Dieta daneza

Dieta danezaDieta daneza sau dieta care schimba metabolismul. Dieta daneza este preferata si de vedetele de la Hollywood. Meniul pentru dieta daneza (pe zile) este expus mai jos si va recomandam sa cititi si comentariile si opiniile celor care au urmat dieta daneza (la finalul articolului, in partea de jos a paginii).

Fara a o promova ca fiind o dieta ideala, o mentionam pe site-ul prodieta.ro  pentru ca dorim sa va creati o imagine de ansamblu asupra dietelor in general si sa fiti cat mai informati in domeniu.

Dieta daneza, dieta care schimba metabolismul

Aceasta dieta mai este cunoscuta si ca dieta care modifica metabolismul si care are efect timp de 2 ani. Dieta daneza trebuie sa fie urmata timp de 13 de zile. Dupa cum veti citi si in comentariile si parerile cititorilor nostri, din cauza ca dureaza atat, cura de slabire daneza pare dificil de urmat insa multumirea de a slabi rapid este suficient de mare pentru a rezista aceste doua saptamani.




Odata ce ati terminat dieta puteti manca in mod normal, fara a va ingrasa din nou. Aceasta cura de slabire are ca explicatie a slabirii faptul ca se “imbunatateste” arderea de calorii.

In cazul in care dieta este urmata cu strictete, in conformitate cu instructiunile, puteti pierde intre 7-20 kg. Nu aveti insa permisiunea de a porni un alt regim alimentar pentru 2 ani. Dupa trecerea acestor doi ani, daca este necesar, puteti relua dieta care promite ca schimba metabolismul …

NOTA:
Rezultatele dietei daneze variaza de la o persoana la alta in functie de cat de mult doriti sa pierdeti in greutate si de cum reactioneaza organismul dvs. la diferite produse alimentare. Cu cat mai aveti de pierdut, cu atat veti pierde mai multe kilograme…

Ce spun promotorii acestei diete: Daca in timpul dietei se fac abateri de la planul scris, dieta se va opri imediat pentru ca nu va mai avea efectele dorite de pe metabolismului. Dieta poate fi incercata din nou, dupa 6 luni si nu inainte. Daca ati incalcat vreo regula inainte de a sasea zi de dieta, aveti posibilitatea sa o reluati din nou dupa 3 luni.

Aceasta dieta nu este menita sa rezolve toate problemele asociate cu kilogramele in plus, dar este un inceput bun. Exercitiile fizice derulate in mod regulat vor ajuta la pierderea kilogramelor in plus.

Ce mancam in Ziua 1 a dietei care “schimba metabolismul”

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 2 oua fierte tare + spanac fiert + 1 rosie
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 2

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 200 gr de sunca slaba + 1 iaurt natural
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 3

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 100 gr de sunca slaba + 1 salata verde cu suc de lamaie
cina: telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct proaspat

Ziua 4

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 1 suc de portocale (220ml) + 1 iaurt natural
cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov mare dat pe razatoare si cateva felii de branza

Ziua 5

mic dejun: 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
pranz: 200 g peste-cod fiert cu zeama de lamaie si o lingurita de unt
cina: 200 g friptura de vita la gratar si salata verde cu telina proaspata

Ziua 6

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
cina: 250 grame pui la gratar sau fiert + salata de salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 7

mic dejun: 1 cana cu ceai neindulcit
pranz: NIMIC (beti multa apa…)
cina: 200 g carne de miel preparata slab si un mar

Ziua 8

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 2 oua fierte tare + spanac fiert + 1 rosie
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 9

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar
pranz: 200 gr de sunca slaba + 1 iaurt natural
cina: 200 gr. carne de vita la gratar + 1 salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie

Ziua 10

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 100 gr de sunca slaba + 1 salata verde cu suc de lamaie
cina: telina fiarta + 1 rosie + 1 fruct proaspat

Ziua 11

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 1 suc de portocale (220ml) + 1 iaurt natural
cina: 1 ou fiert tare + 1 morcov mare dat pe razatoare si cateva felii de branza

Ziua 12

mic dejun: 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
pranz: 200 g peste-cod fiert cu zeama de lamaie si o lingurita de unt
cina: 200 g friptura de vita la gratar si salata verde cu telina proaspata

Ziua 13

mic dejun: 1 ceasca de cafea + 1 lingurita de zahar + 1 felie paine prajita
pranz: 2 oua fierte tare + 1 morcov mare dat pe razatoare cu suc de lamaie adaugat
cina: 250 grame pui la gratar sau fiert + salata de salata verde cu ulei (preferabil de masline) si suc de lamaie



Dieta trebuie sa fie urmata EXACT asa cum este, nici mai mult, nici mai putin!

NOTE:
• E bine sa cumparam toate ingredientele inainte de a incepe dieta. Nu este bine sa mergem la cumparaturi in timpul regimului.
• Daca va este foame in timpul dietei … beti apa. Cel putin 2 litri ( 6-8 pahare) / zi
• Mancati multa salata verde.
• Pestele cod poate fi inlocuit cu pastrav sau turbot.
• Cafeaua nu poate fi inlocuită cu ceai si nu adaugati mai mult zahar decat este specificat.
• Iaurtul trebuie sa fie simplu, natural si nu iaurt cu fructe sau zahar.
• Nu se consuma alcool, guma de mestecat (ambele contin zaharuri, care vor modifica dieta de schimbare a metabolismului in sens negativ)
• Mancati fructe cu calorii negative

Cafea macinata pentru slabire Fitness

Cafea macinata cu efect de slabire Fitness Italia + Plante medicinale>>26.3 Lei >> vezi mai multe detalii <<

Mancati rosiile crude
• Atunci cand nu este specificata cantitatea inseamna ca puteti manca oricat de mult din acel aliment (de ex: salata, spanac)
• Ceaiul este bine sa fie din plante.
• Cafeaua nu poate fi inlocuita cu altceva.
• Nu inlocuiti nici carnea de miel cu altceva!
• Carnea o puteti manca fiarta, la gratar sau la aburi. Nu mancati carne prajita!
• Sunca poate fi de pui sau curcan
• Puteti folosi sare, piper si alte condimente
• Adolescentii, batranii sau persoanele cu probleme de sanatate nu sunt sfatuite sa urmeze aceasta dieta.

Atunci cand urmati dieta daneza puteți folosi cafeaua antioxidantă Fitness Italia care are o combinație interesanta de plante foarte placută pentru diminețile dvs si pentru “pornirea” metbolismului. Consumul regulat al acestei cafele a fost dovedit științific ca ajuta pentru cei care doresc sa slabească, din 150 adulți care au participat la test, niciunul dintre nu numai ca nu s-au ingrașat, ci 83% dintre ei chiar au slabit. >> vezi pret, ingrediente si proprietati >>

Dieta daneză este încă actuală deși foarte multe alte diete au apărut între timp. Astăzi găsim în magazine și produse dietetice cu numai 6 calorii la 100 gr așa cum sunt alimentele din Konjac. Care sunt alimentele din Konjac cu foarte puține calorii dar bogate în fibre pentru a ține de foame timp îndelungat? Tăițeii, spaghetele, pastele fettuccine și orezul. » Vezi mai multe detalii, preț și mod de a găti alimente, rețete cu extrem de puține calorii »

Pofta de dulce este foarte greu de controlat. Daca mult timp am fost obisnuiti sa mancam fara a cenzura zaharul, in momentul in care incepem o dieta, dorinta de a manca ceva dulce, bogat caloric, este de nestavilit. De aceea, multe diete pot fi combinate cu plante precum ceaiul verde, scortisoara, gymnema sylvestre sau frunzele de dud alb. Acestea pot face ca o cura de slabire sau dieta precum cea daneza sa fie mai usor de tinut.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.


Mancare fara calorii

Facebook prodieta.ro

Extracte lichide de patrunjel si plante medicinale

Ceaiuri Yogi Tea Germania prodietanaturala.ro Romania

Alimente pentru slabire, paste si orez fara calorii

489 Raspunsuri la discutia despre “Dieta daneza”

Pages: [49] 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 … 1 » Vezi toate comentariile

  1. 489
    Eni spune:

    Buna! Din punctul meu de vedere este o dieta dificila, pe care care nu o recomand…. DAR…este o dieta pe care mi-a recomandat-o medicul endocrinolog acum 20 de ani (cand aveam in jur de 12 ani – mentionez faptul ca am avut mereu probleme mari cu greutatea). Tin minte ca atunci am tinut-o cu sfintenie, am dat jos multe kg pe care, daca tin bine minte nu le-am pus foarte repede inapoi. Intre timp (in cei 20 de ani) m-am ingrasat mult si am reusit (cu un stul de viata sanatos – miscare multa si mancare sanatoasa) sa ajung la undeva in jur de 70-80 kg.
    Anul acesta, dupa mai multe perioade cu diferite evenimente am ajuns sa am cu 5 kg mai mult ca de obicei (la 81 de la 74-76 kg) si m-am decis sa tin iar dieta daneza. Am terminat cu brio de doua zile….si acum concluziile:
    -in primele doua zile este foarte greu – vrei sa renunti ….dar trebuie sa continui 🙂
    -cea mai groaznica a fost telina fiarta (primele doua inghitituri mai merg, dar dupa…..in nici un caz)
    -in prima saptamana nu am avut energie deloc – am dormit enorm de mult
    -cea mai grea perioada – cand nu am avut ocupatie 🙂
    -spre mirarea mea, cea mai multa energie in ziua a saptea – cand am baut doar apa chioara
    -in ziua a sasea am mancat toata jumatatea de pui
    -am inlocuit carnea de miel (am gasit numai foarte grasa) cu piept de pui rotisat
    – in rest am respectat strict (nu am mancat nici un bob de strugure in plus)
    – si acum partea cea mai importanta – am pornit de la 80,7 kg si am ajuns la 72,4 kg (tin sa mentionez ca in primele zile am dat jos foarte mult din cauza retentiei de apa – cel putin 3-4 kg)
    -o analiza corporala a aratat faptul ca am pierdut muuuuulta masa musculara comparativ cu masa grasa – asa ca NU merita efortul!!!!!!!!!!!!!!!
    -dupa doua zile de mancat moderat (dar si prajitura) am pus 0,3 kg inapoi
    Per total chiar nu recomand pentru ca se pierde multa masa musculara si este un regim greu de tinut. Sincer recomand o vizita la nutritionist si respectarea planului dat (Cand am respectat planul dat de nutri am pierdut NUMAI din grasime si am castigat masa musculara). Este (din pacate) singurul mod de a slabi sanatos ………. dar dureaza mult si bine……….

  2. 488
    Sofia spune:

    Sunt la ziua 3. Am dat jos pana acum 2.3 kg.Nu m-am abatut deloc ,am respectat intocmai ce scrie in dieta si am consumat
    2.5 litri de apa zilnic .

  3. 487
    Mariana spune:

    Tocmai am terminat cina. Sunt la finalul zilei 6. Am respectat în întregime reteta cu excepția țelinei,nu găsesc decât la borcan cu oțet asa ca prefer sa o exclud. De dimineață m-am simțit foarte slăbită dar după cafea și felia de pâine totul a fost ok. După mic dejun ziua 6 de la 68 kg am rămas cu 64.5. Sper sa reușesc sa finalizez dieta. Mult succes tuturor!

  4. 486
    Ioana spune:

    Tocmai am terminat cura, adica sunt in dimineata zilei a 14-a. Per total am slabit 6,4 kg fara a face sport. Sunt multumita. Am tinut-o cat am putut de strict, adica singurele abateri au fost ca in ziua 9 am putut manca doar 100g sunca, iar in ziua a 12-a doar jumatate din cod, in rest nu am schimbat absolut nimic. Culmea e ca am observat ca in aceste zile (cand am mancat mai putin) am slabit cel mai putin, respectiv 100g si deloc! Schema mea arata cam asa (m-am cantarit mereu dimineata urmatoare dupa cafea) :am pornit de la 62,5 si am ajuns la 56,1: z1=700g, z2=500g, z3=800g, z4=800g, z5=500g, z6=700g, z7=600g, z8=300g, z9=100g, z10=500g, z11=400g, z12=0g, z13=500g. Per total nu pot spune ca e foarte greu de tinut. Poftele de ciugulit au disparut dupa primele 4 zile, in schimb ultima saptamana mi s-a parut mai dificila nu pentru ca mi-ar fi fost foame, ci pentru ca mi se facuse sila de atata proteina relativ goala. Zilele fara cafea mi s-au parut groaznice, eu avand si tensiunea destul de mica. E adevarat ca m-am simtit slabita si am avut si ameteli, dar nu grave. Putina stare de nervozitate am experimentat ce-i drept :). Revin saptamana viitoare cu detalii despre cum am evoluat dupa regim. Sper sa revin cu vesti bune. Spor tuturor celor care o incep.

  5. 485
    alex spune:

    e adevarat ca slabesti(nu stiu cat e de sanatos)am tinut strict toate cele 13 zile intr-adevar am dat 10 kg jos de la 111kg la 101kg,dar nu e adevarat ca nu te mai ingrasi in urmatorii 2 ani…am inceput sa mananc normal si cat de cat echilibrat si azi 05.05.2017 dupa doar 7 zile..de cand m-am lasat de dieta daneza,M-AM INGRASAT 5,5 KG!!!PAREREA MEA CA NU MERITA SA TE INFOMETEZI 13 ZILE…..pentru nimic

  6. 484
    gevalin spune:

    Eu nu am baut niciodata cafea imi puteti spune daca in loc de cafea pot bea apa ?

  7. 483
    mariana spune:

    Ma refer la Cristina!

  8. 482
    mariana spune:

    NU VRETI SA NE SPUNETI REZULTATELE?

  9. 481
    mariana spune:

    Tocmai am reluat inceputul articolului si am gasit ca este voie de folosit sare si piper.Scuze!Am 2 zile si sunt foarte multumita!Sper sa reusesc am 54 de ani, 80 kg si ceva afectiuni!Am mai tinut-o acum 2 ani si am slabit pana la 75 de la 95.Acuma o sa vad cat o sa fie!

Pages: [49] 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 … 1 » Vezi toate comentariile

Opinia / Comentariul dvs

Completati calculul matematic (anti-spam). Multumim :) *

Powered by WordPress | Designed by: Themes Gallery | Thanks to wordpress 4 themes, Download Premium WordPress Themes and

Folosim cookie-uri pentru a imbunatati calitatea serviciilor. Va cerem acordul conform EU Cookie LAW. info

Utilizam cookie-uri pentru a face site-ul prodieta.ro mai usor de folosit. Continuand navigarea in site si dand click pe "ACCEPT" inseamna ca va dati acordul.

INCHIDE

Toate informațiile din acest site sunt sub licența Revistei Online ProDieta.ro. Articolele Prodieta.ro NU pot fi preluate decât dacă se respectă condiția de a preciza sursa, cu link, conform Legii Drepturilor de Autor! ©2017. Toate articolele din site-ul pro dieta.ro sunt cu titlu informativ și nu trebuie tratate precum substitut al sfaturilor medicului de specialitate sau al oricărei alte forme de intervenție medicală profesională.
Informațiile au scop pur informativ. NU INTENȚIONEAZĂ SĂ OFERE SFATURI MEDICALE. Nici editorii prodieta.ro, autorii sau redactorii nu-și asumă responsabilitatea pentru niciuna dintre posibilele consecințe ale vreunui tratament, procedură, exercițiu, modificare în dietă, acțiune sau administrare a medicației ce rezultă din lectura sau aplicarea informației conținute în această informare. Publicarea acesteia nu echivalează cu practicarea medicinei, iar această informație nu înlocuiește recomandarea dată de medicul dumneavoastră sau de altă autoritate medicală. Înainte de urmarea oricărui tratament, cititorul trebuie să ceară sfatul unui medic sau al unui reprezentant medical.