Faina de quinoa este unica in privinta proteinelor

Făina de quinoa este excelentă pentru rețetele de aluaturi dar și pentru shake-urile proteice atât de apreciate de sportivi. Are proprietăți nutritive valoroase, este o sursă de proteine complete și aduce foarte multe beneficii sănătății. Quinoa este sămânța unei plante cunoscute științific ca Chenopodium quinoa. Este bogată în multe substanțe nutritive și este adesea denumită “super-aliment”.

Proprietăți nutritive valoroase în făina de quinoa. Profil nutritiv. Tabel aminoacizi (proteine).

Proprietăți nutritive valoroase în făina de quinoa. Profil nutritiv. Tabel aminoacizi (proteine).

Quinoa (pronunțată chinoua) nu este de fapt o cereală, ci o pseudo-cereală, o sămânță asemănătoare mai degrabă cu leguminoasele. Quinoa este mai bogată în nutrienți valoroși pentru sănătate și în proteine decât majoritatea cerealelor. Făina de quinoa este unică între făinuri pentru că este singura cu proteine (vezi lista de aminoacizi mai jos) complete. Făină de quinoa, preț 500 gr în magazin cu livrare rapidă proDietaMagazin.ro. Profil nutritiv, tabel proteine, carbohidrați, lipide.

Semințele de quinoa sunt reprezentative pentru tot ce înseamnă energie nutritivă, iar făina de quinoa a devenit populară în primul rând printre sportivi, apoi printre persoanele preocupate de silueta frumoasă, printre mămicile care doresc să își hrănească sănătos copilașii și apoi pentru toată lumea! Quinoa este, de asemenea, o opțiune fără gluten pentru persoanele cu alergii la grâu. Făina de quinoa este o alternativă excelentă la gluten, la pâinea și pastele de grâu.


De ce este specială făina de quinoa și de ce este preferată în primul rând de sportivi?

Aceasta conține până la 50% mai multă proteină decât alte cereale obișnuite și este, de asemenea, bogată în alți nutrienți esențiali. Proteina din quinoa este comparabilă cu cazeina (un tip de proteină de înaltă calitate care se găsește în lactate). Majoritatea cerealelor sunt considerate a fi inadecvate ca surse totale de proteine, deoarece acestea nu dispun de cantități optime de aminoacizi lizină și izoleucină. Nivelul relativ scăzut atât al lizinei cât și al izoleucinei în proteina cerealelor este ceea ce determină ca acești aminoacizi să fie considerați aminoacizii limitativi (LAA). Prin contrast, quinoa are cantități semnificativ mai mari de lizină și izoleucină (în special lizină), fapt ce califică quinoa să servească drept sursă completă de proteine.
Quinoa este singurul aliment vegetal (plantă) considerat a fi o sursă de proteină completă, deoarece oferă toți aminoacizii esențiali. US Whole Grains Council explică faptul că acest lucru se datorează și raportului neobișnuit de valoros între proteine și carbohidrați. Acest lucru face din quinoa un înlocuitor sănătos pentru carnea și proteinele lactate, în special pentru a controla greutatea, deoarece conținutul său ridicat de proteine vă ajută să vă simțiți sătui, cu stomacul plin pentru mai mult timp.
Quinoa este o sursă foarte bună de mangan. Este, de asemenea, o sursă bună de fosfor, cupru, magneziu, fibre dietetice, folat și zinc.

Quinoa 185.00 grame. Calorii: 222. Indice Glicemic Scăzut.
Nutrient Cantitate % DZR Densitatea
nutrientului
 
mangan 1.17 mg 59 4.7
fosfor 281.20 mg 40 3.3
cupru 0.36 mg 40 3.2
magneziu 118.40 mg 30 2.4
fibre 5.18 g 21 1.7
folat 77.70 mcg 19 1.6
zinc 2.02 mg 18 1.5

Alte vitamine regăsite în făina de quinoa sunt: Vitamina B1, B2, B3, B6, B12, acid pantothenic, vitamina A, E. Alte minerale regăsite în făina de quinoa: calciu, fier, fosfor, potasiu, seleniu.

Quinoa 185 gr: Tabel Aminoacizi. Proteine – analiză individuală.
Nutrient Cantitate
Alanina 0.34 g
Arginina 0.63 g
Aspartic Acid 0.65 g
Cisteina 0.12 g
Glutamic Acid 1.07 g
Glicina 0.40 g
Histidina 0.23 g
Isoleucina 0.29 g
Leucina 0.48 g
Lisina 0.44 g
Methionina 0.18 g
Phenilalanina 0.34 g
Prolina 0.44 g
Serina 0.33 g
Treonina 0.24 g
Triptofan 0.10 g
Tirosina 0.15 g
Valina 0.34 g

Profilurile nutritive furnizate în acest site provin de la The Food Processor, Version 10.12.0, ESHA Research, Salem, Oregon, USA.



Quinoa este un aliment de calitate ridicată a proteinelor și este de obicei considerat o sursă adecvată de aminoacizi esențiali, inclusiv lizina și izoleucina. Oferă o varietate de fitonutrienți antioxidanți, inclusiv ferulici, cumarici, hidroxibenzoici și acidul vanilic. Flavonoidele antioxidante, inclusiv quercetinul și kaempferolul, sunt, de asemenea, foarte mult prezente în quinoa. Quercetin este un puternic antioxidant polifenol, care poate proteja împotriva diferitelor boli, cum ar fi bolile cardiace, osteoporoză și anumite forme de cancer. Kaempferol este un antioxidant polifenol care poate reduce riscul bolilor cronice, cum ar fi cancerul. Squalen este un precursor al steroizilor și un antioxidant în organism. Polizaharidele antiinflamatorii din quinoa includ arabinani și rhamnogalacturonani. Mulți membri ai familiei de tocoferol din vitamina E sunt asigurați de quinoa, incluzând cantități importante de gama-tocoferol.

Făină de quinoa, preț 500 gr în magazin proDietaMagazin.ro. Profil nutritiv, tabel proteine, carbohidrați, lipide.

Făină de quinoa, preț 500 gr în magazin proDietaMagazin.ro. Profil nutritiv, tabel proteine, carbohidrați, lipide.

Pe scurt: Beneficiile pentru sănătate ale Quinoa

Fiind extrem de hrănitoare și bogată în multe minerale și compuși naturali valoroși, quinoa poate fi cu siguranță un aliment sănătos recomandat în orice alimentație și dietă. Multe studii arată că adăugarea de quinoa în alimentația zilnică poate crește valoarea nutrițională în general și poate ajuta la reducerea nivelului zahărului din sânge și la scăderea trigliceridelor din sânge.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.