Dieta Raw Vegan

Dieta Raw Vegan Food inseamna alimentatie bazata pe vegetale crude. Este o dieta la moda pentru ca reprezinta o alta modalitate de a slabi repede si pe termen lung mancand pe saturate dar poate insemna si o sansa pentru o sanatate mai buna. Dieta Raw Vegan Food este insa greu de tinut si necesita ceva determinare. Legume verzi cu frunze, fructe si legume, germeni, nuci si seminte, condimente si uleiuri presate la rece, toate acestea alcatuiesc meniul raw-vegan.  Ideea principala a dietei raw vegan este aceea de a nu manca nimic gatit termic pentru ca, odata gatite, alimentele isi pierd enzimele sanatoase si mare parte din nutrienti. Sustinatorii dietei raw afirma ca obezitatea si bolile cardio-vasculare sunt datorate in cea mai mare parte alimentelor procesate si pasteurizate, hranei animale si aditivilor chimici. Indeosebi persoanele care au suferit mari probleme de sanatate si boli incurabile adopta aceasta dieta raw vegan pentru ca s-a inoculat ideea ca “vindeca” diverse boli.

Ce alimente putem manca atunci cand tinem dieta raw vegan:

  • fructe si legume crude
  • nuci si seminte
  • cereale integrale
  • verdeturi, ierburi aromatice, condimente
  • germeni de lucerna, linte, broccoli, floarea soarelui, qunioa, linte, naut.
  • alge de mare
  • lapte de cocos, de migdale, orez, soia
  • uleiuri presate la rece
  • deserturi din avocado, lapte sau smantana de soia ori cocos, fructe crude

Ingredientele raw vegan pot fi mixate, blenduite, deshidratate, transformate in suc sau smoothie.

Lapte vegetal de orez

Vezi >> Lapte vegetal de orez 9.20 lei / L <<

Iata exemple de meniuri zilnice la dieta Raw:

  • Micul Dejun poate fi constituit dintr-o salata de fructe (afine, capsuni, mere, citrice, piersici, caise, fructe de padure, fructe de sezon) cu topping de nuci maruntite. Puteti alege si cereale integrale cu lapte vegetal din migdale, orez sau orz. Cerealele integrale sunt bogate in fibre, proteine, dar si vitamine si minerale: magneziu, fier, fosfor >> va puteti cumpara cereale integrale din magazinul online prodietabio.ro <<. Va puteti face delicioase smoothie-uri de fructe din orice fructe va plac pe care le puteti combina cu “lactate” raw de soia sau migdale, cu banane sau fructe congelate (zmeura, fructe de padure, caise), legume verzi, dar si nuci si seminte de in, dovleac, susan etc. Fructele si legumele va ofera vitamine si minerale, iar laptele de soia, semintele de dovleac si nucile va ofera proteine.
  • Pranzul va cuprinde o salata cu rosii, castraveti, ardei gras, ceapa, germeni de linte, ulei de masline, otet balsamic. Tortilla de legume este unul dintre cele mai populare preparate din dieta raw-vegan: ingredientele unei salate (rosii, castraveti, germeni, avocado s.a.) maruntite si infasurate intr-o felie de salata. Desertul raw poate fi dintr-o inghetata realizata din lapte de soia cu pudra de roscove si afine sau alte fructe de padure.
  • Gustarea poate consta intr-un pumn de migdale, alune de padure, pecan, caju, nuci de Macadamia, chia, fistic, alune, seminte de floarea soarelui, de dovleac, de in, de susan sau altele.
  • Cina poate include o “branza” preparata proaspat din seminte de floarea soarelui crude si avocado cu masline. Salata de varza cu ulei de masline extravirgin. “Pastele” raw sunt deosebit de interesante: folositi fie procesatorul de legume, fie o razatoare isteata fie curatatorul de cartofi pentru a obtine felii subtiri de dovlecel, morcov, castravete, ardei gras. Un pahar de vin rosu poate insoti in mod sanatos cina.
Pudra proteica din seminte de dovleac

Pudra proteica din seminte de dovleac 21.90Lei 300gr >> vezi site <<

Argumente pro dieta raw vegan: Atunci cand va propuneti sa urmati o dieta raw veti manca o cantitate mare de alimente pline de nutrienti. Faptul ca eliminati cu totul alimentele procesate industrial este un mare plus. Dieta raw cuprinde multe fibre (care se gasesc din abundenta in cereale integrale, fructe si legume si deloc in carne si produse animale). Antioxidantii din fructe, legume si oleaginoase vor ajuta intr-adevar si imbunatati pe termen lung sanatatea celor ce aleg sa urmeze dieta raw vegan. Cel mai probabil veti slabi atunci cand veti schimba dieta tipica romaneasca cu cea raw vegan. Dieta raw vegan contine minime grasimi saturate, putina sare dar este bogata in antioxidanti si magneziu, ceea ce inseamna o inima sanatoasa!

Argumente contra: Dieta raw vegan este foarte greu de urmat, consuma foarte mult timp cu pregatirea mesei. Nu este o dieta apetisanta, foarte greu poti crea mancaruri raw vegan savuroase iar multora le este greu sa renunte la gustul unor portii de mancare delicios preparate termic. Lipsa produselor animale din dieta raw vegan poate cauza deficiente de fier, proteine, calciu si vitaminele din complexul B. Este necesar asadar sa luati suplimente (multivitamine si minerale) farmaceutice sau naturiste. Nutritionistii si medicii nu recomanda dieta raw vegan copiilor, gravidelor si mamelor ce alapteaza.

Dieta raw are si variatii pentru ca multi oameni pur si simplu nu pot sa manance exclusiv hrana vegetala cruda. Daca 75% dintre alimentele consumate zilnic sunt crude, atunci 25% pot fi totusi paste fierte, leguminoase sau cartofi fierti. Multi dintre cei care urmeaza dieta raw aleg sa manance si peste sau fructe de mare. O alta modalitate de a urma dieta raw vegan food este cea de week-end. In timpul saptamnii suntem prea ocupati pentru a ne pregati salate cu germeni de linte si avocado, dar in week-end aceasta atentie la continutul platoului de mancare poate insemna si un respect fata de propria persoana, o modalitate de relaxare.

Ingrediente pentru masa dvs. raw vegan gasiti in site-ul www.prodietabio.ro

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.