Dieta de sarbatori

“În perioada aceasta nu mă voi abține de la nimic dar promit că voi începe cura de slăbire după sărbători.” Vă sună cunoscut? Foarte multe persoane își promit că vor ține cura de slăbire după sărbători însă atenție mare la exagerări: nici în perioada sărbătorilor nu este recomandat excesul alimentar, dar nici după aceea nu sunt binevenite restricțiile drastice! Și unele și altele dăunează grav siluetei și mai ales sănătății (nu doar pentru o lună sau două, ci pentru foarte mult timp dacă ne gândim și la toxinele acumulate).

Masa de Sarbatori. Dieta de Craciun si Revelion.

Masa de Sărbători. Cum putem menține echilibrul alimentar în perioada de Crăciun și Revelion?

De fiecare dată când mâncăm foarte multe alimente bogate în grăsimi, dăunam grav sistemului cardio-vascular și întreg metabolismului – de multe ori permanent. Inutil mai ținem cura de slăbire dupa sărbători dacă în perioada acestora exagerăm cu grăsimile și dulciurile. Pentru multe persoane supraponderale, haosul unor diete neechilibrate și sărace în nutrienți poate fi corectat numai în ani de zile.

Veți întreba probabil, unde este farmecul vieții dacă nu savurăm specialitățile de porc, dulciurile delicioase și nu bem un pahar de vin. Tocmai cuvântul a “savura” este cheia! Nu trebuie să exagerăm până la indigestie în perioada de sărbători, ci să savurăm fără să ne îngrășăm.

Va recomandam să citiți și îndrumările pentru dieta franceză în timpul și după sarbatori, căci termenul cheie al dietei francezilor este savurarea deliciilor rafinate și nu umplerea stomacului până la refuz cu cantități prea mari de grăsimi, zaharuri și făinoase bogate caloric. Se spune ca francezii nu se ingrasa desi mananca alimente bogate caloric tocmai pentru ca savureaza mancarea în portii mici. De altfel, cine a fost în Franța știe că ei au obiceiul de a folosi farfurii mari dar porții mici.

Cum facem să trecem de Sărbători mâncând din toate, dar fără să ne îngrășăm?

Și cum facem să nu fie nevoie de cura de slăbire după sărbători? Un prim sfat este acela să nu stati nemâncați în așteptarea mesei de Crăciun sau de Revelion. Dulciuri de CraciunȘtim că alimentele specifice meselor de Craciun sau de Revelion sunt extrem de delicioase si de bogate. Masa în sine arata minunat, așa plina de bunatati si frumos ornata. Dar inainte de venirea invitatilor sau de a va aseza la masa cu familia n-ar fi rau sa “va stricati foamea” cu doua mere, o limonada îndulcită cu stevia (fara zahar), o salata de cruditati fara maioneza sau o salata Nicoise cu cartofi fierti reci. La masa nu trebuie sa faceti nota discordanta cu invitatii refuzand sa mancati. Alegeti insa aperitivele mai putin delicioase dar care nu ingrasa. Astfel de aperitive care nu ingrasa sau ingrasa mai putin in mesele traditionale romanesti sunt: rosiile umplute cu salata de vinete, somonul afumat cu puțină paine prajita, ardeiul gras si alte legume “decorative”. Nu va sfiiti sa mancati decorul platourilor daca acesta este format din salata, rosii, morcovi, castraveti, ridichii, masline verzi, ardei gras.

Un alt sfat despre cum sa facem sa nu ne ingrasam de sarbatori este sa mancam numai alimente crude (legume și fructe) in culorile verde si bej Acesta este un truc pe care fotomodelele si actritele il utilizează pentru a rămâne slabe. Acest plan de dieta simplu poate avea rezultate foarte bune.

Intr-adevar, foarte multe vedete iau si suplimente alimentare inainte de mesele de sarbatori pentru a nu se ingrasa. Ce suplimente alimentare ne ajuta sa nu ne îngrășăm de sarbatori? Suplimente foarte bogate în fibre dietetice care în primul rând ne dau senzația de stomac plin, deci nu simțim nevoia de a mânca prea mult și în al doilea rând, după ce mâncăm puțin ne simțim sătui pe termen lung. Aceste suplimente alimentare (atentie nu sunt pilule de slabit) vor tine senzaţie de plin şi vor bloca grăsimea si carbohidratii de a fi absorbiti şi transformati în kilograme in plus.

Faceti o plimbare lunga dupa masa de sarbatori! Stim ca nu mergeti nici la sala de sarbatori, abonamentele scad intotdeauna la salile de fitness inainte de sarbatori si cresc vertiginos incepand cu lunile ianuarie si februarie cand toata lumea se simte vinovata pentru lenevirea de sarbatori. Luati-va prietenii insa si faceti o plimbare prin orasul frumos impodobit, prin peisajul de munte sau de mare sau oriunde v-ati afla! Petreceti mai mult timp cu copiii si incercati sa aveti macar jumatate din energia pe care ei o folosesc in zbenguiala lor continua. Veti consuma astfel multe dintre caloriile meselor bogate de sarbatori si nu va fi nevoie sa tineti nici o cura de slabire.

Puteti posta comentarii mai jos .


Mancare fara calorii

Smoothie slabire si detox

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.