Diete de slabit 1 kg pe zi

Mulți dintre noi căutăm diete de slăbit 1 kg pe zi, rapid și ușor, diete șoc dar fără să facem efort, fără să ne fie foame, fără efectul yo-yo. Desigur, aceste diete ar trebui să fie și sănătoase iar rezultatele miraculoase să dureze mult timp.

Dieta rapidă prin care slăbim 1 kg pe zi are la bază mult sport și puține calorii. A, și zero miracole!

Dieta rapidă prin care slăbim 1 kg pe zi are la bază mult sport și puține calorii în alimentație. A, și zero miracole!

Sincer, acum, cât de mult trebuie să credem în povești cu zâne ca să ajungem să credem că există și astfel de diete miracol?

Dieta prin care slăbim un kilogram pe zi, indiferent de metodă, nu poate fi decât un traumatism pentru organism. Fie că este vorba despre dieta cu apă caldă, cu sare amară, cu piper cayenne sau cu ceaiuri laxative, este recomandat să înțelegem modul de funcționare al organismului înainte de a-l supune unor decizii radicale.

Să facem un mic calcul matematic exemplificator: o tânără de circa 25 ani are un necesar caloric zilnic de 2000 calorii. Este activă fizic fără a face sport de performanță, are 72 kg dar și-ar dori să aibă 62 kg la 1.73 cm înălțime. Dacă vrea să slăbească 10 kg, câte calorii ar trebui să consume zilnic și ce dietă ar trebui să urmeze ca să slăbească rapid?

1 kg = 7000 calorii

Atunci când ne îngrășăm un kg înseamnă că am mâncat cu 7000 calorii mai mult decât necesarul nostru zilnic, adică mai mult decât ardem.

Puțin probabil ca tânăra noastră din exemplu să fi mâncat 9000 calorii într-o zi ca să se îngrașe 1 kg într-o zi (2000 calorii cât arde metabolismul + 7000 cât înseamnă surplusul de provoacă îngrășarea). Facem o paranteză aici, pentru că o zi cu mese copioase precum sunt cele de Paște sau de Revelion pot să conțină extraordinar de multe calorii. Însă de cele mai multe ori ne îngrășăm treptat dar dorim să slăbim brusc!

Revenind la dieta de slăbire cu 1 kg pe zi, având în vedere cele de mai sus, ar rezulta că trebuie să mâncăm alimente cu cel mult 1000 calorii și să ardem circa 8000 calorii zilnic! Și chiar dacă nu mâncăm nimic, metabolismul normal va arde 2000 calorii iar celelalte 5000 nu au cum să dispară ca prin minune.

Nu este imposibil să slăbim rapid, dar nici ușor.

Sportivii reușesc să facă acest lucru dar prin efort fizic intens dublat de dietă hipocalorică: alergare pe scări în costume care provoacă transpirația excesivă, băi în apă cu cuburi de gheață, alergare tip maraton, mese axate pe proteine și fibre. Trebuie să avem în vedere și faptul că sportivii au, datorită musculaturii, un metabolism intens și că ard mai multe calorii într-un timp mai scurt.

Revenind acum la dietele fanteziste regăsite pe Internet despre cum putem arde 1 kg pe zi, nu uitați că acestea implică mai degrabă deshidratare decât topirea grăsimii prin intensificarea metabolismului.

Multe persoane spun că au urmat toate dietele posibile și imposibile regăsite pe Internet, au slăbit și apoi s-au îngrășat la loc chiar mai mult. Ce este de făcut atunci?

Program de slăbire rapidă și eficientă

Dacă sunteți cu adevărat hotărâți în decizia de a slăbi un kg pe zi, propunem să vă luați câteva zile libere ca să puteți urma un program intens astfel:

  • Înainte de antrenament mâncăm un iaurt cu câteva linguri de musli și un fruct sau un baton proteic special dedicat sportivilor.
  • Facem încălzirea și apoi urcăm scări timp de 30 minute sau alergăm o oră.
  • După antrenament, facem un shake cu lapte, cacao crudă nedegresată, 1 banană, 2 lingurițe de pudră proteică din semințe de in și gheață.
  • Masa de prânz poate fi constituită din piept de curcan la grătar cu salată sau paste dietetice 9 calorii shirataki din konjac cu sos roșu sau alb slab caloric.
  • O nou antrenament este recomandat, fie fitness la sală, fie plimbare alertă în parc, fie aerobic, zumba sau pilates.
  • Cina, ca și prânzul, va avea la bază proteine și paste non calorice din konjac. Puteți opta și pentru supe de legume cu puțină grăsime (în magazinele naturiste se găsesc și supe gata preparate din legume bio).

Este posibil ca astfel să slăbim nu 1 kg pe zi dar măcar o jumătate de kg pe zi datorită următoarelor argumente:

  1. Mesele dvs vor include maxim 1000 calorii (deci deja aveți un deficit caloric de 1000 din cât ardeți în mod normal zilnic).
  2. Antrenamentele intense vor determina arderea a circa 2-3000 calorii.

Este vorba despre slăbire reală, axată pe dietă și sport, un stil de viață sănătos. Atenție la un lucru: înainte de a urma acest ritm intens ar fi bine să aveți totuși ceva pregătire fizică pentru că altfel veți face o febră musculară atât de intensă după prima zi, încât vă va fi greu să țineți ritmul și în celelalte.
Pentru început, vă puteți dedica o zi de week-end unei astfel de diete dublate de sport.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Un comentariu la discutia despre “Diete de slabit 1 kg pe zi”

  1. 1
    mary spune:

    Cred ca nu este usoara aceasta dieta, dar cu siguranta este foarte buna deoarece se face si sport si ne mai tonifiem putin 🙂

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.