenite asupra corpului tau. Problema aici este insa ca suntem foarte critici asupra noastra si cel mai probabil tot timpul nemultumiti de ceea ce arata oglinda. Mai putin subiective decat oglinzile sunt insa hainele. Ia-ti ca punct de reper o haina care iti venea bine acum ceva timp si care acum nu te mai incape! Atentie: haina respectiva sa nu fie din material elastic, ci dimpotriva! In timp vei vedea evolutia in sensul ca, la un moment dat, vei purta din noua aceeasi haina!

Dand cautare pe Internet dupa procente de grasime recomandate vei gasi cifre precum cele de mai jos. Depinde ce vrei pentru organismul tau dar, oricum, tiparele au anumite marje in functie de particularitatile fiecarui om in parte.

Clasificare
Barbat
Femeie
Grasime esentiala in orgasnim 2-5% 10-13%
Corp atletic 6-13% 14-20%
Corp sportiv / fitness 14-17% 21-24%
Corp mediu 18-24% 25-31%
Corp obez 25% si mai mult 32% si mai mult

Sursa: American Council on Exercise (2003)

Diferenta dintre cele doua sexe este data de faptul ca, genetic, barbatii au masa musculara mai mare decat femeile.

>> Alegeti alimente sanatoase, 100% naturale, bogate in proteine, minerale, carbohidrati cu eliberare prelungita >> aici gasesti produse 100% naturale <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Un comentariu la discutia despre “Cat din organismul meu este grasime”

  1. 1
    anonim spune:

    Slabeste usor facand miscare in ritmuri de dans! ******.wordpress.com

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.