Dieta Supermodelelor Victoria’s Secret

modele-victoria-secret-dietaModelele și vedetele sunt recunoscute pentru corpurile lor perfecte, tonusul impecabil al pielii și tenul luminos. Deși genetica joacă un rol incontestabil, aspectul lor fizic impecabil se datorează mult și unei discipline privind dieta zilnica.

Andrea Orbeck este antrenor personal pentru multe dintre modelele Victoria’s Secret (inclusiv Heidi Klum si Karolina Kurkova ) si consultant de nutriție sănătoasă. Tonusul muscular, stralucirea pielii, nivelul de energie și sistemul imunitar necesită nutrienți (vitamine, minerale, enzime) care provin din alimente de calitate. De aceea, Andrea Orbeck recomanda modelelor Victoria Secret și tuturor clienților ei diete bazate pe alimente ecologice și organice.

Care sunt alimentele recomandate la dietă

Proteinele reprezinta aminoacizi esențiali pentru a repara țesuturi, pentru a construi și înfrumuseța pielea, părul, unghiile. Organismul nu depozitează proteinele si de aceea​​, supermodelele mănâncă zilnic proteine ​​sănătoase care provin din surse organice, bio: ouă,  carne de vită, pui, pește, curcan, tofu, fasole sau brânza degresată.

Alimentele organice sunt mult mai bune pentru sănătatea noastră și pentru mediul înconjurător în comparație cu alimentele care contin hormoni, antibiotice, coloranți, afânători, sau sunt injectate cu substanțe care sa le facă “apetisante”. Alimentele organice, bio, sunt mult mai bogate in antioxidanti, inclusiv vitamina E, beta-caroten, vitamina C și proteine.

O friptură de dimensiuni medii care provine de la un vițel hrănit cu iarbă are cu 100 de calorii mai puțin decât aceeași friptură provenită de la un vițel hrănit cu furaje pe baza de soia și ingrediente care să-l determine să crească mult mai repede decât ar fi normal. Este valabil și pentru alte tipuri de carne. Astfel, 100 de calorii mai puțin la fiecare friptură – înseamnă în medie 17,000 calorii mai puțin anual – fără o altă schimbare în obiceiurile alimentare decât aceea de a consuma alimente organice. Acum, chiar că aceasta este o atitudine de supermodel Victoria Secret!

Organismul are nevoie și de carbohidrați. Nu e ușor sa defilezi pe tocuri de 12 cm și să fii plina de viață! Fără carbohidrați, modelele Victoria Secret nu ar avea energie să zâmbească tuturor și să facă față presiunii podiumului modei de cea mai înaltă calitate sau ședințelor foto prelungite! Momentan trăim un adevarat război împotriva carbohidraților (promovat de dietele Atkins sau Dukan), total nejustificat însă. Carbohidrații rafinați sunt interziși într-adevar (paine alba, fainoase, zahar alb) dar carbohidrații complecși în porții moderate sunt recomandați pentru o viață sănătoasă și un aspect frumos: cereale integrale neîndulcite, secară, tortilla din cereale integrale, orez brun, fasole, chiar și legume bogate în fibre cum ar fi: sfecla, cartofi dulci, cartofi, broccoli, varza de Bruxelles, fructe de pădure, mere, mango, pepene verde.

Alimentele au la baza proteine, carbohidrati și grasimi. Dintre grăsimi, cele așa-numite Omega 3 sunt printre cele mai sănătoase. Grăsimile Omega 3 se găsesc în fructe de mare, nuci, semințe (oleaginoase în general), semințe de in. Omega 3 se găsesc și în animalele crescute organic. Cum așa? Omega-3 se formează în cloroplaste de frunze verzi și alge. 60% suta dintre acizii grași din iarbă sunt omega 3. Atunci când bovinele sunt crescute nu cu iarbă, ci în mediu închis cu furaje, ele nu dezvoltă această grăsime benefică.

Uitați de alimentele procesate, frumos ambalate pe raftul magazinelor!

  • NU conservelor căci alimentele din acestea conțin multă sare și își pierd cea mai mare parte dintre enzimele vitale pentru sistemul nostru imunitar. În reclame toate arată fabulos, dar atunci când le punem pe masa gustul lor este fad, uneori miros chiar a mâncare de câini. Producătorii adaugă foarte multă sare pentru a le conserva timp îndelungat și pentru a le da un plus de gust (cu prețul reținerii de apa în corpul nostru și al riscului de a dezvolta hipertensiune).
  • NU Pâinii Albe și Făinoaselor! Tot ceea ce este produs din făina alba rafinată nu aduce beneficii organismului, in schimb ne incarca cu muuulte calorii greu de ars!
  • NU Orezului Alb care își pierde cea mai mare parte dintre nutrienți și fibre. Alegeți variantele de orez brun și integral.
  • NU Snacksurilor pentru ca sunt bogate în grasimi nesanatoase, carbohidrati rafinati si conservanti. Raioanele de chipsuri, napolitane, ciocolatele, biscuiti, covrigei – trebuie să vă rămâna străine. Asta daca doriți să nu aglomerați corpul cu toxine și calorii inutile în timp ce îl privați de vitamine, minerale și enzime valoroase.
  • NU Semipreparatelor pentru cuptor sau friteuza. Oricât s-ar lauda ele pe cutie că nu conțin una sau alta și că ar fi slabe caloric, semipreparatele nu aduc un aport nutrițional real organismului. Folosiți metode tradiționale de a găti (ca și bunica) sau mâncați salate proaspete, gustari pe baza de nuci, migdale, alune de padure.
  • NU Desertului de Cofetărie! Dacă doriți un corp frumos, pur și simplu uitați că există cofetării, patiserii, gelaterii. Modelele Victoria Secret reușesc să se abțină!
  • NU Cerealelor pentru Mic Dejun care au și zahar sau sunt indulcite. Sunt rele, rele, rele. Alegeți variante de cereale integrale naturale, care nu au fost rafinate și care nu au adaosuri.
  • NU Mezelurilor și Cărnii Procesate! Ugh! Sare, chimicale, nutriți – mezelurile și carnurile procesate nu au nici o legatură cu hrana sănătoasă. Cu dieta nici atât!

>> Mâncarea sănătoasă nu e greu de găsit. Vezi aici! <<

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.