Dieta proteică. Cum slăbim cu alimente bogate în proteine?

Pudra proteica si alimentele proteice sunt apreciate de persoanele care doresc sa aiba o musculatura armonioasa, fara tesut adipos nedorit.

Dieta proteică are rezultate foarte bune și rapide pentru slăbire. Slăbim cu alimente proteice și nu trebuie să confundăm o dietă bogată în proteine cu o dietă ketogenică. Dieta Keto pentru slăbire rapidă a devenit predominantă, este preferata tuturor! Știința din spatele pierderii în greutate explică importanța unui metabolism adecvat, a unei nutriții echilibrate, a exercițiilor fizice. Tăierea cu carbohidrați, grăsimi sau orice alt element nutrițional caloric poate ajuta la pierderea în greutate; cu toate acestea, nu poate garanta o sănătate adecvată.

Dieta proteică și alimente bogate în proteine.
Dieta proteică și alimente bogate în proteine. Cum slăbim cu regim proteic.

Prin urmare, ar trebui să cunoaștem modul corect de a consuma o dietă bogată în proteine pentru a pierde în greutate, precum și pentru a menține sănătatea adecvată.

Ce este o dietă proteică pentru slăbire?

Mai întâi, să explicăm ce este proteina. Este un macronutrient esențial de care este nevoie pentru buna funcționare a organismului. Proteinele sunt, de asemenea, numite blocuri de construcție, deoarece au elemente precum hidrogen, carbon, azot și oxigen, care formează ulterior aminoacizi. La rândul lor, aminoacizii sunt importanți pentru a menține echilibrul fluidelor și pentru a crea enzime, țesuturi și transportori celulari.

Acum definim o dietă proteică.

După cum sugerează și numele, o dietă proteică constă în produse dietetice proteice cu conținut ridicat de proteine ​​și mai puține calorii.

Ar trebui să fii atent în timp ce selectezi produsele alimentare pentru a pierde în greutate. De exemplu, multe produse alimentare au un conținut ridicat de proteine; cu toate acestea, sunt bogate în grăsimi și carbohidrați. O astfel de dietă ajută la creșterea în greutate.

Produsele proteice ideale au un echilibru nutrițional. A fost introdus pentru prima oară acum 20 de ani de către Olivier Benloulou și Dr. Tran Tien Chanh. Conform acestor experți, pentru a pierde grăsimi, dar pentru a menține o viață sănătoasă, este esențial să respectați regulile unei diete ketogene și să aplicați un regim de viață sănătos.

Apoi, au împărțit planul de dietă în patru faze, în care trei faze au fost dedicate consumului de produse dietetice bogate în proteine.

  1. Faza 1: Pierdere în greutate (Durata variază în funcție de greutatea persoanei);
  2. Faza 2: Dieta cu proteine ​​alimentare de 14 zile;
  3. Faza 3: Regim de pre-stabilizare de 14 zile;
  4. Faza 4: Dieta proteică de 12 luni și menținerea greutății;

Chiar dacă rutina de slăbire de mai sus este eficientă, vine cu unele riscuri. Datorită consumului redus de carbohidrați, calorii și grăsimi din faza 1, anumite persoane se pot confrunta cu pierderi de energie, greață, amețeli, cefalee etc.

Dieta Ketogenică explicată

Prin reducerea carbohidraților la un nivel minim și prin creșterea proteinelor și a grăsimilor, se poate pierde în greutate în cele din urmă. O astfel de dietă care acumulează factorii de mai sus este cunoscută sub numele de dietă Ketogenică sau Keto.

• Când aportul de carbohidrați se reduce la 50 de grame pe zi, corpul începe să descompună alte materiale pentru a genera energie.
• Elementele de bază ale dietei Keto includ grăsimi, aminoacizi etc.
• Dacă sunteți în căutarea unei diete pe termen scurt pentru scăderea în greutate, dieta Keto este metoda perfectă.

Pentru a atinge obiectivul unei greutăți adecvate și al unui corp sănătos, vom consuma produse dietetice precum fasole, pește, nuci, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, carne de pasăre slabă de vită fără piele și proteine ​​din soia. Aceste produse respectă dieta ideală de proteine ​​și sunt cel mai bun mod de a elimina caloriile nedorite.

Alimente recomandate pentru Dieta Proteică și Dieta Ketogenică regăsim în site-ul www.proDietaMagazin.ro

Beneficii aduse de dieta proteică:

• Senzație de sațietate;
• Mențineți forța musculară;
• Reducerea inflamației;
• Piele mai strălucitoare și o calitate mai bună a părului;
• Siluetă slabă;
• Metabolism eficient;
• Ardeți caloriile mai repede;
• Reducerea grăsimii de pe zona abdomenului, ”scăpăm de burtă”;
• Mențineți nivelul de aminoacizi;
• Echilibrul hormonal;
• Creștere și dezvoltare mai bune.

Scrie un raspuns: