DIETA KETO, atestată de studii

Dieta ketogenică este o cură de slăbire cu un consum minim de carbohidrați, dar bogată în grăsimi. Unii dintre noi nu suntem hotărâți ce fel de cură de slăbire să alegem: low-fat (puține grăsimi) sau low-carb (puțini carbohidrați)? Studiile arată că dieta ketogenică ne ajută să slăbim de 3 ori mai mult decât dieta fără carbohidrați!

Ce este dieta ketogenică și cât slăbim dacă urmăm dieta keto? Studii care atestă beneficiile pentru sănătate.
Ce este dieta ketogenică și cât slăbim dacă urmăm dieta keto? Studii care atestă beneficiile pentru sănătate.

Puține lucruri au fost dezbătute la fel de mult ca bătălia “carbohidrații și grăsimile”. Dar studiile sunt cele care ne ajută cel mai mult să luăm decizia corectă referitor la întrebarea: ce dietă eficientă să urmăm?
Studiile au analizat comparativ grupuri mari de persoane care au ținut dietă cu carbohidrați, dar săracă în grăsimi (low-fat) și alții care au ținut dietă cu puțini carbohidrați dar fără restricție la grăsimi, precum dieta ketogenică (low-carbs). S-a constatat că cei ce nu mănâncă aproape deloc carbohidrați slăbesc de 3 ori mai mult decât cei ce nu mănâncă grăsimi. Și de aici a pornit avântul dietei keto!

Ce spun studiile? Rezultate concrete!

Sunt deja peste 20 de studii arată că acest tip de dietă ne poate ajuta să slăbim și să ne îmbunătățim sănătatea.
Majoritatea studiilor se desfășoară asupra persoanelor cu probleme de sănătate, printre care supraponderabilitatea / obezitatea, diabetul de tip II și sindromul metabolic. Trebuie să știm că acestea sunt cele mai mari probleme de sănătate din lume.
Rezultatele principale măsurate sunt, de obicei, slăbirea, dar și factorii de risc standard pentru sănătate cum ar fi colesterolul total, colesterolul LDL, colesterolul HDL, trigliceridele și nivelul glicemiei.
Samaha FF, et al. A low-carbohydrate as compared with a low-fat diet in severe obesity. New England Journal of Medicine, 2003. https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa022637
132 de indivizi cu obezitate severă (IMC medie de 43) au fost împărțiți aleatoriu fie la o dietă cu conținut scăzut de grăsimi, fie la un regim alimentar cu conținut scăzut de carbohidrați. Mulți dintre subiecți sufereau de sindrom metabolic sau diabet de tip II. Dietele cu conținut scăzut de grăsimi au fost restricționate caloric. Durata studiului a fost de 6 luni.
Pierdere în greutate: Grupul cu conținut scăzut de carbohidrați a pierdut o medie de 5,8 kg, în timp ce grupul cu conținut scăzut de grăsimi a pierdut doar 1,9 kg. Diferența a fost statistic semnificativă.
Subiecții cu obezitate severă, cu o prevalență ridicată a diabetului zaharat sau sindrom metabolic, au pierdut mai multă greutate pe parcursul a șase luni cu o dietă limitată în carbohidrați decât cu o dietă cu conținut scăzut de calorii și grăsimi, cu o îmbunătățire relativă a sensibilității la insulină și a nivelului trigliceridelor, pentru cantitatea de greutate pierdută.

Combinatie de chlorella, spirulină, fructe și proteine de cânepă care ajută la slăbirea sănătoasă.
Combinație de chlorella, spirulină, fructe și proteine de cânepă care ajută la slăbirea sănătoasă. Vezi ce contine Super Slim Mix, ce beneficii aduce, pret si mod de livrare în site proDietaMagazin.ro


Concluzie: Grupul cu consum de alimente cu conținut scăzut de carbohidrați a pierdut în mod semnificativ mai multă greutate (de aproximativ 3 ori mai mult). Dieta ketogenică are, așadar, justificare prin sudii privind eficiența pentru slăbire. De asemenea, în acest studiu, a existat o diferență statistic semnificativă în mai multe biomarkeri:

  • Trigliceridele au scăzut cu 38 mg / dl în grupul LC (puțini carbohidrați), comparativ cu 7 mg / dl în grupul LF(puține grăsimi).
  • Sensibilitatea la insulină s-a îmbunătățit la grupul LC(puțini carbohidrați) și a fost ușor mai gravă la grupul LF (puține grăsimi).
  • Nivelurile de glucoză din sânge au scăzut cu 26 mg / dl în grupul LC (puțini carbohidrați) și doar cu 5 mg / dl în grupul LF(puține grăsimi).
  • Nivelul insulinei a scăzut cu 27% în grupul LC (puțini carbohidrați), dar a crescut ușor în grupul LF (puține grăsimi).

În general, dieta cu conținut scăzut de carbohidrați de tip ketogenică a avut efecte mult mai benefice asupra greutății și a biomarkerilor cheie în acest grup de indivizi grav obezi.

Scăderea trigliceridelor cu dieta ketogenică. Sănătate pentru ficat de la o dietă cu grăsimi?!

Trigliceridele sunt un factor important de risc cardiovascular și un alt simptom-cheie al sindromului metabolic. Cel mai bun mod de a reduce trigliceridele este să mănânci mai puțin carbohidrați, în special zahăr.
19 din 23 de studii citate de healthline.com au raportat modificări ale nivelului trigliceridelor din sânge. Este clar că atât dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, cât și cele cu conținut scăzut de grăsimi duc la scăderea trigliceridelor, dar efectul este mult mai puternic în grupurile cu conținut scăzut de carbohidrați. Dieta ketogenică este o dietă cu conținut minim de carbohidrați.

Paste fără carbohidrați. Alimente fără calorii. paste dietetice bogate în fibre, fără grăsimi.
Paste fără carbohidrați = SECRETUL TUTUROR DIETELOR. Alimente fără calorii. Paste dietetice bogate în fibre, fără grăsimi. Disponibile în România pe site www.proDietaBio.ro

Studiile înclină balanța în favoarea dietei ketogenice

Majoritatea studiilor au obținut diferențe semnificative statistic în ceea ce privește pierderea în greutate (întotdeauna în favoarea carbohidraților cu conținut scăzut de carbohidrați). Iată câteva idei principale:

  • Grupurile cu conținut scăzut de carbohidrați (care au ținut diete precum cea ketogenică) au pierdut de 2-3 ori mai multă greutate decât grupurile cu conținut scăzut de grăsimi (cu carbohidrați).
  • Când cercetătorii au analizat în mod direct grăsimea abdominală (grăsimea viscerală nesănătoasă), dieta cu conținut scăzut de carbohidrați a avut un avantaj clar. Iată de ce persoanele care doresc să slăbească în special în zona burții pot alege dieta ketogenică, cu conținut minim de carbohidrați.
  • Două dintre principalele motive pentru care dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt atât de eficiente pentru scăderea în greutate sunt conținutul ridicat de proteine, precum și efectele suprimării apetitului alimentar. Această combinație duce la o reducere automată a consumului de calorii.
Pudre proteice ideale pentru shake-uri, smoothie-uri: din semințe de in, nuci, floarea soarelui, cânepă, cocos, semințe de dovleac, migdale, alune de pădure, germeni de grâu, etc.
Pudre proteice ideale pentru shake-uri, smoothie-uri: din semințe de in, nuci, floarea soarelui, cânepă, cocos, semințe de dovleac, migdale, alune de pădure, germeni de grâu, etc. Mai multe informații, beneficii și detalii putem afla în site proDietaBio.ro

INTERESANT!

O problemă comună în studiile privind scăderea în greutate constă în faptul că mulți oameni abandonează dieta înainte de a o termina. Deci este important de urmărit și ce dietă este mai ușor de ținut.
healthline.com a realizat o analiză a procentului de persoane care au ajuns la sfârșitul studiului din fiecare grup. Procentul mediu de persoane care au ajuns la sfârșitul studiilor au fost:
Media pentru grupurile cu conținut scăzut de carbohidrați, precum dieta ketogenică: 79,51%
Media pentru grupurile cu conținut scăzut de grăsimi: 77,72%
Nu este o diferență majoră, dar apare clar din aceste studii că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați NU sunt mai greu de respectat decât alte diete.
Motivul poate fi că dieta ketogenică poate să reducă foamea, pentru că grăsimile țin de foame timp mai îndelungat decât carbohidrații.
Acesta este un aspect important, deoarece dietele cu conținut scăzut de grăsimi sunt, de obicei, limitate caloric și necesită preocuparea de a cântări alimentele și de a calcula calorii.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Plafar magazin naturist online cu livrare rapida


Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Prin continuarea navigării pe site confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform EU Cookie LAW. info

1. Ce date colectam. Numele si adresa de email pentru formularul de comentarii (numele poate fi si pseudonim). Nu trimitem nici un fel de promotionale pe adresa de email si nici nu transmitem aceasta adresa catre terte parti. Istoricul de navigare, cum ai interactionat cu website-ul, adresa IP, ce tip de browser folosesti, cat a durat vizita, istoricul de cautare, numarul de pagini vizitate, date legate de traffic. Nu trimitem newslettere si nu primim plati online, deci nu colectam date de card bancar.
2. Cum sunt colectate datele. Colectam in mod indirect date prin intermediul cookie si scripturi de monitorizare. Datele colectate in scop de masurare a audientei si care in principiu sunt cele de istoric de navigare sunt pastrate timp de 50 de luni. Aceste date sunt anonimizate si folosite in scopuri statistice fara a se putea identifica persoana reala.
3. De ce colectam datele. Din motive de securitate pe website si trasabilitate.
4. Cine proceseaza datele. Google Analytics, Adwords si Google Search Console pentru servicii de analiza a traficului. Datele tale personale pot fi trimise catre forurile guvernamentale sau instantele judecatoresti in cazul in care exista un temei legal pentru aceasta.
5. Link-uri catre alte website-uri. Este posibil ca in paginile magazinului nostru online sa existe link-uri catre diferite alte site-uri sau retele sociale asupra carora compania nostra nu are niciun control sau influenta.
6. Cum sunt protejate datele mele. Datele tale sunt tinute pe servere securizate, protejate cu ajutorul softurilor antivirus si firewall. Am implementat atat din puct de vedere tehnic cat si la nivel organizational solutii si proceduri pentru ca datele tale sa fie pastrate in siguranta si sa ramana confidentiale.
7. Care sunt drepturile tale. Chiar daca initial ti-ai dat acordul pentru prelucrarea datelor tale, acest acord poate fi retras in orice moment pentru anumite date sau pentru toate (cu respectarea legii si a timpului de stocare). Pentru datele pentru care nu exista obiectiuni in a fi procesate ele se considera de drept procesabile.
8. Transferul datelor in afara UE. Datele colectate de magazinul online sunt gazduite pe servere aflate la Hetzner (https://www.hetzner.de/) si sunt localizate in Frankfurt Germania. In calitate de prestator de servicii european, Hetzner este supus si el normelor GDPR. Terții (Google, Facebook si altii care opereaza in UE) sunt obligați prin contract pentru a proteja și menține confidențialitatea datelor tale și să le utilizeze exclusiv pentru scopurile pentru care le oferim.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.